Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce aveti mania sa puneti baterii mai mari decat a pus fabrica ? Credeti ca e mai bine, ca tin mai mult ?

    La Logan benzina indiferent de motorizare una de 50 e arhisuficienta. Ca un exemplu - Ford Mondeo, 1.8 16V cu multe optionale (care folosesc curent) gen scaune incalzite, parbriz incalzit, trapa, xenon cu spalator faruri, magazie CD-uri, oglinda antiorbire si multe altele a venit DIN FABRICA cu baterie de 44 AH (lucru confirmat si de MicroCAT). Voi la o masina cu mai putine dotari si motor mai mic vreti sa puneti una mult mai mare, 60 cat a dat fabrica nu e suficient....
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • Originally posted by vitriol View Post
      Chiar mai bine asa.
      si daca mai dai valoarea a trei pachete de tigari iti iei chiar premium



      Originally posted by Shakar View Post
      De ce aveti mania sa puneti baterii mai mari decat a pus fabrica ? Credeti ca e mai bine, ca tin mai mult ?

      La Logan benzina indiferent de motorizare una de 50 e arhisuficienta. Ca un exemplu - Ford Mondeo, 1.8 16V cu multe optionale (care folosesc curent) gen scaune incalzite, parbriz incalzit, trapa, xenon cu spalator faruri, magazie CD-uri, oglinda antiorbire si multe altele a venit DIN FABRICA cu baterie de 44 AH (lucru confirmat si de MicroCAT). Voi la o masina cu mai putine dotari si motor mai mic vreti sa puneti una mult mai mare, 60 cat a dat fabrica nu e suficient....
      multi vor extra dotari: sub, statie, dvd...astea consuma si era vorba de dieselari unde ai nevoie mai ales iarna. si eu vreau sa-mi iau una de vreo 74

      ca cea din link. silver dynamic. preturi f bune. in cora una black dynamic de 70 era vreo 520 lei

      fabrica taie din cheltuieli. iti face treaba si una mai mica dar tine mai putin
      Last edited by B997NDL; 30 December 2011, 21:00. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • O baterie de 65Ah e arhisuficienta pentru un 1.5 dCi. Subwoofer, statie, etc consuma dar asculti cu ele cand ai motorul oprit pe perioade lungi ?
        Last edited by Shakar; 30 December 2011, 21:10.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • asa zici tu ca e arhisuficient! eu zic minim un 70 ah! dieselarii stiu de ce ;)

          Comment


          • Minim 70, de preferat 80 nu ? )))

            Sunt motoare diesel cu mai multi cilindri care chiar au nevoie de atat, doar ca aveti voi impresia asta formata pe...cine stie. Un 1.5 in 4 cilindri in veci nu o sa aiba nevoie de atat, diesel fiind. La benzina 40-45 Ah ar fi foarte ok, vezi ce am scris mai sus.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • Nu e o noutate, dar ar trebui sa stiti ca daca a-ti stat o perioada in parcare cu consumatori porniti,eventual ascultand muzica cu prietenii(a) si nu plecati cu masina,iar bateria are ceva ani de viata, se poate arde 1/2 l de carburant pentru a repune pe baterie ce ai consumat(daca tot nu platesti curentul ).Se stie ca autodescarcarea bateriei e un proces normal, as ca daca vreti sa evitati surprizele peste cateva zile cand vei dori sa porniti..
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • La 1,9tdi e de 70,Cand o crapa una de 74 nu cred ca-i face rau.
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Originally posted by vitriol View Post
                  75 Ah este mai mult decat are nevoie un benzinar, iar pe langa asta, dai 140 de lei absolut gratuit.
                  De unde ai ajuns tu la 140 de lei diferenta nu stiu!?
                  Diferenta fata de un Rombat PREMIER de 60 Ah si una de 75 Ah este de numai 70/80 de lei si daca mai sap dupa reprezentante ROMBAT s-ar putea sa o gasesc mai ieftina de 340 de lei.
                  Daca ai sti tu cati am vazut in GPM la mare in camping ca plangeau dupa curent in baterie ca mai lasau cate o plafoniera aprinsa noaptea prin masina sa caute diverse lucruri sau ca au lasat radioul/cd-ul mai mult decat trebuie sa mearga si la plecare veneau toti cu fise de la unul la altul ca sa cerseasca curent .

                  De Ce oare?,,probabil aveau baterii mici de 50/55 de Ah,,ca daca ar fi avut de 70/75 probabil numai pateau ce pateau la final de distractie la mare.

                  Deci eu o cumpar de 75 ca sa am de unde da si la altii cand au nevoie..adica eu unul vreau sa stau fara frica ca se termina bateria ca ascult muzica vreo 3 ore in masina sau ca mai trag un bec de la baterie cand ma duc la peste/camping/concedii/etc.

                  Comment


                  • Pai normal ca nu stii de unde vine diferenta, dar iti spun eu acum: diferenta de 140 de lei vine de aici.

                    Fiecare este liber sa faca ce doreste cu banii lui. Eu am vrut doar sa ajut cu un sfat.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Baterie Moarta!

                      Acum o saptamana mi-a murit bateria(masurat: 9.5V), azi 3.5V. Desigur nu mai misca nici un bec.
                      Problema este in acel ,,Ochi MAGIC'''care ma minte cu nerusinare afishand o culoare VERDE. Ma intreb daca ishi mai are rostul acel ochi, care e oricum verde tot timpul, sau e doar un procedeu de marqeting.
                      NOroc, si sa va duca bateriile mult si bine! A Mea a mers exact 5 ani si 6 luni, sa-i hie tzarana usoara.

                      Comment


                      • Ajung sa scriu si eu despre bateria originala a masinii.
                        Ceva simptome de pornire mai greoaie, cand era un gerulet, ma fac sa ma uit la panarama de martor incarcare acumulator.
                        Apropos: daca stie cineva, documentat, cum functioneaza, i-as fi recunoscator
                        Noh! Si ma apuc sa citesc despre aducerea la nivel a electrolitului, cu apa distilata, contrariat de abtibildul de pe ea: "Fara intretinere" precum si de ce stiam eu ca, aproape orice acumulator, se verifica periodic si completeaza (daca este nevoie) cu apa sfanta pt acumulator.
                        Postul de mai sus a fost elocvent si am purces la completare.
                        Completarile mele:
                        Deschiderea acelor dopuri sa se faca cu acel patent cu varfuri ascutite, cu care poti apasa putin, fara sa perforezi si apoi sa rasucesti. Nu forta cu surubelnita sau alte scule. Cu acest patent se deschid foarte elegant, sigurul impediment il reperezinta forma dopului, steaua fiind conceputa doar sa prinzi raze pt strangere.
                        Recomand umplerea treptata a fiecarui compartiment si astuparea orificiului imediat, nu desfiletarea tuturor dopurilor, pt a nu cadea mizerie in interior.
                        Daca mai are cineva dubii in privinta mentenantei acestora, il intreb "De ce au fost prevazute dopuri filetate?"
                        Caci, desi nu se vede f clar in pozele din post, ele sunt cu filet!
                        E clar deci ca intretinerea a fost gandita, insa pt service, sa nu isi bage chiar oricine nasul acolo.
                        La mine am gasit doua compartimente sub nivel, am umplut cu o seringa veterinara de 50 ml (sa nu ud prin jur...), total de 700 ml.
                        Urmeaza un drum lung de 150 km, cca 3 ore si intoarcere idem.
                        Sa vedem cum se comporta dupa si, mai ales, cat ma mai tine...

                        Voi reveni cu impresii dupa teste
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • Dopurile le desfaci si cu o moneda de 50 de bani. Si compartimentele "nu se umplu" , electrolitul trebuie sa fie la vreo 20-25 ml peste nivelul placilor (iarna e bine sa fie mai putina apa, previne inghetul).
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • In baterie se afla electrolit, nu APA. Apa distilata care se pune (se completeaza cea care se evapora) se combina in interiorul bateriei, mai accentuat in timpul incarcarii.Protectia impotriva inghetului se face prin mentinere bateriei incarcate si asigurarea unei densitati>1.24, nu prin adaugarea de apa mai putina.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • @einstein noi avem altfel de dopuri. stiu despre ce vorbesti... e alt sistem de prindere la tine. in compartimente trebuie sa se aduca nivelul electrolitului la nivelul initial si totodata si concentratia de acid (mai mult toeretic deoarece daca asta chiar s-ar intampla ai avea o baterie fara moarte). treaba cu mai putina apa mi se pare o bazaconie. despre nivelul electrolitului s-a mai discutat in posturile anterioare.

                              Comment


                              • Originally posted by einstein1984 View Post
                                Dopurile le desfaci si cu o moneda de 50 de bani. Si compartimentele "nu se umplu" , electrolitul trebuie sa fie la vreo 20-25 ml peste nivelul placilor (iarna e bine sa fie mai putina apa, previne inghetul).
                                Tu chiar te-ai uitat peste pozele respective, sa observi forma dopului?
                                Pe seara voi face o poza macro, sa vad cum deschizi cu o moneda...?!?

                                Secundo: te-a zgariat pe retina "umplu", desi nu ai vazut in primul rand expresia: aducerea la nivel a electrolitului.(IancuMIC...unde am scris ca in bateria de acumulatori se afla apa???)
                                E la mintea cocosului ca nu am facut "umplerea" ca la cutia viteze, pana da pe afara ....

                                Voi chiar cititi posturile in fuga, fara sa dati atentie detaliilor, mai rastalmaciti unele cuvinte...
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google