-Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-) logan 16v 105cp e5 Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-) - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-)

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 23rd July 2013   #21
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 30
Posturi: 719
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

de curand am auzit aceasta ''mini'' troncaneala, nu ma duc chiar acum; sa devina mai accentuat sau poate se ''satureaza''.
sunt sigur ca nu e ceva grav la aceste casetele de directie, buba este chiar la bucsile alea nenorocite din teflon. axul central prinde joc vertical.

citeam mai sus, despre uleiul din motor peste nivel. eu am vut pana cand mi-a inceput a curge pe la capacul de la culbutori. mi-au reetansat capacul si nu mai sunt probleme.
mi-au schimbat pe garantie un parasolar care daca nu era fixat in clips-ul lui, ma pomeneam cu el in poala.
(clipsurile ce i-au dat de cap lui Cristi Streulea, dar le-a dibacit pana la urma).
in rest, nici un fel de problema cu 1,6 16V E5.
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

Last edited by mariannn; 23rd July 2013 at 14:47.
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #22
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,275
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Doar zgomotul ar fi prbl. In rest ea e in regula. Nu exista alte prbl. Unii nici nu stiu ca e caseta. Zic ca e din volan si asa e normal sa se auda. Unul care il apucase cu MCVul 120k km zicea ca a avut zgomotul ala de cand a luat masinia si i s-a parut normal. Asa ca...
Eu daca intru tare in viraje si e drumul denivelat peticit se aude. In rest nu. Foarte rar aud cu caseta asta a2a, numai daca am viteza in viraje si drumul e prost. In rest nimic. Legat de directie nu ai ce prbl sa-ti faci. Nu afecteaza chestia asta. Dacia il numeste zgomot tehnologic. El nu e tehnologic ci un zgomot de low cost, asta e. Normal nu ar trebui sa se auda.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #23
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 30
Posturi: 719
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Icon7

Citat:
Original a fost postat de Archangel80 Vezi Post
Doar zgomotul ar fi prbl. In rest ea e in regula. Nu exista alte prbl. Unii nici nu stiu ca e caseta. Zic ca e din volan si asa e normal sa se auda. Eu daca intru tare in viraje si e drumul denivelat peticit se aude. In rest nu. Foarte rar aud cu caseta asta a2a, numai daca am viteza in viraje si drumul e prost. In rest nimic.
ai perfecta dreptate, cand mergi pe sosea peticita in curbe/ piatra cubica sau denivelari in in viraj se aude aceasta troncaneala. in rest, directia e precisa, la viteza nu trage stanga dreapta, o controlez perfect la vant lateral.

Citat:
Original a fost postat de furtunat Vezi Post
- puturoasa in treapta 1 si 2 si nu rupe lantul nici in treptele superioare
- zgomot in pompa de servo care este electrica (oare cand o sa ma lase?)
- consum relativ mic.
Asta e. Tot Logan. Mentionez ca mai am unul de 1.4, dar la care n-am avut pretentii.
1.6 16V nu e performanta performantelor! insa are o anumita putere.
puturoasa in treptele 1 si 2? te contrazic! fa un experiment: baga in viteza, ambaleaz-o in gol pana pe la 3500rpm, apoi elibereaza energic ambreiajul...urc-o pana pe la 5500-6000rpm, n-o lasa sa scada din ture prea mult si schimba a doua, du-o la fel 5500-6000rpm, schimba a trei-a elibereaza ambreiajul mai energic...iese fum din cauciucuri si cu treapta 3? uita-te in oglinzi, sa vezi fum...

daca ti se pare ca tot puturoasa e, iesi pe un DN/autostrada mai bine: schimba treapta 3 la 100km/h, accelereaz-o pana pe la 5500-6000, vei constata: ajunge foarte rapid la 120km/h, insa din cauza acceleratiei puternice, vei vedea cat de imprecisa e directia.

daca tot puturoasa e, umple-o cu 4 persoane, pune-i plin-ul de benzina si portbagajul plin, si da-i o fuga pan' la mare...130-140km/h constant...si accelereaza...inca mai ai putere...nu accelereaza warp, dar nu te lasa cu ochii in soare. sa vezi consum de maxim la media de viteza 130km/h: 7,4-7-6l/100km...tot puturoasa e?

faci vreuna din cele trei exemple cu vreun DCi de la Logan/sandero sau alta motorizare stoc?

tot puturoasa e? tot carcotasi suntem....

eu merg zi de zi cu ea, plec dimineata la 6:10, 6:20, uneori am impresia ca trage de mananca asfaltul, alteori schimb treptele si o bruschez de zici ca invat sa conduc. totul e de starea mea psihica, de cat de odihnit sunt.
nu uita: masina n-are nimic, starea soferului e problema.

colegu furtunat, fa o tura pe Transfagarasean...sa vezi cat de bine e dimensionata treapta 3...eu am facut alalteieri asta si am constatat ca nu trebuie sa retrogradezi la urcare, doar daca ai vreun speriat de inaltimi in fata... eu personal, am urcat de la Balea cascada la Balea Lac cu treapta 3, fara sa ma ating de ambreiaj sau sa schimb viteza...are plaja buna de tot: de la 1100rpm pana la 5000rpm...ce crezi, cand m-am dat jos din masina : tot Logan era
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

Last edited by mariannn; 23rd July 2013 at 15:24. Motiv: Automerged Doublepost
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #24
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,275
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Si eu cateodata sunt surprins de comportamentul masinii. Cateodata ma uimeste si pe mine. Am fost la mare in weekend si intre Baia-Constanta drumul e facut ca in palma, perfect. Am mers constant jumatate din drum cu 140-160 km/h fara emotii. Depasiri din scurt cu a 4a, excelenta motorizare. Loganul sufera la capitolul aerodinamica, insa daca te obisnuiesti cu ea si ii stii "iesirile" stii la ce sa te astepti. Eu consider ca pt drumurile noastre este mai mult decat indeajuns motorizarea si cei 105 hp.
Am mai observat o chestie. Vara asta am iesit in afara aproape saptamanal. Se simte altfel motorul cand e scos mai des in afara. Dupa cca o luna de oras si schimbat pana in 3000 rpm, la o prima iesire in afara am zis ca e 1,4 mpi. Acum la al 5 lea weekend consecutiv iesit am zis ca e alta masina. In weekend plec la Corbu si ii mai dau niste talpa. Nu prea pot mai mult si mai tare ca merg cu familia, si trebuie mai multa precautie.
Vit 3 e extraordinara. Se duce pana in 120-130 km/h. A 4a pana in 170km/h, unde mi-a si taiat gazul.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #25
Cezar
Loganist de 5 stele
 
Cezar's Avatar
 
Data inscrierii: 27-10-2007
Locatie: Romania - Bucuresti
Motorizare : 2 boi
Posturi: 10,042
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

"daca ti se pare ca tot puturoasa e, iesi pe un DN/autostrada mai bine: schimba treapta 3 la 100km/h, accelereaz-o pana pe la 5500-6000, vei constata: ajunge foarte rapid la 120km/h, insa din cauza acceleratiei puternice, vei vedea cat de imprecisa e directia."

Vezi ca vorbesti despre o masina de 105 cai si 1t si ceva.

Fum din cauciucuri cu treapta a 3? Nici cu a 2 a nu ies.
Cine citeste pe aici, isi face cruce.
Cezar e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #26
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,275
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Fum nu iese insa scartait de roti are si in a3a.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #27
Cezar
Loganist de 5 stele
 
Cezar's Avatar
 
Data inscrierii: 27-10-2007
Locatie: Romania - Bucuresti
Motorizare : 2 boi
Posturi: 10,042
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cu kormorane sau cu cauciucuri de vara toamna tarziu.
Cezar e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #28
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,275
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Wrong. I-am dat eu cu scartatit de roti cu anvelopele Continetal Eco, venita echipata. Aici nu exista indoiala.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #29
Cezar
Loganist de 5 stele
 
Cezar's Avatar
 
Data inscrierii: 27-10-2007
Locatie: Romania - Bucuresti
Motorizare : 2 boi
Posturi: 10,042
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Un fas de scartait ia si tico.
100 de cai raman 100 de cai, oricat vor unii sa faca 50000 din ei.
Cezar e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #30
darksid3
Cerberus
 
darksid3's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2008
Locatie: Miami
Motorizare : 3.0
Posturi: 12,920
Membru :
[Cerberus]
Implicit

Pe tractiune fata, dai scart si in a 3-a daca esti pe sprint, pentru ca masina se ridica de bot si pierde aderenta pe puntea fata. Daca avea tractiune spate si dadea scart cu a 3-a, atunci era wow )))))))))))))
Oricum, scartul ala la care se refera unii pe aici, e un tipat de durere mai mult, decat dezlantuirea unei bestii, hai sa fim seriosi.
__________________
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
darksid3 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd July 2013   #31
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,275
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de darksid3 Vezi Post
Oricum, scartul ala la care se refera unii pe aici, e un tipat de durere mai mult, decat dezlantuirea unei bestii, hai sa fim seriosi.
Normal. Nu am zis nicaieri ca cei "700hp" din dotarea Loganului vin sa muste de kur pe ala din fata.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th July 2013   #32
furtunat
Incepator
 
Data inscrierii: 31-07-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : benzina
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit 1.6 16v e5

Citat:
Original a fost postat de ion_R5 Vezi Post
@ furtunat - Nu te lasa, rezista Pe la 5000 km sigur nu rupe lantul. Ce pot sa spun este ca nici a mea E4 1.6 16 nu rupea lantul la 5000 km. In ce plaja de turatii conduci?

Ca sa "rupa lantul" ar trebui sa te duci in 3700 - 4000 (4500) rpm - insa as spune sa o mai menajezi pana faci primul schimb de ulei (pe la 7500 - 10000 km). Cu E5 din familie nu am mai mers, si in general nu s-a mai mers cu masina respectiva decat vreo 700km. Ceea ce am constatat atunci cand am mers cu ea, e reactia slaba la pedala. Practic ar trebui calcata zdravan acceleratia (cand esti peste 2500 rpm) - dar asta mai in colo cand sari de 7500 - 10000 km. Oricum, pe la 3000 rpm ar trebui sa raspunda mai bine la pedala decat 1.4 pe care il ai in dotare.
Schimb treapta destul de sus pt un autohton care a condus doar masini mioritice: 3500 rpm. Pare caraghios ce spun dar am condus 100000 km pe un Oltcit 12TRS cu motor de 1300 (masina faina chiar daca cei mai multi le luau la misto) si am fost obisnuit sa merg in turatii mai mari. Vreau sa spun ca inca nu se ridica acest logan la nivelul acelui Oltcit (demaraj si stabilitate in viteze mari). De 1.4 nici nu are rost sa vorbim. Oricum , multam pentru incurajari!
furtunat e offline   Reply With Quote
Vechi 24th July 2013   #33
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 30
Posturi: 719
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Archangel80 Vezi Post
Am mai observat o chestie. Vara asta am iesit in afara aproape saptamanal. Se simte altfel motorul cand e scos mai des in afara. Dupa cca o luna de oras si schimbat pana in 3000 rpm, la o prima iesire in afara am zis ca e 1,4 mpi. Acum la al 5 lea weekend consecutiv iesit am zis ca e alta masina. In weekend plec la Corbu si ii mai dau niste talpa. Nu prea pot mai mult si mai tare ca merg cu familia, si trebuie mai multa precautie.
Vit 3 e extraordinara. Se duce pana in 120-130 km/h. A 4a pana in 170km/h, unde mi-a si taiat gazul.
da da da, ai perfecta dreptate. ce frumos e cand si altcineva constata aceleasi chestii.

scrataie si in treapta 3! nu face fum ceata dar scartaie deci are putere.

pentru nemultumiti: 1,6 16V are un raport greutate/cp omenesc.

Citat:
Original a fost postat de Cezar Vezi Post
Cu kormorane sau cu cauciucuri de vara toamna tarziu.
Continental contiECO contact...numele iti spune ceva? eco contact...nici acum? adica aderenta din parti...ca trebuie sa fie ECO... nici acum nu crezi ca ia scart cu a 3-a? am spus eu mai sus ca am luat scart cu cauciucurile de iarna?

Citat:
Original a fost postat de darksid3 Vezi Post
masina se ridica de bot si pierde aderenta pe puntea fata.
si mai intervine si partea cu ECO de care spuneam mai sus.
Citat:
Original a fost postat de darksid3 Vezi Post
decat dezlantuirea unei bestii, hai sa fim seriosi.
bestie nu e, este un raport greutate/cp potrivit, plus cuplul care e maxim la 4750rpm unde superextraturboFUMO dieselurile iubite isi dau duhul.

pe scurt: ce bine ca s-a eliminat 1.6 16V ca motorizare de pe lista Dacia, l-au eliminat ca e prastie sau?
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

Last edited by mariannn; 24th July 2013 at 08:39. Motiv: Automerged Doublepost
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 24th July 2013   #34
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,275
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cuplul maxim de 148 Nm il obtii la 3750 rpm. Puterea de 77kw/105hp o obtii la 5750 ture.
La dieselul cel mai puternic de pe Logan cuplul maxim de 220 Nm il obtii la 1750 rpm. Puterea de 66kw/90 hp o obtii la 3750 rpm. Adica dieselul cam pe la 3750 rpm e maximum ce poate, chiar daca tu il poti ambala la peste 4000 rpm e uzura inutila a motorului si consum de motorina, ca putere ciu ciu.

Citat:
Original a fost postat de furtunat Vezi Post
Schimb treapta destul de sus pt un autohton care a condus doar masini mioritice: 3500 rpm. Pare caraghios ce spun dar am condus 100000 km pe un Oltcit 12TRS cu motor de 1300 (masina faina chiar daca cei mai multi le luau la misto) si am fost obisnuit sa merg in turatii mai mari. Vreau sa spun ca inca nu se ridica acest logan la nivelul acelui Oltcit (demaraj si stabilitate in viteze mari). De 1.4 nici nu are rost sa vorbim. Oricum , multam pentru incurajari!
Exagerezi aberant de mult. Nici nu prea merita cineva sa-ti explice prea multe. Intr-adevar Oltcitul are o stabilitate exceptionala cu roti de roaba mai ales la 160 km/h. WTF dude?
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th July 2013   #35
darksid3
Cerberus
 
darksid3's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2008
Locatie: Miami
Motorizare : 3.0
Posturi: 12,920
Membru :
[Cerberus]
Implicit

V-ati indepartat de subiect, mult...
__________________
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
darksid3 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th July 2013   #36
Cezar
Loganist de 5 stele
 
Cezar's Avatar
 
Data inscrierii: 27-10-2007
Locatie: Romania - Bucuresti
Motorizare : 2 boi
Posturi: 10,042
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de mariannn Vezi Post

scrataie si in treapta 3! nu face fum ceata dar scartaie deci are putere.


Continental contiECO contact...numele iti spune ceva? eco contact...nici acum? adica aderenta din parti...ca trebuie sa fie ECO... nici acum nu crezi ca ia scart cu a 3-a? am spus eu mai sus ca am luat scart cu cauciucurile de iarna?

si mai intervine si partea cu ECO de care spuneam mai sus.

pe scurt: ce bine ca s-a eliminat 1.6 16V ca motorizare de pe lista Dacia, l-au eliminat ca e prastie sau?
"Scartaie deci are putere" - la fel "scartaie" si o masina de 70 de cai. Ba chiar si o skoda de 1.2.
Mai ai sa-mi spui ca ce lungi sunt treptele, deci "fuge tare".

Legat de cauciucuri nu ai dreptate. Continental EcoContact sunt unele dintre cele mai bune cauciucuri de categorie medie spre premium, daca nu chiar premium. Sa spui ca au aderenta scazuta doar ca au cuvantul ECO in descriere e ca si cum ai spune ca masina ta e proasta pentru ca se numeste DACIA.

N-a spus nimeni ca 1.6 nu ar fi o motorizare buna, ba chiar cea mai buna de pe Dacia. Insa daca stai putin in afara discutiei si privesti ce se discuta, te umfla rasul. De aceea rad oamenii in general!
Cezar e offline   Reply With Quote
Vechi 24th July 2013   #37
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,275
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

E si el putin entuziasmat de masina.

Nici eu nu cred ca anvelopele Conti Eco 3 sunt slabe. Eu chiar sunt foarte multumi de ele. Sunt excelente pt masina din semnatura.
Cand am luat masina si am vazut anvelope Continetal pe Logan, deja Dacia crescuse cu cateva puncte in ochii mei. Tin minte si acum ce imi trecea prin minte, si stiu ca mi-am zis: "in sfarsit Dacia s-a lasat de facut prostii si si-a luat in serios atributul de producator de masini", ceva de genul....

Last edited by Archangel80; 24th July 2013 at 15:02.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th July 2013   #38
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 30
Posturi: 719
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Icon7

Citat:
Original a fost postat de darksid3 Vezi Post
V-ati indepartat de subiect, mult...
nu ne-am indepartat domne...ca posesor de logan dotat cu 1,6 16V descriu amanuntit experienta mea cu aceasta masina. sa aiba autorul multe exemple.

da ai dreptate, cuplul maxim este la 3750rpm si cei 77kW se obtin la 5750rpm...am gresit mai devreme, in postul #33

daca cei de la Dacia voiau sa faca treaba cu adevarat ''oaba'', nu alegeau Continental designed in Germany, made in...?, alegeau un Michelin Energy Saver de exemplu...dar au ales varianta mai ieftina...
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 24th July 2013   #39
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,275
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu am energy saver de iarna insa nu ma dau pe spate.
Oricum sunt foarte bune Eco3, pe plaja de consum, si toata chestia green stuff and Eco.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Co...-Contact-3.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Mi...ergy-Saver.htm

Oricum unele loturi Ph2 au venit cu Good&Year GT3.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/GT3.htm

Last edited by Archangel80; 24th July 2013 at 15:38.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 29th July 2013   #40
puiuC
Initiat
 
Data inscrierii: 25-06-2012
Locatie: cugir
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 34
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

Salut tuturor ma bag si eu in discutie cu o intrebare, cam la ce viteza maxima ati ajuns cu 1.6 16v E5?
puiuC e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
1.6 16v euro5, 1.6 16v masina nou-nouta, 16v, din, euro5, experienta, feedback, logan, posesorilor

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 03:31.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google