Diagrama Cuplu/putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diagrama Cuplu/putere

    Buna ziua,

    Am tot cautat si nu gasesc o diagrama de putere/cuplu a motorului D4F 1.2 16v si nici raporturile cutiei de viteze care vine cu Logan-ul 1.2 16V, i.e. M5.

    Daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscator!

    Multumesc frumos!

  • #2
    Cel cu ,cuplu mai mare este la 1.4, iar cel cu , cuplu mai mic este la 1.2

    Doar atata am avut !
    Am avut mai detaliat downloadat in PC, cu format PDF, dar nu mai gasesc fisierele
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Asta asa in cartile cu desene animate )) mai ales la 1.4 mpi, cuplu aproape constant de la ~2800 rpm pana la ~5000 rpm...

      Ceva mai realist in atasament, facem abstractie la 1.2 de faptul ca testul a fost facut cu bietanol.

      PS: dupa ~4400 rpm se duce dracu si cuplul la 1.4 mpi, d-aia nici nu mai are vlaga in tr V la ~4500 rpm.
      PPS: spre 5500 rpm micul 1.2 are cuplu mai bun decat 1.4 mpi
      Attached Files
      Last edited by Octavian; 3 May 2011, 20:37.

      Comment


      • #4
        taci, mah, ca iar iti pui posesorii de v8 biturbo 1.4 in cap
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          interesant testul, dar nu vad unde se specifica combustibilul si sincer nu stiu ce performante ofera bietanolul comparativ cu combustibilul utilizat la celalalt motor.

          Comment


          • #6
            rapoartele de viteza

            Comment


            • #7
              Am atasat cateva date in plus fata de ce a atasat Octavian si o poza cu turatia si viteza in treptele de viteza.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Dupa graficele alea se confirma startul mai prost al loganului 1.2 . La turatia 1500 cuplul la roata e in jur de 350 , pe cand la 1.4 cuplul e 400 . Dupa 2000 ture nu mai e diferenta .

                Comment


                • #9
                  Ati vazut ca 1.2 are mai multi CP ca 1.4 ?
                  La 5304rpm

                  Comment


                  • #10
                    Pai da, are si cuplu si cp mai multi.

                    Comment


                    • #11
                      Mda, probabil pe 400m cand cu 1.2 ramai in urma te consolezi in gand "am mai multi cai si cuplu la roata la 5302 rpm decat fraieru cu 1.4 care e in fata" . Ca altfel nu vad atingerea turatiei asteia de catre cineva care utilizeaza masina in mod normal, majoritatea nu trec de 3500-4000 rpm. Deci, ce relevanta are?

                      Comment


                      • #12
                        Pe 400 de m atat cu start de pe loc cat si start in mers am luat 1.4 in mai multe teste - 1.4 nu m-a luat niciodata (masini stock) ........ restul no comment ca imi sariti toti in cap - vezi posturile mele ca am pus si un video

                        Comment


                        • #13
                          Nu-ti sare nimeni in cap... poate doar datele constructorului . Eu vreau sa traiesc ce ai spus tu acolo live, cu masini de 1.2 nu m-am dat decat cu Aveo care are 13.7 sec pana la 100 km/h si s-a vazut diferenta in defavoarea lui. Daca nu cumva Dacia a declarat timpi mai slabi decat poate masina in realitate atunci slabe sanse sa mi-o fur de la Loganu' de 1.2 cu 13.6 sec pana la 100 km/h. In fine... traim si vedem.

                          Comment


                          • #14
                            Vezi ca 1.2 E4 are alti timpi decat 1.2 E5 (cu toate ca nu este mare diferenta) - eu am E4 si nu am de ce sa mint - cauta filmuletul si ai sa vezi acolo (in comment-urile mele) totul descris legat de desfasurarea testului

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cro84 View Post
                              Dupa graficele alea se confirma startul mai prost al loganului 1.2 . La turatia 1500 cuplul la roata e in jur de 350 , pe cand la 1.4 cuplul e 400 . Dupa 2000 ture nu mai e diferenta .
                              Startul mai prost nu dureaza decat cateva fractiuni de secunda, cat s-ajungi la 3000 ture cu I-a, ca pe urma....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google