Defectiune Senzor Viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Si eu am o problema la el, e 1.4 MPI! Cand merg la drum intins intr-a 5-a nu mai trece de 3000 de ture 3000 si umpic si nu depaseste 125 km/h. din ce cauza? nu face in rest nimic diferit, nici un zgomot! Discul de ambreaj e nou!

    Comment


    • #62
      as fi interesat si eu de reconditionarea senzorului, mi-am luat o parnaie de senzor la 30` de lei ) .. din octombrie pana acu merge, mai are mici scapari acul dar revine intr-o secunda la loc. faza cu picatura sa lipesti senzorul nu stiu cat e de ortodoxa, la cat de fixat sta acolo, daca l-ai mai scos, ramane o bucata in cutie, sa vezi atunci distractie ...
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #63
        Vin si eu cu un sfat pentru cei care au probleme cu acest senzor.Inainte de a cumpara altul nou,incercati sa-l reparati pe cel vechi.Eu l-am desfacut pe al meu si am gasit lipituri"reci".Un piciorus se misca.Am refacut lipitura si functioneaza fara probleme.Nu este foarte greu.

        Comment


        • #64
          Am si eu o problema cu vitezometrul la Logan 1.5 dci. La mine nu cade pe 0. La mine stand pe loc la semafor incepe si se ridica, iar coboara, iar se ridica si in acelasi timp cu " dansul asta" oscileaza si turatia motorului.
          Mentionez ca traductorul de pe cutie este nou-original, schimbat acum o luna. CU cel vechi imi cadea pe 0. Nu stiu ce poate fi.
          Ce credeti ca are?
          multumesc!

          Comment


          • #65
            Un scurt la firul de info viteza cu vreun alt semnal? Firele sunt izolate corect?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #66
              Foarte posibil sa fie vreun scurt. Eu am scos mufa din traductor si acolo nu sunt probleme, contactele nu sunt oxidate si sunt curate.
              O sa desfac si panoul cu ceasurile sa ma uit si pe la mufe in spate sa vad ce e pe acolo.

              Am desfacut si acolo si totul e ca nou. Credeti ca poate sa fie piesa noua defecta?
              Last edited by scatiu; 8 September 2014, 12:43. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #67
                Probleme Vitezometru

                Salut prieteni,

                Curand am facut un drum pana la Moldova,aprox 700 km.Dupa vreo 200km km,acul kilometrajului a inceput sa o ia razna, facea ca un vumetru.Dupa aceea la scurt timp mi-a aparut in bord acel indicator in forma de robinet.
                Aveti ideea ce ar fi defect si ce ar trebui schimbat pentru a remedia problemele acestea?
                Multumesc!
                Last edited by Kalimera22; 2 December 2014, 19:37.
                Tinc fest !!

                Comment


                • #68
                  Senzorul de viteza sau conectorul acestuia; gasesti informatii mai pe larg in paginile acestui topic.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #69
                    Am avut si eu o problema de genul asta, am schimbat cablul de acceleratie, incepator fiind si luandu-ma dupa batrani cu daciile lor vechi. Problema era de la senzorul de viteza.
                    Jocuri cu masini

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by o8MeLC View Post
                      Vedeti ca acel senzor se strica din cauza lipiturilor reci. Pe al meu l.am reconditionat. La. Dat jos pe masina, l.am desfacut (aici e putin mai greu dar cu un cuter sau o surubelnita subtire si o meghina reusesti sa il desfaci). Dupa iei placuta si vei misca de ea si vei vedea imediat lipitura rece. O refaci, lipesti cu picatura carcasa senzorului si merge perfect. Aveam niste poze de cand am facut eu dar nu stiu unde l.am pierdut.
                      Originally posted by Tudor View Post
                      as fi interesat si eu de reconditionarea senzorului, mi-am luat o parnaie de senzor la 30` de lei ) .. din octombrie pana acu merge, mai are mici scapari acul dar revine intr-o secunda la loc. faza cu picatura sa lipesti senzorul nu stiu cat e de ortodoxa, la cat de fixat sta acolo, daca l-ai mai scos, ramane o bucata in cutie, sa vezi atunci distractie ...
                      Stiu ca e vechi topicul dar probabil e de actualitate problema.
                      Intrebarile mele sunt:
                      1. Senzorul de viteza se strica doar prin "lipituri reci" sau se mai ard si piesele alea mici si electronice de pe placuta? E bine de stiut cam care e probabilitatea de stricat din cauza lipiturilor, ca sa stiu daca merita sa ma chinui sa il desfac si refac alea 3(parca 3 sunt) lipituri

                      2.Dupa reparare, cu ce sa se lipeasca? Colegul de mai sus spunea ca nu e bine cu picatura pt ca la o schimbare ulterioare se rupe in 2 si chin de scos...a patit cineva asa? Cine l-a reparat cu ce l-a lipit, ca sa nu mai aibe apoi probleme la scos?!

                      Comment


                      • #71
                        Aceeasi problema o am si eu: nu imi mai indica viteza. Am urmat sfaturile de pe forum insa pana acum nu am rezolvat. Am schimbat senzorul tahimetric si nimic. Apoi am crezut ca e din cutie. Am folosit axul de la senzorul vechi si am eliminat si aceasta ipoteza. Cutia de viteze invarte axul. Apoi am masurat alimentarea senzorului si ... pauza. Cei +12V lipsesc. Am dat cu spray de contact pe sigurante si releele alea din cutia din compartimentul motor si nimic. Pe unde ar putea fi problema?

                        Comment


                        • #72
                          Pe cablaj, vezi daca e continuu.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #73
                            Din pacate, de miercuri am si eu aceasta problema - nu imi mai indica viteza deloc (acul e mort) + martorul de "check engine" aprins, implicit.

                            Ce e de facut, va rog? Inlocuiesc senzorul, adica piesa => http://www.epiesa.ro/produse_2016_2/jpeg_70/2997331.jpg

                            Daca da, ce producator imi recomandati? Musai OEM sau pot pune si o varianta mai ieftina, aftermarket?

                            De mersi, am mers cu viteza GPS-ului, insa e frustrant sa nu mai pot benefica de indicatiile si informatiile computerului de bord (de exemplu, kilometrii nu se mai contorizeaza)

                            Va multumesc mult

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by nikuniku View Post
                              mai sigur pentru necunoscarori poza de la postu 6 este senzor turatie de diesel euro3(negru) la benzina este verde...
                              La mine, benzinar E4, 1,4 e negru. Trebuia sa fie verde?
                              @AlexCuLogan merge si aftermarket, mai ieftin. Asigura-te ca de acolo e problema inainte sa-l cumperi
                              Last edited by Fanez; 23 May 2016, 17:29.

                              Comment


                              • #75
                                Alea OEM macar au problema rezolvata, nu am auzit de recidive dupa inlocuire.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google