-Discutii generale 1,6 16v logan 1.6 16v 105cp Discutii generale 1,6 16v - Pagina 72 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 1.6 16v 105cp

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Discutii generale 1,6 16v

logan 1.6 16v 105cp


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 4th August 2017   #1421
adr_ian83
Initiat
 
Data inscrierii: 26-09-2010
Locatie: pitesti
Motorizare : 1,6 16v
Varsta: 34
Posturi: 30
Membru :
[Initiat]
Implicit

Eu am montat acum vre-o 6-7 ani o toba intermediară borla din inox.
La cea originală se rupseseră sitele și zornăiau foarte urāt.
Toba a fost montata la Pilot Pitești a costat 600 lei la vremea aceea și pānă in prezent eu nu am avut probleme.
Sunetul nu s-a modificat aproape deloc.
adr_ian83 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #1422
MOXU
Initiat
 
Data inscrierii: 18-10-2008
Locatie: dambovita
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 38
Posturi: 28
Membru :
[Initiat]
Implicit

Salutare,știe cineva unde pot găsi o rezerva slim.Multumesc

Last edited by MOXU; Acum 3 Saptamani at 07:45. Motiv: Automerged Doublepost
MOXU e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #1423
animax20000
Avansat
 
Data inscrierii: 20-02-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 36
Posturi: 105
Membru :
[Avansat]
Implicit

Salut.Eu mi-am luat o rezerva slim de VW,nu stiu ce model,in 4 prezoane si doar am mai pozilat putin interiorul rotii..oricum,pana acum(in 2 ani),nu am avut nevoie de ea..dar nu se stie niciodata
animax20000 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #1424
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : RS133
Varsta: 35
Posturi: 5,922
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Am eu o roata slim de VW, facuta la strung pe centru, pt Logan.

E pe 14, ascult oferta. Ma incurca in garaj
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #1425
andreyi
Loganist de 5 stele
 
andreyi's Avatar
 
Data inscrierii: 22-01-2008
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v + GPL
Varsta: 37
Posturi: 1,201
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Oare cum as putea sa scap de tremuratul si fluctuatia relantiului, face la fel si pe gpl si pe benzina, cateodata doar fluctueaza dar nu se simte tremuratul, se simt mici socuri fine aleatorii in habitaclu la relanti dupa ce se incalzeste. Mi-ar placea sa stea smirna la relanti. Nu mi s-a oprit niciodata la relanti, masina merge in rest ok, nu intrerupe in sarcina, merge smooth. Motorasul pas cu pas a fost curatat, la fel si corpul clapeta, bieleta antiruliu la fel schimbata, bujii noi Champion copper plus. Am fost acum ceva timp la un amic mecanic, a pus si tester si se vedea si turatia live acolo(fluctua cu cateva zeci de rpm din ce-mi aduc aminte) nu a gasit nici o problema, dar mi-a zis ca "asa face toate 16v-urile" si ca nu-i de speriat ce se intampla. Ce-i drept si la prima pornire din zi (la rece), o ia bine dar relantiul are o variatie fina dar constanta. Repet, masina porneste la prima cheie la orice ora din zi/noapte, doar ca parca merge un pic neregulat motorul la relanti. Are tot schimbat (ulei, filtre GPL, bujii, filtru aer, gpl si benzina numai din benzinarii mari). Doar bateria e cea originala (7 ani jumate) dar urmeaza sa o schimb in toamna asta, preventiv. Pot fi garniturile de la corpul clapeta sau motorasul pas cu pas cu probleme? Motorasul are un bazait enervant daca-l ascult cu capota deschisa si pare ca se chinuie.
andreyi e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1426
Kavarnap
Avansat
 
Kavarnap's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v Euro4
Posturi: 113
Membru :
[Avansat]
Implicit Răspunsuri tobe și tremurat

Și eu am schimbat tobele la 16v.
Intermediară am pus Borla din inox, 165 RON īn 2015.
Finală nu am mai găsit Borla și am pus acum 2 săptămāni una MTS, Italy, de-aia aluminizată, 200 RON.

Cāt despre tremurat, a mea a avut o problemă cu una din bobinele de inducție, care măsurată la rece părea bună și chiar funcționa....dar nu mergea probabil bine pentru că după o vreme īncepuse să-mi aprindă martorul antipoluare.
Am fost la service și mi-a-nlocuit-o cu un NGK nou-nouț după ce a verificat īn soft și a identificat cilindrul pe care probabil aprinderea nu se făcea OK, și de atunci merge brici.
Motorașul pas cu pas la fel merge, cu acel cārāit chinuit.
Kavarnap e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1427
andreyi
Loganist de 5 stele
 
andreyi's Avatar
 
Data inscrierii: 22-01-2008
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v + GPL
Varsta: 37
Posturi: 1,201
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Dar cand iti facea probleme bobina, in mers avea vreun simptom? Tragea ok masina, intrerupea, consum mare, etc?
andreyi e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1428
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : RS133
Varsta: 35
Posturi: 5,922
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Daca masina merge bine in rest, dă-i pace. Cat o sa stai la relanti? Te invit sa mergi cu un Subaru, sa vezi acolo relanti
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1429
andreyi
Loganist de 5 stele
 
andreyi's Avatar
 
Data inscrierii: 22-01-2008
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v + GPL
Varsta: 37
Posturi: 1,201
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Aha, bun asa. Masina merge bine in rest, sunt doar acele spasme aleatorii la relanti si care se simt binisor, dar asa-s io mai minutios si-mi place sa mearga toate perfect, daca se poate. Oricum nu ma las, tot ma duc la cineva sa puna un tester si sa-mi verifice si bobinele.
andreyi e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1430
Kavarnap
Avansat
 
Kavarnap's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v Euro4
Posturi: 113
Membru :
[Avansat]
Implicit

Am avut consumul mai mare și senzația că nu prea trage.
Astea erau singurele simptome, dar nu puteam găsi nimic īn neregulă care să fie cauza.
Mă enervează mult că nu există o metodă de testare completă a bobinelor, la rece era OK, īn mers funcționa (am scos alimentarea pe rānd)..... dar cum a schimbat-o......totul normal, am recăpătat motorul fāșneț pe care-l știam.

De știut: cred c-am mers un an și mai bine cu ea așa și nu am descoperit cauza, īnsă după un drum mai lung a-nceput să meargă prost, mi s-a aprins și martorul antipoluare și atunci am decis să rup pisica-n două și să merg la service.

Last edited by Kavarnap; Saptamana trecuta at 11:54.
Kavarnap e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1431
animax20000
Avansat
 
Data inscrierii: 20-02-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 36
Posturi: 105
Membru :
[Avansat]
Implicit

tremuratul la relanti il am si eu,indiferent ca este rece sau cald.nu se aprinde nicun martor,dar daca accelerez brusc pana in 2000 ture si iau piciorul repede de pe acceleratie,se misca destul de urat motorul,ca si cum da in nas.Iar daca accelerez constant intre 5000 si 6000 ture,o simt cumva ca intrerupe sau se gatuie.Oricum,mie nu-mi pleca niciodata la prima cheie indiferent daca e cald sau rece,daca merg pe benzina sau pe gpl.Bujii noi originale renault cu 2 electrozi,benzina noua,motoras pas cu pas nou,senzor de turatie de pe cutie nou..si cu toate astea tot face treaba cu tremuratul si cu pornirea dimineata
animax20000 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1432
Kavarnap
Avansat
 
Kavarnap's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v Euro4
Posturi: 113
Membru :
[Avansat]
Implicit

Eu am cercetat puțin și am văzut că pentru gaz sunt total contraindicate bujiile cu mai mult de un electrod.
Am avut Denso K20TT, acum am Denso IK20TT și ralanti mai stabil și mers mai bun al motorului decāt cu astea nu am văzut.
Am avut pentru o scurtă perioadă cu 4 electrozi și mașina mergea infect.
Dacă ai avea cum să testezi cum merge cu alte bobine și bujii, aș miza că acolo undeva e buba.
Nu mai zic, niciodată nu am dat cheie să nu pornească.
Kavarnap e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1433
animax20000
Avansat
 
Data inscrierii: 20-02-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 36
Posturi: 105
Membru :
[Avansat]
Implicit

inainte sa schimb bujiile,am avut renault cu 1 singur electrod si la fel facea...
animax20000 e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #1434
andreyi
Loganist de 5 stele
 
andreyi's Avatar
 
Data inscrierii: 22-01-2008
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v + GPL
Varsta: 37
Posturi: 1,201
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am gasit un clip facut de mine acum vreo 5 ani jumate (cand masina avea vreo 37.000 km, acum are 155.000 km) cu o repriza in treapta 3 de la 60-100 kmh. Atunci repriza se facea in aprox. 6 secunde (au fost doua incercari, masina nu avea GPL), iar acum am testat (pe GPL) si-s cam in 6,5 spre 7 secunde. O fi bine, o fi rau, cert e ca e mai rau ca atunci, si e si remapat motorul.
andreyi e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #1435
aleXpeed
Loganist de 5 stele
 
aleXpeed's Avatar
 
Data inscrierii: 07-09-2008
Locatie: Bucuresti-Brancoveanu-Targu' Ocna/.../Suferinta de California.
Motorizare : 1.6 16v chel & 1.5 dCi (85 cp).
Varsta: 26
Posturi: 5,708
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de animax20000 Vezi Post
tremuratul la relanti il am si eu,indiferent ca este rece sau cald.nu se aprinde nicun martor,dar daca accelerez brusc pana in 2000 ture si iau piciorul repede de pe acceleratie,se misca destul de urat motorul,ca si cum da in nas.Iar daca accelerez constant intre 5000 si 6000 ture,o simt cumva ca intrerupe sau se gatuie.Oricum,mie nu-mi pleca niciodata la prima cheie indiferent daca e cald sau rece,daca merg pe benzina sau pe gpl.Bujii noi originale renault cu 2 electrozi,benzina noua,motoras pas cu pas nou,senzor de turatie de pe cutie nou..si cu toate astea tot face treaba cu tremuratul si cu pornirea dimineata
Bobinele și/sau garniturile de intrare și ieșire ale corpului-clapetă.

Cāți kilometri are mașina?
aleXpeed e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #1436
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : RS133
Varsta: 35
Posturi: 5,922
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Solutia aia cu bobine separate e infecta rau la Renault. La altii merge bine, insa la Renault e pisu.

Recomand bobina clasica de Logan 1.4/1.6 cu fise de Clio RS. Bobina trebuie asezata intr-un loc cat mai ferit de caldura.
Imbunatatirea este demonstrata pe viu de un bun prieten care stie cu electronica la Renault !
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #1437
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,908
Membru :
[Moderator]
Implicit

Daca am in vedere doar problemele semnalate aici pe acest forum legate de bobina clasica cum ii zici d.ta, versus bobinele tip creion, am senzatia ca nu e chiar asa.
In aceiasi ordine, nu prea am auzit pe multi ca au schimbat acele bobine; la 1,4, 1,6 au fost n cazuri de bobine crapate, cu punere la masa, intrerupte samd; basca fise schimbate pe rupte.
Eu am Beru pe k4m si n-am avut nici cea mai mica problema legata de aprindere.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 3 Zile in Urma   #1438
Kavarnap
Avansat
 
Kavarnap's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v Euro4
Posturi: 113
Membru :
[Avansat]
Implicit

Și a mea a avut Beru din uzină.
Acum are cu două mai puțin, și dacă mai pică vreuna sigur nu va mai fi Beru.
La service-ul care mi-a diagnosticat-o pe a doua defectă mi-au recomandat NGK.
Kavarnap e offline   Reply With Quote
Vechi 3 Zile in Urma   #1439
bossake
Loganist de 5 stele
 
bossake's Avatar
 
Data inscrierii: 12-02-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 990
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

da-ne si niste detalii, la cati km au cedat cele 2 bobine?
si ce varsta are masina?
__________________
Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
bossake e offline   Reply With Quote
Vechi 2 Zile in Urma   #1440
Kavarnap
Avansat
 
Kavarnap's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v Euro4
Posturi: 113
Membru :
[Avansat]
Implicit

MCV 1.6 16v din 2009 (PH2).
Prima a cedat undeva pe la 37.000 de km (2012), a doua acum, la 91.000.
La prima aveam bujiile Champion din uzină, acum am Denso IK20TT.
Singura scuză pentru ca a doua să crape a fost un drum mai lung finalizat cu autostrada A1 īn ritm mai alert, a se īnțelege turații mai multe ca de obicei.
Kavarnap e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
16v, discutii, generale

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 07:56.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google