Doua Tipuri De Saboti De Frana?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E şi traficul din Bucureşti, am mai şi experimentat întoarcerea cu frâna de mână dar nu de prea multe ori, cert e că sunt foiţă de ceapă ferodourile.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Un tutorial, ceva? Sa vada si ochiul nostru...

      Comment


      • #18
        Fyrestarter, există deja tutorialul lui CS de ani buni, nu l-ai văzut ? E absolut concludent, nu știu ce aș putea adăuga cu un remake.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Piulița tamburului, cuiul lui Pepelea

          Am înlocuit azi saboții și pentru că niciodată nu poți prevedea totul, am pornit-o din start cu o pauză pentru că piulița de fixare a tamburului nu s-a lăsat desfăcută așa ușor. Așa că a trebuit mai întâi să caut o bară rigidă mai lungă cu care să prelungesc brațul tubularei; braț mai lung, moment mai mare, normal. Am rugat apoi un băiat mai solid să sară pe bară și de data asta s-a desfăcut piulița imediat. În rest, tutorialul lui Cristi rămâne de bază.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #20
            Aș adăuga ceva totuși: piulița bieletei de reglaj automat nu doar că nu e musai să rămână fix în aceeași poziție la reasamblare (cum a spus Cristi) dar e chiar mai bine s-o înfiletezi spre segmentul primar (vezi manualul) pentru că reglajul se va face oricum în mod automat după mai multe aplicări ale pedalei de frână.
            Ce este însă recomandabil și important:
            1. reglați piulița așa încât diametrul sistemului de tamburi să fie cca.203mm (în cazul saboților 203x38mm)
            2. ungeți filetul bieletei de reglaj pe care se deplasează piulița
            sigpic

            Comment


            • #21
              si eu trebuie sami inlocuiesc tamburii, o intrebare la ce i ce iau schimbat, piulita de la bucut ati inlocuit o ? sau nu este necesar ? ms

              Comment


              • #22
                Pai treaba e cam asa: cand inlocuiesti tamburii, cam trebuie sa pui si rulmenti noi, pentru ca rulmentul de spate e in tambur si sansele sa-l scoti din ala vechi si sa-l pui pe ala nou fara sa-l f**i sunt foarte mici. Care e legatura? De obicei in pachetul rulmentului nou vine si piulita.
                Acum nu stiu daca nu cumva tamburul nou vine cu tot cu rulment in el,chiar nu am fost atent la aspectul asta, dar m-ar mira sa fie asa de generos producatorul.

                Comment


                • #23
                  intreb de piulita pentru ca din cate cunosc eu, stiu ca poti sa desfaci de celmult 3 ori, dar ce zici u de rulment nu pra are treaba sincer, tamburii ies foarte usor, am vaz larevizie. oricum multumesc deocamdata de sfat.

                  Comment


                  • #24
                    Eu nu am înlocuit piulița, a fost prima desfacere.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Tamburele iese usor, greu ies rulmentii din el daca vrei sa ii inlocuiesti.
                      Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                      Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                      Comment


                      • #26
                        trebuie presa pentru rulmenti

                        Comment


                        • #27
                          Oameni buni, lamuriti-ma si pe mine. Golanul meu are 64k km, si am constatat ca tb sa schimb placutele, care au 31k km. (discuri si placute ATE). Intrebarea e, daca tot fac un efort financiar, e necesar sa schimb si tamburii ? La ce interval se recomanda schimbarea acestora, sau, din experienta voastra, la cati km ar trebui sa-i schimb ? Tamburii sunt din fabrica, (2008). Va multumesc anticipat pt raspuns.

                          Comment


                          • #28
                            daca ai abs sunt tamburii de 203 parca pe 39 sau ceva de genu, dar din experienta mea, eu am aproape 70 de mii si sunt ok inca asa ca nu ti fa probleme inca.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by goguspan View Post
                              daca ai abs sunt tamburii de 203 parca pe 39 sau ceva de genu, dar din experienta mea, eu am aproape 70 de mii si sunt ok inca asa ca nu ti fa probleme inca.
                              Iti multumesc pentru raspuns. Chiar nu era un moment oportun acum, finanicar vorbind. Macar 2 luni daca ii mai tin e ok. Multumesc inca o data.

                              Comment


                              • #30
                                Teoretic nu tamburii se schimba ci sabotii... Tamburii ii veti schimba atunci cand un baiat destept va v-a strica filetul...

                                PS: Loganul facelift are rulment cu diametrul de 55mm si latime de 43mm in tambur.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google