Filtru Ulei - Imbunatatire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dgdgaby View Post


    stiu persoane care au pus filtre mai mari si mai bune de combustibil si le schimbau mai rau si erau si mai bune dpdv al calitatii de filtrare

    Eu sunt unul din acele persoane; doar ca nu ma stii.....

    Eu am folosit ceva de la Amsoil, care era aproape dublu ca si capacitate de filtrare si mai ales, dpdv al calitatii elementului filtrant , mult mai performant decat ce este folosit in mod comun la logan....

    Dpdv fizic a incaput la limita, fara modificari, era putin chin deoarece atingea un pic in mufa alternatorului insa cu indemanare l-am putut pune....

    Personal nu cred ca merita modificarea, mai bine pui un filtru recomandat insa de calitate ( vezi ca sunt doar 3 producatori de "hartie" filtranta in Europa, Mann nu este printre ei.....si nici purflux....) pe care sal schimbi la 7500-10 000 km......daca ai folosit ulei de calitate pana acum, nu o sa ai depuneri sa infunzi un filtru in 7500-10 000 km....


    Daca chiar vrei upgrade care sa merite, in loc de filtru marit ( ca si capacitate si calitate) te sfatuiesc sati pui un radiator pt racirea lui; rezolvi mult mai multe probleme prin racirea lui ( inclusiv legate de depuneri ) decat prin marirea capacitatii/calitatii filtrarii....
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Originally posted by dgdgaby View Post
      ma gandeam la imbunatatirea asta pt ca:
      -acum filtrele nu mai sunt ca in 2000-2002 cand era motorul pe megane 1
      -intervalul de service a crescut la 20 de mi fapt pt care reduci timpi petrecuti in serviceuri


      stiu persoane care au pus filtre mai mari si mai bune de combustibil si le schimbau mai rau si erau si mai bune dpdv al calitatii de filtrare

      momentan voi face schimbul cu filtru mann w75/3
      Uzura poate sa provina din alte lucruri, la un asemenea interval de schimb (20.000), nu din cauza filtrului de ulei. Mai repede castigi cu un ulei beton, decat cu filtrul mai mare, oricum, in functie de presiune, filtrul este by pass, adica uleiul nu mai trece prin filtru
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        Originally posted by Hirayama View Post
        Eu sunt unul din acele persoane; doar ca nu ma stii.....
        La K7M poate. La K4M, nu ai loc pentru filtru mai lung.
        Last edited by IancuMIC; 31 October 2015, 21:55.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          Stai linistit ca am si K4M...si cred ca toti au inteles ca nu are loc, nu la asta mam referit

          Eu iam scris doar ca sa nu creada ca este cine stie ce mare scofala cu un filtru marit....mai degraba se orienteaza spre altceva, nu exista limita fizica daca vrei sa modifici ceva

          Comment


          • #20
            Eu n-am senzatia ca el a inteles.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              Cred ca ai dreptate......insa nu a inteles din cauza pasiunii - zic eu- si asta nu e un lucru rau.....daca persevereaza, va modifica si va ajunge la aceleasi concluzii.....daca asculta, invata din greselile altora....

              Indiferent cum ar fi, nu are nimic de pierdut

              Comment


              • #22
                Despre ce vorbim noi aici...? Despre un benzinar aspirat super vechi ca si tehnologie, care si-a dovedit indubitabil fiabilitatea in timp !

                Bataie de cap degeaba, absolut degeaba.

                Motulu ala sper ca nu e 5W40 8100 Xcess (un ulei mediocru) , oricum, nu e tata uleiurilor, mai degraba sa faci schimbu cum spune in carte (eu l-as schimba la 10-15000 km max).

                Comment


                • #23
                  Cam care ar fi un ulei ne-mediocru? Vorbim strict de K4M
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Ideea este ca am ulei moțul x cess 5w 40 care în acest motor k4m 690 (un prieten) merge mai bine decât elf, total, castrol și liqui moly. Nu înțeleg dc lumea tot o ține una și bună cu schimb la 7500-10000 când în carte scrie f clar 20 de mii. Pe deasupra are 4,5 l de ulei, fata de motoarele care au 4 litri și merg 20000.

                    Comment


                    • #25
                      Dacia, nu lumea.

                      Uleiul se schimbă la X km sau 1 an. În caz de funcționare în condiții grele taxi /praf/etc se schimbă la X/2 km sau 1 an.

                      Acum dacă tu într-un an nu faci 20.000Km, dar aștepți 20.000km pentru a schimba uleiul, e problema ta.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #26
                        Eu zic mai bine tragi tevi si pui filtru din ala de camion, la care schimbi doar elementul nu si carcasa. Mai intra 1 l de ulei si in ala, deci o sa poti tine uleiul 30 000 km.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #27
                          Concluzie
                          Ulei motul xcess 5w40 și filtru mann. Revizia se va face la 20 de mii(nu e taxi și nu merge mai mult de 10% în oraș) sau maxim un an.
                          Va mulțumesc pt părerile mai mult sau mai puțin argumentate și pt miștourile și concepțiile fiecăruia.

                          Ps. Am și autoturisme cu intervale de service de până la 30.000 de km în care intră 4 litri de ulei

                          Comment


                          • #28
                            MIstouri ??
                            Care motor crezi ca va tine mai mult ? ala la care ii schimbi uleiul la 10.000 km sau ala la care ii schimbi la 30.000 de km ? si lasa filtrele de ulei in pace pune ce recomanda producatorul si gata!

                            Stiu , cartea iti recomanda schimb la 20.000 de km pentru ca pe ei (producatorii) ii intereseaza sa te tina motorul cat este in garantie!! dupa e problema ta.Motorul va rezista 100.000 de km cu schimb la 20k dar va mai tine 3-400.000 km ?? ma indoiesc! doar sa-i pui vreun RedLine care este veritabil sintetic .
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #29
                              Alea cu interval de PANA LA 30 000 au un calculator care tine cont de stilul de condus, mergi prin oras sa vezi cum il schimbi la 10 000 ca zice ala.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #30
                                Corect, CB ul iti poate scade cateva mii de kmmdin interval, dupa cateva sute de km rulati in conditii grele
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google