Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ce mi-as mai dori eu un astfel de sistem si voi doriti sa-l dezactivati ... Daca la semafor este de la 50-60 secunde in sus, opresc motorul piticii mei, va rog nu va luati de ei
    Fiinta ciudata mai e romanul, daca ii pui ca vrea sa-l dezactive ca-l incurca, daca nu-i pui ca Dacia e un rahat de rabla, nu se compara cu un golf in '92 care-i da fum ... Genul de om pe care daca nu-l inviti la chef se supara si daca-l inviti nu vine ... Natie de incuiati care trebuie educati cu forta, asa cum votam puscariasi, e nevoie de autoritatile statului sa-i bage la inchisoare pe penali, ca romanul tot voteaza ... Unici frate pe Terra
    Last edited by GuGu21; 20 July 2016, 10:41.

    Comment


    • #17
      GuGu21 atentie! La tine electromotorul si totul nu este gandit pentru asta (spre deosebire de cele cu S&S). Asa ca nu abuza de el.
      Cati km ai cu masina?

      Comment


      • #18
        8000 km, asa e viata in provincie ... Putini km, stiu, as face mai multi daca as lua-o la lucru, dar merg cu un coleg, dpdv financiar, al poluarii e mult mai bine, in fine e alta discutie, eu as recomanda asta tuturor ...
        Taximetristii pornesc de nspe mii de ori si nu se mai plang ...
        Bolovan, nu mi-o lua in nume de rau, vad ca tot faci referire la traficul din Timisoara si la inutilitatea sistemului de semafoare, totusi niciun semafor si niciun alt sistem de dirijare a traficului devine inutil in regim de trafic intens dus la extrem. Iarta-ma, dar cand toti stau cu fundu'n masina, nu mai poti sa ai nicio pretentie... Eu cunosc Timisoara ( am fost la facultate acolo 6 ani ). Soselele inundate de masini si pe trotuar daca vedeai cativa oameni ( PS: RATT'ul e destul de bun acolo, folositi-l )... Nu mai da vina pe primarul ala ca sunteti o regiune putere economica a Romaniei traiti bine, sunteti bogati ... Restul e can-can

        Comment


        • #19
          Nu nu...ai inteles gresit, in TM imi pare chiar foarte util S&S. Imi pare inutil cand te apropii de un sens giratoriu foarte aglomerat unde 3-400 m mergi in coloana...si te deplasezi 10 m...dupa care te opresti 5-10 secunde.
          Eu am o distanta relativ mare de parcurs intre casa si servici. (si trebuie sa schimb doua mijloace de transport). Unde mai pui ca de regula suntem 4 persoane in masina cand plec de acasa...pe care trebuie sa le debarc in centru (doi adulti+ un copil). Da, RATT-ul il folosesc cand ma deplasez singur (de ce crezi ca fac in oras doar 4-5000 km/an sau chiar mai putin)

          Comment


          • #20
            ai perfecta dreptate inteleapta in tot ce ai scris, subscriu. In conditiile descrise de tine, s&s e inutil, dar ai buton de OFF, s-au gandit cei de la Dacia ;) Dar pana la a-l dezactiva de tot ca nu stiu ce, mi se pare aberant ... Parerea mea cel putin, va rog nu dati cu pietre
            Mie imi placea RATT'ul, consider ca si adulti si copii se pot deplasa fara probleme, se pune problema costurilor la urma urmei. Autobuze, firobuze noi Mercedes cu clima, nu e asa rau ;)
            Tramvaiele cam aiurea, dar la o adica, merg si alea

            Comment


            • #21
              Pe mine ma deranjeaza doar ca-i intr-o pozitie relativ incomoda. Si sincer...eu as hardcoda sa nu se poata dezactiva permanent (nici cu clip....nici cu nimic).
              Offtopic; RATT-ul merge ok daca nu vrei sa schimbi mijloace d e transport. Eu de ex, iau tram 2 de acasa pana la servici. 30 min...rezonabil. Dar cand esti cu 4 perosane...inseamna un total de 12 lei pe traseu (trebuie sa schimbe etc). Asa, pt mine singur, este mult mai ok si financiar si din punct de vedere al timpului (asa de relaxant este sa stai 25-30 min cu ochii pe geam dupa gagice...). GuGu21 tu in mare ai dreptate...vad frecvent dimineata masini cu o singura persoana (de fapt 90% din ele sunt doar cu o persoana).

              Comment


              • #22
                Dpdv soft cam toate X52-urile 2016 au S&S chiar dacă fizic nu e implementat(butonS&S, senzor baterie și baterie care trebuie configurată în uch 70AH 610CCA).

                Dez/activarea permanentă e posibilă doar cu derelek și apoi nu se poate face nimic din CLiP.

                Alternativa săracului: simulezi capotă deschisă(scoti mufa de la broasca capotei)
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Costi-bc View Post
                  depinde de cat consuma in relanti motorul. undeva la 0,6 l/ora sa zicem. pentru 0,6 l sa faci 200 de porniri si sa stai fara ac eu zic ca nu e rentabil pe un motor cu ardere interna, dar e o parere personala si a fost introdus doar pentru a face fata normelor de poluare.
                  Sincer si diesel-ul cred ca are un consum mai mare de 0.6l/ora la relanti...sa nu mai vorbesc de benzina.

                  Comment


                  • #24
                    t0rquemada sau il lasi asa...motorul este gandit pentru S&S. Dar nah...romanul este mai cu mot...dupa care se plange.

                    ady_dragan n-as baga mana in foc. Parca 1.7 diesel de pe opel are 0.7l/h. 0.9 TCe trebuie sa aibe si mai putin.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ady_dragan View Post
                      Sincer si diesel-ul cred ca are un consum mai mare de 0.6l/ora la relanti...sa nu mai vorbesc de benzina.
                      La 1.9 TDI AXR am 0,7..0..8..
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • #26
                        Nu credeam sa consume asa putin la ora un motor...imi imaginam ceva de ordinul litrilor.

                        Comment


                        • #27
                          Vad ca vorbiti mult dar din pacate nimic la subiect. Ideea e ca, masina asta o folosesc la taxi. Asta presupune, pe langa o masina folosita in interes personal, sa mai apara cativa consumatori: statia radio, taximetrul si cupola si mai nou, tableta pe care se afiseaza comenzile. Daca e stau cu start-stop activat, in aglomeratie, imi omoara bateria noua in cateva luni. Plus ca la taxi, intr-o zi de lucru, fac de trei-patru ori mai multe porniri decat altcineva. In plus, sistemul asta presupune si o uzura ceva mai mare a ambreiajului. Pot sa apas pe butonul de dezactivare, nu e o problema, dar pentru mine e mai comod sa dezactivez sistemul permanent. Am ca masina personala, Opel Insignia 2015, cu acelasi sistem dar acolo este buton cu trei pozitii: pornit, oprit temporar si oprit permanent, deci nu e o aberatie ce zic eu. Oricum, fata de modelele Dacia din 2007, cele de acum sunt mult mai slabe calitativ. Asa ca nu mai laudati ca nu prea aveti ce

                          Comment


                          • #28
                            Am fost cu ceva taxiuei si nu se plangeau, adevarat, aveau 30-40.000 km. Motorul pornestr automat cand se descarca bateria, cand nu este suficient incarcata nu-l opreste, iar ambreajul nu are nico o treaba.
                            Ce-ti pare mai slab calitativ la ea?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by bciprian82 View Post
                              Vad ca vorbiti mult dar din pacate nimic la subiect. Ideea e ca, masina asta o folosesc la taxi. Asta presupune, pe langa o masina folosita in interes personal, sa mai apara cativa consumatori: statia radio, taximetrul si cupola si mai nou, tableta pe care se afiseaza comenzile. Daca e stau cu start-stop activat, in aglomeratie, imi omoara bateria noua in cateva luni. Plus ca la taxi, intr-o zi de lucru, fac de trei-patru ori mai multe porniri decat altcineva. In plus, sistemul asta presupune si o uzura ceva mai mare a ambreiajului. Pot sa apas pe butonul de dezactivare, nu e o problema, dar pentru mine e mai comod sa dezactivez sistemul permanent. Am ca masina personala, Opel Insignia 2015, cu acelasi sistem dar acolo este buton cu trei pozitii: pornit, oprit temporar si oprit permanent, deci nu e o aberatie ce zic eu. Oricum, fata de modelele Dacia din 2007, cele de acum sunt mult mai slabe calitativ. Asa ca nu mai laudati ca nu prea aveti ce
                              No, acu pe bune; de ce ti-ai luat masina asta? Ai luat-o noaptea?
                              Ti s-a raspuns, cum se dezactiveaza permanet sistemul, da? Scoate banu si se rezolva; si garantia, daca e masina noua.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by ady_dragan View Post
                                Nu credeam sa consume asa putin la ora un motor...imi imaginam ceva de ordinul litrilor.
                                Ajunge la 1,1L rar 1,2L cand este clima pornita!
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google