Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca motorul asta mic de un litru este aspirat deocamdata. Probabil pe viitor il vor face turbo si va concura cu ala ecoboost de la Ford si altele existente pe piata. Parerea mea.
    Poate reusesc sa ajung duminica dimineata in reprezentanta sa dau o tura cu el, desi cred ca o sa il simt ca pe 1.2
    @AlexDorin, pai cam asta e ideea, face cam aceiasi treaba ca si 1.2 dar costurile de productie sunt mai mici.
    sigpic
    !

    Comment


    • insa cilindreea micosrata cu 40% cred ca adduce un consum cu 30% mai mic decat 1.4. ceea ce in viata reala ar veni undeva la 6.5% in oras. asta parca nu mai e asa rau. deja chiar "merge", asa-i? [/QUOTE]

      Poate duminica dimineata intre orele 7-9. Daca dCI meu scoate in perioada asta 7.4 pe oras (Cluj), iar cu berlina 1.6 8v a lui taicameo aveam 8.3 pe oras....eu zic ca sub 9l/100km in timpul zilei nu o sa vada. Motorul asta e ideal doar pentru oras mai ales cu GPL si de asemenea la noul Logan Acces 1.0 Sce eu zic ca pretul real ar fi trebuit sa fie pe la 5800 euro nu 6950 euro ca e exagerat pentru ce ofera.

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        hm...ala micu a reusit sa scartaie rotile cand i-a dat a 2-a. foarte tare... unde-s aia care ziceau ca la cuplu de 90Nm tre' sa-l impingi ca sa porneasca?
        De pornit o faci si cu trei cai putere. Dar cam atat

        Comment


        • ady, daca scoti asa consum inseamna ca stai mult la semafoare. taman acolo diferenta de cilindree 1l vs 1.6l o sa se vada cel mai mult. basca daca are start/stop, aia 7 litrii vor fi al naibii de realizabili.
          razvan, tocmai ziceam si ca pe repriza 80-120 face 11 secunde, cam cat 1.4mpi. da, va trebui sa mergi mai turat cu el, 75cp nu-i mult, dar pentru oras e ok. nu cred (si asta am spus-o mai sus) ca cine sta in varful muntelui o sa-si ia 1.0sce, nu pt asta a fost facut motorul respectiv, in mod evident.
          alex, ma gandesc ca mers la economie, un 0.2-0.3l% mai putin decat 1.2 tot iese. pana nu facem un test-drive, nu putem decat presupune. eu ma gandesc serios sa merg sa vad ce poate "asta micu". asa, de amorul artei.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by prometheus View Post
            Pai am inteles ca are cuplu disponibil la 3500 rpm fata de D4F la 4250 rpm , un mare plus pentru SCE .
            Cred ca in oras este mai fasnet decat raposatul 1.2 16v.



            Mai uita-te odata... si apoi spune care are la 3500 cuplu mai mare de 97nm
            Deci aia 97nm, 1.2-ul ii are de pe la 2500rpm si intradevar la 2500rpm daca incerci sa depasesti cu 97nm abia pleaca de pe loc, iti dai seama ca sce-ul la 3500rpm unde are acest cuplu maxim cum se va misca ...
            Last edited by ManGreek; 25 November 2016, 14:01.

            Comment


            • Or sa meargă mai încet, nu mai încape îndoială ca pot sa mai depășească teleguta din fata. Dacă tot s-a amintit, la 1.4 cuplul maxim e la 3000 rot/min, pe urma intra în acțiune calutii, dar la rotații mult mai mici. Oricum în oras, în mers bara la bara, probabil ca va fi economic (1-2 litri) peste consumul dat de producător tot este ceva comparativ cu celelalte benzinare de la dacia.

              Comment


              • 0.9tce are pe lista consumuri mai mici ca 1.0sce

                Comment


                • Ma refeream la gama benzinar aspirat.

                  Comment


                  • Originally posted by aris86 View Post
                    Or sa meargă mai încet, nu mai încape îndoială ca pot sa mai depășească teleguta din fata. Dacă tot s-a amintit, la 1.4 cuplul maxim e la 3000 rot/min, pe urma intra în acțiune calutii, dar la rotații mult mai mici.
                    Cuplu maxim la volant nu inseamna si cuplu maxim la roata insa puterea de la volant, daca se neglijeaza pierderile in transmisie, este egala cu puterea de la roata.
                    La o viteza data, demarajul maxim (acceleratia maxima) se obtine in treapta de putere maxima nu de cuplu maxim deci calutii conteaza oricum, oricand!
                    Demarajul maxim se obtine la turatia de cuplu maxim numai in situatia cand nu se doreste schimbarea treptei de viteze.

                    Comment


                    • Asa, si ? Esti angajat la dacia si vrei sa dovedesti ca aia 97nm sunt transmisi perfect, iar de pe 1.2, 1.4 care au cuplul mai mare din orice pozitie il pierd pana ajunge la roata ?

                      Uita-te la datele tehnice si iti dai deja seama care-i treaba cu "puterea la roata".

                      Comment


                      • Am vrut doar sa spun ca acel cuplu maxim, indiferent de valoarea lui, nu are nicio semnificatie daca nu se precizeaza si treapta de viteze si ca un rol f. important il joaca cutia de viteze in cadrul fiecarei motorizari in parte.

                        Eu nu stiu rapoartele celor 2 cutii de viteze pentru motoarele 1,4 mpi resp. 1.0 Sce insa cel putin teoretic este posibil ca acel cuplu de 112nm multiplicat de treapta a 3-a la cutia lui 1,4 sa fie egal cu cel de 97 nm multiplicat de terapta a 3-a la cutia celui de 1 l. Acum e mai clar?
                        Last edited by Cromatic; 25 November 2016, 17:15. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • presupunand ca randamentul transmisiilor e identic, iar cutia de pe 1.0 e mai scurta cu 15% decat cea de pe 1.4, la diferenta de cuplu de 15%, vei avea acelasi cuplu la roata pt ambele motorizari.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Am trecut azi pe la Meridian. Am vrut sa fac un drivetest, dar nu aveau mașinile cu actele in regula. O mare bila neagra din acest punct de vedere. Motoare disponibile 0,9 TCe și 1,5 Dci 90 CP. Ala micu se va fabrica începând cu februarie 2017 și nu va fi disponibil la drivetest în meridian. Agenții recomanda 0,9 în detrimentul 1,0 SCe, probabil sa nu fie înjurați apoi. Stopurile pe spate sunt astupate cu mocheta.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              presupunand ca randamentul transmisiilor e identic, iar cutia de pe 1.0 e mai scurta cu 15% decat cea de pe 1.4, la diferenta de cuplu de 15%, vei avea acelasi cuplu la roata pt ambele motorizari.
                              In sfarsit un om care mai si intelege ce vreau eu sa spun pe-aici!

                              Comment


                              • La Meridian Sud ai fost? Inseamna ca ma duc degeaba, daca nu pot sa-l conduc...
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google