Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare tuturor, dar vreau sa spun ca bateria mea e originala, din anul 2006, luna martie cand mi am cumparat masina. E o baterie marca Rombat cu calciu. Credeti sau nu asta e realitatea. Mentionez ca am un obicei care il respect:imi sting toti consumatorii (far, AC/ aeroterma, etc) inainte de a opri motorul. Pana acum nu a dat semne de oboseala, e inca ok.

    Comment


    • Credem ,credem,sunt si baterii mai vechi decat a ta pe aici pe la baietii de pe forum care inca sunt in exercitiul functiunii....

      Comment


      • Gata !!
        Am schimbat bateria. Merge ceas. Faza e ca aia veche nu e rombat asa cum ma asteptam ci Topla si e facuta in Slovenia. Oricum, numai respect pt astia de la Topla.


        Originally posted by darksid3 View Post
        Cei cu baterii longevive: Cati km ati parcurs in intervalul asta si ce stil de mers (urban, extraurban, opriri dese, rare, tec)
        Masinuta are 99.350 si am mers extra urban mai mult(cam 70% din km sunt facut inafara). Ca stil de mers, normal cu accente sportive si mereu cu faza scurta aprinsa.

        Comment


        • din pacate dupa 92000 km si doar 2 ani jumate,inima masinii a cedat subit,chiar in cadrul unui service unde a fost dusa ptr controlul de rutina(schimb filtre si ulei).Bateria a fost una rombat de 70 amperi,si locul i-a fost luat de un bosch silver plus de 74 amperi.Si cum m-am dus la service ca voi cheltui 500 ron maxim,am plecat cu 1000 ron mai putin

          Comment


          • Sunt posesorul unui autoturism Dacia Logan Laureate,fabricatie aprilie 2005,rulaj 39000 km si acumulatorul este inca cel original,ROMBAT CALCIU fara intretinere,60 Ah,fabricatie 2005-saptamana 12.

            Comment


            • Intr una din viitoarele dimineti vreau sa masor bateria sa vad ce indica. Dupa aproximativ ora de la oprirea motorului indica 13,1 volti. Cat ar trebui sa masoare dimineata ca sa nu o schimb? Sau mai bine zis sub ce valoare se arunca bateria ?

              Comment


              • Cand scade sub 12-11 volti, e cazul sa te gandesti la alta baterie.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • teoria spune ca sub 12,4 volti apare deja fenomenul de sulfatare care duce la "decesul" prematur al bateriei
                  in practica cunosc mai multe cazuri de baterii care au mai mers doi-trei ani dupa acest fenomen

                  Comment


                  • a mea baterie Calciu a implinit 3 ani. si inca merge.

                    Comment


                    • Laureat Plus apr 2006 ,30100 km Rombat Calciu original fara probleme circulat 75% extraurban ,daca pica nu ma supar pe ia si-a facut datoria, inlocuitoarea ei va fi tot un Rombat...

                      Comment


                      • Laureat 1.4 gpl 60 000 km are 3 ani si 3 luni nici o problema in conditiile in care merg cu proiectoarele aprinse plus alti consumatori

                        Comment


                        • Inseamna ca la mioveni predomina ceata tot timpul anului.

                          Comment


                          • 2,5 ani si 28 600km si sper sa mai tina inca 2 ani.
                            ps.crull ,chiar nu-si avea loc ironia ,colegul a fost sincer(cred :-) )

                            Comment


                            • 3,5 ani si 83.000km - am completat acum 1 luna cam 750ml de apa distilata.
                              Bateria a functionat pana acum impecabil.

                              PS Ironie sau nu, utilizarea necorespunzatoare a sistemului de iluminare al masinii constituie contraventie si se pedepseste cu amenda! Teoretice cel putin! Adica, daca folosesti luminile de ceata cand nu este ceata esti pasibil de amenda.
                              Personal, mi se pare o marlanie sa mergi noaptea (spre exemplu) cu proiectoarele aprinse, cand nu este ceata! Ca sa nu mai zic ziua ...

                              Comment


                              • bateria rombat, calciu, 70 Ah, pe logan diesel , 4 ani si 7 luni , 64 000 km
                                obs: a picat din senin fara nici un fel de simptome inainte. pur si simplu am oprit motorul si la 10 minute apoi nu a mai vrut sa porneasca. bordul se aprindea si stingea ca pomul de craciun plus zgomote ciudate de rele, motorase , tractorase, etc. aveam claxon, si faza scurta. la faza lunga murea.la inchiderea centralizata nu se mai clipeau avariile. in plus la o incercare de pornire s-a resetat si calculatorul cu tot cu casetofon. nu am putut porni nici cu cabluri de la alta masina in toate variantele si cu bateria mea veche pe masina si fara, cu bornele de la bateria donatoare curatate , cu motorul la cealalta masina turat...nu a vrut pur si simplu. am imprumutat de la altcineva o baterie . totul a fost ok a pornit la sfert asa ca m-am dus fuguta si mi-am cumparat o alta baterie dupa o serie intreaga de ganduri negre..." ce-o avea frate ca mergea ?!!! sa fie un scurt in electromotor, alte defecte mai ciudate si mai grave ? doamne fereste !" deci la simptome asemanatoare faceti o proba cu o alta baterie si luati-va una noua !
                                Last edited by catabob; 4 December 2010, 18:08. Reason: omisiuni

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google