Fiabilitate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dci 85 CP 2 ani 69.000km, motorul merge ca la inceput. Parca putin mai zgomotos cand e rece si accelerez de la turatii mici. In rest zdrangane plasticurile prin el,(merg mult pe macadam) reviziile ca la carte(mai am garantie un an) am schimbat placute de frana de 3 ori, un bec in farul din dreapta, un cap de bara stanga acuma la 65.000 (cei de la ITP ziceau ca are putin joc, l-au inlocuit pe garantie) Reviziile la dealerul Dacia din Medias nu m-au costat niciodata mai mult de 430ron(ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina sau placute de frana,manopera) In general multumit, sper sa fiu tot asa si peste inca 100.000Km!

    Comment


    • #32
      Originally posted by Bleizer View Post
      asa este colegi, ca de exemplu am un prieten care lucreaza la o benzinarie in Bv., stand de vorba cu el mi-a spus in felul urmator ca la 1000L de combustibili 50...80L se adauga apa. Rusine lor!
      si eu cunosc....in bucuresti,un agip!....

      Comment


      • #33
        cumva cel pe langa Politehnica?
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • #34
          25.000 km in 2 ani si absolut nici o problema.foarte multumit.

          Comment


          • #35
            Am si eu Prestige 85cp.Nici o problema in afara de plasticele din ea cae mai troncane.dar probleme la motor=0.Am 42000km.
            Fara Semnatura.

            Comment


            • #36
              29.000km fara probleme sper ink vreo 100.000:d daca nu mai mult.timp19 luni de la achizitie
              http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

              Comment


              • #37
                1.5 dci 85,vechime 18 luni schimburi facute doar cosnumabilele ,la 45000 schimbat palcutele de frana,in preznet are aprox 70 de mi de km ,cauciucuri neschimbate le mai duc 10 mi de km(michelin) in rest absolut nici o problema a motorului!la revizia de la 60 de mi de km au zis k mi se duce o bielete pe fata ,dar va veni schimba in garantie!de mers cu ea ce sa zic!sub 2500 de turatii nu schimb niciodata!e un motor bun diesel!

                Comment


                • #38
                  Am si eu o intrebare: cum e mai bine sa folosesti DCi-ul la deal(rampa) in treapta mai mica gen tr. aIII-a dar mai turat 3000+ sau in treapta mai mare gen aIV-a dar la limita subturarii pe la 1900-2000rmp constant,caz in care se observa ca motorul merge mai gafaind? Cum e mai fiabil? In care caz il protejezi mai bine?

                  Comment


                  • #39
                    In treapta III-a si turat.
                    Asa poti sa-i asiguri motorului o ungere corespunzatoare, racire corespunzatoare ... etc. si nu fortezi nici cutia. In plus ai o plaja mai larga de turatie daca e nevoie (poti sa-i mai dai sau sa mai lasi din "talpa").
                    Acum am 38.000 km cu "golanelul" meu. Am avut problema cu mufa electrica de la injectorul 1 si putina apa in motorina (de la .....OMV) pe la 22.000km.
                    Un sfat !!! Nu mergeti pe rezerva cu motorina deoarece rezervorul face condes. Eliminati astfel din problemele ce pot aparea. De asemenea nu amestecati motorina de la diverse pompe (se "cearta aditivii intre ei").
                    Last edited by lau; 3 July 2010, 22:21.

                    Comment


                    • #40
                      Pai Loganu tau o sa mearga mult si bine fara probleme, esti printre putinii care stiu sa mearga cu un dizal )))
                      Uite cum nu pica injectoare/pompe asa prematur...

                      Comment


                      • #41
                        Deci am un amic taximetrist cu Logan 1.5 Dci 65 de cai cu peste 84.000 km fara nici o problema. Motorina numai de la Petrom, d-aia ieftina. Schimba la cel putin 2500 Rpm de fiecare data si cand e, ii da si la 4000 fara rezerve. N-a dus niciodata masina aia la intretinerea de garantie. Toate consumabilele le-a schimbat personal in curte...asa ca lasati naiba "mersul normal" la 1300-16000 Rpm si folositi masina corect.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Rouge de Feu View Post
                          Uite cum ideile si intrebarile plutesc in aer. Si eu am un dci de 85 cp de 2 ani cu 26000 km
                          si cand o sa iti scoti banii dati in plus pe dci ???
                          trebuia sa faci minim 26000km pe an.
                          vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                          Comment


                          • #43
                            Zi doamne fereste sa i-ti cada un injector ca nu te mai faci bine niciodata

                            Comment


                            • #44
                              vasile78...ai peste 1000 de posturi pe forumu asta dar nu ai inteles nimic din el.Se plange una lume ca "daca pica injectoarele...e capatu pamantului"merge masina direct la fier vechi sau la programul rabla.Eu te sigur ca tu care ai benzina la cate led-uri ,cate odorizante de masina,cate sticare,cate spalari la spalatorie ai facut cate etc-uri pe masina ai schimbat,depasesc contravaloarea a 4 injectoarecare care daca stii de unde sa le iei costa aprox 12mil.
                              Fara Semnatura.

                              Comment


                              • #45
                                @carmeloa eu am cam citit "esenta" forumului (din 2008 tot citesc), plus ca am cateva referinte semnificative printre prieteni in ce priveste DCI-ul Logan. In 2 ani de zile masina mea a fost spalata de vreo 7 ori la spalatorie, nu are nici un stiker, nu am schimbat nici un bec (nici nu intra in discutie leduri )... Din cunostintele proprii un DCi e rentabil daca munceste (isi scoate banii) si e folosit preponderent extraurban! Discutii genul "am 28.000, 50.000, 80.000km in 2-3 ani fara probleme" in cazul DCi-ului sunt degeaba!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google