Filtru De Ulei !! Incredibil ! Putin Ajutor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru De Ulei !! Incredibil ! Putin Ajutor

    Am o mica problema cu filtrul de ulei...ieri am vrut sa il schimb...am incercat cu o cheie confectionata si nu am reusit,e foarte strans ! Am abordat stilu "smuls",am bagat o surubelnita in el si dai si trage ! NIMIC ! Am incercat cu surubelnita din toate unghiurile si in toate pozitiile si nici vorba sa se miste macar o idee ! Acum filtru arata ca dupa bombardament,e facut franjuri si sunt putin panicat !Tabla fiind subtire s-a rupt si indoit in toate modurile psibile astfel ca nuj mai am acum unde sa bag surubelnita sa trag ! Maine am nevoie de masina,si nu pot nici macar sa o pornesc...sunt in pana de idei ! M-as duce cu ea la un service,nu cred ca m-ar costa o avere doar ca nu pot sa o pornesc !
    Vreau sa imi dati cateva pareri,idei,orice ce imi poate fi de folos ! Eu sunt din braila,stau in vidin,poate este vre-un mecanic printre voi sau care ma poate ajuta ! Am vb acum cu un baiat si mi-a promis ca imi aduce o cheie cu 3 brate care in momentu in care tragi se strange si mai tare....e ceva profesional dar tare imi este ca nu se poate nici asa ! Mai e vre-o varianta sau ma duc sa iau o canistra cu benzina si sa ii dau foc !Plz help !

  • #2
    E o chestie urata asta; au patit-o multi care nu au avut o scula adevarata; stiu ca o o pozitie dificila, incearca sa departezi, cu o scula in forma de L, partea filtrului pe care se afla garnitura ( aia tine), ce se afla in contact cu blocul.
    Mi-e greu sa cred ca vei reusi cu o cheie dupa ce l-ai facut franjuri; continua "opera", cu rabdare , fara sa intri in panica.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      si cand te gandesti ca am dat 10 lei pe o cheie din aia capac, pe care o folosesc impreuna cu o inelera cu cot si in 2 minute am demontat-montat filtrul

      Era asa de scumpa cheia de filtru ?

      Comment


      • #4
        Am incercat cu cheie d'aia tip capac,doar ca nu era cumparata din magazin ci confectionata dar arata identic cu cea din magazin ! Uleiul si filtrul nu au fost schimbate de aprox 20.000 km,astfel ca garnitura aia de la filtru cred ca e coapta...cred ca raman la varianta cu canistra....~X(

        Comment


        • #5
          eu nu prea vad rostu la varianta cu canistra, cine e de vina pana la urma, tu sau masina?
          hai sa fim seriosi...

          Comment


          • #6
            ambii sunt de vina, si masina e, cum se desfac diferite suruburi la logan nu am mai vazut in viata mea asa ceva, mai ales cele de la roti, iti rogi moartea... Apropo ... de ce nu poti sa o pornesti ?
            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

            Comment


            • #7
              1. varianta cu canistra incearc-o pe tine. masina nu are nicio vina ca ai tinut-o 20 000 km. de curiozitate, cand dai drumul la ulei, pune-l intr-un vas alb, lasa-l 10 minute si apoi scurgel in altceva... sa vezi ce ramane in/pe peretii vasului. apoi o sa te gandesti sa faci schimbul de filtre/ulei la cel mult 14-15mii

              2. incearca cu o curea. poate mai ai vreo curea zimtata.
              3. nu stiu in ce hal arata filtrul acum..dar ai putea sa cauti o surubelnita mai lunga si ascutita, si sa strapunfi filtrul dintr-o parte in alta (dar nu pe mijlocul lui). apoi incerci sa rotesti (spre stanga).trebuie sa iasa!

              kubala@ daca a spart filtrul..cum sa o porneasca ..ii sare tot uleiul pe acolo
              Last edited by spanu; 11 April 2012, 13:08.
              fara

              Comment


              • #8
                @kubala7
                Originally posted by alex93br View Post
                ! Am abordat stilu "smuls",am bagat o surubelnita in el si dai si trage ! NIMIC ! Am incercat cu surubelnita din toate unghiurile si in toate pozitiile si nici vorba sa se miste macar o idee ! Acum filtru arata ca dupa bombardament,e facut franjuri
                Cum ai vrea sa porneasca o masina cu filtrul de ulei facut varza?
                @spanu
                Nu merge cu nici un fel de curea; am impresia ca nu stii ce pozitie e acolo si ce inseamna un filtru care nu vrea sa se desfaca.
                Last edited by IancuMIC; 11 April 2012, 13:09.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  sau aici: http://www.tutorialelogan.ro/2010/01...an-diesel.html

                  incearca cu un mox mai mare!
                  Last edited by spanu; 11 April 2012, 13:19.
                  fara

                  Comment


                  • #10
                    pai da, ca voi cand strangeti filtrul ala, il strangeti de draq-l ia ! ia cititi un pic manualul sa vedeti cum se strange !

                    ca idee, incearca sa faci ceva in genul cum e "scula" aia de spargi nuci, doar un pic mai mare sa intre filtrul ..
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment


                    • #11
                      Nu te grabi cu criticile; e posibil sa fi facut ultimul schimb in service; luna trecuta am facut si eu un schimb in regie proprie, dupa ce anterior il facusem la service si nu spun prin ce emotii am trecut cand am vazut ca nu pot sa-l desfac, desi aveam cheie adecvata; dadusem si drumul la ulei.
                      Nu prea ai nici pozitie nici cursa pentru cheie; de mops, cred ca e o gluma
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        stii vb lu murphy: dupa ce ai incercat toate variantele...citeste instructiunile...daca nici atunci nu merge, foloseste un ciocan mai mare!!!
                        sper sa isi rezolve omul problema...
                        p.s. eu NU recomand mai mult de 13-14 mii un ulei/filtre.
                        fara

                        Comment


                        • #13
                          cheia cu 3 gheare ar trebui sa faca treaba ... tare ciudat cum nu ai reusit cu surubelnita sa-l desfaci (varianta asta da rezultate mereu)

                          Comment


                          • #14
                            Ca sfat, caci vad ca nu a fost scris: cand se schimba un filtru de ulei, se unge cu ulei acea garnitura de cauciuc, se infileteaza cu mana si se strange putin cu cheia aceea.
                            Daca pui garnitura uscata si mai strangi ca un prezon de roata de camion...patesti asa ceva, din pacate.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #15
                              Ca sa lamuresc problema de la inceput,masina am cumparat-o acum app 9 luni si masina fiind pe firma avea toate reviziile facute in service,astfel ca ultimu schimb era facut in service...uleiul nu arata foarte rau...masina nefiind "calarita".din cate am inteles de la un cunoscut,nu prea se obisnuieste sa se unga suprafata de contact intre filtru si bloc motor cu nimic,iar garnitura aceea se coace si greu se mai dezlipeste,tipic romanilor,repede si prost ! Am incercat cu o curea zdravana,nici vorba...acum i-am dat cu wd40,din abundenta si mai pe seara o sa incerc cu acea cheie cu 3 dinti cu autostrangere,trebuie sa isi dea drumu ! Am demontat capacu de la evacuare pentru cativa centrimetri in +,de mox nu se pune problema...revin mai pe seara sa va spun ce am facut eventual si cu poze !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google