Drivetest Duster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Shakar View Post
    Citesc unele posturi si ma minunez.

    1) SUV complet echipat (electric/abs/esp/jante aliaj/computer bord/ac/etc) de dimensiuni decente la 15-16000 euro si are raport pret calitate slab. NU exista pe piata nicio masina sa se apropie la capitolul asta de Duster si voi ziceti ca e prea scump.
    2) NU este un SUV "veritabil". Serios ? Mai arunca o privire asupra dimensiunilor, aspectului, sistemului 4x4, unghiurilor (atac/degajare/etc) si revio.

    3) Multi trag tare cu "are tambur pe spate domne". Asa, si ? Putea sa aiba tambur si pe fata iar pe spate saboti ca la biciclete. Atata timp cat franele sunt eficiente ce mai conteaza ? La fel si Loganul care are tambur de la 1.2 la 1.6 16V, atata timp cat franele sunt decente ce mai conteaza ? Sunt si masini mult mai puternice, mai grele si mai scumpe care au tambur pe spate. Vezi Nissan Navara. Dar nu dom'le, nu e ok ca are Duster tambur pe spate. Bine ca nu vreti frane carbon-ceramice sau macar discuri perforate si cu striatii.

    4) E doar un Logan cu garda mai mare. Asta este maxima zilei. Aproximativ 25% din piese sunt comune cu Loganul (si astea in mare parte la interior, etc), restul de 75% sunt NOI. Cum poate sa fie cam aceeasi masina...imi scapa. Daca asta este la fel cu Loganul, Audi Q5 / Mercedes GLK ce sunt ? Doar impart platforma cu fratii "mai mici" in varianta sedan, Audi A4 respectiv C Klasse. Dar nu dom'le, e Audi/Mercedes, e "teava".

    Masina se "simte altfe" (suspensii/antifonare/etc), este un + (avand in vedere pretul ~ dublu este evident). Daca Sandero este ~ la fel ca Loganul (fiind practic varianta hatchback a acestuia) nu inseamna ca si Duster este acelasi lucru.

    Per total, daca luam in calcul toate variabilele (putere/dotari/confort/sunet/stabilitate/pret/etc) masina este EXTREM de reusita. Ar trebui sa aiba un succes total, ramane de vazut.

    Sincer, decat sa postati doar de dragul de a "marca" +1 la postcount mai bine lasa...dati macar "preview post" sa vedeti daca are vreo logica ce scrieti.
    Ai pus punctul pe i. Este o masina excelenta fabricata in ROMANIA. Dar multi ROMANI sunt cu vaca si lauda ciorile altora si nu vor sa recunoasca niciodata ca o masina buna are radacinile in ROMANIA si asta va fi un lucru bun pentru noi, ROMANII. Faza cu tamburii este chiar bine punctata. Toti se vaita ca sunt scumpe placutele de frana si discurile de schimbat, iar cand un constructor iti propune un sistem cu aceleasi performante dar cu mentenanta mult mai ieftina: "nu e bun dom'le. E invechit etc etc". Asta e romanul e calic dar fudul. Marea majoritate nu isi permit un Duster, dar comenteaza mai ceva ca cei mai pretentiosi clienti de Bentley. Vorba aia: "s-a suit scroafa in perj"(pentru nonmoldoveni "suit"="urcat" si "perj"="prun").
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #32
      Originally posted by tedugoromania View Post
      Dusterul are 85 și 105 cp diesel eu am motorul de 85 remapat deci tot pe la 105, este același motor. Vezi pe situl Dacia la secțiunea caracteristici tehnice.
      O mașină are nevoie de câțiva ani pentru maturizare. Vedeți ce probleme au cei care au cumpărat un Logan cu 5-6 ani în urmă și cei care au cumpărat mai recent și nu e vorba doar de timp.
      Ai uitat un mic detaliu, dusterul e in 6 trepte

      Ma asteptam sa fie mai mare , in showroom era langa un mcv si ciudat ca MCV-ul mi s-a parut mai inalt si mai lung decat Duster-ul
      Last edited by galeo; 18 April 2010, 10:34. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        @ galeo daca te uitai pe pagina precedenta obervai ca dci85 4x2 are cutie in 5 si nu in 6
        ca dimesiuni ai fisa postata.

        1.5 85 are aceeasi cutie ca pe mcv, la 3000 tot/min are abia 120km/h (pe bord nu stiu daca si real) fata de 133 km/h la logan sedan
        sigpic
        Ambition 1.5 dc

        Comment


        • #34
          Pentru aia 15 sau 17 mii ar trebuit sa schimbe si ei bordu' ,amplasarea butoanelor alea pentru geamuri,scaune cu sustinere ceva mai buna...La interior nu's mari diferente intre logan si duster.Un logan mai inalt,4*4 cu esp pt motorina...scump la 17 mii

          Comment


          • #35
            @Rick: ok, ce intelegi tu atunci prin ieftin? da-ne un exemplu de suv de pe piata actuala care la aceleasi dotari e mai ieftina, sau care la aceiasi bani [nu cu mii de euro mai scumpa] ofera mai mult.

            sau explica-ne cum e scump Dusterul in viziunea ta? scump comparat cu ce? cu o bere?

            Comment


            • #36
              E scump comparat la salariile din romanica,in aia 17 mii puteau sa schimbe si ei interioru' ala mai mult;Sa o cumperi in rate/leasing platesti cat pt doua,devalorizandu-se mult...Deci,la 10 500 e cea mai ieftina din clasa ei, dar nici nu prea are dotari, la 17 mii,cat e cea mai scumpa,cred ca poti sa iei un tucson, sedici,dar pe benzina

              Comment


              • #37
                La 19000 iti iei un Tucson 4x2 Benzina (EURO4 deci platesti si taxa), varianta troaca. Asta da SUV fata de un Duster 4x4 complet echipat !

                PS - citeste mai sus partea cu "un Logan mai inalt". Un argument solid care sa sustina asta ai ? Are ~75% din piese NOI, diferite fata de Logan. Astept sa imi argumentezi de ce este doar un Logan mai inalt, nu presupuneri si pareri ascultate in spatele blocului.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • #38
                  Bineinteles ca toti am vrea interior de Lexus,aspect de Alfa Romeo,suspensie de C5(pe aer),etc,si toate adunate intr-o masina Dacia cu un pret de maxim 10.000e....Sa ne spuna Rick cat costa 1.9 tdi al lui la 0 km si ce are in plus fata de Duster,inafara de frumusetea bordului......

                  Comment


                  • #39
                    Ok,are 75 % piese noi,eu ma asteptam si la 75% interior schimbat daca tot cer 17 mii p cea mai scumpa echipare;Apropo,motoarele astea d p duster sunt euro 5?In 17 mii o avea celebrul filtru de polen?Tabla si vopseaua or avea aceleasi"calitati"?In Vest cred c-o sa prinda mai bine,la noi mai putin;cred c-o sa aiba o "sfaraiala" cu programu' rabla(cred c-o sa fie inclusa).In 2 ani aia de 17 mii o sa valoreze in jur de 7-8 mii la second...

                    Comment


                    • #40
                      Ai stabilit tu ca atat o sa valoreze ? Atat fac loganurile full de ~ 2 ani, mai ales alea diesel care se devalorizeaza mai greu. Permite-mi sa nu ma bezez pe estimarea ta ca o sa piarda 10 000 in 2 ani de zile.

                      Eu cred sunt si aspecte mai importante decat designul interior. 1.6 16V 4x4, 1.5 dCI 110 CP 4x2, 1.5 dCi 110 4x4 sunt EURO5 => 0 taxa de inscriere.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • #41
                        Eu nu vad de ce ar da cnv 17 mii p un duster ,cand poti sa cumperi un logan sau un sandero din 2009 ,diesel 85 cai,pana-n 25 miikm la 6 mii 6500, si cu garantie.Doar n-o lua-o sa merga cu ea pe camp;cand strangi fiecare banut, sau mai rau,faci o rata sau ceva,mi se pare normal sa vrei ceva care sa arate altfel fata de varianta de 10 500...parerea mea e ca masina noua e o investitie proasta...

                        Am vazut logan si sandero de un an(2009) motorina 85 cai pana-n 25 mii km cu garantie,la 6500 negociabil, cu dotari full(inclusiv airbaguri laterale).Pretul e facut de cerere si oferta,si in prezent oferta e din belsug la logane ...
                        Last edited by Rick; 18 April 2010, 14:36. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          De ce ar da 17000 pe Duster ? Fiindca ar vrea un SUV. Asa de ce da lumea banii pe Tucson/Santa Fe/X5/Q7/ML/Cayenne/etc ? Nu din acelasi motiv ?

                          Sincer eu nu prea am vazut Logan/Sandero full option din 2009 cu < 30 000 km, 1.5 dCI 85CP cu 6500 EURO.

                          Duster la 17000 euro arata altfel fata de Duster la 10500 euro. Elemente de design gen oglinzi, jante, scut de protectie, etc. Doar nu ai vrea sa aibe alta forma. Sau la alte "case mai mari" exista diferente mai mari intre exemplare ? Ce diferenta exista intre un Cayenne si un Cayenne Turbo S care este de 2 ori mai scump ? Niste jante mai mari, niste prize de aer mai mari si alte detalii de genu'. Dar noua ne place sa cautam nod in papura doar la Dacia, la altii e beton chiar daca situatia e identica.

                          Masina noua e o investitie proasta ? Atunci ar trebui sa ne luat toti toate cazaturile SH pe care le gasim. Problema este urmatoarea - daca nu se mai cumpara masini noi, de unde apar masinile SH ? Nonsens. Daca primul proprietar al passat-ului tau gandea la fel, nu isi mai cumpara Passat nou ci isi lua A6 SH. In cazul asta tu nu mai conduceai passat si erai mandru proprietar de bicicleta ca doar nu mai aveai ce sa cumperi.

                          Apropo, nu doar la Dacia seamana interioarele, de fapt cam la toate firmele se intampla asta. Uite un exemplu rapid - X5 vs Seria 5 GT. Diferentele sunt minime, gen aeratoarele mai mici la Seria 5 GT, 2-3 butoane in plus si cam atat, in proportie de 90% sunt identice. Bonus - si un interior de Seria 7, care bineinteles seamana izbitor. Dar noah, doar la Dacia e nasol ca se intampla asta, la BMW e chiar de apreciat, se pastreaza identitatea marcii. )

                          Altceva ?
                          Attached Files
                          Last edited by Shakar; 18 April 2010, 14:55.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • #43
                            Da, nu cred ca e cazu' sa fac reclama aici, unor site-uri de vanzari auto,baga o cautare sa vezi ca nu mint,si daca iei ceva second nu inseamna ca e cazatura(exemplul p care l-am dat era destul de nou).Trebuie sa fie si d-astia care cumpara de noua,dar nu eu .La alea interioarele se aseamana intr-un mod placut, comparatia este exagerata.

                            Comment


                            • #44
                              La alea interioarele se aseamana 90% in mod placut. La Dacia asemanarea de 90% este neplacuta. Bemveul e bemve...Am inteles .
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • #45
                                Nu exista comparatie intre Bmw si Dacia,prima e un brand cu traditie.Cand BMW facea motoare de avion,Dacia nici nu exista.E ca si cum ai compara Romania cu Germania,sau un roman cu un neamt.Nu avem ce compara aici,suntem si o sa fim la ani lumina in urma lor...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google