Distributie 1.6 16V K4M Logan Vs Duster (inlocuire La 80.000 Respectiv 120.000km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie 1.6 16V K4M Logan Vs Duster (inlocuire La 80.000 Respectiv 120.000km)

    Care este cauza pentru care cureaua de distributie la Logan trebuie inlocuita 80.000 iar la Duster abia la 120.000 km, fiind vorba despre acelasi motor 1.6 16V K4M.

    Sau difera unele componente la motoarele respective, in functie de masina pe care se monteaza Logan/Duster?

  • #2
    Nu stiu daca difera, dar eu la Citroen schimb cureaua la 240 000.

    Comment


    • #3
      Nu prea cred in chestii de genul: "s-au gandit inginerii de la Renault, ca tine si 120.000 km, si la Duster...."

      Trebuie sa fie ceva... daca nu alta curea, macar alte role sau alta pompa de apa - sau eforturi mai mici prin anumite modificari...

      Comment


      • #4
        Nu exista diferenta intre piese...difera doar politica de after sale
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Stiu eu ce sa zic... asa o fi...

          Daca stau sa ma gandesc, parca la motoarele diesel (in general) cureaua de distributie se schimba pe la 60.000 km, iar la benzinare pe la 120.000 km. In cazul asta, putem spune ca e "marketing pur". Ma gandesc cum au majorat intervalul la care se schimba uleiul de la 15000 la 20000... dar majorarea e de 25%, nu de 50%

          Comment


          • #6
            Orice distributie rezista in mod normal 120.000 km - 150.000 km fara probleme (conteaza si modul de exploatare )
            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
            sigpic

            Comment


            • #7
              oricum, eu in 4 ani cred ca fac vreo 48.000 km, asa ca nu s-ar pune problema de km, ci de ani.

              Comment


              • #8
                Eu v-am mai spus pe thread-ul de "distributii" ca, o curea, nu trebuie sa se rupa mai devreme de 90.000 km sau 5-6 ani vechime, oricat ai da in motorul ala (benzinar). La diesel e un efort ceva mai mare.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  ion_r5, la loganul tau ph2, euro4 parca era, ai trecut ca termen al distributiei 80,000km? Cati ani? Tot 4 sau 6? La duster cum este, 120,000 6 ani sau 4 ani?
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • #10
                    Da, in carte este trecut 80.000 km si 4 ani la Logan

                    si 120.000 km (si parca tot 4 ani) la Duster

                    Al meu e euro4 motorul - dar nu am vazut sa scrie ceva legat de motorizare - daca e euro4 sau euro5 (la cele euro 5 am vazut ceva referiri "alimentate cu benzina/bioetanol" - dar nu legat de distributie)

                    Comment


                    • #11
                      eu am schimbat cureaua la supernova dupa 8 ani si 55 mii km ... nu va mai faceti griji de timpul trecut peste ea, conteaza, dar nu atat de mult cat conteaza uzura
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #12
                        Problema mare, e cine si cum ti-o schimba. Ca daca nu ti-o tensioneaza corect... poti avea probleme

                        Comment


                        • #13
                          Aia e problema: Sunt mai multe cazuri de distributii rupte DUPA revizie decat kit-urile montate din fabrica.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            si te intrebi ce-a fost de vina: mecanicul sau piesa ? Ca daca piesa n-a plecat de la dealer atunci orice e posibil
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #15
                              De cele mai multe ori, mecanicul e de vina.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google