distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cb10 View Post
    Dar la cum a pus problema nu stiu daca mai vorbeste cu mine Vom vedea.
    Mah, da ia mai da-l in mortii lui...e serviceu lu tac-su? Altu' mai destupat acolo, nu mai exista. ca in g-ral sunt cel putin 2 pe acelasi schimb...daca au schimb.
    Daca, nu, intreaba-i pe aia de la dacia daca accepta si daca e pozitiv raspunsu', meri la ei si gata....n-or fi aia unsi cu aur...servisu lu' peste!

    Comment


    • Corect!
      E scadent ITP-ul in 9 martie, o sa fac minimul de operatii acuma, iar cu distributia mai vedem
      Apreciez informatiile, multumesc! Va anunt orice noutati

      Comment


      • ai putea sa suni la vocea clientului si sa le relatezi problema de la acel service, daca nu rezolvi intre timp in alta parte prin cluj ;)
        ​​​​​​

        Comment


        • Sevice-ul cu povestea, e non-reprezentanta, daca am inteles io bine, deci n-are de ce sa sune la VC...si oricum, VC nu stabileste criteriile astea chiar si la reprezentanta.
          Cum spuneam, "regulament de ordine interioara".

          Comment


          • Exact, e non-reprezentanta.
            Am cerut acuma oferta de la UNIX TRADE. Revin cu detalii.

            Comment


            • Nu vreau sa se inteleaga gresit, ca le iau apararea sau ceva, dar mie mi se pare normal sa nu te lase sa stai langa masina.
              Fiecare service care se respecta are un regulament de ordine interioara si trebuie sa respecte normele de SSM(siguranta muncii). Daca sa zicem ai 5 masini in service si 5 clienti langa tine si vin inspectorii de la ITM, vreau sa vad cum scoate patronul ala de service camasa si cum explica ce cauta clientii acolo fara echipament, fara instructaj, fara treaba. A...si vreau sa vad si cei 5 clienti cum se ofera sa plateasca ei amenda . Pur si simplu nu ai ce cauta in campul muncii acolo la ei unde se lucreaza la masini ridicate la 2m inaltime pe elevator+ alte pericole, daca patesti ceva cine raspunde pentru tine? Iar daca fiecare client ar sta langa masina la taclale cu mecanicii, sa mai dai si de unu care pune 100 intrebari/min oare ce ar iesii ?
              Da corect, sunt banii tai, dar la reprezentante sunt camere din toate unghiurile posibile, nu cred ca-si risca vreun mecanic job-ul ca sa nu-ti inlocuiasca tie cureaua de distributie sau alt reper... iar daca nu-i bine sa stai "la acvariu" atunci apelati la un service cu mai putine pretentii.
              Ca va mai lasa si cei de la reprezentante langa masini, o fac pe raspunderea lor.

              Comment


              • nu concep ca pe banii mei sa nu ma lase cineva langa masina mea cand merg sa o repar
                Nici la masinile vechi si nici la logan n-am intalnit treaba aceasta !
                Orice service care se respecta, daca nu are ceva de ascuns, te lasa sa asisti langa masina.
                Si stai linistit ca unii mecanici chiar ei se baga in zeama sa vorbeasca cu tine, sau daca ai habar de mecanica sau mergi cu manualu de service de logan, il poti trage de maneca , de genul unde sunt sdv-urile necesare, ca nu accepti sa lucreze cu ciocanul sa iti puna simeringul de distributie, sau ca vrei sa foloseasca diapazonul la intinderea curelei de distributie, chestii de-astea de picanterie !
                ​​​​​​

                Comment


                • Da, in mod normal si intr-o tara normala, nu bananiera ca asta, DA, n-ai ce cauta in hala langa posturile de lucru. Predai cheile si talonu' la receptie, ti se cere telefonu, se termina treaba, vii si-ti iei masina. Punct.
                  DAR...ce kkt, vb. de romania...unde teapa si combinatiile = sinonim cu numele tarii, deci despre ce vorbim?
                  Citeste pe alte forumuri ce "tunuri" dau baietii prin reprezentante mai cu pretentii decat dacia-reno.

                  Deci pana ajungem si noi la un nivel de civilizatie NORMAL (poate, poate copchii nostii sa aive-o sansa), da, am pretentia sa stau langa mecanic, langa postu' de lucru. Semnez ce vrea pla lui, protectia muncii, psi, etc ...da' io in acvariu nu stau.

                  Si cum, bine spuneam, traim in romania, daca vine ITM sau garda sau io stiu cine, patronu' sa faca bine sa cotizeze la ei...nu ma intereseaza cum o face. atat timp cat am vazut cu ochii mei ce "combinatii" fac baietii lui de trupa....in g-ral vorbind.
                  Cu toate camerel lu' peste...ca s-a umput tara de camere, kka-ne-am in ele!

                  Sa mai zic ca la unele REPREZENTANTE am mers cu A4 printat dupa mine din manualu' de service dacai logan...ca nu stiau aia sa stranga la un cuplu de strangere, sau ordine de strangere. Cheie dinamometrica (nu peste tot, aici nu g-ralizez) = injuratura de mama ptr. unii
                  Si atunci sa ma foota pe mine grijea de patron ca-i vine ITM sau cine mama drecu pa cap...nu nene, el tolerea asa ceva in curtea lui, ii place sa dea salarii mici si atucni astia se preteza la magarii (s-a preta si cu 1500euro / luna ...da' asta-i alta poveste, e trasatura romanasului ), spaga la "reprezentanii linstitutiilor statului" intra la cheltuieli curente periodice.

                  Astia suntem, cu astia defilam!
                  Last edited by Kojak; 3 March 2014, 12:51.

                  Comment


                  • @Nepotu123 - daca pui problema asa, da, e corect ce zici.
                    Dar si inspectorii aia au masini, sa-i vad pe ei daca acepta sa dea 1700 de RON si sa stea la izolare, in timp ce un necunoscut le mestereste sisteme de importanta colosala la masina. Cum zic si colegii, daca clientul cere, trebe sa poti sa-l servesti, sau il refuzi politicos. Nu cu "daca nu aveti incredere in serviciile noastre nu are rost sa mai continuam discutia".

                    Eu inteleg sa nu stai acolo cand iti schimba uleiul si filtrele, nu e nimeni absurd. Sau daca tot nu te lasa, atunci facem altfel: filmam toata operatia si tu te uiti la camera video pana ei lucreaza. Si iti arata seriile de la piesele care le pun, iti da in mana piesele care le iau de la tine. Atunci totul e corect, pe fata. Nu vad de ce trebe sa iasa clientul de fraier pe motive ca "daca vin inspectorii de la protectia muncii".

                    @Kojak - nu puteam sa exprim mai bine. Exact - e treaba lui daca se zgarceste sau aduce oameni incompetenti sa faca lucrari importante. Ce vina are clientul ca el nu asigura tot ce trebe?
                    Si normal, semnez fara probleme PSI-ul, dar daca imi umbla la motor pe banii mei, vreau sa vad ce face. Si ma si angajez in scris ca tac din gura si il las sa faca treaba.
                    Last edited by cb10; 3 March 2014, 12:53. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Ma scuzi, orice service(a se citi reprezentanta) care se respecta nu va risca sa ia amenzi de zeci de milioane ca sa-ti schimbe tie distributia la logan pe 15 mil.
                      In toate reprezentantele in care am fost, unde oamenii au lucrat fara probleme si reclamatii, invatat tot la fel sa stau langa masina, am fost poftit in camera de asteptare la o cafea.
                      Ultima isprava la un service Honda: inainte de a introduce masina in service i-au dat un jet, au pus protectii pe scaune, iar la final au si aspirat-o in interior. Tot la fel mi-au pus o cafea in brate si am putut vedea lucrarea de pe geam.
                      La nici un service care se respecta cum zici tu, n-am vazut mecanicii tragandu-se de guler cu clientul in hala de service pe langa masina.

                      Comment


                      • Nu e vb. de "tras de guler" cu mecanicu'. Stai in hala, ai o pozitie neutra. Nu te amesteci peste ala. Asisti, atat, il lasi sa-si faca treaba.
                        Dar daca ceva nu ti se pare ok, io zic ca nu-i cade lu' ala rangu' sa-ti explice, sa se jutifice, sau sa remedieze daca e cazu'.
                        Plus ca n-are loc "de manevre"...de fapt e ca un fel de preventie.

                        Si-mi pun si casca si halat de NASA pa mine, daca vor.

                        Comment


                        • Total de acord cu Kojak aici.
                          Nu se pune problema sa stai cu gura pe el. Il lasi sa faca treaba, daca ceva ti se pare suspect, intrebi. Si desigur, porti toate echipamentele de protectie necesare, semnezi ca intri pe propria raspundere, orice e nevoie.

                          Comment


                          • @cb10 - nu uita sa iei in calcul si 3l de antigel si eventual capacele la axele cu came. Nu toate kiturile vin cu acele capace.

                            Comment


                            • Incercati sa cautati un service sau o reprezentanta la care au mai fost cunoscuti si care n-au avut probleme, sa nu va duceti la noroc.
                              Cat despre asistatul la operatiune, incercati sa vorbiti cu seful de service, doar el poate sa faca ceva, aia de la receptie n-au nici o vina, doar urmeaza niste ordine date tot de sef, doar el poate sa faca vreo exceptie.

                              Comment


                              • Repet, asta-i un comportament anormal pretabil la o tara anormala.

                                cb10, intreaba-l pe receptioneru' ala plin de fumuri (de tdi) in cap, ce leafa ia el acolo pe luna? nu de alta da' am vaga senzatie ca tu vii si lasi ptr. 3-4-5 ore cel putin leafa lui p-o luna. Deci el isi ia leafa (teoretic si simplist vorbind) neta de la tine, de la un singur om, atunci. la banii astia ar trebui sa-ti aduca cafeaua, tigarile si-o bagaboanta eventual, direct acasa.
                                Last edited by Kojak; 3 March 2014, 13:14.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google