Diagnostics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diagnostics

    Ce-i care detineti un Laureate de 1.2 16v din fabrica a venit cu acest MP3-player (cu Bluetooth).Cred ca vine cu acest tip de MP3-player incepand cu anul 2012.

    Am descoperit acest : "Diagnostics".

    Cu motorul pornit(AC pornit) voltaj la baterie afisat = 13.5 V.
    Cu motorul oprit fara alti consumatori porniti afisat = 12.0 V.

    12.0 V e cam putin (Incarcare 25 %)!!?

    Mentioneaz ca masina pleaca la sfert, nici o problema .

    Bateria este cea originala.(Golanu abia in iunie face si el un an) .
    Sa incep sa-mi fac grji pentru aceasta baterie ?
    Attached Files
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

  • #2
    este in meniul aparatului? mie nu mi-a atras atentia...

    Comment


    • #3
      Diagnostics

      Da este in meniul aparatului. L-am descoperit din intamplare.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        pai si cat ai vrea sa ai pe baterie cu motorul oprit ? sa-mi bag picioarele daca am inteles care e problema
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          diagnostics

          Pai ideea e ca nu e nici o problema , doar o teama ca bateria va ceda in curand...

          La mine afiseaza cu motorul oprit 12.0 V (25% incarcata), normal trebuia sa fie undeva pe la 12.4 V sa zic ca sa fie incarcata 80%. Ca idee daca o sa-mi afiseaza 11.9 V e complet descarcata, moment in care va trebui sa o schimb obligatoriu.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #6
            O baterie sanatoasa este cam la 12,4 minim. Iar cu motorul pornit(fara sa fie 60 de grade afara ... exagerez putin dar oricum) sa fie de minim 13,8 - 14 (mai putin de atat inseamna ca ai probleme de alimentare)

            Sincer ma indoiesc ca iti arata corect.... cd-player-ul ... incearca sa folosesti totusi si un aparat de masura in regula.
            B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

            Comment


            • #7
              La motor pornit incarcarea trebuie sa fie de la 14 pana 14,4 Volt cu toti consumatori si fara. Daca e mai putin sau mai mult tot nu-i bine pt. acumulator.

              Comment


              • #8
                La 12.4 e in stare de... alerta.

                Uite ce scrie Rombat cu privire la acumulatorii sai:

                P.S. Am editat, acum am inserat in atasament, sa fie exact ca in pagina producatorului.
                Attached Files
                Last edited by 77sky; 12 May 2013, 22:33.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #9
                  diagnostics

                  Deci sa inteleg ca defapt bateria este ok ? oricum vorba lui Canto , o sa fac si un test cu un aparat de masura.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #10
                    Cel mai bine este cu aparat de masura, prima data dupa repaos de o noapte, fara a fi pornita.
                    Apoi, se porneste, teoretic ar trebui sa fie U= 14.0-14.4V.
                    Se aprind pe rand consumatorii, eu am testat cu toti posibili (fara bricheta) si aveam cca 13.8.

                    Acum dilema este: ce ai vazut tu, ce acuretete au acele instrumente de masura (daca sunt/nu sunt relevante).
                    Doar un aparat de masura te poate lumina.

                    Spor la teste!
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      Putin off-topic: Eu inteleg ce zice rombat cu 12.5 samd... in lumea reala o incarcare nu tine doar de alternator direct... depinde de temperatura de turatie samd. Alternatorul tie iti incarca dar treptat din ce in ce mai tare pana la aproximativ 2000-3000 de ture(cel putin la logan benzinar... la diesel s-ar putea sa fie altfel), unde are varful si este cel mai eficient.

                      In realitate - daca afara este o zi cum a fost azi cu temperaturi mari spre foarte ... mari o sa vedeti ca o baterie care arata in mod normal dimineata pe racoare 14.2-14.4 la ora 2 dupa ce masina a stat in soare mai mult de 13.7-13.8 nu va avea cel putin la relanti. Asa si cu bateria fara motor (la rece) in functie de temperatura poate avea un voltaj mai mare sau mai mic.

                      Cifrele de acolo nu le dau din burta, in Car-audio o diferenta de 0.1-0.5 poate insemna diferenta intre locul 1 si niciun loc sau un difuzor care se arde sau nu ... majoritatea dintre noi stand mai mult cu ochii dupa votaje decat dupa puterea care o dau anumite scule- datorita puterilor consumate.

                      In plus recomand(ca si toti producatori de altfel) cel putin o data pe saptamana un drum mai lung (eventual fara stationare - 1 ora) va va pastra bateria intr-o stare mult mai buna celor care stau in orasele mai aglomerate si ar fi alternativa de la a o duce in casa si a o baga la redresor.
                      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                      Comment


                      • #12
                        eu zic ca tot ce e peste 12 e bun...masina poate sa porneasca si cu 11 lejer...am pornit odata cu una de afisa 10 si un pic...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Anul trecut, prin iarna aveam cca 12.5; dupa ce am constatat ca aveam pierderi semnificative de lichid (completat cu cca 0.75 L) si stationat pe redresor si-a mai revenit in porniri (era exact in perioada geroasa si cu multa zapada!), asa am ajuns in vara, prin iunie, de mi-a aprins bordul ca de Craciun si a cerut alta Cert avea peste 12.

                          Eu, unul, le-am dat dreptate celor de le Rombat, in valorile afisate. Acum am un Premier si masuratorile sunt exact precum in tabel. Cca 12.7-12.8 - motor stationar.
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #14
                            @prometheus: consider ca nu trebuie sa-ti faci griji deoarece pe traseu, pana la casetofon ai ceva pierderi(e normal). daca faci rost de un aparat de masura o sa vezi ca direct pe baterie ai mai mult! si eu mi-am tras un afisaj care imi arata tensiunea de pe baterie, dar pentru ca am legat de la bricheta, imi arata o idee mai putin! dar pe baterie e normal! pe baterie cu motorul pornit ai intre 14 si 14.6!(valoarea mai mare dimineata la prima pornire).

                            Comment


                            • #15
                              Diagnostics

                              adaniel69 , cred ca ai dreptate oricum masina pleaca foarte bine , in oricare parte a zilei , asa ca vorba ta inca nu-mi fac griji.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google