-Demontare Comanda Climatizare PH2 Dacia Logan Phase Deux (ph2) Logan facelift Demontare Comanda Climatizare PH2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan Phase Deux (ph2)

Dacia Logan Phase Deux (ph2) Logan facelift

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Demontare Comanda Climatizare PH2

Dacia Logan Phase Deux (ph2)


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 13th September 2013   #1
Teo21Din
Loganist de 5 stele
 
Teo21Din's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2011
Locatie: Caracal
Motorizare : 1.4 MPI < 6 cai / 1.4 TSI => 122 cp
Posturi: 1,089
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit Demontare Comanda Climatizare PH2

Am scotocit forumul , l-am intrebat pe fratili Gogu' , da' nu am gasit nimic despre asta.
Ce vreau sa fac? Sa fac un pcb si sa il montez , am un prieten , i s-a ars un bec si cum i-am modificat si restul luminilor alb cu rosu a zis sa facem si consola alba. Vreau sa ajung la partea alba fara sa scot cablurile din spate (mi-e scarba sa ma apuc de desfacut cablurile alea). Cea mai mare nelamurire o am la maneta de la climatizare , cea de sub butonul din mijloc , deci cum as putea sa o scot , fara sa rup ceva p-acolo? Orice sfat e binevenit , multumesc anticipat!
__________________
I changed her oil , she changed my life
Teo21Din e offline   Reply With Quote
Vechi 13th September 2013   #2
gaboneygg
Loganist de 5 stele
 
gaboneygg's Avatar
 
Data inscrierii: 23-08-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 mpi + gpl
Varsta: 46
Posturi: 1,321
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

pai la ph2 e mult mai simplu decat la ph1.nu cred ca o sa reusesti fara sa scoti cablurile. asa ca da-I bataie. spor la treaba !
gaboneygg e offline   Reply With Quote
Vechi 13th September 2013   #3
danielliviu
Loganist de 5 stele
 
danielliviu's Avatar
 
Data inscrierii: 12-12-2007
Locatie: GL
Motorizare : 1.4
Varsta: 36
Posturi: 3,250
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Obligatoriu sa scoti cablurile, si e adevarat, se scot mai usor ca la ph1. Nici montatul inapoi nu e greu.
Problema e ca daca vrei sa faci lumina alba, folia e mai greu de curatat decat la ph1. E foarte subtire...
__________________
GL-22-TOF
danielliviu e offline   Reply With Quote
Vechi 13th September 2013   #4
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,166
Membru :
[Moderator]
Implicit

Poate va ajuta;
http://www.loganclub.ro/forum/demont...OU+CLIMATIZARE
http://www.loganclub.ro/forum/lumini...OU+CLIMATIZARE
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 14th September 2013   #5
Teo21Din
Loganist de 5 stele
 
Teo21Din's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2011
Locatie: Caracal
Motorizare : 1.4 MPI < 6 cai / 1.4 TSI => 122 cp
Posturi: 1,089
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

La ph1 am desfacut climatizare , cred ca a sughitat masina o luna dupa aia , si tot luna aia am avut semne ramase pe maini + ca din neatentie la cablul care selecteaza pe unde sa bage aer am rupt acel opritor ce tine cablul sa nu iasa de pe buton , acum trebuie sa prin un soricel ,ceva, ca imi scapa. Singura nelamurire pe care o mai am e legata de butonul care inchide habitaclul , cum este prins? se scoate ca si celelalte sau trebuie desurubat ceva prin spate?
Multumesc frumos pentru sfaturi , baieti!
__________________
I changed her oil , she changed my life
Teo21Din e offline   Reply With Quote
Vechi 14th September 2013   #6
danielliviu
Loganist de 5 stele
 
danielliviu's Avatar
 
Data inscrierii: 12-12-2007
Locatie: GL
Motorizare : 1.4
Varsta: 36
Posturi: 3,250
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

E mai usor ca sunt prinse altfel sarmele in spate. Nu a nimic de desurubat la sarme.
__________________
GL-22-TOF
danielliviu e offline   Reply With Quote
Vechi 14th September 2013   #7
iulius s.p.
Avansat
 
iulius s.p.'s Avatar
 
Data inscrierii: 27-04-2013
Locatie: IASI
Motorizare : 1,4 MPI
Varsta: 48
Posturi: 138
Membru :
[Avansat]
Implicit

Becul se schimba foarte usor fara sa desfaci cablurile(ca sa le pui la loc scoti din tine multa apa):dupa ce ai scos holsuruburile impingi comanda climatizare spre inauntru si rasucesti usor in sus,o sa ai destul loc sa bagi mana sub ea.Spor la treaba!
iulius s.p. e offline   Reply With Quote
Vechi 14th September 2013   #8
Teo21Din
Loganist de 5 stele
 
Teo21Din's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2011
Locatie: Caracal
Motorizare : 1.4 MPI < 6 cai / 1.4 TSI => 122 cp
Posturi: 1,089
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ideea e sa schimbam culoarea , becul am acces sa il schimb dar cum toata iluminarea e alb cu rosu ramane climatizarea ca nuca in perete. M-am lamurit , sper sa revin cu ceva poze cand gasim timp sa ne o cupam de ea , multumesc mult!
__________________
I changed her oil , she changed my life
Teo21Din e offline   Reply With Quote
Vechi 31st August 2015   #9
sk100it
Initiat
 
Data inscrierii: 30-06-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4mpi
Varsta: 43
Posturi: 44
Membru :
[Initiat]
Implicit

Cu scuzele de rigoare,as dori si eu o informatie.Mi s-a ars becul de la climatizare,mai exact cel de la butonul de dirijare al aerului in habitaclu.Ati putea sa-mi spuneti ce fel de bec este si cum se poate ajunge la el fara a distruge ceva pe acolo?Merge inlocuit doar becul sau trebuie schimbat tot ansamblul butonului.Multumesc cu anticipatie.E vorba de logan ph2
sk100it e offline   Reply With Quote
Vechi 31st August 2015   #10
gaboneygg
Loganist de 5 stele
 
gaboneygg's Avatar
 
Data inscrierii: 23-08-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 mpi + gpl
Varsta: 46
Posturi: 1,321
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

schimbi decat becul.este soclu t5.daca nu te descurci ma cauti in privat si iti explic,eventual daca ai drum prin dristor ti-l schimb eu(gratis)
gaboneygg e offline   Reply With Quote
Vechi 1st September 2015   #11
sk100it
Initiat
 
Data inscrierii: 30-06-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4mpi
Varsta: 43
Posturi: 44
Membru :
[Initiat]
Implicit

Multumesc cu anticipatie.Imi era teama ca trebuie luat tot ansamblul.Recunosc,sunt pe afara la treburi din astea de migala.De aceea am intrebat,pentru ca nu as vrea sa stric ceva pe la bord,pentru ca masina are 6 ani si doar 30000km,iarna sta in garaj ,practic circula doar 3 luni pe an.Stima.
sk100it e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2016   #12
sk100it
Initiat
 
Data inscrierii: 30-06-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4mpi
Varsta: 43
Posturi: 44
Membru :
[Initiat]
Implicit

M-am uitat,dar nu vad cum pot ajunge la acel bec buclucas.Trebuie cumva scos radiocd-ul?Ma repet,nu vreau sa fac experimente sa stric consola,sa se vada urme de surubelnita sau alte parghii.Daca ar putea cineva sa-mi explice pas cu pas cum se procedeaza,sau niste poze,multumesc cu anticipatie
sk100it e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2016   #13
gaboneygg
Loganist de 5 stele
 
gaboneygg's Avatar
 
Data inscrierii: 23-08-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 mpi + gpl
Varsta: 46
Posturi: 1,321
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

prima data tragi de consola de JOS incepi nu de sus ca rupi piciorusele.poti sa bagi si surubelnita dedesubt acolo ca nu se vede daca se zgarie putin.pe urma ori bagi mana in spatele panoului de clima si scoti becurile prin rotire ori dai panoul de clima afara,unele au 2 suruburi torx 20,daca nu ai suruburi ai 2 cleme care tin clima,impingi in ele si iese clima.nu e nevoie sa scoti cablurile,doar o dai intr-o parte sa vezi unde sunt becurile.iti pun si o poza sa vezi unde sunt becurile.daca tot nu te descurci vi la mine si iti pun leduri in panou cu garantie pe viata si ai terminat lucrarea
Attached Images
File Type: jpg 20160227_220604.jpg (67.1 KB, 205 views)
gaboneygg e offline   Reply With Quote
Vechi 10th May 2017   #14
doru02
Incepator
 
Data inscrierii: 11-07-2010
Locatie: Roman
Motorizare : 1,4
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

Buna,
Am montat pe un logan ph2 o consola climatizare de logan 2. Problema ar fi urmatoarea: toate functioneaza cu exceptia AC- ului. Martorul se aprinde dar compresorul nu vrea sa porneasca. Banuiesc faptul ca pinii de conectare nu mai corespund.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
doru02 e offline   Reply With Quote
Vechi 10th May 2017   #15
robbie_ro
Junior
 
Data inscrierii: 10-09-2009
Locatie: Bacau
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 37
Posturi: 63
Membru :
[Junior]
Implicit

Banuiesti bine. Conexiunile electrice difera, deoarece pe panoul de Logan 2 se regaseste si butonul de dezaburire.
robbie_ro e offline   Reply With Quote
Vechi 11th May 2017   #16
gaboneygg
Loganist de 5 stele
 
gaboneygg's Avatar
 
Data inscrierii: 23-08-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 mpi + gpl
Varsta: 46
Posturi: 1,321
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de doru02 Vezi Post
Buna,
Am montat pe un logan ph2 o consola climatizare de logan 2. Problema ar fi urmatoarea: toate functioneaza cu exceptia AC- ului. Martorul se aprinde dar compresorul nu vrea sa porneasca. Banuiesc faptul ca pinii de conectare nu mai corespund.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
singura rezolvare este sa schimbi partea electronica de la panou cu aia a masinii
gaboneygg e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2017   #17
roco139
Incepator
 
Data inscrierii: 18-01-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : benzina
Varsta: 67
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

Ar trebui găsita schema celor doua mufe din spatele panoului de comanda, pe care si eu o caut. Pentru butonul de degivrare exista o mufa mica separata chiar in spatele lui si are 3 pini. Mufa mare este identica cu modelele anterioare, chiar si cu Logan 1 si are cele doua rânduri de pini A si B, diferența fiind numai la pinii din rândul A care sunt in număr de 7 in loc de 3. La cei 6 pini din rândul B nu exista nici o modificare, având aceleași funcții, respectiv cele 4 viteze ale aerotermei. Daca cineva are sau a reușit sa găsească schema electrica a acestor 2 conectori, este rugat frumos sa ne facă si noua un bine, cu mulțumirile de rigoare.
roco139 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2017   #18
gaboneygg
Loganist de 5 stele
 
gaboneygg's Avatar
 
Data inscrierii: 23-08-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 mpi + gpl
Varsta: 46
Posturi: 1,321
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

NU merge din cauza placii electronice,cei 3 pini care sunt in plus sunt de la dezaburire,singura solutie este sa iei comanda de la panoul vechi si il muti pe panoul nou,panourile noi au folie care se poate da jos si se sterge si il faci orice culoare vrei pe urma.oricum e greu sa faci iluminarea panoului perfecta,daca nu ai experienta,am facut zeci de experimente pana i-am dat de cap
Attached Images
File Type: jpg 20170612_105837.jpg (50.4 KB, 81 views)
File Type: jpg 20161220_150919.jpg (36.7 KB, 79 views)
File Type: jpg 20170118_000356.jpg (44.4 KB, 79 views)

Last edited by gaboneygg; 12th June 2017 at 12:16.
gaboneygg e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2017   #19
t0rquemada
Loganist de 5 stele
 
t0rquemada's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0,9TCe
Posturi: 5,611
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Conectorul mic e de la sonda antiîngheț prezentă pe toată generația II - dar așa se întâmplă când vrei struțocămilă
__________________

Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales când nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
t0rquemada e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2017   #20
roco139
Incepator
 
Data inscrierii: 18-01-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : benzina
Varsta: 67
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de t0rquemada Vezi Post
Conectorul mic e de la sonda antiîngheț prezentă pe toată generația II - dar așa se întâmplă când vrei struțocămilă
Am cautat ore in sir, dar Google nu știe nimic de aceasta "sonda antiinghet", care ar putea fi "sonda vaporizator clima". Daca aveti o schema electrica cu aceasta sonda cred ca ne-ar prinde bine. Totusi, butonul de dezaburire - degivrare nu are legătură cu partea de climatizare iar mufa mica din spatele acestui buton (128) este dedicata celor 3 fire ale butonului, conform acestei scheme in care un fir vine de la siguranța un fir pleacă la uch si un fir este masa. Cine știe mai multe si mai bine, este rugat frumos sa ne spuna si noua.
Attached Images
File Type: jpg dezaburire.JPG (20.9 KB, 61 views)
roco139 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
climatizare, comanda, demontare, ph2

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 19:47.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google