distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu recomand sa schimbi imediat kit-ul de distributie si cel de accesorii. Personal as alege piese de origine cumparate de la reprezentanta Dacia. (si manopera tot acolo)

    Avand in vedere ca ai aproape 60 000 Km e necesar sa cureti sabotii de frana, daca nu au fost curatati niciodata pana acum.

    Atentie la: bujii, lichidul de frana si lichidul de racire.
    Last edited by abc; 13 January 2014, 01:10.

    Comment


    • Trebuie sa schimb pompa de apa (curge) la un logan 1.6 8v din 2005, plus cureaua de distributie, si as dori sa aflu pareri voastra referitor la utilizarea unui galet intinzator automat in locul celui reglabil manual, de la modelele de 1.6 mpi mai noi, de dupa 2009 cred.
      O informatie face cat o mie de sfaturi...

      Comment


      • Eu nu sunt adeptul modificarilor facute la masina, mai ales la motor; nici macar asa zisele imbunatatiri. Las-o asa cum a facut-o uzina la momentul respectiv.

        Am observat ca noi cei cu masini relativ noi cheltuim bani ca sa le modificam/imbunatatim iar cei cu masini foarte vechi (de epoca) nu vor sa auda de alte piese (chiar mult mai bune si mai ieftine); vor doar piese identice cu cele originale.

        Comment


        • Ma gandesc ca daca producatorul a optat pentru aceasta imbunatatire la un moment dat, pe un motor identic, este sigur mai bine.
          E mult mai simplu si mai sigur de "reglat" intinderea curelei, iar orice "largire" a acesteia data de uzura sau alti factori va fi automat compensata.

          Ce ma interesa pe mine este daca acest lucru este posibil, daca piesele se potrivesc si e totul in regula.
          O informatie face cat o mie de sfaturi...

          Comment


          • azid la vechea dacie aveau initial un intinzator de lant hydraulic cum uleiul era slab calitativ se infundau orificiile si se bloca intinzatorul dupa ceva vreme au pus un intinzator cu arc lamelar si nu au mai fost probleme trage tu concluzia

            Comment


            • Originally posted by azid123 View Post
              Trebuie sa schimb pompa de apa (curge) la un logan 1.6 8v din 2005, plus cureaua de distributie, si as dori sa aflu pareri voastra referitor la utilizarea unui galet intinzator automat in locul celui reglabil manual, de la modelele de 1.6 mpi mai noi, de dupa 2009 cred.
              se poate schimba .pompa de apa e cea de la 1,6 16 valve si distributia cu acel intinzaror cu arc.
              rezultatul in primul rand ar fi cheltuieli mai mari si sa te risti sa ti distributia 90.000 km. cam atat
              parerea mea este sa o lasi asa cum a facuto fabrica

              Comment


              • @azid2003 mai bine iei kit original din reprezentanta cu tot cu montaj si ai garantie + montaj la ei in service
                nu merge pus kitul celalalt cu intinzator automat, il intrebasem si eu de nenumarate ori pe EUGEN2008 anul trecut si anul acesta si mi-a zis ca NU. N-avea nici un interes sa nu isi vanda marfa !
                ​​​​​​

                Comment


                • @planetara

                  Era vorba despre sistemul de pe Ph2 1.6 8v, de dupa 2010, nu de 16v.
                  In acest video, pe la minutul 9:30, se vede bine despre ce vorbesc (desi e in ruseste, ca intr-o limba mai omeneasca n-am gasit).

                  Ideea ar fi daca cineva a comparat cele doua pompe de apa si se potrivesc pe blocul motor (astea mai noi am inteles ca nu mai au nu stiu ce bolt de etansare?) si ca rola intinzatoare vine in aceeasi pozitie fata de curea.
                  Last edited by azid123; 15 January 2014, 02:24.
                  O informatie face cat o mie de sfaturi...

                  Comment


                  • Va salut. Mie a inceput sa-mi scartaie acum, sa-mi faca zgomotul acela mai ales cand dau pe dezaburitor si tr a 2-a la dezaburire... Sa merg pe schimb de distributie+pompa apa? 1.4mpi

                    Comment


                    • Originally posted by azid123 View Post
                      @planetara

                      Era vorba despre sistemul de pe Ph2 1.6 8v, de dupa 2010, nu de 16v.
                      In acest video, pe la minutul 9:30, se vede bine despre ce vorbesc (desi e in ruseste, ca intr-o limba mai omeneasca n-am gasit).

                      Ideea ar fi daca cineva a comparat cele doua pompe de apa si se potrivesc pe blocul motor (astea mai noi am inteles ca nu mai au nu stiu ce bolt de etansare?) si ca rola intinzatoare vine in aceeasi pozitie fata de curea.
                      sistemul de ph2 s-a pus de prin 2009 si e o strutocamila. are pompa de apa de la 1,6 16v ,cureua de 1,4 1,6 si intinzatorul cine stie de la ce reno ...
                      asa ca sa intelegi iti pun poze ,
                      rola intinzatoare cu arc de la modelul nou de 2009 nu merge pusa pe modelul de pompa care il ai tu pt ca are surub de 10.
                      rola intinzatoare si implicit cureaua aferenta modelul nou 2009-2012 se pune la pachet cu alta pompa despre care iti spuneam mai sus si care este fix pompa de 1,6 16v si are surubul care estefixat rola de 8.

                      imi sustin in continuare afirmatia in care spuneam ca nu merita schimbare
                      adica nu are rosta sa te legi la cap daca nu te doare ( avand in vedere ca distributia model vechi nu a avut probleme de fiabilitate, si mai nou curelele sunt putin mai late)
                      Attached Files

                      Comment


                      • @planetara

                        Multumesc foarte mult pentru informatii si imagini.

                        Pana la urma am mai sapat si am aflat ca pompa noua s-ar potrivi pe blocul motor vechi.

                        Ce nu se potriveste este insa capacul de protectie, pentru ca pompa noua e diferita pe partea cu rola, are si niste gauri in plus acolo, car sunt pentru prinderea capacului de plastic.

                        De asemenea diferita este si piesa de aluminiu care inconjoara pinionul arborelui cotit.

                        Ambele aceste piese sunt ca pe motorul de 1.6 16v.

                        Sincer, au vroiam sa scap de reglajul intinderii curelei si sa beneficiez de principalul avantaj al intinzatorului cu arc - intinderea constanta a curele, care preia uzura si eventuala alungire in timp a ei.

                        Din pacate, e mai complicat decat am crezut eu, mai trebuie si alte piese inlocuite, ceea ce clar nu merita.

                        Motivui acestei schimbari este dat cel mai probabil de renuntarea la motorul 1.4 si folosirea blocului de la 1.6 16v la cel de 8v dupa 2009.
                        Attached Files
                        O informatie face cat o mie de sfaturi...

                        Comment


                        • Cati dintre cei care au schimbat distributie la 1.6 16v (k4m) au schimbat si capacele etansare pentru capetele axelor cu came? Este neaparat necesar? Am intrebat la magazinele de piese auto(8) de acest kit si toti se uitau stereo la mine.Mi-au spus ca nu au auzit de asa ceva.

                          Comment


                          • In general se inlocuiesc. E greu de crezut ca pot fi scoase fara sa fie ciupite, pentru a fi refolosite.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by Cristyano View Post
                              Cati dintre cei care au schimbat distributie la 1.6 16v (k4m) au schimbat si capacele etansare pentru capetele axelor cu came? Este neaparat necesar? Am intrebat la magazinele de piese auto(8) de acest kit si toti se uitau stereo la mine.Mi-au spus ca nu au auzit de asa ceva.
                              la pretul la care sunt de origine e si pacat sa nu le schimbi.

                              Comment


                              • Am si eu o dilema. Am un 1.5 DCI care implineste 4 ani in feb si are cam 58 000 km. Sa-i schimb distributia acuma sau pot sa mai astept cu ea.
                                (Stiu, in cartea tehnica scrie ca distributia se schimba la 4 ani sau 90 000 km si ca necunoscator intre-ale mecanicii am primit sfaturi si pro si contra schimbari, dar inca unu doua sfaturi nu strica )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google