Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ingerulol View Post
    Si Clio III tot peste o tona are , chiar 1106 kg acesta pe care l-am condus eu Dynamique. Si nu era asa de rau . VOI VRETI SI PRESTATII SPORT
    Daca-i schimba cutia rezolva toata problema , ca "putoarea" e data din Jh-ul montat .
    Ai mare dreptate si tu aici,au facut niste rapoarte la cutiile astea exact pentru pensionari.

    Comment


    • #17
      eu m-am multumi si cu un 1.6 16 v 105 cai pe sandero sau logan !!!!
      sigpic
      The MVP

      Comment


      • #18
        Descoperă gama completă Dacia: Spring, Jogger, Sandero Stepway, Logan, Duster, Sandero. Prețuri și caracteristici.

        Comment


        • #19
          Sunt curios sa conduc un Logan cu motorizarea asta.Desi raman la parerea ca e cam micut,un 1.4 16V ar fi cu totul altceva.

          Comment


          • #20
            daca pune motorul cu tot cu cutia de viteze si matele lui aferente de la mama lui se prea poate sa se miste mai bine chiar decat ce avem noi pe logan acum.uite cezic astia de la dacia: Intervalele de revizie pentru cele două modele echipate cu motorul 1.2 16 V 75 CP sunt de 40 000 km la doi ani.

            revizie la 40 de mii km .am inteles eu bine?
            Last edited by margelatu; 22 June 2009, 22:07.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #21
              Si eu am inteles ca reviziile se fac la fiecare 40k km. Chiar nu stiu ce au in cap inginerii de la Dacia... Nu isi dau seama cum arata un filtru de aer dupa 40k km pe drumurile noastre? De ulei ce sa mai zic... Nu ii vad bine pe cei care vor respecta intervalul si nu vor schimba consumabilele la 15-20.000 km.
              sigpic

              Comment


              • #22
                este inadmisibil sa lasi ulei si filtre 40000 km....cred ca e doar o stire farsa
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #23
                  Este o farsa de pe site-ul dacia.ro. Deschide link-ul dat mai jos si o sa te convingi. De ce ti se pare mult 40000 km. Ai vrea sa schimbi ca uleiul multigrad la Dacia 1300 la 2500 de km?
                  Motoarele 1.2 16V sunt de ultima generatie, echipeaza masinile Renault de 4 ani...
                  De altfel intervalele de revizie au crescut datorita fiabilitatii si la motoarele vechi...
                  @ maverick_ss: Un filtru bun poti sa il schimbi in Romania si la 50000 km, iar altele sunt garantate pe viata...
                  Last edited by detail; 22 June 2009, 23:57.

                  Comment


                  • #24
                    detail tu cred ca te referi la filtrele de aer lavabile...alea sport....da pe acelea le dai jos ,le cureti si le pui la loc...
                    sa nu imi spui tu mie ca la noi mergi cu un filtru de aer stock 50000 km. Aici o sa sara mai multi pe tine ca ai cam zis-o aiurea..
                    hai sa zicem ca , cu uleiul ai avea dreptate...dar eu stiu un lucru..cat mai des schimbi uleiul e cu atat mai bine ptr motor...
                    si 1.2 16 v e motor de turatie...turand motorul scurtezi si viata uleiului nu???
                    Last edited by mumus; 23 June 2009, 08:17.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #25
                      Nu inteleg ce vi se pare asa suspect ca la Dacia sa se faca revizia la 40000 KM.
                      Tinand cont ca este un motor mult mai fiabil si de generatie noua mi se pare ok faptul ca a crescut intervalul de revizii la 40000 KM.
                      Daca stam sa ne gandim putin este foarte bine pentru utilizatorul masini echipata cu motorul de 1.2 16V 75 CP pentru ca, cu ocazia asta scad cheltuielile de intretire ale masinii.
                      Cei care or sa isi cumpere Logan sau Sandero cu motorizarea de 1.2 16V 75 CP nu au pretenti de sportivitate de la masina.

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca motoru asta ii dedicat pentru taximetristi care au intervalul de service la jumatate decat cel normal si la 20000 km cred ca ii OK o revizie, nu cum era inainte la dci-uri la 5000 km care ii faceau intr-o luna.

                        Comment


                        • #27
                          Cel mai mare interval de revizie am vazut la Passat si la bmw (toate cred) 30.000 km...
                          40.ooo km la Dacia mi se pare chiar mult (fara schimbul de oloi).

                          Comment


                          • #28
                            E strategia fiecaruia de marketing...Cine suntem noi, sa spunem ca se duc motoarele respective, cand habar nu avem structura aliajului din care sunt facute componentele, limitele de toleranta?
                            Nu te impiedica nimeni sa-i schimbi uleiul la 10 000, 1000, sau 100 km.
                            Revizia presupune si altceva, in afara schimbului de consumabile. Asa ca cel mai bine, ar fi sa vedem exact ce presupune acea revizie de 40 000 km. Posibil, ca schimbul de ulei cu filtru aferent, sa fie indicat chiar de producator a fi schimbat intr-un interval mai mic de 40 000km.
                            Daca nu, or fi gandit-o totusi bine tampitii aia cu studii....
                            PS: daca stie careva ce se intampla cu structura aliajului componentelor acestui motor, daca se schimba consumabilele la 40 000km, sa-mi spuna si mie bazele acelei afirmatii. Nu doar din auzite, si din "stiute". Date concrete.

                            LE: prosti mai sunt francezii totusi...eu, daca as fi in divizia de marketing pt Romania, as pune reviziile la 10 000 km benzinare, si sub 10 000 diesel. Ca sa "tina" motorul mult.

                            Comment


                            • #29
                              Pai nu luam in discutie tolerantele pieselor, ci pur si simplu (concret) uleiul, tre' sa fie ceva varf de gama ca sa rulezi 40000 km fara schimb, sa aibe propritati bune atata timp, oricum e mult chiar si la un regim de functionare normal.

                              PS: sau fac astia de la Dacia tratament cu Metabond ca sa mareasca intervalu de schimb

                              Comment


                              • #30
                                Dar cine spune ca uleiul tre sa-l schimbi musai la revizia de 40.000 km?...poti s-o faci de 3 ori pana atunci si a 4-a oara faci schimbul la revizie...sau daca nu faci nr. de km, il schimbi de doua ori in doi ani si gata. Toate astea parafate "legal" de dealer-ul Dacia. Inconvenientul mi se pare la filtrul de aer...40.000 km..in tara asta de praf????
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google