Fiabilitate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    nemtii fac 200.000 km si in 4 ani, deci lejer, parerea mea, e uzata moral si o masina din 2005, merg cu viteza pe autostrada (nu au limita), scot untu' din ele..am stat mult si m-am gandit sa iau sh sau logan nou, iar cand am vazut cate pica la ele, bineninteles majoritatea cu km dati inapoi, am ales logan pt garantie si mai mult ca sigur voi face 150.000 km fara prb...

    Comment


    • #62
      Si totusi, de ce sunt atat de multe dci-uri circuland pe drumuri ? Este doar o observatie personala.

      Comment


      • #63
        uzata moral e si o masina din 2005 in germania (lejer 200.000 in 5 ani), scot untu' din ele pe autostrazi..

        scuze am scris de 2 ori aprox acelsi msg, primu am crezut ca nu l-a luat
        Last edited by blaxter; 9 July 2010, 21:41. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          Nu-i obligatoriu ce ai spus tu, daca nu au limitare pe autostrazi nu inseamna ca nemtii tin pedala de acceleratie apasata la maxim. Plus ca nu stii cine a folosit masina si in ce scop, nu au nemtii nici o lege care sa-i oblige sa faca 200.000 km/an.
          I-ti pare tie DCi-ul Logan cea mai adevarata masina si te excita "senzatia" de putere oferita de DCI... ai tot dreptul sa-i fii fan, doar e masina ta!

          Comment


          • #65
            nu e cea mai adevarata masina, dar pt moment si posibilitati loganu a fost , zic eu , din pct meu de vedere cea mai buna optiune...urmatoarea (cand imi voi permite) va fi un mercedec clasa C benzina..

            Comment


            • #66
              fiecare cu masinile lor....noi cu dci iar voi cu mpi...fiecare e pt el cea mai buna masina...cat am garantie no stress iar pe urma o vand si iau alt dci nou.
              http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

              Comment


              • #67
                am 60 k km in 2 ani cu dizelachele meu. forja la greu in oras si in afara- nici o problema, nu scoate fum, nu consuma ulei. merg pe principiul nici o zi fara 5ooo ( ture)... merge masina super tare.
                moarte sitemului de injectie este mersul subturat si motorina proasta.

                sunt povesti la ca 40 k schimbi injectia... asta paote s-a intamplat la cativa care merg batraneste - de schimba la 1500 de ture.
                dupa ce ca e un motor economic vrei si mai multa economie- asta e prea de tot. daca ii dai un pic mai tare - ce se intampla creste consumul cu 0,5 l % asta inseaman la 400 km 2 l in plus (9 lei) sa fim seriosi este o prostie sa mergi la 1500 ca sa econimisesti 2 litri la 400 km
                1.5 dc

                Comment


                • #68
                  Scuze nu am amai intrat de mult pe threat-ul asta, sa-ti pot raspunde.
                  Originally posted by maistoru View Post
                  si cand o sa iti scoti banii dati in plus pe dci ???
                  trebuia sa faci minim 26000km pe an.
                  Da? Asta conform caror calcule? Eu stiam de - intre 12 000 si 16 000km. Ma rog... Dar oricum eu cand m-am hotarat sa-mi iau diesel, nu m-am gandit cand o sa-mi scot banii dati in plus. Deoarece daca stam sa ne gandim bine, nici chiar unul care face 26 000km nu se intalneste in mod direct cu banii aia economisiti (adica nu apuca sa-i puna gramada si sa spuna "na uite am pus deoparte atatia euroi - pe care i-am dat in plus pe diesel".
                  Eu socotesc ca, castigul mare - si concret - la diesel este ca datorita consumului mic, nu trebuie umblat asa des la buzunar, adica cu aproximativ aceeasi suma de bani se pot face mai multi km ca un benzinar (vorba aia - am si uitat cand am alimentat ultima data). Si cred ca la asta se refera toti cei care "lauda" asa mult consumul de la diesel. Asta este marele avantaj. Eu am facut si taxi cu "batrana Dacia" si la inceput nu am avut GPL pe ea si am mers doar cu benzina o perioada. Pai diferenta a fost enorma, dupa ce am apucat sa-i pun instalatie de gaz - nu datorita consumului, ci datorita pretului mai scazut la gaz. Cam aproape asta este diferenta intre motoarele pe benzina si cele pe motorina - de data asta, datorita consumului si nu datorita pretului la carburant - minus problemele care au tot aparut la instalatia de gaz - ca sa inchei parta asta cu off topic.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Intre 12 si 16 000 iesi in pierdere rau de tot cu dCi-ul. Banii dati in plus ii scoti cam in 100 000 km, asta luand in calcul si costul reviziilor si intervalul de schimb, deci dupa 100 000 km (asta daca nu iti pica nimic la el) esti pe 0, banii dati in plus la achizitionare ii scoti din consum. Merita ? Daca faci 20 000 pe an ii scoti in 5 ani cand probabil masina e deja vanduta. Asta cu consumul este o amagire fiindca de banii dati in plus te plimbi de iti sar capacele, asta fara sa iti troncane motorul, fara sa "scoata limba" la 4500 RPM, fara sa stai o gramada iarna pana baga cald si asa mai departe dar fiecare cu damblalele lui.

                    Pentru multi dCi-ul nu ar fi o optiune nici daca ar costa la fel ca benzinarul, eu cel putin nu as renunta la benzina nici batut, indiferent ca vorbim de Logan sau de orice alta masina.
                    Last edited by Shakar; 21 July 2010, 16:02.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • #70
                      Este o vorba:orice tigan i-si lauda ciocanul , dar eu barosul .Eu mi-am luat diesel pur si simplu c-am vrut.Inainte am avut 3 masini din care o berlina si o solenza noi noute.Putea sa fie litrul de benzina la sfertul pretului benzinei si tot diesel luam.

                      Comment


                      • #71
                        Ceva interesant luat de pe net:
                        http://*********.tehnoplus.net/*****...dCi%2085cp.jpg

                        http://*********.tehnoplus.net/*********/Logan/Diverse/
                        Studiu Comparativ intre motorizarile Logan v6.zip
                        Se pot trage niste concluzii foarte folositoare despre cum trebuie condus un DCI diagrama este graitoare dupa 3000 de ture cuplul scade rau de tot e aproape ca la 1500

                        Turatie Moment
                        1000 100 40
                        1250 140 30
                        1500 170 25

                        1750 195 4
                        2000 199 -1
                        2250 198 -1
                        2500 197 -1
                        2750 196 -8

                        3000 188 -8
                        3250 180 -10
                        3500 170 -8
                        3750 162 -12
                        4000 150 -15
                        4250 135 -15
                        4500 120 -120

                        4750 0 0
                        5000 0 0
                        5250 0 0
                        5500 0 0
                        5750 0 0
                        6000 0 0
                        Last edited by tedugoromania; 21 July 2010, 21:58.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Shakar View Post
                          Banii dati in plus ii scoti cam in 100 000 km, asta luand in calcul si costul reviziilor si intervalul de schimb, deci dupa 100 000 km (asta daca nu iti pica nimic la el) esti pe 0, banii dati in plus la achizitionare ii scoti din consum. Merita ? Daca faci 20 000 pe an ii scoti in 5 ani cand probabil masina e deja vanduta...
                          Pai nu intelegi? Eu tocmai asta am spus, ca nu mi-am lutat diesel ca sa-mi scot ulterior diferenta. Si cred ca nici altii.
                          Originally posted by Shakar View Post
                          ...Asta cu consumul este o amagire fiindca de banii dati in plus te plimbi de iti sar capacele, asta fara sa iti troncane motorul, fara sa "scoata limba" la 4500 RPM, fara sa stai o gramada iarna pana baga cald si asa mai departe dar fiecare cu damblalele lui.
                          Da. Pai totul e relativ. Un adept al diesel-ului ti-ar spune ca tocmai asta este, ca nu are nevoie sa scoata multe RPM sa-si omoare motorul - ca sa obtina o viteza si o acceleratie cat de cat. Si dci-ul de 85cp, are rezistenta de incalzire.
                          Originally posted by Shakar View Post
                          Pentru multi dCi-ul nu ar fi o optiune nici daca ar costa la fel ca benzinarul, eu cel putin nu as renunta la benzina nici batut, indiferent ca vorbim de Logan sau de orice alta masina.
                          Aici ai pus punctul pe I - si cu asta inchei acest off topic, la care eu numai am raspuns - la fel ti-ar raspunde si cei care au diesel. Totul e chestie de convingere - subiectiva - personala.
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Diagrama%20cuplu-putere%20motor%201,5dCi%2085cp.jpgNoutati
                            cu privire la raportul putere turatie cuplu foarte interesant eu nu am facut decit sa colorez putin pentru a scoate in evidenta niste parametrii
                            Concluzie in mers niciodata sub 1500, de la 1750 intri in parametrii normali pina la 2750, mai mult de 3000 nu are rost sa turezi ca deja scade drastic cuplul la 3750 ai puterea maxima iar la 4750 se taie macaroana
                            Last edited by tedugoromania; 23 July 2010, 09:40.

                            Comment


                            • #74
                              Cam așa ar trebui să fie indicațiile de pe Kilometraj.
                              Scuzați lipsa de talent în Paint
                              Attached Files

                              Comment


                              • #75
                                da. misto ideea.
                                Astia de la dacia nu au pus cu rosu sau alte curori pt ca ar fi diferente intre diesel si benzina si ar trebui sa faca doua tipuri fete de bord.
                                1.5 dc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google