Distanta franare 100-0 km/h Logan cu ABS ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu as incerca , cu masina mea sa vad, macar asa orientativ...dar parca nu ma lasa sufletu'...

    Comment


    • #32
      eu am vrut sa dau cu piciorul in frina miercuri, acum 2 zile. dar era semi ud pe jos. am facut 0-100 si tare cred ca am oprit sub 40m. nu am ABS
      nu trebuie sa ai mila, nu se intimpla mare lucru daca frinezi brusc. cel mai rau e ca s-ar putea sa-ti placa si sa mai vrei
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #33
        S-ar putea sa-mi ovalizez discurile...asta se poate intampla( am vazut treaba asta si la masini cu pretentii). Sub 40 m fara ABS mi-e greu sa cred, chiar si cu ABS nu cred ca se scoate o dist. sub 40....

        Comment


        • #34
          o iau ca pe o provocare ), voi testa si voi filma.
          si posibil sa ai dreptate cu discurile, dar putin probabil de la un test doua.
          mareom si virtualmansorin le-ar schimba la fiecare luna
          Last edited by crististreulea; 7 September 2007, 13:00.
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #35
            Originally posted by Octavian___28
            S-ar putea sa-mi ovalizez discurile...asta se poate intampla( am vazut treaba asta si la masini cu pretentii). Sub 40 m fara ABS mi-e greu sa cred, chiar si cu ABS nu cred ca se scoate o dist. sub 40....
            Sa se ovalizeze discurile? dar daca esti in trafic si trebuie sa franezi brusc de la 100 la 0 la ora? ce se intimpla? chiar or fi asa de proaste discurile? eu parca, parca am franat de cateva ori asa brusc si n-am nimic la discuri/tamburi pana acum.

            Comment


            • #36
              intradevar, ovalizarea discurilor este o problema destul de des intilnita. eu personal am avut discurile ovalizate pe un ford courier. dar masinuta avea 140.000km si muncita serios si pina sa ajung eu pe ea. eu am omorit-o cu remorci pline cu pamint cam de 1000kg pe la viteze de 100-120kmh, masina de marfa fiind, puneam si cite 450kg...saraca. nu mai functiona supensia pe spate, statea direct pe punte. oprirea se facea doar din frina de la masina. asadar dupa ce i-am facut eu 30.000 in 2 ani regim "sclav", a inceput sa bata pedala la frina (sus/jos).
              concluzia mea: ca sa ovalizezi discurile trebuie timp, destul de mult timp.
              revenind la topicul nostru:
              sper ca pina luni sa testam si sa urc filmul cu testul de frina.
              s-a oferit si mareom sa testeze "ovalizarea discurilor" si distanta de oprire 0-100.
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #37
                Vezi noua sa nu ne spui nimic, ca doar astea sunt date ''confidentiale''.

                Comment


                • #38
                  Dupa ce le testati ia astia de la VC distanta de la noi de pe forum si zic altora ca au testat-o ei.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Pai sa dea o distanta de genul 43,48 m ca sa vedem daca se inspira de aici.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      Pe langa capacitatile masini de franare mai conteaza si timpul tau de reactie ..dau un ex daca Gheorghe are timp de reactie 0.5sec iar Ion 0.8 ....la viteza de 100km/k masina face aprox 28 de m/s ceeace inseamna ca daca Gheorge opreste langa picioarele lui Ileana care trece regulamentar pe la trecerea de pietoni ..Ion va trece peste ea sau pe sub ea....) si asta nu din cauza franelor ..

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Octavian___28
                        S-ar putea sa-mi ovalizez discurile...asta se poate intampla( am vazut treaba asta si la masini cu pretentii). Sub 40 m fara ABS mi-e greu sa cred, chiar si cu ABS nu cred ca se scoate o dist. sub 40....
                        am testat eu pentru voi
                        deci DON'T TRY THIS AT HOME!!!,pe bune nu incercati.
                        rezultatele scrise acum iar filmul mai incolo.
                        la 100km/h am frinat brusc, au blocat rotile fata si 54m
                        la 100km/h fara sa blocheze rotile am oprit in 44m
                        precizez ca asfaltul era semi ud, a plouat dimineata si nu era inca uscat cum trebe.
                        deci e ceva diferenta si sint convins ca pot scoate mai bine cu cel putin 3-4m.
                        dupa terminarea testelor am constata ca am F***T ambele roti pe fata
                        portiunea in care s-au frecat cauciucele de asfalt, s-a aplatizat si amu imi bate volanul la viteza si la viteza mica se simte ca si cum ar fi dungi pe drum
                        deci si ma repet DON'T TRY THIS AT HOME!!!
                        deci acum vreau sa vad doar un test cu ABS, la ABS nu se blocheaza rotile
                        Last edited by Marius; 10 September 2007, 10:40.
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #42
                          Go

                          @cristi multumim pentru testele tale .. ceeace trebuie sa iasa in evidentza este faptul ca atunci cand nu exista ABS ..nu trebuie sa apasam pedala brusc si sa blocam rotile pentru ca iese urat de tot iar masina este ne controlabila ( ca la patinaj) ca sa numai spun de cauciucuri care au de suferit ...cu ABS eu zic ca face cam 38-40 de m..

                          Comment


                          • #43
                            @crististreulea: dupa ce ai scris tu mai sus (cu F***T rotile) iti zic sincer ca nu ma mai ofer voluntar la testul franarii cu ABS. Sorry man, dar cu masina asta merg si la drum lung si nu imi permit
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by crististreulea
                              am testat eu pentru voi
                              deci DON'T TRY THIS AT HOME!!!,pe bune nu incercati.
                              cristi esti belea man...multumit
                              PS.asteptam filmuletul

                              Comment


                              • #45
                                @crististreulea: vorba lu SUPERCAR "esti belea man"

                                Acuma tre sa facem o cheta sa iti cumparam caucicuri)

                                PS: pe viitor nu ii mai dati idei ca isi distruge masina)
                                ...de doi lei :p

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google