Diferente Servodirectie Logan I / II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Luciano2 View Post
    Cine are Logan2 dci poate să-mi spună vreo parere despre directie? Eu am avut tot dci înainte iar directia de pe cel nou mi se pare mai rigida..şi in special la viteza..cu alte cuvinte servo de pe modelul vechi era mai bun, cel putin din pct meu de vedere..Ori am eu vreo problema în legatură cu asta?
    Deci tu consideri ca este mai ok o directie care se simte ca naiba la viteza ridicata( cazul loganului vechi), decat o directie mai rigida la viteze peste 100km( cazul loganului nou)..... . Pai ca sa-ti raspund la intrebare, ai o problema in legatura cu asta, desi sper ca ai ridicat problema asta din lipsa de ocupatie, altfel nu-mi dau seama cum poate cine sa prefere prima varianta....poate doar daca vrei sa te sinucizi, sigur ca atunci poate fi un plus directia loganului 1....

    Comment


    • #17
      Originally posted by Luciano2 View Post
      Cine are Logan2 dci poate să-mi spună vreo parere despre directie? Eu am avut tot dci înainte iar directia de pe cel nou mi se pare mai rigida..şi in special la viteza..cu alte cuvinte servo de pe modelul vechi era mai bun, cel putin din pct meu de vedere..Ori am eu vreo problema în legatură cu asta?
      1. E GEPDA = servodirecție hidarulică cu pomp electrică
      2. E cu asistență variabilă funcție de viteză, peste 60km/h scade asistența
      3. Tocmai datorită pct.2 nu consumă curent(până la 80A) decât când rotești volanul (e dependentă și de ECO mode activat = trezire la 0,6 sec de la mișcarea volanului nu 0,3sec implicit)
      4. Din cauza pct.2 și 3 ai consum de carburant mai scăzut
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Văd că m-ati contrat la greu...Ştiu ce fel de servo este pe logan, iar eu mă refeream la faptul că este excesiv de rigidă la viteză mare-deci departe de a fi bruscată din greşeală cu vreun deget, şi nu indeajuns de "moale" la viteză mică sau stationar, adica faza aia pe care o fac toti soferii să învârt de volan cu podul palmei când masina stationeaza nu o pot face.

        Comment


        • #19
          Eu de 7 ani lucrez la birou și m-am atrofiat, dar tot reușesc să învârt cu podul palmei volanul la ambele mașini , poate tu ai lucrat toată viața numai la birou ( fără supărare )

          Comment


          • #20
            Crede-mă că nu-s atrofiat deloc deşi lucrez tot la birou..fac destul sport..de fapt prin Buc merg foarte mult cu bicla in loc de maşină, loganul vechi l-am condus 12 ani, şi n-am pus intrebarea asta ca sa ma aflu in treabă..Directia mi se pare excesiv de rigida, o sa caut pe cineva cu un dci sa fac o comparatie..dacă voi spuneti asta e posibil sa am eu o problema cu servo la maşină. Şi am cerut păreri pt ca deja mi-am făcut programare la service în leg. cu problema, dar n-aş vrea totuşi sa dau banii degeaba pe acolo.
            Last edited by Luciano2; 26 July 2017, 15:29.

            Comment


            • #21
              Si mie mi se pare confortabila servodirectia de la L2! Nu am absolut nici un disconfort la virarea pe loc.
              Daca la tine se misca greu volanul e foarte posibil sa fie un defect!

              Comment


              • #22
                Din ce spuneti voi aici e foarte posibil sa fie problema la mine, nu ceva general din fabricatie. Am condus prea mult timp logan ca sa nu-mi dau seama de nişte chestii care nu-s in regula.

                Comment


                • #23
                  Foarte uşor de probat învârte de volan pe loc cu motorul oprit şi apoi porneşte motorul să vezi dacă există vreo diferenţă

                  Comment


                  • #24
                    Eh..astea-s chestii de abc, sigur ca este o diferentă..dar nu de ajuns de mare cât ar trebui

                    Comment


                    • #25
                      Bun, crezi că poţi fi subiectiv, posibil, atunci îţi spun aşa, caută un prieten şofer de L2 dci-90cp şi pune-l la volan la maşina ta, aşa te lămureşti.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by DannyMC View Post
                        Si mie mi se pare confortabila servodirectia de la L2! Nu am absolut nici un disconfort la virarea pe loc.
                        Pe loc intradevar se misca foarte usor dar in mers este un pic cam tare, cel putin pentru gustul meu.

                        Comment


                        • #27
                          In mers o pot misca cu doua degete! Si nu exagerez!

                          Comment


                          • #28
                            @Luciano2
                            Pe loc, cu motorul pornit, pot roti volanul fara probleme cu podul palmei, ba chiar si cu doua degete si nu sunt nici pe departe vreun Hercule. In clipa in care ma pun in miscare, volanul se poate roti si cu un deget. Nu stiu cata importanta are, dar am si cauciucuri de 205.
                            Last edited by gabrieln1960; 26 July 2017, 20:58.

                            Comment


                            • #29
                              Si mie mi se pare un pic mai "rigida" servodirectia pe L2 fata de alte maisni pe care le-am condus (in special Renault).
                              Eu vin totusi de pe o maisna fara servo asa ca imi place....

                              Am totusi o intrebare: exista vreun risc daca invarti volanul pana la capat de cursa? Se uzeaza ceva mai repede? Cand ajung acolo mi se pare ca se...bruscheaza ceva.
                              Evident, in parcare o las cu rotile cat mai drepte.

                              Comment


                              • #30
                                @gabrieln1960
                                Ei, tocmai asta e , la mine nu se întâmplă aşa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google