Diagnoza Pornire Grea La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ADEVARUL este ca avem cel mai prost combustibil la SUPRAPRET !
    Am alimentat de afara si nu mai recunosc masina ...
    Last edited by lau; 22 April 2012, 22:50.

    Comment


    • #17
      Ieri dupa ce a pornit la a 6-a cheie (am crezut ca nu mai porneste deloc) m-am dus si am alimentat de la Rompetrol dupa care am parcurs vreo 10 km cu masina iar astazi a pornit la prima cheie. Plus ca masina are mai multa putere, se simte o diferenta la accelerare.
      Multumesc celor care mi-au recomandat sa alimentez de la Rompetrol.

      Comment


      • #18
        cred ca problema asta a inceput sa ma sacaie si pe mine. de vreo 2 saptamani am alimentat de la Petrom motorina Top Nordic si de 2 zile am probleme cu pornirea. drept sa spun ca m-am cam speriat intai ca nu stiam ce sa-i fac. a inceput sa mi sa invarta in cap numai injectoare si pompe de injectie. pana la urma am stat si am cumpanit, am aerisit filtrul si a luat-o pana la urma dar nu imi vine sa stau linistit. inainte alimentam numai de la Mol aditivata si nu am avut absolut deloc probleme cu pornirea. o sa revin pe Mol sa vad ce se intampla. in 90000 km nu am schimbat ddecat un bec de pozitie si e pacat sa ajung acum la pompa de injectie sau mai stiu eu ce. ma mai gandesc la o varianta sa nu aiba vreo supapa care nu tine presiunea in instalatie.

        Comment


        • #19
          Cand dati la pompa de amorsare ,aceasta se intareste repede ? Daca va intereseaza va pot ajuta, vedeti oferta mea din "bursa"
          Stima..

          Comment


          • #20
            problema nu era de la pompa de amorsare. se intarea cam pe jumatate ,ca sa zic asa . motorina venea pana in filtru si nu avea aer in ea. pana la urma de ce iti este frica nu scapi. am dus-o la un service autorizat, au incercat sa o porneasca cu spray, nu a vrut sa porneasca nici batuta iar problema a fost depistata la pompa de injectie. au pus-o pe laptoc si nu baga presiune. schimbat partea aia din spate de la pompa, nu stiu cum sa-i spun, unde am inteles ca se afla supapa de inalta presiune si este capsulata. a pornit imediat spre bucuria mea ca am scapat numai cu atat. la 90k km drept sa spun ca ma miram ca inca nu am avut probleme cu injectia stiind de la altii care au avut probleme la 20, 30 k km.
            Last edited by 77sky; 28 April 2012, 01:04.

            Comment


            • #21
              Originally posted by adicata2003 View Post
              Confirm tot ce ai spus in prima postare. Eu sunt inginer la un dealer raneult dacia din localitate si ma ocp de diagnoze. Atunci cand nu porneste daca torni apa fiarta pe pompa, porneste imediat.


              Multor clienti le-am recomandat sa scgimbe doar combustibilul, si asa au rezolvat problema. Eu zic ca daca treci pe rompetrol, vei rezolva problema.
              Daca erai inginer la un service renault stiat ca e de ajuns sa ciocani cu o coada de ciocan in pompa cand cineva da la demaror ca sa dezlipesti clapeta de admisie din pompa. Problema aparand si vara, apa fiarta nu ajuta cu nimic, mai ales daca pica si pe alternator.
              In schimb cica apare mai des la masini alimentate cu motorina scumpa.

              Originally posted by Carmelo View Post
              Unu f bun

              asta
              este un sistem cobra...
              Cobrea e denumita popular masina, mercedes w123, carea avea o banala pompa Bosch cu elemente in line, ca U650. Sa te vad cum faci euro 2 cu aia pe un autoturism!
              P.S>Injectii common rail Delphi au si Mercedes mai nou.
              Last edited by einstein1984; 27 April 2012, 22:18. Reason: Automerged Doublepost
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #22
                Probabil vi s'a schimbat regulatorul de presiune de pe pompa. Asta daca ramane blocat si nu iese motorina din el si nu porneste nici macar cu spary. Obligat el se inlocuieste cu altul nou sau eventual un sh care stii ca merge. Chestiunea este ca regulatoarele astea au fost facute in asa fel incat sa nu le poti repara.

                Comment


                • #23
                  Ce sa repari la un solenoid cu un pistonas?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #24
                    Pai eu ce ziceam, ca practic nu ai ce sa le faci . Singura solutie este inlocuirea lui cu un sh sau nou,depinde de bugetul fiecaruia.

                    Comment


                    • #25
                      De ieri a inceput si a mea sa faca la fel. La prima pornire dupa ce sta cateva ore o ia din a 3-a a 4-a chee. Dupa ce a pornit daca o opresc si o pornesc de 10 ori o ia la "sfert" . Motorina bag aproape numai de la omv. Masina are 90k si nu am patit niciodata asa, doar cand s-au ars toate bujiile. In seara asta este posibil sa ma duc la un prieten la service sa ii "trag" un tester sa vedem ce zice. In rest motorul functioneaza impecabil! Sper sa fie regulatorul si nu altceva mai scump (ca si asta este al dracu de ieftin )
                      Last edited by Claudeel; 25 January 2013, 14:22.

                      Comment


                      • #26
                        Si eu am patit exact la fel. Am scris la my ride despre problemele de la masina mea. Prima data a fost cu motorina de iarna de la Lukoil, iar a doua oara cu Maxxmotion de la OMV. Nu fac contrareclama si nu acuz pe nimeni, dar la fel mi-a spus si mie mecanicul si tot de la service Dacia. Si asta din cauza aditivilor contra inghetului. La fel s-a manifestat si la mine: pornire din ce in ce mai grea, dupa care deloc. La tester la fel: 3,2 bar in loc de peste 300. De pornit a pornit cu spray, dar foarte greu, aproape un spray intreg a folosit. Dupa aceea a pus-o sa functioneze cu un lichid de curatare si de atunci fara probleme. Masina este tot din 2006, euro3 si de la ultima patanie nu mai pun motorina premium pun cea normala si adaug ulei 2T. Pornirea a fost super, fara probleme chiar la -20 grade cat am avut in Brasov.

                        Comment


                        • #27
                          pai,ovyxdiu,sa ne spui dc ti-a mai facut probleme cu pornirea dupa ce ai alimentat de la alta statie peco, pt k eu patesc la fel cu motorina petrom nordic diesel,bporneste greu,ba eu ii mai pun si metebond ,sa stim ca macar pe timp de iarna sa nu mai punem motorina aditivata,ci normala

                          Comment


                          • #28
                            Salut am o mare rugaminte. poate cineva sa raspunda la subiect la urmatoarele intrebari va rog .
                            care sunt valorile de fabrica la:
                            1. presiunea in pompa la pornire si pe urma,
                            2. presiunea in injectoare.
                            La mine a inceput sa porneasca iarna asta mai greu culmea nu cand au fost -20 grade ci dupa aceasta perioada, am fost la 2 service-uri si au pus testerul "clar trebuie schimbata pompa sau reconditionata dar nu garantam". sincer am mai schimbat si puntea la un megaservice si m-am lecuit.
                            Voi remedia singur problema cu pompa dar nu gasesc nicaieri valorile standard. Pompa nu are cum sa se defecteze la 100.000km nici injectoarele, voi curate sistemul de injectie sambata si vroiam sa stiu aceste valori pt ca din ele se poate da seama daca este sau nu o problema reala sau doar de mizerie, calamine, etc.
                            Multumesc anticipat pt raspuns.

                            Comment


                            • #29
                              verifica returul la injectoare cu un furtunas, o seringa si cronometru. daca iti da 4ml/min, acel injector il poti considera nou. oricum, posteaza valorile aici, si o sa primesti sfaturi destul de pertinente vis-a-vis de ce trebuie sa faci.
                              iar cu pompa, pune-i returul sa curga intr-un pet 2,5-5l, si pune magnetul pe pet. daca ai pilitura o s-o vezi. daca nu ai pilituraatunci fa-i o curatare la supape, fara sa o demontezi. cu o pompa electrica.
                              succes!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by thawormer View Post
                                Salut am o mare rugaminte. poate cineva sa raspunda la subiect la urmatoarele intrebari va rog .
                                care sunt valorile de fabrica la:
                                1. presiunea in pompa la pornire si pe urma,
                                2. presiunea in injectoare.
                                La mine a inceput sa porneasca iarna asta mai greu culmea nu cand au fost -20 grade ci dupa aceasta perioada, am fost la 2 service-uri si au pus testerul "clar trebuie schimbata pompa sau reconditionata dar nu garantam". sincer am mai schimbat si puntea la un megaservice si m-am lecuit.
                                Voi remedia singur problema cu pompa dar nu gasesc nicaieri valorile standard. Pompa nu are cum sa se defecteze la 100.000km nici injectoarele, voi curate sistemul de injectie sambata si vroiam sa stiu aceste valori pt ca din ele se poate da seama daca este sau nu o problema reala sau doar de mizerie, calamine, etc.
                                Multumesc anticipat pt raspuns.

                                In alta ordine de idei, presiunea in pompa la pornire trebuie sa fie in jur de 180 de bari. Apoi dupa ce motorul porneste, presiunea ar trebuii sa se stabilizeze aproximatix in jur de 229/232 bari. Daca sunt fluctuatii mari de presiune atunci motorul va functiona intrerupt. Cat priveste injectoarele aici e alta poveste in decurs de 2 minute debitul maxim nu trebuie sa depasca 2.5 ml. Oricum nu te-as sfatuii sa te apuci singur de treaba asta pentru ca poti agrava situatia actuala. In cel mai rau cazi poti topii pistoanele daca vre-un injector ramane blocat pe deschis. Mergi la un service specializat in reparatia sistemelor de injectie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google