Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe el il plateste KIA.
    sarit postaci platitii ! au dat navala dusmanii masini nationale !
    Se vede treaba ca nu prea stie romana, e clar ca e coreean.

    Comment


    • Originally posted by bolovan View Post
      cristi.... cutia-i din 2012...dar nah...
      poti argumenta? aici nu vorbim de anul fabricatiei propriu-zise...

      oricum mie mi se pare un pas inainte chiar daca e un pic la jumate as pune asa ceva pe masina fara discutii mai ales pentru bucale.
      si clar articolul e comandat mai ales cand vorbesc de dacia si sus sunt 3 kia

      Comment


      • sorin1983 pai motorul de 0.9TCe este din 2012...si cutia de viteze este la fel. La diesel tot pe aproape

        Comment


        • o sa ma uit in autodata plus ca am un prieten cu twingo din 2000 cu modelul asta de cutie.

          Comment


          • Cred ca in curtea reno, 0.9 TCe e putin mai vechi, dar e un motor foarte ok si e mai econom ca motorul de pe kia.

            Exemplu concret - In urma unor evenimente nefericite am ramas cu un mitsubishi lancer 1.8(aspirat) cvt. In carte consumul declarat in oras e 10, de fapt e vreo 14 si in afara consumul din carte e 6.4...de fapt e de la 8 in sus.

            Comment


            • bogdan_cj motorul a fost lansat in 2012...deci nu este mai vechi. Cutia de vizteze nu cred ca nici ea nu este mai veche...sau daca este...nu cu mult.

              Comment


              • Articolul lui peste prăjit, greu cu sursele.

                TCe90 H4B lansat în 2012 și provine din curtea Nissan HRxx
                JS3 aka Easy-R5 lansată în 2014 (are legătură doar cu TwingoIII/Smart4two)
                TS4 aka Easy R6 lansată în 2016

                Se duce și topicul ăsta
                Last edited by t0rquemada; 13 October 2016, 11:49.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by cristi.... View Post
                  http://www.autolatest.ro/editorial-a...misie-automata

                  de când e cutia asta?!?! din 91?! haaha

                  mda, cu art asta s-a cam spus tot
                  Hal de articol. Pun poze cu versiunea cea mai dotata si pretul il afiseaza de la versiunea cea mai slab dotata cu cutie automata.
                  Am intrat pe configuratorul de la Kia si la banii aia nu ai nici macar aer conditionat (este optional si se mai adauga inca 546 euro).
                  Jenant!

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    ...
                    JS3 aka Easy-R5 lansată în 2014 (are legătură doar cu TwingoIII/Smart4two)
                    ...
                    Dacă n-aş şti că se încalcă regulamentul şi alte legi ( drepturi de autor, proprietate intelectuala ş.a.m.d ) ar trebui să postez aici nişte poze VISU din instalaţia electrică partea de ecu control cutie robotizată Clio-Twingo fabricaţie an 2001 şi " super-tehnologizata " ( cu F1 ) serie X52 fabricaţie mai nouă, an 2014, ecu control cutie robotizata e pin la pin clio-twingo 2001 cu X52 2014 !
                    Pe partea electrică, 2001-2014 schema e exact la fel, aceleaşi componente, conexiuni, conectori, tot-complet-absolut ! Poate măcar softul din ecu control o fi altul dar nu garantez ca nu e şi ăla acelasi soft moştenit... !
                    Asta decât aşa, să vadă tot românu ' nostru ce minuni ne aduce Reno şi cine umbla cu minciuni şi cu prostii...

                    Cine e interesat să dea un PM

                    Comment


                    • E clar! @t0rquemada nu lucreaza la Dacia caci altfel ar fi stiut chestia asta.
                      Nu de alta dar era cineva care-l acuza ca e angajat Dacia-Renault (cel putin).

                      Comment


                      • bogdan_cr si partea electronica din ecu. Nu de alta...dar si usb-ul 1.1 este pin la pin cu usb 2. La fel cu conectorul ATX din calculator...la fel si triplu stecher.
                        Ia trimite si la je pe PM

                        Comment


                        • Pe toate schemele 119 e transmisia automată, 120 injecția, 645 uch, 247 TdB, 419 e aerul condiționat și lista poate continua. Pe logica asta de fier forjat X90=X52 că doar are aceleași calculatoare, aceeași conectori, parțial aceleași semnale... și marmota învelea ciocolata în staniol
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Gresit-eronat măi fierforjat, 119/X06 = 119/X52
                            Cine e curios caută pe Goolgle schemele VISU, ce nu gaseşte cere la alţii daca au timp să le scaneze.

                            Comment


                            • asa ma gandeam si eu... reno(nu stiu alte firme) coafeaza produse vechi(probabil stocuri uitate de lume) si le baga pe dacia.

                              Comment


                              • Fraza Pe toate schemele 119 e transmisia automată, 120 injecția, 645 uch, 247 TdB, 419 e aerul condiționat și lista poate continua.e valabilă pentru orice Renault/Dacia.

                                Cu alte cuvinte 119 de pe Twingo = 119 X52 = 119 pe orice alt model Renault, asta nu înseamnă că e plug&play, ci se numește standardizare.

                                De aia se chinuie unii să pună TdB de Megane 3 pe X52 , că doar e aceași mufă, aceleași semnale, dar al dracu TdB nu merge... o fi de la T4/T4VS.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google