Fiabilitate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiabilitate

    am un kissfm 1.5 dci 85cp,de cca 1 an si 1/2, am facut ~17000 km,am folosit-o in fiecare zi..si una peste alta as fi aproape multumit,cu toate simptomele pe care le au si ceilalti,geamat intermitent,cam dura la suspensii etc.,dar si cu avantajele cunoscute,vioaie in trafic, consum redus...etc. Ce ma necajeste insa cel mai mult este faptul ca tot intalnesc indivizi care ma dispera avertizandu-ma ca am ales un motor nefiabil,ca se va strica pompa de injectie,case vor stica injectoarele ...ca voi plati j`de milioane ca etc,etc..Ce sa fac ??

  • #2
    @Mieg52 cum ce sa faci? Dami-o mie... Lasa lumea sa vorbeasca si vezi-ti de treaba ta, orice masina se mai strica, depinde de noroc si de cum o folosesti. Sanatate si multi km fara probleme!

    Comment


    • #3
      Eu zic sa stai linistit si sa nu bagi in seama toate prostiile. Da-i motorina buna si fa reviziile la timp si n-o sa ai probleme.
      fara linkuri externe

      Comment


      • #4
        la diesel sunt mai multe chestii care se pot strica din cauza motorinei de proasta calitate care e pe la noi .DIn cate am inteles a fost un lot de diesele la care pica pompa de injectie in 100 mii km ...la altele injectoarele ...cum ti-o fi norocul.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Tehnologia common rail cuplata cu Delphi, nu au facut echipa prea buna. (cel putin pt varianta de 65 de cai, si nu mereu).
          Pana acum, la mers normal ( fara subturare si motorina din put), nu am auzit cazuri de motoare afectate.
          Motorina buna, schimbat filtre si ulei la timp, regim de mers peste 2000 rpm si nu ai probleme.

          Comment


          • #6
            "Frate da fuguta si cumpara 2 L de benzina , si da-i foc , este o belea , pe cuvant" .
            Daca stai si apleci urechea la toate tampeniile pe care ti le spun fel de fel de idioti, este treaba ta nene . Da-i talpa si ai grija de ea , ca nu vei regreta . Toate cele bune .
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #7
              Hm parca numai la logan se intimpla sa cada injectoare la diesel

              Comment


              • #8
                Eu zic sa stai linisit si sa te bucuri din plin de masinuta ta si mai ales de motorul aceasta care dupa parerea mea este un motor super reusit, performant si care consuma putin. Atata timp cat ii faci revizile la timp si bagi motorina buna, nu il subturezi va tine fara nici cea mai mica problema. Si nu mai asculta de toti prostii care ori au fost ghinionisti ori sunt din aia care in loc de o masina noua prefera un golf 3 tdi distrus tot dar na eu au golf si tu logan.

                Comment


                • #9
                  eu am dci de aproape 2 ani am facut 46de mii si nu am avut nici o problema cu motorul.Incearca sa nu mergi subturat schimba pe la 2600-2800 rpm eu ii dau si 3500 si merge de rupe,dar depinde si de noroc cumnatul meu are golf 5 1.9 tdi si are numai belele cu injectoarele deci... bafta

                  Comment


                  • #10
                    Toata lumea numai vorbeste ca ei nu ar da bani pe logan mai bine un golf 3 nu stiu dar se pare ca este o moda sa ai golf 3 este plina soseaua cu golfuri 3 cu nr rosi de parca s-a spart conducta cu ele la fiecare pas dai de un golf 3 si mie mi-a zis cineva ca mai bine luam un golf 3 era peste logan dar eu nici nu l-am bagat in seama!

                    Comment


                    • #11
                      fiecare cumpara ce ii place si mie mi-au zis multi ca-s nebun ca am dat aproape 13000 mii pe logan dar pe mine nu ma intereseaza parerea altora. Reveninda la discutia noastra, probleme fie cu injectoare fie cu altceva ,au toate masinile depinde de noroc dar si de cum mergi cu ea.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by radu2008 View Post
                        Toata lumea numai vorbeste ca ei nu ar da bani pe logan mai bine un golf 3 nu stiu dar se pare ca este o moda sa ai golf 3 este plina soseaua cu golfuri 3 cu nr rosi de parca s-a spart conducta cu ele la fiecare pas dai de un golf 3 si mie mi-a zis cineva ca mai bine luam un golf 3 era peste logan dar eu nici nu l-am bagat in seama!

                        La golf 3 pica cutia de viteze nu degeaba le vind

                        Comment


                        • #13
                          frate stai linistit am si eu acelasi motor pe deasupra si resoftat si nu am probleme.Tot ce trebuie sa faci sa mergi peste 2000 de ture cu ea sa ii mai dai si talpa din cand in cand si motorina buna.Eu am 14000km in 6 luni si nu am probleme.Acum am inceput sa ii pui Aditiv de motorina deoarece toate motorinele nu mai au sulf si pompele noastre de injectie nu isi mai fac ungerea bine si de aceea pica.In rest bafta in conducere si cat mai multi km.

                          Comment


                          • #14
                            Hai sa-ti spun eu ce stiu eu despre dci-uri. Ca al 2-lea job fac taxi cu masina din dotare deci cunosc destui de multi posesori de dci-uri diferite. Tata are 1 dci 65 115.000 km nici o problema la motor+ 1 dci 70 CP 58.000 km fara nici o problema. Are un coleg un dci 70 cp cu 180.000 fara probleme; altul prestige de 85 CP 80.000 km, n-are nici pe dracu. Astea sunt toate masini in care s-a alimentat tot timpul de la pompa, filtre schimbate la timp etc. + UN symbol care ultima data a vazut service-ul cand a fost cumparat, condus de niste criminali, filtru de motorina schimbat odata la 80.000, uleiul cand la 10.000, cand la 15.000 si nu a avut probleme. (110.000 km)
                            Acum problemele: dci 65 cp cam la 150.000 km injectoare picate, tot tacamul dupa vreo 3 luni de alimentare de la baieti.... altul tot undeva la 100.000 tot din aceeasi cauza.
                            Concluziile le trage fiecare.
                            1.5 dci 2008; 1.2 16V GPL 2014

                            Comment


                            • #15
                              da-i in gusa ca merge bine ... stiu eu ce zic , vezi ca daca mergi cu 5w40 cu mai mult de 150 km/h o sa-l arda bine , cat despre prostiile cu schimbatul de injectoare dupa noroc si dupa calitatea motorinei
                              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google