-detalii tehnice pt incepatori Intrebari frecvente Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari detalii tehnice pt incepatori - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Intrebari frecvente

Intrebari frecvente Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

detalii tehnice pt incepatori

Intrebari frecvente


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 18th January 2010   #41
bro
Loganist de 5 stele
 
bro's Avatar
 
Data inscrierii: 28-12-2008
Locatie: Timisoara, Resita
Motorizare : 1.4 GPL
Posturi: 804
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Timisoara, LoganClub Resita ]
Implicit

eu il am. dar am primit si eu la randul meu multe PM-uri cu cereri pentru manual, de unde am dedus ca nu toti il au.

propunerea mea era simplu o loganopedia tehnica. cum credeti voi. in manual intradevar gasesti de toate. insa tutorialele lu' Streulea sunt oricum binevenite, nu?
bro e offline   Reply With Quote
Vechi 10th February 2010   #42
mariuSEL
Loganist de 5 stele
 
mariuSEL's Avatar
 
Data inscrierii: 13-02-2009
Locatie: Bucuresti,Dr.Taberei
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 40
Posturi: 217
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit 70 sau 85 CP

Ce are in plus 1.5 DCI de 85 fata de 1.5 DCI de 70?ma refer pe la motor...intelegeti voi....
mariuSEL e offline   Reply With Quote
Vechi 10th February 2010   #43
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v
Varsta: 38
Posturi: 12,976
Membru :
[sofer amator]
Implicit

egr comandat electronic, pompa de injectie cu presiune mai mare, alta turbina, daca-mi aduc bine aminte. cred ca si alte injectoare...
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 10th February 2010   #44
Bleizer
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 17-01-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : diesel
Varsta: 46
Posturi: 3,825
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

bun, felicitari! cred ca toti avem nevoie sa intram pe un astfel de thread, dar baga si unul in Romana,sunt cunoscator de engleza dar date tehnice cam 25%
__________________
lipsa text
Bleizer e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2010   #45
cosmin83
Loganist de 5 stele
 
cosmin83's Avatar
 
Data inscrierii: 07-12-2009
Locatie: resita
Motorizare : 1.5 dci 85 CP kiss
Varsta: 33
Posturi: 3,097
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

se merita sa iti maresti cai si ce trebuie facut?am auzit ca daca iti maresti cai nustiu cum uni ziceau ca viata motorului e mai de mai mica durata e adevarat sau daca pun cauciucuri mai late are ceva de ex 205-60-15 ce ziceti nu se duc bucse pivoti ect.astept un raspus va rog
cosmin83 e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2010   #46
cornelmatei18
Initiat
 
cornelmatei18's Avatar
 
Data inscrierii: 07-02-2010
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 mpi
Varsta: 36
Posturi: 44
Membru :
[Initiat]
Implicit

sal...in legatura cu caii putere ti-l recomand pe DOC de la DIMSPORT,face treaba foarte buna si resofteaza ieftin...motorul nu este afectat absolut deloc numai din resoftare.....iar cu anvelopele vei avea mai multa stabilitate dar mare grija...scade garda la sol si sunt interzise (daca te opreste RAR-ul te-ai scos..)...bafta...scuze de bagare in seama

Last edited by Seba; 29th April 2010 at 12:41.
cornelmatei18 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th April 2010   #47
leohosu
Incepator
 
Data inscrierii: 28-04-2010
Locatie: timisoara
Motorizare : benzina
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

faina chestie.ii f buna.bravo
leohosu e offline   Reply With Quote
Vechi 1st December 2010   #48
Ares115
Incepator
 
Data inscrierii: 01-12-2010
Locatie: Bucuesti
Motorizare : 1.5
Varsta: 45
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

Sal,am probleme cu stergatorul din stanga.Cand actionez treapat 1 sau 2 merge numai o singura data.IAR DACA INCERC SA IL MISC MANUAL MERGE LEJER FATA DE CELALALT CARE NU SE MISCA DELOC.
Ares115 e offline   Reply With Quote
Vechi 1st December 2010   #49
crull
Loganist de 5 stele
 
crull's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2010
Locatie: calarasi
Motorizare : 1.4
Posturi: 1,138
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Inseamna ca a fost fortat pe poleiul asta si sau stricat canelurile de pe bratul stergator sau de pe ax.Am patito si eu, la mine s-au stricat canelurile de pe ax, am desfacut piulita, am preparat niste poxilina , am imbracat axul care invarte stergatorul in poxilina, apoi am pus bratul stergator in pozitia dorita , am strans piulita aia de 13 si gata merge asa de 2 ani.
crull e offline   Reply With Quote
Vechi 9th October 2011   #50
Alexutzy
Incepator
 
Data inscrierii: 09-10-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4Mpi
Varsta: 24
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am si eu o problema ...de cateva zile simt o trepidatie ciudata in volan si nu imi dau seama de la ce e. Sa fie oare de la roti, ele necesitand o reechilibrare, sau alt lucru? Multumesc.
Alexutzy e offline   Reply With Quote
Vechi 9th October 2011   #51
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v
Varsta: 38
Posturi: 12,976
Membru :
[sofer amator]
Implicit

cel mai probabil dezechilibru, sau chiar o janta indoita.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 15th October 2011   #52
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 40
Posturi: 6,486
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de flinston Vezi Post
va salut , am un logan 1,5 dci si cred ca sunt cel mai ghionist posesor de logan din ro va spun povestea mea si poate credeti ca sunt ,,plecat ,, am logan 1,5 dci an 2007 la 62000 a cazut motorul adica a topit pistonul 1 injectoare praf turba la fel chiuloasa varza asta dupa ce a iesit din garantie cu aproximativ 2 saptamani bine intes m-am impacat cu ideia ca trebuie facut am gasit mecanicul si am facut motorul m-a costat aprximativ 1000 euro cu tot , a venit si concediul la o saptamana si am zis sa i-au familia si sa plec la mare in drum spre mare le la Buzau s-a aprins senzorul cred ca la injectore in bord si am fost nevoit sa intru la reprezentanta logan intradevar mecanici buni a pus-o pe tester si a eliminat eroarea din injectoare dar in schimb am mai completat motorul cu un litru de ulei in sfarsit am ajuns la Constanta si am obs ca iese fum albastru alb din ea am parcat loganul si am petrecut concediul , apoi am plecat spre Bucuresti in drum pe la Slobozia a luat-o pe turbo s-a turat si deodata masina a scos fum de nu mai vedeau cei din spate si din nou motorul praf am ramas cu ea in camp . am sunat la Bucuresti si a venit si platforma ,o caruta cu bani , a fost dusa la test la mecanici etc a venit si constatarea motorul praf pompa de ulei secmentii turbo injectoare etc am zis ca trebuie facuta si am mai bagat aproape 1000 euro in el .. mecanici buni ..a mers loganul 2000 km pana a cazut si asta ,, credeti-ma sunt disperat cu motorul asta nu stiu ce sa mai fac ,,, deci motor facut de trei ori in 4500 km / nu stiu daca este o ideie sa pun un motor 1,4 mpi logan in schimbul 1,5 daca se potriveste la cuplaj intre motor si cutie viteze etc ,ADEVARUL ESTE CA MI-AM FACUT AMBITIA CU LOGANUL MEU ,,
chiar esti ghinionist.
prima data injectia s-a stricat din cauza motorinei proaste. s-a blocat injectorul numarul 1 pe deschis si ti-a topit pistonul. oricum nu avea a face cu garantia, asta nu intra in garantie.
a doua oara s-a defectat din cauza mecanicilor de doi lei care ti-au reparat prima data masina. probabil de la segmentii prosti care i-au folosit, masina iti consuma foarte mult ulei si nu mai aveai deloc compresie. cand ai zis ca a inceput sa se tureze singura de nebuna, de fapt motorul tau a inceput sa consume ulei. pana nu a terminat uleiul si s-a gripat motorul nu se mai opreste. ca sa o fi oprit, trebuia sa ti piciorul pe frana, pui in treapta 4 si ridici usor piciorul de pe ambreiaj pana omori motorul. doar asa il puteai salva.
oricum, din moment ce la service ti-au completat cu 1 litru de ulei, era clar un semn de ingrijorare! asta trebuia sa faci si tu cand ai ajuns la destinatie in statiune dar mai ales la plecare! sa verifici daca mai ai ulei sau nu. in mare parte e si vina ta.

ai zis ca a cazut si a treia oara. ce a cazut?

nu e asa de simplu sa treci pe un motor 1.4mpi. mai degraba il schimbi tot cu un 1.5dci. asta nu doar din cauza partii mecanice, ci si a actelor ce trebuiesc intocmite.

ca idee, prima data s-a defectat din cauza motorinei, a doua oara din cauza mecanicilor iar a treia oara nu stiu ce s- aintamplat, n-ai dat detalii.
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

Last edited by crististreulea; 15th October 2011 at 19:25.
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 15th October 2011   #53
flinston
Incepator
 
Data inscrierii: 15-10-2011
Locatie: bacau
Motorizare : ambiance
Varsta: 39
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

dupa ce au motorul in Bucuresti am mai mers cu el a 1500km acolo a fost testat cu tot felul de testere mi-au dat o gramada de acte parametri etc dar deodata nu a mai avut vlaga in ea nu mergea mai mult de 80 km /ora a fost data jos turbo suflanta si sa vezi blocata cu funingine si egr la fel tinand cond ca nu pun motorina din galeata

cei din bucuresti l-au pus pe testere de tot neamul mi-au dat o gramada de parametri la motor si totusi dupa 15oo km a cazut iar adica nu prindea mai mult de 80 -ora si cand a fost desfacut egr si turbo erau blocate cu funingine au fost curatate dar din pacate turbo varza alti bani alta distractie apropo loganul meu nu a vazut motorina de galeate

cred ca il vand pana la urma

stie cineva un motor de vanzare 1,5

Last edited by flinston; 15th October 2011 at 20:35. Motiv: Automerged Doublepost
flinston e offline   Reply With Quote
Vechi 15th October 2011   #54
chivu dks
Initiat
 
Data inscrierii: 19-08-2009
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 32
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

chiar esti ghinionist.nu pot sa imi explic cum de motorul tau a trecut prin atatea testere si totusi nimeni nu ii da de cap.au schimbat tot in el si degeaba,merge ce merge si ....
acum cum e?functioneaza?as vrea sa te ajut,dar e mai rau k tu esti din bacau si e ceva distanta
tata e mecanic si cam zilnic numai logan repara
chiar imi pare rau k ai un asemenea ghinion
multa bafta
chivu dks e offline   Reply With Quote
Vechi 15th October 2011   #55
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 40
Posturi: 6,486
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

din pacate ai fost numai la service-uri care au avut ca si angajati niste Dorei.
din moment ce ti-a mers pe ulei, era clar ca egr-ul e infundat iar turbina e imbacsita. alea trebuiau curatate, nu sa testeze... damn idioti! deci clar nu era nimic de la motorina, fie ea si de la galeasta.
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 21st October 2011   #56
fabrizio99
Initiat
 
Data inscrierii: 01-12-2009
Locatie: teleorman
Motorizare : 1.4
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

salut
am si eu o nelamurie, va rog
daca mergi cu aerul porint masina consuma putin mai mult.....da?
dar daca mergi cu caldura si cu aeroterma data porinta cosuma mai mult decat daca as merge fara aeroterma ?
va rog sa ma ajutati cu un raspuns..
ms
fabrizio99 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2011   #57
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,502
Membru :
[Moderator]
Implicit

Masinile isi produc singure e.e. de care au nevoie prin intermediul unui generator in cazul de fata numit alternator.Acesta este antrenat de catre motorul masinii.In timpul producerii e.e. alternatorul "franeaza" oarecum motorul in functie de sarcina ceruta de consumatori;cu cat cererea de putere este mai mare cu atat "franarea"este mai mare.
In acest caz aeroterma nu este un mare consumator cum ar fi farurile ,proiectoarele dezaburirea.
Pentru o corecta intelegere faceti "flash"cu faza lunga avind motorul pornit la ralanti;observati prin intermediul turometrului o scadere brusca a turatiei.Revenirea la turatia de ralanti este dictata de echip. electronic al masinii cre trimite mai multa benzina catre injectoare.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2011   #58
fabrizio99
Initiat
 
Data inscrierii: 01-12-2009
Locatie: teleorman
Motorizare : 1.4
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

nu prea inteleg mare lucru din ce ai zis...
deci consuma sau nu mai mult decat normal?

Last edited by Seba; 23rd October 2011 at 20:33.
fabrizio99 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2011   #59
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,502
Membru :
[Moderator]
Implicit

F.f.putin.Neglijabil. Ceva demn de luat in seama doar un drum mai lung cu ventilatia pe turatii mari;3;4.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2011   #60
fabrizio99
Initiat
 
Data inscrierii: 01-12-2009
Locatie: teleorman
Motorizare : 1.4
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

am inteles.ms mult

nu mai foosi "quote" ca sa raspunzi ultimului post!

Last edited by Seba; 23rd October 2011 at 22:32.
fabrizio99 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
detalii, incepatori, tehnice

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 12:42.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google