Filtru De Aer MANN- Reduce Demarajul !!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bun si care-i legatura cu ...filtrul Mann?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • dupa 5300 de km am zis ca e timpul pt schimbarea filtrului de aer, asa ca am facut o vizita la reprezentanta. nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca s-a schimbat furnizorul de filtre, se pare ca nu mai e purflux cu garnitura subtire ca pana acum ci aduce mai degraba cu....mann

      sper sa nu intampin probleme la montare in ceea ce priveste etansarea

      pretul a fost de 60 de lei, deh, stiu ca se putea si mai ieftin dar am incercat o data un filtru de aer de origine luat din alta parte si m-am chinuit o ora jumate, iarna, in ger sa-l pun si nu a mers deloc, ramanea cascat capacul de la carcasa, l-am rotit complet de 2-3 ori cate 1 mm si nimic. l-am aruncat. de atunci am zis ca nu mai iau nimic la filtre decat din reprezentanta indiferent de pret. ulterior am aflat ca nu a fost neaparat problema ca filtrul ar fi fost fake ci ca cei de la purflux nu-s in stare sa-l faca sa inchida perfect
      Attached Files

      Comment


      • Pai da ma colegule dar filtru nu-l schimbi iarna pe ger!!! probabil ca din acest motiv nu ti-a etansat cum trebuie.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • ete draci, pai daca atunci se ivise termenul...ger.. -5 -7 grade cam asa , nu -30 filtrul de aer nou statuse la caldura pana atunci

          ideea e ca filtru vechi incapea perfect, filtrul nou, pus in exact aceeasi pozitie nu. am zis ca o fi fost contrafacut sau nespecific normelor, un pic mai inalt. am mai citit pe aici si nu e o problema singulara se pare. totusi, pretul lui fusese de 50 de lei, deci mare afacere fata de reprezentanta nu a fost, 10 lei in minus, ba mai mare a fost paguba, pt ca 50 de lei i-am aruncat mai apoi la cosul de gunoi si am fost la reprezentanta sa-mi iau.. de atunci m-am invatat minte pur si simplu ce cumparasem eu era mai inalt cu cativa mm

          etansare in sens ca acel capac de deasupra filtrului nu se putea inchide, nici sa-l presezi cu forta, ramanea cascat in cel mai bun sens intr-o parte sau era ridicat cmplet, functie de pozitia filtrului. am crezut ca bai sa vezi ce inginerie pe capu astora de la dacia cu filtru asta, ma gandeam ca o fi asimetric, o avea o smecherie, o trebui pus intr-o anumita pozitie, m-am uitat ca prostu dupa geometrii pe acolo dar n-am descoperit misteru

          ti-am zis. am incercat 1h si 30 de min pana am intepenit de spate si nu am mai rezistat (am stat apelcat in tot timpu asta pt ca masina era parcata cu botul usor in jos )
          Last edited by cristi....; 20 July 2015, 16:54.

          Comment


          • Regula nescrisa pe forum.
            "Daca lasi un singur post OFF, te inseli amarnic sa crezi ca va fi singurul; vor veni imediat altele".
            ...
            Va rog sa va axati discutiile pe tema topicului.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Confirm si eu ca filtrele au o importanta majora in functionarea motorului in ceea ce priveste performante si consum. In cazul meu la motorul de 1.4L.. pana acum doua saptamani am avut un filtru pe care il cumparasem din magazin acum 2 ani si care avea o cutie albastra pe care nu mai tin minte ce scria caci nu dadusem importanta, tin minte ca a costat 20Lei. Acum dupa demontare nu am mai reusit sa citesc ce marca este pentru ca nu se mai cunostea scrisul pe acel cauciuc de etansare..

              L-am aruncat si l-am schimbat cu un Valeo pe care am dat 35Lei.. am simtit motorul mai silentios DAR.. mai puturos.. mai greoi, nu mai are acelas cuplu inca din turatie mica.. ci cuplul parca s-a mutat cu totul mai sus cu vro 400-500 de ture.. Am testat si consumul, avand consum instant si am mers pe aceias portiune de drum unde cu filtrul vechi aveam un consum mediu de 4.7 - 4.8L/100 Km.. la o viteza de 85-90km/h cu aceias incarcatura(adica eu singur in masina fara bagaje).. iar acum imi consuma 5.4 - 5.6.. pe aceias portiune de drum cu aceias viteza.. Daca tin pedala astfel incat sa imi arate macar 5.0 scadea viteza.. concluzia? Mai bine mergea cu filtrul vechi si prafuit, imi pare rau ca l-am aruncat pe cel vechi imediat dupa ce am pus Valeo.. trebuia sa insist sa ii curat caucicul si sa citesc pe el. Mentionez ca nu am gasit praf in carcasa. Acum ma gândesc sa il schimb din nou cu un Eurofil sau Filtron.. caci nu stiu ce marca a fost cel cu cutie albastra. Consumul in oras a crescut cu aproximativ 1.5L.. si nu e bine deloc.. Singurul avantaj la filtrul Valeo este ca merge mai silentios si parca nu mai simt turatia.. probabil datorita hartiei mai groase.
              Last edited by panter1; 9 January 2016, 17:00.

              Comment


              • Bun; cu filtrele Mann, nu vad care-i legatura.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Esenta acestui topic este diferenta dintre unele filtre si altele.. Este drept, discutia a pornit de la prima observatie cu Mann dar pe parcurs s-a descoperit ca nu doar Mann sunt putin ''ciudate'' ci si Motrio, iar in cazul meu pot confirma ca si Valeo goleste mai repede rezervorul si trage mai prost cel putin in cazul motorului meu..
                  Last edited by panter1; 9 January 2016, 17:34.

                  Comment


                  • Trebuie sa va hotarati; ori aer curat in motor ori demaraj mai bun. In cazul in care optati pentru cea de-a doua varianta, puteti folosi un ciorap de dama.
                    Last edited by IancuMIC; 9 January 2016, 18:54.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • sau varianta optima: filtru de aer original, luat din reprezentanta. dai un ban dar stai in fata fara greturi

                      motrio e o tiganie, nu as mai pune niciodata prostia aia de filtru care se turteste

                      Comment


                      • Nu stiu cum e la voi, dar eu mereu am pus filtre de aer de care s-au nimerit, cele mai ieftine (15-25 de Lei) si pana acum nu am avut niciodata probleme: trage mereu la fel (putoare, ca oricare alt motor de Logan 1.4), consumul a fost mereu acelasi cu orice no name de filtru, zgomotul la fel (doar cand am trecut de la Dacia Oil la Elf am sesizat sa fie o idee mai silentios) + ca toate de pana acum au intrat perfect in carcasa, indiferent ca le-am montat iarna sau vara.
                        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                        Comment


                        • eu cred ca influenteaza si intervalul de timp la care schimbi filtrele si uleiul si de stilul de condus

                          mie imi place sa le schimb des iar asta se simte. filtru de aer e important dar nu e totul, conteaza sa schimbi si uleiul cu unul ok si bujiile

                          mie nu mi se pare deloc lenes motorul cu revizii la 7 mii, e in forma maxima

                          filtrul schimbat de 2 ori pe an nu consider ca e deloc un moft, la cat praf e in tarisoara asta. in plus scutesti bani cheltuiti ulterior si cu mpp, pt ca de asta se defecteaza, pt ca filtru e tinut prea mult. asa, daca il schimb la 5 mii sansa sa pice e mult mai mica decat daca il tii 10 mii sau mai mult,sau daca pica nu va pica la 100 de mii ci poate la 2-300 de mii km

                          iar cu filtrul de aer eu am patit o data cu unu asa zis de ”origine” pe care am dat 50 de lei (am zis sa fac economie de 20 de lei, la reprezentanta era 70) si in final s-a dovedit ca am facut o afacere f paguboasa pt mine pt ca nu a intrat deloc in carcasa decat turtit si asa ceva nu am acceptat. asa ca am luat masina pana la reprezentanta si am mai luat un filtru. afacerea totala m-a dus la 120 de lei+benzina (50 filtru care nu s-a potrivitsi pe care l-am si aruncat +70 filtru din reprez)

                          de atunci filtrele le iau numai din reprezentanta, nu ma mai incurc cu alte magazine
                          Last edited by cristi....; 9 January 2016, 20:55.

                          Comment


                          • Am schimbat filtrul Valeo cu Filtron(made in Polonia), si am tras urmatoarele concluzii/diferente.

                            -filtrul Valeo, parea mai bine executat la o prima vedere, hartia dublu de groasa fata de Filtron iar cauciucul roz parea mai ergonomic dar.. se pare ca prin hartie groasa nu trece acelas debit de aer.
                            -Filtrul Valeo, l-am gasit botit da, turtit intr-o parte dupa 2 saptamani dar nu foarte mult deci se putea si asa..
                            - In mersul motorului cu Valeo trebuia sa turez mai mult ca sa plec de pe loc pe când cu Filtron pleaca frumos abia daca ating acceleratia.. deci cuplu mai rotund in turatii joase, amestec aer-benzina corelat cu deschiderea clapetei mai ok.
                            - Consumul de carburant crescuse cu Valeo la 1L in oras si 0.6 in afara pe aceleas portiuni de drum cu aceleas conditii.. adica nu mai vedeam consumuri sub 5 la 90km/h nici cu vantul din spate.. cernd parca mai multa pedala.

                            In concluzie Filtron sau Blue Filter ieftine si bune. Cat despre praf/mizerie.. totul era curat si inainte când am avut ceva mai slab decat filtron marca Blue Filter(cutie albastra) cu care mergea masinuta brici.. Nu întotdeauna ce este scump pe piata este si bun..

                            Cat despre mersul general al motorului.. pe langa un filtru de aer potrivit, am observat ca mai conteaza si benzina de 98 cu care este mai silentios si mai fortos(lucru testat de mine in nenumarate randuri).. apoi mai conteaza sa fie si remapat, reglajul culbutorilor la 0.05A si 0.15E(eu asa le am si merge brici).. uleiul sa fie si el bun eu folosesc 10W -40 Full sintetic de la Mobil 1.. este singurul full sintetic de tipul 10w-40, cat despre bujii.. nu cred ca conteaza foarte mult.. eu nu le-am schimbat niciodata si merge brici.. atata timp cat fac scantei nu vad de ce ar trebui schimbate daca electrodul nu este uzat.
                            Last edited by panter1; 13 January 2016, 18:09.

                            Comment


                            • Originally posted by cristi.... View Post
                              sau varianta optima: filtru de aer original, luat din reprezentanta. dai un ban dar stai in fata fara greturi

                              motrio e o tiganie, nu as mai pune niciodata prostia aia de filtru care se turteste
                              Tiganie ptr ""pretentiosi" ca tine.Motrio e filtru romcarbon,daca se turteste nu e vina lui,e a montatorului,nu-mi bagati baliverne ca nu va cred,eu de cand am masina DOAR asa ceva folosesc,nu se turteste ,nu se stramba,etanseaza.Daca sunteti curiosi,romacarbon face filtre si ptr VAG si Mercedes,dar ce sa stie prostii aia.Fac filtre ptr Kerscher,la fel niste no name-uri,mai nou sefii de la Dacia curteaza romcarbon ptr furnizor de prima echipare,au utilaje moderne,hartie si materialele made in germany,dar deh romanu-i snob,mai bun e rahatul strain,asta romanesc pute.Firma nu mai este romaneasca asa ca nu-ti mai fie frica ca-i romanesc filtrul.la testele de filtrare au iesit MULT mai bine(decat cele de origine) TOATA gama de filtre ptr logan(doar asta m-a interesat ca si curiozitate).
                              KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                              Comment


                              • Eu luam de obicei Mann pana m-am decis sa iau si altceva mai ieftin, in speta "poloneze". Chiar azi am schimbat filtrul. Am cerut filtru de logan 1,4 asteptandu-ma sa-mi dea mann dar mi-a dat Filtron. Am zis ca bun si asta. despre Mann am mai citit pe aici pareri contra. N-am remarcat vreo diferenta intre asta si altele decat diferenta pe care am simtit-o de fiecare data cand am schimbat filtrul si anume ca, fiind nou, merge masina mai bine. Probabil ca este doar autosugestie, ca si atunci cand speli masina si ti se pare ca intra in viteza mai usor dupa aia. In consecinta m-am hotarat sa evit filtrele mann dar folosesc cu incredere "poloneze". Oricum le schimb pe la 2000 km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google