Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @bciprian82: Dacă citeai manualul, nu mai postai aiurea.
    Să analizăm:
    sa mai apara cativa consumatori: statia radio, taximetrul si cupola si mai nou, tableta pe care se afiseaza comenzile. Daca e stau cu start-stop activat, in aglomeratie, imi omoara bateria noua in cateva luni

    -e stop-start
    -dacă SOC-ul(State of Charge) e sub 85% sistemul e dezactivat automat
    -bateria e specială și suportă descărcări de până la 90% din capacitate fără probleme(bateriile normale pierd 10% din viață la fiecare descărcare sub 50%)
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #32
      Ahha, deci dupa ce intra moderatoru si face putina curatenie in balariile scrise permiteti-mi sa concluzionez cele 2 optiuni:
      1. dezactivezi elegant: ai bani de derelek si pierdere garantie
      2. Esti taran si scoti mufa de la broasca capota motor (interesant ca nu stiam ca are asa ceva) - asta banuiesc ca inseamna ca se aprinde martor usi deschise, nu poti sa incui masina din telecomanda, etc. - cred ca merge doar pentru taxi.
      Cine are de completat va rog sa scrieti.

      Comment


      • #33
        Capota nu are legătură cu ușile la arhitectura T4-VS
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #34
          Originally posted by GuGu21 View Post
          Ce mi-as mai dori eu un astfel de sistem si voi doriti sa-l dezactivati ... Daca la semafor este de la 50-60 secunde in sus, opresc motorul piticii mei, va rog nu va luati de ei
          Fiinta ciudata mai e romanul, daca ii pui ca vrea sa-l dezactive ca-l incurca, daca nu-i pui ca Dacia e un rahat de rabla, nu se compara cu un golf in '92 care-i da fum ... Genul de om pe care daca nu-l inviti la chef se supara si daca-l inviti nu vine ... Natie de incuiati care trebuie educati cu forta, asa cum votam puscariasi, e nevoie de autoritatile statului sa-i bage la inchisoare pe penali, ca romanul tot voteaza ... Unici frate pe Terra
          Ai mare dreptate cu ce spui aici!

          Si mie imi place S&S si-l folosesc exact ca si colegii, la frecus de cativa metri il dezactivez, la mers cat de cat cursiv il activez.
          Eu mai am surpriza, la prima pornire a zilei, sa nu se activeze by default, sa fie becul rosu aprins in buton. Atunci opresc motorul si-l pornesc si asa isi revine...

          Comment


          • #35
            Originally posted by IancuMIC View Post
            No, acu pe bune; de ce ti-ai luat masina asta? Ai luat-o noaptea?
            Ti s-a raspuns, cum se dezactiveaza permanet sistemul, da? Scoate banu si se rezolva; si garantia, daca e masina noua.
            Am luat Dacia pentru taxi. Nu pentru plimbat prin oras pana in centru la terasa si inapoi. Motivul pentru care am luat-o a fost costul relativ scazut al intretinerii(la taxi te uiti la fiecare leu pe care il cleltui pe masina). Ca si comparatie, la Logan faci schimb de ulei si filtre plus distributie plus placute de frana cu 1300-1500 de lei. La Insignia cu 1200 de lei am facut schimbul de ulei si filtre doar. M-ai intrebat de ce spun ca e mai slaba decat modelele de acum zece ani. A trebuit sa gauresc bordul pentru a trage firul de la taximetru pe sub bord. Grosimea la bordul de acum e mult mai mica decat la Loganul din 2006. Mufa de diagnoza din torpedo e prinsa acolo in asa fel incat vad pe langa ea direct mocheta de pe podul pedalier. Bancheta spate e mai subtire fata de cea veche. Tabla din caroserie parca e tabla de burlan. A, sa nu uit, am scos tetierele ca sa pun huse pe scaune. Tijele de fixare sunt goale pe dinauntru. La Loganul vechi erau mult mai solide. Eu am luat un model care nu are volan reglabil pe inaltime. Acolo unde este amplasat blocatorul, la mine e o gaura prin care imi pot baga mana si sa apuc coloana volanului. La vechiul Logan am primit sigurante de rezerva puse pe usita panoului de sigurante si sigurantele folosite erau de calitate. La cel de acum sigurantele de rezerva lipsesc cu desavarsire, la fel si clema de scos sigurante iar sigurantele din panou sunt dintre cele care se vand si la piata. Proiectoarele de ceata sunt prinse la locul lor lasand loc intre suport si proiector. Astea sunt motive pentru care afirm ca modelele de acum sunt mai slabe calitativ. Bine, sunt si lucruri bune cum ar fi designul si interior si exterior care a evoluat mult. Fiabilitatea motorulul(diesel la mine) care are un consum foarte bun. Dar per ansamblu, calitatea a scazut...

            Asa, ca o completare la postul de mai sus. Geamurile electrice fac zgomot la fel de mare ca si la loganul vechi(care era de aproape zece ani!).
            Last edited by bciprian82; 25 July 2016, 15:01. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              bciprian82:
              Si asa ca o completare...la opel astra se aude la fel de tare, la skoda rapid (cu acre am facut drive test)...la fel de tare.
              Grosimea nu are nici o treaba cu rezistenta (depinde de material...daca materialul este mai rezistent...cu ce te deranjeaza daca grosimea este mai mica?). Sincer...nici la asta noua...dar nici la aia veche (o fo in dotare vo 12 ani)...nu m-am uitat la mufa aia...chiar daca deschideam relativ des torpedoul. Sigurante? Cate sigurante arse ai avut? Ca eu in 200.000 km n-am avut sigurante arse..Acum...da...sunt deacrod...calitatea este execrabila...de exemplu, ma deranjeaza foarte tare ca usa se inchide in do si nu si bemol.
              Hai sa fim seriosi...ce spui tu acolo...gasesti si la alte marci chichite de genul asta.

              P.S. Sincer...prefe rtabla subtire...dar care sa se deformeze la impact...decat sa-mi trasmita mie tot socul impactului...sincer...nu ma incalzeste ca masina arata bine la impact...daca eu, din cauza socului sunt varza in interior.

              Comment


              • #37
                problema e ca la dacia se deformeaza usor, dar mai mult decat ar trebui si socul nu ti-l transmite caroseria, ci direct obiectul de care te lovesti...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Probabil...eu n-am facut teste, si nici nu intentionez sa fac. Si nici n-am vazut teste de impact. Eu ma incred pe ce se spune prin targ (am un oare care noroc cu niste profesori de la facultatea de mecanica...care sunt cam pe nise de motoare termice, caroserii etc)

                  Comment


                  • #39
                    M-am uitat de curiozitate la sigurante și sunt calitative, și la mine au pus clema de scoatere a siguranței, probabil la Euro6 au mai tăiat din costuri, ca sa le redistribuie în alta parte.

                    Comment


                    • #40
                      Eu zic ca este mult mai indoielica calitatea masinii..a.re dreptate...de exemplu, inainte tapiteria era cusuta cu ata gri...acum cu ata mult mai alba. Si iar...ce-mi par ietine sunt indicatoarele (vitezometrul si turometrul)...si dovada clara: indicatoarele a aia veche erau mult mai lungi...acum sunt mai scurte...au facut economie de material.
                      P.S. Acest post este un pamflet...si trebuie tratat ca atare...cred...

                      Comment


                      • #41
                        Probabil ca Astra cu care ai facut tu drive test avea peste 250 de mii de kilometri. Si eu am facut anul trecut drive test si cu Astra si cu Insignia. Diferenta intre ele e doar preetul si clasa, in rest sunt foarte asemanatoare ca si calitate si dotari. Am ramas la Insignia pentru ca e varful de gama de la Opel. In fine, nu poti compara Astra cu Logan. E o diferenta de calitate enorma intre ele. Masinile Dacia care se fabrica acum tind sa fie artizanale. Nu ma refer la motoare care sunt fiabile, ci la materialele din care sunt facute. Pentru taximetrie e o masina buna din cauza costurilor mici, la fel si pentru cineva care face naveta cu ea la servici. In schimb daca vrei calitate, mai bine te orientezi spre altceva. Ma refer aici la masini noi, nu la tot felul de trompete cu multi kilometri dati inapoi si aduse din "vest". Dar oricum, discutia a deviat de la ceea ce am intrebat initial si eu nu voi mai participa la ea. Multumesc celor care mi-au raspuns la subiect.
                        Last edited by bciprian82; 25 July 2016, 20:47.

                        Comment


                        • #42
                          bciprian82 avea fix 82.000 km. Luata de noua. Revizii cica doar in reprezentanta. Da...materialele par usor mai de calitate. Dar nu cu mult. Ba chiar anumite elemente mi-au parut facute in bucatarie, la o cafa dupa ceva betie crunta (de exemplu, calculatorul de bord...extrem de anevoios de folosit).
                          Singurul lucru de care am fost incantat: motorul, 1.6 115 cp parca...dar doar cum tragea...ca la consum...am cam ramas interzis (mers relativ economic si finut nu a vrut nici moarta sa scada sub 6.5...in acelasi ritm de mers cu logan 1.4 aveam 5.1)

                          Comment


                          • #43
                            6.5 la 100 e un consum foarte bun. La 2.0 diesel 136 cp imi ia in oras 8 cu tot cu start/stop. La Logan 1,5 diesel 70 cp am avut consum de 5.8 tot in oras si in regim de taxi. La Loganul nou inca nu i-am terminat rodajul dar tind sa cred ca va fi ceva mai mic consumul.

                            Comment


                            • #44
                              6.5 afara mers economic? Eu zic ca-i mult. Daca mergeam putin mai sportiv consuma 7.5 (mai mult decat imi consuma mie tce-ul in oras fara clima)

                              Comment


                              • #45
                                Revin cu unele noutati legate de stop/start. Azi am sters motorul de praf si am vazut la borna minus a bateriei o piesa pe care nu am remarcat-o pana acum. La acea piesa sunt conectate niste fire printr-o mufa. De curiozitate am scos mufa si am pornit motorul. Becul de la butonul sistemului stop start a ramas aprins si motorul nu s-a mai oprit. In rest nu am vazut alti martori aprinsi prin bord, masina functioneaza normal. Sa fie piesa aceea sistemul care masoara gradul de incarcare al batwriei? Sau direct comanda de oprire si pornire a motorului? Stie cineva mai multe detalii?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google