Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @shakar
    uleiul de umplere nu face obiectul garantiei, pe cand bateria da. nu cred ca vrea nimeni sa schimbe baterii in perioada de garantie, doar ca sa plateasca mai mult pe varta/bosch, cand rombatul e mult mai bun ca ele. asta e cu oem-ul

    Comment


    • Garantia la acumulatori este foarte mica (1-2 ani in general), asta este ultima problema la o baterie, ca pica inainte de expirarea garantiei. Asta se intampla rar, la cele cu defect de fabricatie, state mult pe rafturi, etc. La bateriile OEM, depozitarea necorespunzatoare iese din calcul, ele fiind montate pe masina la interval scurt de timp dupa fabricatie.

      Motivele sunt altele nu ca nu ar fi baterii foarte ok, in special raportate la pret.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Originally posted by Shakar View Post
        E plin thread-ul "Cat te tine bateria?" de Rombat-uri care tin peste 5 ani, de fapt asta este durata medie de utilizare la ele si sunt destule cu 7-8 ani, de obicei pe Logan-uri mai chele.
        Am spus ca vreau sa vad o baterie cumparata din comert, nu una OEM. Sau tu n-ai citit ce am scris eu?
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Ai spus ca vrei sa vezi un Rombat, indiferent care ar fi el.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Si am scris mai sus ca OEM e una si aftermarket e alta. Cand am scris "oricare ar fi el" ma refeream la "calciu", "tornada", "premier". Am citit si eu aici, de baterii OEM care tin 8 ani.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Eu unul am preferat sa dau banii pe o Caranda din gama medie, care mai mult ca sigur va tine de la 4 ani in sus (deja are 3), ca si costa la jumatate cat o Varta, care prin deductie simpla, ar trebui sa tina 8 ani. Cam greu.

              Rombat-ul din fabrica a tinut 5, deci Varta ar trebui sa tina 10, ca e tot de 2 ori mai scumpa.
              As fi cumparat tot Rombat, dar era urgent si numai Caranda am gasit.
              Un Rombat de 70 Ah e undeva la 280-300 de lei iar o Varta de putere asemanatoare este 350-360. Un Black e chiar mai jos....de unde dublu nenea?

              Comment



              • Acumulator Caranda Durabila 62 AH-224 de lei
                Rombat Calciu 62Ah -185 lei


                Profita de oferta magazinului nostru la acumulatori auto intre 60 Ah - 80 Ah disponibili aici la cele mai accesibile preturi de pe piata.

                Varta Silver 61Ah-360 lei. A fost 408.
                Eu n-am de 70Ah bre, baterie.

                Vad ca se bate toba pe cati ani tine o Varta din gama superioara. O fi tinand, cine vrea sa dea banul, sa-l dea. Sa nu tina bateria mai mult decat tii masina.

                Urmatoarea baterie va fi Rombat, nu Premier, ci CALCIU. Tot atata e. Restul, e marketing.
                Last edited by mr.K; 18 February 2013, 17:04.

                Comment


                • Pai compari pretul unui Rombat Calciu cu Varta Silver?

                  Comment


                  • Pai compari pretul unui Rombat Calciu cu Varta Silver?
                    Da, sa-ti spun de ce.
                    Pentru ca din fabrica am avut pe Logan, Rombat Calciu 60Ah. Care a tinut 5 ani. O compar cu Varta Silver, care tre' sa tina 11 ani, asa cum am auzit.
                    Ce nu iti pare logic?

                    Comment


                    • Un black a tinut atat si era bosch! Si un Black de 56 Ah (nu au 60 Ah in gama Black) e cam 220 de lei Eu doar vreau sa spun ca nu e chiar dublu pretul astora de la Varta, fata de Rombat (care, apropo, la Logan ma lasat dupa 4 luni de la achizitia masinii - asta in 2007)
                      Last edited by PCH; 18 February 2013, 18:08.

                      Comment


                      • Aia de a tinut 11 ani (si inca tine) nu e Silver, ci Black (adica aia vai de capul ei, pe care n-o recomanda nimeni). Daca tot vrei sa jucam in registrul asta.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Eu am un Black pe masina, si mi-a pornit pe gerurile alea doar "aratandu-i cheia"

                          Comment


                          • Eram ironic cand am spus "vai de capul ei".

                            Black am si eu.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Gata, cumpar Black. M-ati convins. Chiar daca o sa tina tot 4-5 ani, macar sa am baterie DĂ firmă. Dar la urmatorul Mercedes pe care-l cumpar, probabil ii trag un Rombat Premier, cel mai mare ce incape in locas.

                              Eu am un Black pe masina, si mi-a pornit pe gerurile alea doar "aratandu-i cheia"
                              Pai cat are bateria, 6 luni?

                              (care, apropo, la Logan ma lasat dupa 4 luni de la achizitia masinii - asta in 2007)
                              Loganul tau era defect din fabricatie bre, ca te-au lasat si portierele in scurt timp. Al meu o sa tina 99 de ani.

                              Eu prefer sa ma lase bateria cat e inca in garantie, decat dupa. Numai sa nu ma lase in pustietate.
                              Last edited by mr.K; 19 February 2013, 12:44.

                              Comment


                              • Rombatul de pe Loganul meu era un rebut si nu masina. Eu prefer sa imi rup de la gura 30 de lei si sa ii pun diferenta pentru o baterie de FIRMA!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google