-Evacuare Inegrita 1.6 16v E5 logan 16v 105cp e5 Evacuare Inegrita 1.6 16v E5 - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 11th August 2012   #21
gl_mmm
Loganist de 5 stele
 
gl_mmm's Avatar
 
Data inscrierii: 16-12-2007
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6mpi 16v e4
Varsta: 42
Posturi: 3,494
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pana pui tu pozele tale, uite cateva de la mine.
Raman la parerea mea ca daca nu-i "dai in gura" n-are voie sa afume esapamentul.
Attached Images
File Type: jpg 0001.jpg (68.1 KB, 297 views)
File Type: jpg 0002.jpg (87.3 KB, 296 views)
__________________
So much can change in so little time!
gl_mmm e offline   Reply With Quote
Vechi 11th August 2012   #22
zeegermans
Loganist de 5 stele
 
zeegermans's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2010
Locatie: BV - IS
Motorizare : 1.9 tdi - 1.6 mpi
Posturi: 864
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

1.6 8v nu innegreste teava, oricat de tare mergi si oricat de turat (fara remapare). pe la 1.6 16v am mai vazut tevi innegrite nitel. e normal. oricum, cine isi ia 16v sa mearga batraneste? (nu ma refer la viteza ilegala ci neturat)
__________________
internal combustionizer
zeegermans e offline   Reply With Quote
Vechi 12th August 2012   #23
edee
Loganist de 5 stele
 
edee's Avatar
 
Data inscrierii: 31-12-2011
Locatie: Capitala
Motorizare : 1.5 dCi
Posturi: 272
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de zeegermans Vezi Post
e normal. oricum, cine isi ia 16v sa mearga batraneste?
asta a sunat la fel ca aia cu "ti-ai luat 16v sa-i pui gaz?" minune tehnologica acest 16v ))) scuze daca am deranjat pe cineva cu aceasta gluma nevinovata
edee e offline   Reply With Quote
Vechi 12th August 2012   #24
puiuC
Initiat
 
Data inscrierii: 25-06-2012
Locatie: cugir
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 34
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

Am reusit sa fac o poza sper ca destul de clara (in poza se vede cum am curatat putin cu degetul) am mai observat si eu intr-o parcare la cele de 8v evacuarea era curata.
Attached Images
File Type: jpg 100_7363.jpg (50.4 KB, 254 views)
puiuC e offline   Reply With Quote
Vechi 12th August 2012   #25
CeDeBe-L
Loganist de 5 stele
 
CeDeBe-L's Avatar
 
Data inscrierii: 30-11-2010
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v E4
Varsta: 40
Posturi: 695
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit Prea neagra!

Excelenta poza, teava aia de esapament e mult prea neagra!
Si la mine E4 e un pic mai murdara decat la un prieten dar nici chiar asa.
Prietenu' merge mai incet, merge subturat (schimba la 2000, la 70 ii da a-5-a...)
merge extrem de batraneste....si are teava bec! Si consumuri mai mici cu cca 1L% si in oras si extern!
Cred ca e ceva de amestec, prea multa benzina, amestec bogat. Oricum eu tre sa ma duc pe la reprezentanta ca sta turata la pornire, si miroase a benzina nearsa in spatele masinii, si am consumuri mari in relanti 1,5-1,8L/ora (meniul secret)...
Pt. initiator: e prea neagra teava, trebuie pus calculatorul si vazut ce si cum.
CeDeBe-L e offline   Reply With Quote
Vechi 18th September 2012   #26
puiuC
Initiat
 
Data inscrierii: 25-06-2012
Locatie: cugir
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 34
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

Salutare tuturor, dupa inca o vizita la reprezentanta si un nou test calculator, au inceput baietii sa caute prin parametri, mi-au gasit ca senzorul de temperatura aer admisie cel implantat in galeria de admisie indica eronat, mi l-au schimbat si acum astept sa vad daca se mai curata evacuarea.
puiuC e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2012   #27
Ampt
Loganist de 5 stele
 
Ampt's Avatar
 
Data inscrierii: 07-04-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi 75 CP Euro 5
Varsta: 47
Posturi: 4,512
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

A trecut aproape o lună de la ultima postare, s-a "curăţat" pānă la urmă ţeava de eşapament ?
Ampt e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2012   #28
MihaiB
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 07-06-2008
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.2 16V 75CP+GPL
Varsta: 36
Posturi: 284
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

si eu am 1.2 16V E5 si tot asa e inegrita evacuarea...vreo 6500 km am cu ea...ma intereseaza si pe mine pareri
MihaiB e offline   Reply With Quote
Vechi 14th October 2012   #29
bossake
Loganist de 5 stele
 
bossake's Avatar
 
Data inscrierii: 12-02-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 982
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

La mine e si mai neagra teava de esapament, si nu imi fac nicio problema.
euro4 si merg peste media traficului.
__________________
Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
bossake e offline   Reply With Quote
Vechi 14th October 2012   #30
NOL
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 15-03-2012
Locatie: geoagiu
Motorizare : 1.6 16valve
Varsta: 41
Posturi: 575
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ma gandesc ca daca se innegrste teava e prea bogat amestecul cu benzina ati observat ca consuma mai mult
NOL e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2012   #31
puiuC
Initiat
 
Data inscrierii: 25-06-2012
Locatie: cugir
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 34
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

Salutare tuturor ,intr-adevar a trecut mai bine de o luna de cand nu am mai postat aici, nu prea am mai circulat cu masina decat vreo 700 km de cand i-am schimbat senzorul de temperatura, dupa ce i-am schimbat senzorul am curatat teava si tipsu cu carpa, acu tot afumat este, o sa mai insist pe problema cred totusi pana la urma este de vina corpul clapeta (E5 cel super electrificat) s-ar putea ca sa tina clapeta de soc automat prea mult deschisa, de aici amestec bogat, consum mai ridicat = evacuare inegrita o sa va mai tin la curent cu sapaturile. Sa auzim de bine.
puiuC e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2012   #32
alfabit
Banned
 
Data inscrierii: 17-01-2010
Locatie: Aproape
Motorizare : 1.6 16v E5
Posturi: 219
Membru :
[Banned]
Implicit

La tine are clapeta de soc automat ?
Io-te domne, pe mine m-au fraierit astia, inseamna ca mi-au furat-o golanii inainte sa-mi vinda masina !
Spune-mi si mie unde e aceasta clapeta sa ma duc peste ei sa le cer sa o puna de unde au luat-o !
O poza ar fi binevenita !
alfabit e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2012   #33
balanel
Banned
 
Data inscrierii: 08-02-2007
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.5 dCi 85cp euro 4
Posturi: 160
Membru :
[Banned]
Implicit

Uite http://www.loganclub.ro/forum/curata...4m-t23087.html aici.

http://www.loganclub.ro/forum/attach...8&d=1273497686

Last edited by balanel; 22nd October 2012 at 16:42.
balanel e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2012   #34
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 33
Posturi: 8,895
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

ce am pus eu acolo este clapeta mecanica de 1.6 16v. mecanica sau pe cablu.

1.6 16v E5 are clapeta electrica cu motoras care ii gestioneaza deschiderea.
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2012   #35
alfabit
Banned
 
Data inscrierii: 17-01-2010
Locatie: Aproape
Motorizare : 1.6 16v E5
Posturi: 219
Membru :
[Banned]
Implicit

Despre ce vorbim ?
Soc in epoca ecu injectie electronica cu microprocesor ?

Last edited by vitriol; 22nd October 2012 at 17:48.
alfabit e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2012   #36
vitriol
Modelator
 
vitriol's Avatar
 
Data inscrierii: 24-11-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 35
Posturi: 9,119
Membru :
[Modelator]
Implicit

Alfabit, ori scrii ceva constructiv pentru discutie, ori te abtii de la comentarii inutile si ironice.
__________________
I don't want you to think like me, i just want you to think.
vitriol e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2012   #37
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,193
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de puiuC Vezi Post
........................am mai circulat cu masina decat vreo 700 km de cand i-am schimbat senzorul de temperatura, dupa ce i-am schimbat senzorul am curatat teava si tipsu cu carpa, acu tot afumat este, o sa mai insist pe problema cred totusi pana la urma este de vina corpul clapeta (E5 cel super electrificat) s......................
Dar masina/motorul cum merge? Sta mult turata, consumul cum este?
Apa urca normal la 4 linii?

Daca merge bine si n-ai consum peste media celorlalti e ok, las-o in pace parerea mea.
La consum mai intreaba in dr in st, nu te lua numai dupa ce vezi postat aici la benzinare ca s-ar putea sa fii indus in eroare (consum de dizal la benzinare).
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #38
puiuC
Initiat
 
Data inscrierii: 25-06-2012
Locatie: cugir
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 34
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Octavian Vezi Post
Dar masina/motorul cum merge? Sta mult turata, consumul cum este?
Apa urca normal la 4 linii?

Daca merge bine si n-ai consum peste media celorlalti e ok, las-o in pace parerea mea.
La consum mai intreaba in dr in st, nu te lua numai dupa ce vezi postat aici la benzinare ca s-ar putea sa fii indus in eroare (consum de dizal la benzinare).
Motorul sta turat la peste 1000 timp de max. 2 min.
Consumul pe tabloul de bord este de 7%, mers 90% inafara localitatilor.
Motorul merge bine, apa urca la patru lini in max. 1 km.
Oricum o s-o las in pace, mare lucru nu am ce-i face, doar sa-i stresez pe cei de la reprezentanta. Totusi ce ma deranjaza este faptul ca masina are12.500 Km si are evacuarea inegrita.
puiuC e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #39
MihaiB
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 07-06-2008
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.2 16V 75CP+GPL
Varsta: 36
Posturi: 284
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

ce sa zic eu, care am 7000? si aceasi problema cu un 1.2...un mecanic a zis ca daca vreau sa o vad gri teava (so nu negra , afumata) sa merg pe autostrada si sa-i dau 130 in a 3-a...
MihaiB e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd October 2012   #40
micutzu666
Loganist de 5 stele
 
micutzu666's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.2TCe
Varsta: 40
Posturi: 2,192
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Chiar am pus si eu problema la service cu aceasta teava innegrita..Eu am 1,2 si teava e destul de tuciurie..ca si conationalii nostrii..Mesterul de la Dacoserv mi a spus ca daca merg mai mult in oras e normal sa am teava afumata.POt sa fac un drum in afara dar nu ma ajuta f mult daca masina merge preponderent in oras..Hmm,e o explicatiebuna sau m-a aburit?
__________________
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
micutzu666 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
16v, evacuare, inegrita

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 05:59.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google