Distantiere Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distantiere Pe Logan

    Am deschis acest topic pentru a primi sfaturi (atat eu cat si alti colegi) de la cei care au/avut montate distantiere si a discuta avantajele/dezavantajele montarii unor distantiere fie pe ambele punti sau doar una.
    Din ce m-am informat la toate masinile FWD sau RWD puntea motoare are ecartamentul mai mare decat cealanta,in cazul Loganului (FWD) pentru un echilibru decent puntea fata are un ecartament mai mare cu 13mm (1.483mm) fata de puntea spate (1.470mm).
    La prima vedere s-ar parea ca distantierele in combinatie cu o suspensie sport si niste anvelope mai late aduc numai avantaje marind stabilitatea masinii pe viraje.
    De aici incolo incepe nelamurirea mea,stiu ca este recomandat ca atunci cand pui distantiere sa pui pe ambele punti iar acestea sa fie de latimi identice fata/spate pentru a pastra echilibrul masinii.
    Vreau sa pun pe masina mea distantiere de 15mm/fata(30mm punte) si 20mm/spate(40mm punte), in configuratia aleasa de mine diferenta de ecartament intre puntea fata si cea spate ar fi de numai 3mm,in teorie o masina nu tocmai echilibrata.De aici incolo astept feedbackuri de la voi in legatura cu comportamentul masinii dupa montarea distantierelor in special cei care au distantiere numai pe puntea spate.Pe unde am mai citit unii au spus ca masina doar cu distantiere pe spate capata o tendinta de supravirare altii spun ca e ok.

    Sper sa nu mai fie alt topic pe tema asta,eu am cautat si nu am gasit,in caz ca se considera inutila discutia se poate sterge topicul.
    sigpic

    IL 1 3 MIU

  • #2
    Am avut eu pe masina flanse fata 2,5cm si spate 3 cm n-am observat nici o diferenta de comportamen (eu merg mai linistit) nici in oras nici la drum lung.... Bafta
    ABS+ 1.6

    Comment


    • #3
      Am deschis aceasta discutie pentru ca am citit pe alte forumuri replici de gen "Domne mi-am pus distantiere de 20mm doar pe spate,de cand le-am pus directia e mai precisa insa pe viraje daca nu esti atent e riscant din cauza tendintei de supravirare".Multi poate o sa zica ca rezolvarea e simpla sa pun si pe fata tot de 20mm si gata.Se poate pune nu e bai dar roata iese mai mult decat suficient in exterior si apar alte complicatii.
      sigpic

      IL 1 3 MIU

      Comment


      • #4
        crezi ca +20 merge pe fata fara complicati...fara sa atinga aripa?
        sigpic

        Comment


        • #5
          Pune 20 fata si spate, am avut eu doar spate si imi fugea spatele ...

          Comment


          • #6
            Si eu sunt interesat de distantiere si doar pe spate. Nu inteleg de ce ar fi mai instabila masina daca spatele e mai lat. La Audi A4 asa e si are tractiune fata. Cel cu care am mers eu asa era si nu am vazut diferenta decat in bine fata de Logan.
            Si as mai avea o intrebare: am vazut pe forum la cineva ca si-a facut din niste discuri de frana uzate. Dupa strunjirea lor si ajungerea la dimensiunea si forma dorita, cum se monteaza pe masina? Se pun intre roata si butucul spate sau trebuie alte prezoane sau cum?

            Comment


            • #7
              Originally posted by logan21cdc View Post
              Se pun intre roata si butucul spate sau trebuie alte prezoane sau cum?

              Urmareste video-ul. Destul de interesante aceste distantiere.
              Last edited by Lascarica; 5 February 2012, 21:10.

              Comment


              • #8
                Originally posted by unknown View Post
                crezi ca +20 merge pe fata fara complicati...fara sa atinga aripa?
                Merg si pe fata 20mm insa depinde si de ET-ul jantei.La modelul de jante care le am eu cu ET 20 de fabrica pe vin perfect la limita,chestia e ca eu am ET 35 la jante iar sa ajung la ET 20 trebuie distantier de 15mm/fata,pot pune si de 20mm insa anvelopa iese mai mult decat suficient in afara si intervin alte probleme.

                Originally posted by cos_min_i View Post
                Pune 20 fata si spate, am avut eu doar spate si imi fugea spatele ...
                Citeste primul post de la topicul tau,acolo ziceai ca ai distantiere spate si ca mitul ca dezechilibrezi masina e vrajeala.
                sigpic

                IL 1 3 MIU

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Eu am distantiere la logan fata si spate de 20 combinate cu suspensie kw reglabila si anvelope 185/50/15 si merge foarte bine, masina sta pe viraje super bine. Recomand sa motezi fata si spate aceeasi dimensiune, iar in combinatie cu anvelope si suspensie se schimba total comportamentul masini.
                  Recomand....

                  Succes!!!
                  LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                  Comment


                  • #10
                    unde se pot gasi distantiere?

                    Comment


                    • #11
                      Pai si pana la urma cum se monteaza? Cu germana nu prea le am si nu am inteles din site-ul ala prea multe.

                      Comment


                      • #12
                        Distantiere uite aici de la H&R

                        http://www.***********.ro/lt/categories/index/28
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • #13
                          Eu am avut de 20 mm fata/spate.

                          La vant lateral nu te mai misca asa de pe drum, sta bine (pare incredibil).
                          Pe viraje sta mai bine.

                          Numai sa luati in calcul si faptul ca solicita mult mai mult directia si cam tot ce tine de suspensie fata.
                          A fost motivul pt care am renuntat la ele, desi regret ca le-am vandut, din cand in cand mai imi vine sa pun distantiere.

                          Da, si la aspect arata mai OK cu distantiere, cu rotile asa aproape de nivelul aripilor, mai tzapana/solida/musculoasa.

                          Cand le-am dat jos mi s-a parut ca arata ca o caruta...dar m-am obisnuit )

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by logan21cdc View Post
                            Si eu sunt interesat de distantiere si doar pe spate. Nu inteleg de ce ar fi mai instabila masina daca spatele e mai lat. La Audi A4 asa e si are tractiune fata. Cel cu care am mers eu asa era si nu am vazut diferenta decat in bine fata de Logan.
                            Si as mai avea o intrebare: am vazut pe forum la cineva ca si-a facut din niste discuri de frana uzate. Dupa strunjirea lor si ajungerea la dimensiunea si forma dorita, cum se monteaza pe masina? Se pun intre roata si butucul spate sau trebuie alte prezoane sau cum?
                            Pai dragul meu, nu stiu cum sa zic, dar... Loganul nu e A4!

                            Nu compara mere cu pere doar de dragul de a induce omul in eroare.

                            Sa-ti explic : A4 respectiv (cu care compari tu) are alta distributie a maselor pe punti, are alta configuratie a puntii spate, are alta aerodinamica, alte anvelope, alta suspensie.

                            Daca producatorul masinii a proiectat puntile cu ecartamentele respective, apoi aia este alegerea fericita, pentru ca nu ai tu - un utilizator de rand al masinii - posibilitatea de a face teste complexe din care sa reiasa ca puntea spate cu ecartament mai mare e de bun augur pt Logan.


                            @Miu, din anumite motive legate de siguranta, eu nu cred ca poti pune distantiere mai mici de 20mm pe fiecare roata. Eu unul am incercat cu 10mm pe fiecare roata si nu le puteam monta pe butuc, decat daca renuntam la centraj, ceea ce nu fac nici mort.

                            Acum, sa nu te gandesti ca la fiecare viraj luat la 50km/h o sa te sucesti mai ceva ca un BMW... Problemele apar pe carosabil alunecos si la viteze foarte mari pe carosabil uscat.

                            Iti recomand sa pui distantiere de aceeasi masura peste tot, iar pe fata, daca are tendinta sa-ti atinga in aripa, poti apela la un reglaj de cadere (camber bolts), care-ti va trage marginea de sus a rotii spre interiorul caroseriei. / /---\ \ in loc de ||---||

                            Dezavantaje cu distantieri : agati mult mai rapid bordurile cu buzele jantelor (pana te obisnuiesti), dai in gropi si cazi de pe liniile de tramvai (pana te obisnuiesti), fortezi un pic mai mult rulmentii (dar nu-i bai, daca ai rulmenti de calitate, probabil or sa te tina cu 1000-2000 dekm mai putin decat in mod normal)

                            Cu caderea pe minus, fortezi si mai mult rulmentii pe fata si creste riscul de a indoi amortizorul cand dai mai tare in gropi. La fel, riscul asta nu creste la cote alarmante
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Chestia cu rulmentii o confirm si eu, cand pun ats-urile de vara au et20 si huruie rulmentii si pe fata si pe spate destul de tare..cu table nu imi face.:|

                              De mult cand aveam jantele pe 17 aveau et40 si pe spate avea distantiere de cate 20mm si nu am sesizat vro diferenta dar atunci nu aveam permis si nu prea se dadea taicamio tare cu masina.
                              AG 16 Y M A

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google