-Evacuare Inegrita 1.6 16v E5 logan 16v 105cp e5 Evacuare Inegrita 1.6 16v E5 - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 23rd October 2012   #41
Deliric88
Avansat
 
Data inscrierii: 21-02-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16v
Varsta: 28
Posturi: 108
Membru :
[Avansat]
Implicit

Nu inteleg de ce va ingrijorati? Sunteti ca baba aceea cu drobul de sare. Daca nu aveti probleme la motor, nu cautati nod in papura.
Deliric88 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #42
MihaiB
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 07-06-2008
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.2 16V 75CP+GPL
Varsta: 36
Posturi: 284
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

sau se poate numi preocupare
MihaiB e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #43
micutzu666
Loganist de 5 stele
 
micutzu666's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2009
Locatie: bucharest
Motorizare : 1.2TCe
Varsta: 39
Posturi: 2,104
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Corect Mihai..Ce ma intriga este ca loganul de 1,6 din familie ce este din 2005 are toba de zici ca-i masina noua.Masina vede plinul de 3 ori pe an,in rest pe min mai mereu,mers in oras 90%,cam subturat..La service mesterul lui peste prajit imi spunea sa nu merg subturat.Cu cea de 1,2 in nici un caz nu merg subturat..O fi din ciclul asa face toate cu toba innegrita!!
__________________
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

Last edited by micutzu666; 23rd October 2012 at 17:20.
micutzu666 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #44
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,888
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

16 din 2005 nu e cumva euro 3 ?

Sa vezi la supernove euro 2 ce curate sunt

Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #45
micutzu666
Loganist de 5 stele
 
micutzu666's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2009
Locatie: bucharest
Motorizare : 1.2TCe
Varsta: 39
Posturi: 2,104
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

da euro3 iar 1,2 e euro 4
__________________
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
micutzu666 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #46
MihaiB
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 07-06-2008
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.2 16V 75CP+GPL
Varsta: 36
Posturi: 284
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

la mine este euro 5
MihaiB e offline   Reply With Quote
Vechi 30th March 2015   #47
puiuC
Initiat
 
Data inscrierii: 25-06-2012
Locatie: cugir
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 33
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

cu scuzele de rigoare, ca am intarziat cu raspunsul, se pare ca de vina pt evacuarea inegrita a fost sonda lamnda amonte cu defect intern (necitiind corespunzator, a rezultat amestec prea bogat, benzina nearsa , funingine etc...) mi-a fost inlocuita in garantie si sa rezolvat problema.
puiuC e offline   Reply With Quote
Vechi 30th March 2015   #48
sorin1983
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 13-02-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v 1.4
Posturi: 838
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

foarte bine ca ai revenit cu raspunsul! eu unul ma bucur de faptul ca ai reusit sa remediezi pentru ca e clar ca nu era normal.
sorin1983 e online acum   Reply With Quote
Vechi 31st March 2015   #49
cioby
Avansat
 
cioby's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 125
Membru :
[Avansat]
Implicit

mie mi.a spus un mecanic de la dacia ca se inegreste teava la viteza(turatie de 4000-4500) pt ca se curata catalizatorul. bujiile le am foarte bine arse, dar teava are funingine. daca merg la 3000-3500 ture, luceste teava, e ca in prima zi cand am luat masina noua. altul mi.a spus ca ar fi din cauza benzinei proaste... nu stiu pe cine sa cred, ideea e ca teava se innegreste numai la turatie mare, peste 4000...
__________________
N-am sa inteleg niciodata rautatea oamenilor...
cioby e offline   Reply With Quote
Vechi 31st March 2015   #50
Moshu
Junior
 
Moshu's Avatar
 
Data inscrierii: 28-10-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6 16V E5
Posturi: 86
Membru :
[Junior]
Implicit

De cand o am a avut evacuarea inegrita, dupa 47k, este la fel. In rest nici o problema legata de motor sau consum de ulei. La ultima revizie a fost pusa si pe tester 2 ore ( la cerere ), nici o problema. In rest benzina si talpa,( in oras nu vede a 4-a, se incadreaza intre 2500si 3000, extern in depasiri 4000-5000 rpm ) consum mixt ~7%.
Numa bine
Moshu e offline   Reply With Quote
Vechi 31st March 2015   #51
mumus
Banned
 
Data inscrierii: 26-05-2009
Locatie: Romania , Brasov
Motorizare : 1.2 tsi
Varsta: 36
Posturi: 7,771
Membru :
[Banned]
Implicit

La 1.6 16v megane2 dupa 90000km teava era perfect curata.
mumus e offline   Reply With Quote
Vechi 31st March 2015   #52
skd_ozenel
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-07-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : H4
Varsta: 34
Posturi: 1,822
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

megane 2 era doar E4. la logan E5 au fost multe plangeri legate de acest aspect. am observat ca si mcvul meu din 2008 E4 afuma esapamentul ca un diesel daca mergi distante scurte si la consum...
se pare ca e un motor care cere si vrea sa ii dai. curva mica!
skd_ozenel e offline   Reply With Quote
Vechi 1st April 2015   #53
mumus
Banned
 
Data inscrierii: 26-05-2009
Locatie: Romania , Brasov
Motorizare : 1.2 tsi
Varsta: 36
Posturi: 7,771
Membru :
[Banned]
Implicit

Scuze de off, al meu era euro 3
mumus e offline   Reply With Quote
Vechi 6th July 2015   #54
MARCI
Initiat
 
Data inscrierii: 06-01-2009
Locatie: Baia Mare
Motorizare : 1.6 16V
Varsta: 47
Posturi: 32
Membru :
[Initiat]
Implicit

Ma bag si eu in seama pe aici, chiar daca nu mai am logan, dar ca fost posesor(7 ani) m-am lovit de aceeasi problema, daca e o ,,problema'' cu teava neagra. Am rezolvat-o relativ ieftin si comod printr-o asa zisa remapare(chiptuning). Imediat dupa operatiune am constatat ca urmele de funingine au disparut definitiv. Recomand o astfel de operatie, ea fiind benefica si pentru un consum mai scazut si un cuplu putin mai mare dar perceptibil. Cand am vandut masina teava era impecabila, la aproximativ 90.000 km.

Last edited by MARCI; 6th July 2015 at 19:13.
MARCI e offline   Reply With Quote
Vechi 7th July 2015   #55
skd_ozenel
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-07-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : H4
Varsta: 34
Posturi: 1,822
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

la mine a fost fix invers. dupa "cip-cirip" tuning a inceput sa o afume ca la diesel. numai eu stiu cat m-am chinuit sa o duc inapoi la o versiune de uzina.
skd_ozenel e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
16v, evacuare, inegrita

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 03:04.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google