Fise Bujii Logan - Info Si Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De unde ai cumparat bobina si fisele? Scrie pe bobina "Made in France"?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #17
      Salut, un magazin de piese auto de langa servici, nimic special. Da, sunt made in France si au si documentatie si tot.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Hirayama View Post
        Ideea este ca a mea e Made in France, scris si stantat in plastic pe ea.....deci daca iei valeo, sa nu fie tukey...
        Poti te rog, cand ai timp, sa faci o poza la bobina? Asta pe care am luat-o eu nu are scris pe ea "Made in France", ci doar Valeo. Fisele, la fel, nu au inscriptia "Valeo" pe ele.

        Am ajuns la magazin si cand am vazut ca nu are stantat "Made in France" am zis ca nu o iau, desi pe ambalaj scrie "Made in France". In drum spre masina mi-a venit ideea sa ma uit la bobina de pe masina (bobina cumparata de Kojak in ambalaj OEM de la sursa sigura). Dupa ce am demontat-o si am vazut ca nici pe aia nu este stantat, m-am dus inapoi la magazin, cu bobina in mana si le-am pus una langa alta. Am vazut ca sunt identice, le-am platit si le-am montat pe masina.
        Attached Files
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #19
          Salutare,


          Fii linistit, par originale atat fisele cat si bobina


          Si la mine apare acelasi lucru scris pe fise; am desfacut si bobina dupa f mult timp si intradevar nu are scris made in france pe fund.....totusi tin minte ca undeva am vazut ceva "france", cred ca era pe cutie.....cutia nu o mai am

          Cutia fiselor o am inca si se pare ca sunt made in uk....


          Cum se comporta la tine? La mine se impaca excellent cu celelalte fise....

          https://ibb.co/mPL4fa

          https://ibb.co/jzagRF

          https://ibb.co/dVsT6F




          P.S: nu am resize la click dreapta - sau nu gasesc eu.....nu ma descurc cu formatul pozelor/resize ....

          Comment


          • #20
            De vreo 3 saptamani ma tot chinuia gandul ca nu merge cum trebuie si nu-mi dadeam seama ce are - avea un usor tremurat la mers constant si momente cand trageam de ea ca de caine mort. Prima data am dat vina pe GPL, asa ca am schimbat statia de unde alimentam => efect zero. Apoi am zis ca o fi din setarile GPL, mai ales ca am constatat ca pe GPL urca ok pana la 4500-5000 RPM, iar mai sus se simtea ca la diesel, unde la 3500RPM se termina distractia si se plafoneaza. Pe benzina urca ok. Revizia GPL era facuta de curand. Bujiile erau schimbate si ele de curand.
            Tot discutand cu Kojak, mi-a zis sa trec pe la el si sa-mi dea bobina si fisele pe care le daduse jos de curand de pe masina, sa vedem ce se intampla. Surpriza! Masina a revenit la viata!

            Ca sa-ti raspund la intrebare: diferenta dintre bobina Sagem/fise Beru (ambele 100k+/10 ani) si bobina Valeo crapata pe fund si fise Beru (ambele folosite 70k) cu mai putini km/ani, a fost wow! Intre cele din urma si bobina Valeo/fise Valeo, diferenta a fost mai mica, dar sesisabila.
            Last edited by vitriol; 25 March 2017, 00:06.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #21
              La fisele Beru ai asa :


              - standard (OEM) care NU au silicon....se numeste hypalon si e un "rahat" care rezista pana la 180 grade zic ei....


              - beru power cable, sunt albastre si se vand la bucata, nu set....cu totul sunt cam 200 lei fisele.....astea sunt silicon ca lumea, rezista zic ei pana la 260 grd (daca nu ma insel)....par mai sensibile la acceleratie....


              Ambele natii de beru au un dezavantaj....la schimbatul bujiilor, se intampla ca dupa un anumit nr de schimburi sa ramai cu conectorul de la fisa jumulit si infipt in bujie.......asta inseamna ori sa o repair or alt set

              Reparatul la beru se cam lasa cu furat de current....si rateuri...pe probate la mine.....


              Fisele valeo oricat de mult am schimbat bujiile ( si eu chiar le schimb des, uneori nici 5000 km, daca ezita sau nu-mi place ceva la ea la viteza mare, le zbor) nu au ramas niciodata jumulite sau infipti conectorii in bujii......iar stratul lor de silicon e dublu si la mana par a fi de calitate mai buna ca Beru....


              In general o fisa de calitate trebuie sa fie moale, si la cald si mai ales la rece.....cu cat sunt mai rigide cu atat riscul de a intrerupe/ furt current/rateu este mai mare....

              Comment


              • #22
                astazi iau bobina ERA model nou si fise Valeo... bujiile sunt originale reno cu 2 electrozi de masa... sa vedem zise orbul

                Comment


                • #23
                  Daca tot schimbi bobina si fisele, schimba si ciurucurile alea de bujii, ia ceva cu iridium.

                  Comment


                  • #24
                    deocamdata ma enervez... bobina ERA a venit normala... si ajunge retur. stie cineva codul de bobina modelul nou?

                    Comment


                    • #25
                      Cum adica normala? Sistemul clasic care in timp fisureaza?
                      De ce nu iei OEM? Vine cu Elrad si are sistemul nou "anti fisuri", sa zic asa.

                      Comment


                      • #26
                        Sa stii ca in afara de "look" altceva bobina aceea cu fund ridicat nu face in plus fata de sis classic.....pe probat la mine


                        Mai degraba ai grija la fise de calitate, odata cu fisele din UK am descoperit ca fisele standard sunt mult mai sensibile la caldura decat se crede, practic cam pe acolo se pierde tot in materie de scanteie.....


                        Adica nu se incinge bobina cat se incing fisele.....de aici lipsa de sensibilitate la pedala etc etc....

                        Comment


                        • #27
                          Adica vine modelul clasic...cel care se fisureaza desi in poze nu e asa... fise am luat valeo si sunt uk, sa vad si starea bujiilor
                          Daca stie cineva codul de la o bobina noua ar fi foarte bine, o sa vad si pe original ce vine

                          Comment


                          • #28
                            Kojak stia ca o sa pui intrebarea asta (a citit in globul magic de cristal) si ti-a raspuns anticipat pe pagina anterioara.

                            Originally posted by Kojak View Post
                            Mah copii, nu e ERA, bobina OEM e ELDOR (sistem cu "fund plat") si e made in Turcia.
                            Last edited by vitriol; 3 April 2017, 15:10.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #29
                              @sorin1983, daca vrei codul de la bobina OEM, o sa ti-l dau cand ajung acasa.

                              Comment


                              • #30
                                Ok astept mersi.daca ai putea si o poza ar fi perfect

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google