Evacuare Dubla MCV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evacuare Dubla MCV

    cine ma poate ajuta cu o informatie:cum sa fac sa-mi pun evacuare dubla (functionala) ,pe mcv-ul meu?

  • #2
    Vezi la Pilot ;)

    Comment


    • #3
      iti trebuie un t si doua tevi adica tai toba si te legi de la teava principala cu un t pe urma iti trebuie doua tevi care le modelezi dupa oala si gata dar un sudor tie mai bn diametru inainte de toba este de 45 mm sper sa iti fie de folos bafta
      vopsitorie preturi bune

      Comment


      • #4
        ideea cu T-ul e buna, DAR...daca o toba e mai aproape de T decat cealalta, gandeste-te ca gazele de esapament intai o iau pe ruta cea mai scurta...asa ca o sa iasa ca pana acum pe teava originala, si pe cealalta o sa ajunga foarte putin sa iasa
        asa ca daca tot o sa faci cu T, fiind cam singura solutie, incearca sa tai T-ul si in el sa sudezi o placa de inox ( sper ca la inox oricum te gandeai pentru tevi si T ) si placa aia de inox sa dea mai mult aer spre ruta mai lunga si mai putin pe cea scurta
        sper sa intelegi cum si ce
        Life is short...play more!
        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

        Comment


        • #5
          iti trebuie "Y", nu "T". instalatorii fac diferenta daca vrei ceva calumea, pui "Y"-ul inainte sa treci evacuarea peste puntea spate si vii cu ambele tevi, ocolesti oala rotii de rezerva si iesi cu tevile.
          dar pot sa intreb la ce folos asa risipa de bani, timp si lucru mecanic, ca oricum nu castigi nimic cu evacuarea dubla. mai ales la mcv, care e antiaerodinamic, acei 0.005CP in plus n-o sa-i simti, da' chiar defel...
          numa' o sa te enervezi cand o sa te intrebe lumea daca ti-ai pus suporti pt manere la roaba...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            daca vrei ceva serios pune serpi scoate catalizatorul fa toata evacuare din inox si sa aiba diametrul marit pune 2 tobe (intermediara si finala) sport adevarate si atunci in celmai fericit caz 2 cai frumosi in plus.

            Comment


            • #7
              eu cred ca nu vrea sa scoata caluti, cred ca vrea dsain, sa se vada frumos cu dubla evacuare, atat
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • #8
                Bolo esti tare,ai prins ideea din picaj,exact asta ma intereseaza aspectul;mi se pare mie ca arata mai bine cu evacuare dubla, chiar daca este antiaerodinamica,lucru care nu ma deranjeaza.Va multumesc pentru sfaturi,celor care le-au oferit,si poate am noroc si gasesc printre noi pe cineva care sa-mi spuna si un pret estimativ sau chiar sa-mi recomande un meserias.

                Comment


                • #9
                  M-am uitat pe sub masina...si daca vrei o a 2a evacuare..e cam greu...ca nu ai loc unde sa pui toba finala...
                  sigpic
                  Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                  Comment


                  • #10
                    poai trebuie neaparat sa puna 2 tobe? poate sa lase toba originala, sa traga teava pana la a doua iesire, si sa sudeze la ambele capete ( toba si teava ) aceleasi tipsuri
                    asa nici nu-i urla, gen toba sport si are si disain
                    a doua iesire, teava aia, o poate trage imediat pe sub bara, adica intre oala de la roata de rezerva si bara, prin locul unde ar veni carligul de remorcare montat, cred cel putin acolo ai loc destul la berlina
                    stai asa ca acum mi-a dat cineva una peste ceafa la voi e roata de rezerva sub masina uitasem
                    poai trebuie sa fie ceva loc prin spatele rotii de rezerva, inspre botul masinii adica...ar trebui zic eu
                    Life is short...play more!
                    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                    Comment


                    • #11
                      Rezerva nu e pusa pe centru...e orientata spre dreapta...in stanga vine toba finala...aia originala..iar in dreapta...daca chiar vrei sa insisti..trebuie sa curbezi teava..dupa rezerva..dar de toba finala nu ai loc... Iar fara toba finala presupun ca urla ...
                      sigpic
                      Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                      Comment


                      • #12
                        poai atunci poate face altceva...sa faca acel Y dupa toba finala...cred ca e destul loc acolo, numa ca trebuie gandita acea piesa Y , sa nu scoata o urma de esapament pe teava fara toba
                        si atunci face traseul tevii pe acolo imediat intre rezerva si bara spate...daca e loc, daca nu e loc, e cam complicat
                        Life is short...play more!
                        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                        Comment


                        • #13
                          E si asta o idee.. Deci de la toba finala originala pleci cu bifurcatie..tipsuri la capete si aia e...
                          O sa ma uit si eu la mine.. poate incerc si eu
                          sigpic
                          Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                          Comment


                          • #14
                            Mai devreme,cind veneam acasa am vazut la un jeep-ulet ,exact ceva in genul celor spuse de fane, dar roata de rezerva era pe centru,si tot vorbind eu singur pe strada (eram in masina) m-am gindit la 2 variante: 1) sa renunt la roata de rezerva pusa sub masina,si sa fac un traseu asa cum am fost sfatuit mai sus,cu Y si 2 tobe finale; 2) sa renunt la idee pina cind o sa faca altcineva si atunci o sa merg pe un drum batatorit deja. Voi ce credeti?

                            Comment


                            • #15
                              La rezerva..sa renunti nu prea e o idee buna....o tii in portbagaj?? ocupa mult loc...
                              Chiar mi-ai dat o idee..si o sa ma interesez...poate o sa vezi la mine peste 2 luni sa fac rost de bani
                              sigpic
                              Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google