Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu nu am mers cu euro 4 ph2, am mers doar cu ph1 (prestige cum era atunci) si cu euro 5, si (cel putin la modul subiectiv) mi s-a parut diferenta destul de semnificativa la zgomot, in sensul ca la euro 5 e mai infundat/diminuat (diferenta "se vede" mai ales pe plaja de turatii de la 3000rpm in sus).

    PS. Si eu in rodaj m-am purtat cat se poate de "bland" cu masina, mai ales in primii 1000km, si apoi pana pe la 3000-3500km.
    PPS. Si mie mi s-a parut la inceput ca avea acea intarziere la raspuns in acceleratie (comparativ cu euro 4 si SuperNova de am avut-o inainte), dar cu timpul a inceput sa merga mult mai bine.

    Comment


    • #17
      1.6 16V e5

      Masina e deprimanta pentru cei care aveau asteptari mari.
      Am una luata in decembrie 2012, tot asa, de pe stoc, ca urmau cele noi si varianta asta disparea.
      Caracteristici care se mentin si dupa ce am trecut de 5000km:
      - puturoasa in treapta 1 si 2 si nu rupe lantul nici in treptele superioare
      - zgomot in pompa de servo care este electrica (oare cand o sa ma lase?)
      - consum relativ mic.
      Asta e. Tot Logan. Mentionez ca mai am unul de 1.4, dar la care n-am avut pretentii.

      Comment


      • #18
        @ furtunat - Nu te lasa, rezista Pe la 5000 km sigur nu rupe lantul. Ce pot sa spun este ca nici a mea E4 1.6 16 nu rupea lantul la 5000 km. In ce plaja de turatii conduci?

        Ca sa "rupa lantul" ar trebui sa te duci in 3700 - 4000 (4500) rpm - insa as spune sa o mai menajezi pana faci primul schimb de ulei (pe la 7500 - 10000 km). Cu E5 din familie nu am mai mers, si in general nu s-a mai mers cu masina respectiva decat vreo 700km. Ceea ce am constatat atunci cand am mers cu ea, e reactia slaba la pedala. Practic ar trebui calcata zdravan acceleratia (cand esti peste 2500 rpm) - dar asta mai in colo cand sari de 7500 - 10000 km. Oricum, pe la 3000 rpm ar trebui sa raspunda mai bine la pedala decat 1.4 pe care il ai in dotare.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Archangel80 View Post
          Raspunsul mai "lenes" se datoreaza acceleratie electronice, care nu mai este pe cablu. Insa odata ce te obisnuiesti cu masina, si schimbi vitezele in zona a peste 3000 rpm, e ca si cum nu ar exista "lenevia". Eu nu prea o observ. Oricum, dupa 2500 rpm, e o cu totul alta masina. Comportamentul se schimba, si se tot duce.
          Daca merg cu ea sportiv in oras, imi ia si 10%. Daca merg decent normal, cu schimb de treapta pana in 3000 rpm, am avut si 8,5 l/100. In afara mers normal, pana in 90-100 km/h, schimbat molcolm si accelaratii usoare, am scos si 5,6 l/100. Mers sportiv, am avut si 8,8 l/100. Deci tu alegi cum mergi cu masina . Cu cat turatiile sunt mai mari, cu atat creste consumul mai mult.

          Mie mi-au schimbat caseta de directie pe garantie saptamana trecuta. Troncanea pe drumuri cu denivelari cand viram stanga - dreapta. In rest sunt multumit. Singurul lucru ce il regret, este ca nu am prins un model cu airbaguri laterale. Dealerul imi gasise o masina in alta parte cu airbaguri laterale, tot Prestige, insa de culoare alba. Am preferat bleul asta electric fara airbaguri laterale.
          confirm spusele de mai sus! ba chiar 8,2l/100 in oras!(fara AC, categoric)

          ceapa ma-sii ca si mie imi trancane pe viraj...dar mi-e teama ca daca ma duc la ei, mi-o schimba cu o facatura...
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • #20
            Nu schimba caseta. Zgomotul reapare. Las-o asa, ca doar nu faci racing prin curbe. Asta e. Problema casetei nu este rezolvata, nici la Logan 2. Mie mi-a reaparut. Nu ma mai duc decat daca incepe sa faca urat rau de tot.

            Comment


            • #21
              de curand am auzit aceasta ''mini'' troncaneala, nu ma duc chiar acum; sa devina mai accentuat sau poate se ''satureaza''.
              sunt sigur ca nu e ceva grav la aceste casetele de directie, buba este chiar la bucsile alea nenorocite din teflon. axul central prinde joc vertical.

              citeam mai sus, despre uleiul din motor peste nivel. eu am vut pana cand mi-a inceput a curge pe la capacul de la culbutori. mi-au reetansat capacul si nu mai sunt probleme.
              mi-au schimbat pe garantie un parasolar care daca nu era fixat in clips-ul lui, ma pomeneam cu el in poala.
              (clipsurile ce i-au dat de cap lui Cristi Streulea, dar le-a dibacit pana la urma).
              in rest, nici un fel de problema cu 1,6 16V E5.
              Last edited by mariannn; 23 July 2013, 13:47.
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • #22
                Doar zgomotul ar fi prbl. In rest ea e in regula. Nu exista alte prbl. Unii nici nu stiu ca e caseta. Zic ca e din volan si asa e normal sa se auda. Unul care il apucase cu MCVul 120k km zicea ca a avut zgomotul ala de cand a luat masinia si i s-a parut normal. Asa ca...
                Eu daca intru tare in viraje si e drumul denivelat peticit se aude. In rest nu. Foarte rar aud cu caseta asta a2a, numai daca am viteza in viraje si drumul e prost. In rest nimic. Legat de directie nu ai ce prbl sa-ti faci. Nu afecteaza chestia asta. Dacia il numeste zgomot tehnologic. El nu e tehnologic ci un zgomot de low cost, asta e. Normal nu ar trebui sa se auda.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Archangel80 View Post
                  Doar zgomotul ar fi prbl. In rest ea e in regula. Nu exista alte prbl. Unii nici nu stiu ca e caseta. Zic ca e din volan si asa e normal sa se auda. Eu daca intru tare in viraje si e drumul denivelat peticit se aude. In rest nu. Foarte rar aud cu caseta asta a2a, numai daca am viteza in viraje si drumul e prost. In rest nimic.
                  ai perfecta dreptate, cand mergi pe sosea peticita in curbe/ piatra cubica sau denivelari in in viraj se aude aceasta troncaneala. in rest, directia e precisa, la viteza nu trage stanga dreapta, o controlez perfect la vant lateral.

                  Originally posted by furtunat View Post
                  - puturoasa in treapta 1 si 2 si nu rupe lantul nici in treptele superioare
                  - zgomot in pompa de servo care este electrica (oare cand o sa ma lase?)
                  - consum relativ mic.
                  Asta e. Tot Logan. Mentionez ca mai am unul de 1.4, dar la care n-am avut pretentii.
                  1.6 16V nu e performanta performantelor! insa are o anumita putere.
                  puturoasa in treptele 1 si 2? te contrazic! fa un experiment: baga in viteza, ambaleaz-o in gol pana pe la 3500rpm, apoi elibereaza energic ambreiajul...urc-o pana pe la 5500-6000rpm, n-o lasa sa scada din ture prea mult si schimba a doua, du-o la fel 5500-6000rpm, schimba a trei-a elibereaza ambreiajul mai energic...iese fum din cauciucuri si cu treapta 3? uita-te in oglinzi, sa vezi fum...

                  daca ti se pare ca tot puturoasa e, iesi pe un DN/autostrada mai bine: schimba treapta 3 la 100km/h, accelereaz-o pana pe la 5500-6000, vei constata: ajunge foarte rapid la 120km/h, insa din cauza acceleratiei puternice, vei vedea cat de imprecisa e directia.

                  daca tot puturoasa e, umple-o cu 4 persoane, pune-i plin-ul de benzina si portbagajul plin, si da-i o fuga pan' la mare...130-140km/h constant...si accelereaza...inca mai ai putere...nu accelereaza warp, dar nu te lasa cu ochii in soare. sa vezi consum de maxim la media de viteza 130km/h: 7,4-7-6l/100km...tot puturoasa e?

                  faci vreuna din cele trei exemple cu vreun DCi de la Logan/sandero sau alta motorizare stoc?

                  tot puturoasa e? tot carcotasi suntem....

                  eu merg zi de zi cu ea, plec dimineata la 6:10, 6:20, uneori am impresia ca trage de mananca asfaltul, alteori schimb treptele si o bruschez de zici ca invat sa conduc. totul e de starea mea psihica, de cat de odihnit sunt.
                  nu uita: masina n-are nimic, starea soferului e problema.

                  colegu furtunat, fa o tura pe Transfagarasean...sa vezi cat de bine e dimensionata treapta 3...eu am facut alalteieri asta si am constatat ca nu trebuie sa retrogradezi la urcare, doar daca ai vreun speriat de inaltimi in fata... eu personal, am urcat de la Balea cascada la Balea Lac cu treapta 3, fara sa ma ating de ambreiaj sau sa schimb viteza...are plaja buna de tot: de la 1100rpm pana la 5000rpm...ce crezi, cand m-am dat jos din masina : tot Logan era
                  Last edited by mariannn; 23 July 2013, 14:24. Reason: Automerged Doublepost
                  Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                  Comment


                  • #24
                    Si eu cateodata sunt surprins de comportamentul masinii. Cateodata ma uimeste si pe mine. Am fost la mare in weekend si intre Baia-Constanta drumul e facut ca in palma, perfect. Am mers constant jumatate din drum cu 140-160 km/h fara emotii. Depasiri din scurt cu a 4a, excelenta motorizare. Loganul sufera la capitolul aerodinamica, insa daca te obisnuiesti cu ea si ii stii "iesirile" stii la ce sa te astepti. Eu consider ca pt drumurile noastre este mai mult decat indeajuns motorizarea si cei 105 hp.
                    Am mai observat o chestie. Vara asta am iesit in afara aproape saptamanal. Se simte altfel motorul cand e scos mai des in afara. Dupa cca o luna de oras si schimbat pana in 3000 rpm, la o prima iesire in afara am zis ca e 1,4 mpi. Acum la al 5 lea weekend consecutiv iesit am zis ca e alta masina. In weekend plec la Corbu si ii mai dau niste talpa. Nu prea pot mai mult si mai tare ca merg cu familia, si trebuie mai multa precautie.
                    Vit 3 e extraordinara. Se duce pana in 120-130 km/h. A 4a pana in 170km/h, unde mi-a si taiat gazul.

                    Comment


                    • #25
                      "daca ti se pare ca tot puturoasa e, iesi pe un DN/autostrada mai bine: schimba treapta 3 la 100km/h, accelereaz-o pana pe la 5500-6000, vei constata: ajunge foarte rapid la 120km/h, insa din cauza acceleratiei puternice, vei vedea cat de imprecisa e directia."

                      Vezi ca vorbesti despre o masina de 105 cai si 1t si ceva.

                      Fum din cauciucuri cu treapta a 3? Nici cu a 2 a nu ies.
                      Cine citeste pe aici, isi face cruce.

                      Comment


                      • #26
                        Fum nu iese insa scartait de roti are si in a3a.

                        Comment


                        • #27
                          Cu kormorane sau cu cauciucuri de vara toamna tarziu.

                          Comment


                          • #28
                            Wrong. I-am dat eu cu scartatit de roti cu anvelopele Continetal Eco, venita echipata. Aici nu exista indoiala.

                            Comment


                            • #29
                              Un fas de scartait ia si tico.
                              100 de cai raman 100 de cai, oricat vor unii sa faca 50000 din ei.

                              Comment


                              • #30
                                Pe tractiune fata, dai scart si in a 3-a daca esti pe sprint, pentru ca masina se ridica de bot si pierde aderenta pe puntea fata. Daca avea tractiune spate si dadea scart cu a 3-a, atunci era wow )))))))))))))
                                Oricum, scartul ala la care se refera unii pe aici, e un tipat de durere mai mult, decat dezlantuirea unei bestii, hai sa fim seriosi.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google