Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.5-2 cm peste placi. se completeaza numai cu apa distilata.
    Poti face rost si de un densimetru, pt a urmari daca isi mentine densitatea (era prin comert, pana in 10 lei).
    ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

    Comment


    • Consiliul Concurenţei a declanşat două investigaţii privind posibila încălcare a regulilor de concurenţă de către unele companii active pe piaţa produ

      Nah belea, cartel pe piata bateriilor. Si asa ajungi sa dai pe rombat cat pe varta, desi varta vine din turcia sau cine stie ce tara indepartata.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by ZFMFLORIN View Post
        Poti face rost si de un densimetru, pt a urmari daca isi mentine densitatea (era prin comert, pana in 10 lei).
        Daca, creste densitatea pana 1,28g/cm3; la o baterie descarcata, e posibil sa aiba si 1.10g/cm3.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Update !
          Pusa la redresor o noapte intreaga , a plecat la sfert , multumesc tuturor pentru sfaturi.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Doar ce am specificat cateva pagini inainte despre faptul ca toate bateriile consuma electrolit(apa) chiar daca sunt fara intretinere( ma rog idee de marketing sa nu iti mai bagi tu nasul in ea, ea de fapt se intretine la service'uri de baterii ) si ca asta e unul din cauzele principale pentru defectarea/intreruperea elementilor.

            Bine ca nu ai baterie capsulata fara dopuri.

            Dupa ce imi iese din garantie actualul Rombat preventiv o sa desfac capacele sa completez cu apa distilata + redresor= exact cum spune la manual.

            Prometheus- daca ai grija de ea si eviti sa o mai descarci in totalitate atunci te mai duce inca 2.5 ani
            Last edited by Drogas; 7 October 2014, 10:26.

            Comment


            • Originally posted by Ivan Marian View Post
              NDL,,tu lucrezi la Emag? Sau iei comision de la ei de le faci reclama?
              Cum naiba sunt bateriile ieftine le ei, cand un Rombat Premier de 75 costa 373.24 de lei, fata de 310 cat am dat eu pe ea?


              In sfarsit, de pe data de 22 Septembrie am si eu baterie noua pe logan.
              Azi am fost la TDH pe Ferentari ca sa imi fac garantia. Masurat tot si nema probleme.
              Bateria..un Rombat Premier de 75 cu 750 si pret 310 lei.
              Bateria veche a tinut pana la urma 6 ani si 4 luni.

              PS...
              @Prestige,,,bateria aia de o am eu acum, vine cam la limita in acel compartiment.
              Lungime (mm):278
              Latime (mm):175
              @Ivan Marian, IancuMIC : Va multumesc! Chiar la un premier de 75 ah m-am gandit si eu.
              P.S O cunostinta de a mea are bateria originala si nu da niciun semn de oboseala dupa 7 ani jumate, rombat calciu. Masina este din aceasi luna cu a mea si acelasi model.( aproximativ 110 000 km) Are si un subwoofer micut pe ea. A completat o singura data cu apa distilata...
              MY CLA

              Comment


              • Baterie Rombat venita cu loganu din fabrica, adica februarie 2005, si-a dat ultima farama de energie ieri 06.10.2014, dupa 10 ani fara 4 luni si aproximativ 92 000 de km. Convins fiind ca nu o sa mai gasesc alta ca ea va intreb si eu ce baterie ar trebui sa-mi iau ca sa ma tina mai mult de 2 luni dupa ce iese din garantie?
                Va multumesc anticipat

                Comment


                • Cumpara bateria pe care ti-o permiti; nimeni nu-ti va putea garanta ceea ce doresti dumneata.
                  In paginile acestui topic vei gasi cu siguranta, recomandari si pareri, mai mult sau mai putin pertinente, care te vor ajuta sa-ti alegi o baterie auto.
                  Succes.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by beraru_010384 View Post
                    Baterie Rombat venita cu loganu din fabrica, adica februarie 2005, si-a dat ultima farama de energie ieri 06.10.2014, dupa 10 ani fara 4 luni si aproximativ 92 000 de km. Convins fiind ca nu o sa mai gasesc alta ca ea va intreb si eu ce baterie ar trebui sa-mi iau ca sa ma tina mai mult de 2 luni dupa ce iese din garantie?
                    Va multumesc anticipat

                    ...una cu o garantie cat mai mica...


                    A mea are 8 ani fara 4 luni si mult mai putini kilometrii.

                    Eu as cumpara in ordine:

                    1. Rombat-Dacia, de la reprezentanta Dacia dar numai atunci cand este promotie;

                    2. Rombat (de preferat de la reprezentanta Rombat, nu de la dealer);

                    3. Caranda (din retaeua proprie)

                    4. eventual Varta.

                    Este important si de unde cumperi bateria nu doar ce baterie cumperi. (ex. conditii de depozitare, de transport, etc)

                    Sunt firme care asigura montajul acasa in conditii avantajoase de pret. Oricum sa o montezi la service (pentru garantie si verificarea instalatiei).

                    Odata ce ai ales marca, orienteazate la un model cat mai ieftin (toate tin cam la fel). Sa aiba capacitatea si curentul de pornire cat mai apropiate de ale bateriei originale (dar cel putin egale).

                    Comment


                    • Pe un logan 1,6 8v an 2007 am avut baterie de fabrica de 62A,de curand mi-am luat unul sh 1,6 16v euro 5 fabricatie 2012 iar spre surprinderea mea bateria este de 40A.Ea porneste acum,masurata la rece arata 12,70,credeti ca voi avea probleme cu pornirea la iarna avand in vedere ca pare c-am mica pt.motorul 1,6 16v sau sa-mi iau alta mai mare din timp sa nu umblu iarna pe vajuri dupa baterie.

                      Comment


                      • Sincer sa fiu , mi se pare cam mica de 40 Ah totusi ca sa nu te risti pune una de 60 Ah oricum motoarele euro5 mai ales benzinarele pornesc foarte usor in principiu.

                        Eu am la 1.2 din fabrica de 60Ah, nu cred ca acel 1.6 16v a avut din nastere acea baterie de 40Ah.
                        Last edited by prometheus; 7 October 2014, 22:05.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Lasa bateria in pace. E o baterie suficienta, dar numai pentru...pornire.
                          Daca circuli frecvent cu masina, nu va fi o problema s-o tii cat mai incarcata; problemele apar in cazul stationarilor lungi, pe timp de iarna.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Am vorbit cu respectivul si spune ca este bateria cu care a venit masina,data de fabricatie stantata pe baterie este tot 2012,de circulat circul zilnic cu masina,cei drept nu foarte multi kilometri dar nu am nici consumatori gen muzica,statie etc.si nu stiu ce sa fac,daca sa o tin sau sa-mi iau alta mai mare.

                            Comment


                            • Dacă așa a fost gândită înseamnă că n-ai de ce să îți faci griji. Baterie la fel de bună ca cea din fabrică oricum nu mai găsești (chestie care s-a dovedit atât pe Loganul din semnătură cât și pe o Skoda Fabia avută de nouă).

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Am reusit sa scot dopurile, am inspectat toti elementii,...
                                Dopurile sunt pe filet? Le-ai scos şi pe cele de sub etichetă?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google