-Despre Amortizoare Intrebari frecvente Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari Despre Amortizoare - Pagina 26 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Intrebari frecvente

Intrebari frecvente Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Despre Amortizoare

Intrebari frecvente


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 10th September 2016   #501
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 24
Posturi: 502
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Vine cu impresii , am montat amortizoarele, pe asfalt sunt super adic a devenit foarte stabila, dar pe drum cu denivelri sunt foarte rigide amortizoare se misca tot in masina iti zdruncina creierii. Īns am īntāmpinat alt fenomen imi scartaie anvelopele atunci cānd iau curbele, de ce oare, īnainte nu am auzit niciodata? Daca stie cineva , ii raman dator. Multumesc .
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 11th September 2016   #502
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Kayaba sunt mai rigide decat originalele...mie imi plac

Teoretic daca iti scartaie in curba, e de la geometrie...trebuie reglat paralelismul, alta explicatie logica nu ar fi pt scartaitul rotilor...
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 20th October 2016   #503
male
Loganist de 5 stele
 
male's Avatar
 
Data inscrierii: 23-02-2009
Locatie: braila
Motorizare : 1.4
Varsta: 37
Posturi: 789
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

intentionez sa schimb amortizoarele (cele originale au inceput sa balanseze la orice gropita)cu unele kayaba.m ar tenta si arcurile eibach dar ma gandesc ca se face prea rigida. as vrea o garda mai joasa si sa nu se mai aplece la franare dar fara sa o fac caruta. ceva pareri?

vad pe aici ca majoritatea celor care isi schimba amortizoarele, schimba si rulmenti si altele. este neaparat sa schimb si rulmentii amortizoarelor?
__________________
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
male e offline   Reply With Quote
Vechi 21st October 2016   #504
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : RS133
Varsta: 35
Posturi: 5,922
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Este neaparat nevoie sa mergi cu masina la mecanic (daca nu te pricepi) si sa o controlezi.

Verifici eficienta amortizoarelor pe stand, starea burdufelor de protectie, starea flanselor si a rulmentilor, starea arcurilor.

Eibach sunt moi si cu aproximativ 3cm mai jos, sunt un upgrade cinstit pentru cei pe care nu-i deranjeaza garda joasa.
Prefer intotdeauna sa imi sacrific confortul, atunci cand este vorba de siguranta!
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi 21st October 2016   #505
vitriol
Modelator
 
vitriol's Avatar
 
Data inscrierii: 24-11-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 35
Posturi: 9,134
Membru :
[Modelator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de vitriol Vezi Post
Sa zicem 30k...

Monroe schimbate in urma cu 30k, impreuna cu flanse si rulmenti. De doua saptamani fata e fleasca si aud niste zgomote ciudate la denivelari. Am fost la o statie ITP cu platane pentru o verificare si articulatia e ok. Sa-mi fac timp si o sa fac un test de amortizoare...

To be continued...
Update (am uitat sa mai scriu de atunci): problema e ca masina are un tacanit intre scaunul de la sofer si volan. Amortizoarele corespund.
__________________
I don't want you to think like me, i just want you to think.
vitriol e offline   Reply With Quote
Vechi 21st October 2016   #506
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 24
Posturi: 502
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu mi.ai pus kayaba, dupa aproape 3000de km sunt foarte ok, intr.adevar sunt mai dure fata de monroe, iar atunci cānd e masina īncărcată se aseaza super pe asfalt. Eu sunt multumit.
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 21st October 2016   #507
male
Loganist de 5 stele
 
male's Avatar
 
Data inscrierii: 23-02-2009
Locatie: braila
Motorizare : 1.4
Varsta: 37
Posturi: 789
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

multumesc pentru raspunsuri!

pentru ca nu am posibilitatea sa ma dau cu o masina cu arcuri eibach, ar putea cineva sa mi spuna, aproximativ cam unde s-ar incadra eibach -urile fata de stoc. pe o scara de la 0...la ... 10 unde 0 sunt arcurile stoc si 10 ar fi o caruta fara suspensii.mi ati fi de mare ajutor in luarea deciziei.
ma gandesc ca impreuna cu amortizoarele kayaba ,mai dure ,sa nu obtin o suspensie prea tare.

multumesc!


@ dsign nu am inteles exact la ce te ai referit cu

"Prefer intotdeauna sa imi sacrific confortul, atunci cand este vorba de siguranta!"
__________________
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
male e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2016   #508
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : RS133
Varsta: 35
Posturi: 5,922
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Adica prefer sa ma zdruncin un pic, dar sa stiu ca intr-un set de manevre de ocolire, nu sar de pe sosea.

Repet, daca nu te deranjeaza ca vei avea garda mai mica, eibach este alegerea ideala.
Pentru gusturile mele Eibach este mult prea moale.
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi 15th November 2016   #509
male
Loganist de 5 stele
 
male's Avatar
 
Data inscrierii: 23-02-2009
Locatie: braila
Motorizare : 1.4
Varsta: 37
Posturi: 789
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

am trecut pe eibach +kayaba
masina dupa cum au spus si altii coboara 2-3 cm ,suspensia este mai rigida dar comfortul nu este afectat.cel putin pt mine este exact ce am vrut.in special atunci cand franezi nu ti se mai ridica portbagajul in cap.ma saturasem de adrenalina de care beneficiam la fiecare franare mai in scurt.
masina sta mai bine pe sosea, iar la viteze mai mari nu mai face balansul acela la ocolirea unui obstacol neprevazut, practic o simti mai manevrabila.
recunosc ca nu sunt dintre cei ce folosesc masina pentru circuit sau alte liniute.pentru uzul de zi cu zi este ideala suspensia asta
__________________
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
male e offline   Reply With Quote
Vechi 16th November 2016   #510
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : RS133
Varsta: 35
Posturi: 5,922
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de dsign Vezi Post
Eibach sunt moi si cu aproximativ 3cm mai jos, sunt un upgrade cinstit pentru cei pe care nu-i deranjeaza garda joasa.
Bravo. Exact ce ti-am zis mai acum ceva timp
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi 16th November 2016   #511
male
Loganist de 5 stele
 
male's Avatar
 
Data inscrierii: 23-02-2009
Locatie: braila
Motorizare : 1.4
Varsta: 37
Posturi: 789
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

multumesc!
__________________
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
male e offline   Reply With Quote
Vechi 25th February 2017   #512
popavlm
Loganist de 5 stele
 
popavlm's Avatar
 
Data inscrierii: 23-01-2011
Locatie: Gorj
Motorizare : 1.5 dci, 2.0 tdi
Varsta: 36
Posturi: 2,150
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

intre amortizoarele monroe si kyb, ce ar fi de preferat?
__________________
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
popavlm e offline   Reply With Quote
Vechi 25th February 2017   #513
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Kyb imi par cele mai "tari" la logan.....rigidizeaza ff bine- nu compar cu sport (B8)

Monroe sunt deasemenea ff bune insa imi par mai moi, orientate spre confort

Depinde ce iti doresti
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 12th March 2017   #514
nico2001
Junior
 
nico2001's Avatar
 
Data inscrierii: 31-01-2008
Locatie: Jud Bc
Motorizare : Diesel 70
Posturi: 78
Membru :
[Junior]
Implicit

Salut, vă rog știe cineva dacă se potrivesc amortizoarele originale Dacia cu codul 6001550751 pe un Logan 1.5 dci?

In cutie se gasesc amortizoarele cu codul 8200742807

Last edited by nico2001; 12th March 2017 at 11:59. Motiv: Automerged Doublepost
nico2001 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #515
eusebiu
Incepator
 
Data inscrierii: 08-07-2008
Locatie: ORASTIE
Motorizare : 1,4 mpi GPL
Varsta: 48
Posturi: 22
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am un zgomot deranjant in spate si mi s-a spus ca trebuie schimbate amortizoarele. Vreau să pun Monroe dar am inteles ca trebuie schimbate si flansa si rulmentul ca sa dispara zgomotul. Ce părere aveți?
eusebiu e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #516
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Salut,

Flansa si rulment este numai pe fata...
Pe spate nu ai flansa si rulment ci doar amortizor

Daca le schimbi pe toate 4 atunci da, ar fi bine sa schimbi cu flanse /rulmenti in intregime

Cel mai potrivit mi sa parut kitul SNR la flansa, desi pe masina am kyb
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 14th May 2017   #517
Bobo1973
Initiat
 
Data inscrierii: 13-04-2008
Locatie: Romania
Motorizare : 1.6 16 V
Varsta: 43
Posturi: 42
Membru :
[Initiat]
Implicit

Salutare!
Am schimbat amortizoarele la 180.000 km. Decizia am luat-o in urma efectuarii testului de amortizoare pe bancul Hoffman (sper ca nu gresesc) unde amortizoarele vechi au iesit sub 60 % pe partea stanga, atat fata cat si spate, pe dreapta erau in paramentri. In aceasta situatie am hotarat sa le schimb pe toate patru, fata plus spate. Am ales amortizoare Kayaba - KYB, pe gaz + ulei Excel-G, arcurile le-am pastrat pe cele de prima echipare. Am mai montat flanse Lemforder si rulmenti SKF.
Pentru amortizoarele Kayaba s-a efectuat amorsarea dupa specificatii.
Dupa inlocuire am parcurs cativa kilometri si m-a intors la service unde am facut un test de amortizoare, rezultatele fiind de 71% - 72% fata si 80% - 79% spate.
Am fost surprins sa constat ca la test au iesit mai slabe decat cele vechi - m-am raportat la cele de pe partea dreapta care erau in paramentri.

A mai intalnit cineva o asemenea situatie, in care dupa inlocuire amortizoarele sa iasa mai slab la test?

Pe sosea pot spune ca are acum suspensiile unui logan nou , sta bine pe viraje si pe drum denivelat.
Masina este un Logan Prestige 1.6 16v din 2008.
Bobo1973 e offline   Reply With Quote
Vechi 14th May 2017   #518
Costi-bc
Loganist de 5 stele
 
Costi-bc's Avatar
 
Data inscrierii: 01-03-2010
Locatie: bacau
Motorizare : 1.6mpi/1.8tddi/1.9tdi
Varsta: 35
Posturi: 4,937
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

cu cat e mai mult cu atat amortizeaza mai bine , cred. nu?

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ySLROKuk
__________________
o/____\o
(Oo\=i=/oO)
U.........U

Last edited by Costi-bc; 14th May 2017 at 17:38. Motiv: Automerged Doublepost
Costi-bc e offline   Reply With Quote
Vechi 14th May 2017   #519
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

@bobo 1973 :


Iti dai seama ca unele cu 180 000 km la bord nu au cum sa fie mai bune ca unele noi, chiar petarde gen ASAM

Dovada este felul schimbat in comportamentul masinii pe drum

La test depinde cine il face, cum il face si daca stie ce face.....100% nu vor iesi niciodata, eroarea aratata cu cele noi poate fi datorata si arcurilor uzate


Sa le uzezi sanatos, nu-ti bate capul cu testul alora; Kayaba cu gaz am si eu si se comporta foarte bine pana acum


Daca te roade ideea, poti reface testul dar in alta parte - pt linistea ta- insa testul adevarat e soseaua


LE: stiu ff bine cum sunt amortizoarele de logan cu 200 000 km ; tija cade singura jos, nu e nevoie sa o impingi - si de revenit, nu mai revine in veci

Prin comparatie la unele noi, tija o impingi greu in jos si urca la loc ff rapid......

Last edited by Hirayama; 14th May 2017 at 19:32.
Hirayama e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
amortizoare, despre

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 07:20.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google