-Fluctuatie De Turatie logan 1.5 dci 85CP Fluctuatie De Turatie - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Fluctuatie De Turatie

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 4th November 2014   #1
silviuplaton
Incepator
 
Data inscrierii: 09-01-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : diesel
Varsta: 39
Posturi: 17
Membru :
[Incepator]
Implicit Fluctuatie De Turatie

Salut.
Am o problema cu loganul meu : la rece mai ales, motorul fiind la relanti, la prima pornire sa zic dimineata, motorul merge linie primele 1-2 minute, dupa care are niste smucituri ca si cum nu s-ar mai alimenta sau ceva de genul...In mers nu am nicio pr trage, nu suna nimic suspect, ci doar la relanti si mai ales cat e rece.
Ati mai avut careva o asemenea problema?
silviuplaton e offline   Reply With Quote
Vechi 4th November 2014   #2
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 475
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

s-a mai discutat treaba asta, problema este acel regulator de presiune de la pompa de inalta.
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 5th November 2014   #3
lenush64
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-10-2014
Locatie: bacau
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am vazut,la fratele meu o speta identica,in care pina si testerul dadea ca "vinovat",regulatorul de debit(nu de presiune,greu am inteles si eu diferenta).In urma verificarii pierderilor in retur,ale injectoarelor,3 erau cu probleme.Solutia aleasa a fost repararea injectoarelor,urmind ca functionarea regulatorului sa fie analizata,dupa montarea acestora.La pornirea motorului,totul a revenit la normal,turatie constanta,etc. Calculatorul nu vede pierderile in retur,dar vede oscilatiile valorilor presiunii in rampa,de care este direct raspunzator, regulatorul...,care desi este OK,greu "stapineste" valoarea presiunii(din cauze ce nu-i apartin).
lenush64 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th December 2014   #4
silviuplaton
Incepator
 
Data inscrierii: 09-01-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : diesel
Varsta: 39
Posturi: 17
Membru :
[Incepator]
Implicit

Multumesc pentru informatii.
Inca nu am rezolvat, sper ca in curand sa ajung la service sa vad despre ce e vb.
Vroiam sa va intreb pe cei care le aveti cu mecanica sau care ati mai avut asemenea pr daca stiti pana la urma ce se poate intampla daca regulatorul asta de debit functioneaza la fel.
Se duce pompa de injectie?
silviuplaton e offline   Reply With Quote
Vechi 12th December 2014   #5
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 475
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

eu st a4a iarna si vreo 60000km de cand face asa si nu am nici o pb, la mine numai iarna face asa cateva min 2 3. In rest n-am treaba! Oricum daca afli ceva, spune-mi si mie sa stiu daca e grav sa ma apuc de treaba!mersi!
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 12th December 2014   #6
adema1981
Initiat
 
Data inscrierii: 29-10-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 Dci 70CP
Varsta: 36
Posturi: 25
Membru :
[Initiat]
Implicit

2 ani jumate am si eu de cand face asa. Am observat ca face mai mult cu anumiti carburanti si mai putin cu altii.

Mai rau cu : OMV , Rompetrol , MOL ( desi masina se infige mult mai bine )
Mai putin cu : Petrom si LukOil ( masina insa e mai pututoasa )

Facea asta vara la un moment dat si odata la 1 min cand stateam la relanti si niciodata in mers.
De cand merg cu motorina standard de la Petrom nu a mai facut decat 1 data in 3 luni si 4000 km , exclusiv Bucuresti.
adema1981 e offline   Reply With Quote
Vechi 15th December 2014   #7
silviuplaton
Incepator
 
Data inscrierii: 09-01-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : diesel
Varsta: 39
Posturi: 17
Membru :
[Incepator]
Implicit noutati legate de subiect

Salut tuturor,

Astazi am fost la dacoserv. Dupa revizia de la 140.000 am pus-o pe tester. tipu mi-a zis ca e vb de regulatoru de inalta presiune de la pompa de injectie. mi-a zis ca in mod obligatoriu regulatorul se schimba la 150.000.deci teoretic mai am inca 10.000 cu el. testeru nu arata ceva defectiuni la injectie sau in orice alta parte, insa mi-a zis ca si a lui face la fel de la 80.000. L-am intrebat daca poate sa genereze vreun defect fct asta si mi-a zis ca nu. Doar ca tre sa il schimb la urm. revizie. Costul e de 700 de lei cu manopera la ei.
Oricum m-am bucurat ca a facut un diagnostic pe toate zonele si masina e ok.

In legatura cu combustibilu nu stiu ce sa zic. Personal de 7 ani de cand o am, am alimentat si alimentez doar de la OMV. Anul trecut am bagat de la Petrom vreo 2 luni....si mi-au gasit la revizie musculite si alte mizerii in filtru. de vreo luna de cand s-a mai eftinit bag doar Maxx motion diesel. Parca mere mai bine si parca nu mai face figuri atat de des regulatorul.

Va tin la curent.Ms pt ajutor.
silviuplaton e offline   Reply With Quote
Vechi 15th December 2014   #8
EUGEN2008
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 07-07-2009
Locatie: brasov
Motorizare : 1.4
Posturi: 1,980
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

vrajeala cu 150.000 , daca iti si arata undeva scris promit sa mananc hartia (sper sa nu-ti arate pe o tableta sau calculator ) . Sunt masini la care s-a defectat la nici 50.000 km si sunt altele care au sarit de 3-400.000 km si au regulatorul original. Ai mai avea o sansa sa-l dai jos sa-l cureti, dar trebuie sa gesesti ceva mizerie in sita lui altfel nici o sansa de imbunatatire, singura solutie ramane inlocuirea. Gasesti si la 3-400 lei prin magazinele de piese de import si poti sa-l schimbi si tu ca nu e nici o inginerie, trebuie un torx de 25 parca si 10 minute de timp liber.
__________________
Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
EUGEN2008 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th December 2014   #9
Ampt
Loganist de 5 stele
 
Ampt's Avatar
 
Data inscrierii: 07-04-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi 75 CP Euro 5
Varsta: 47
Posturi: 4,511
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de EUGEN2008 Vezi Post
vrajeala cu 150.000...
Confirm şi eu că nu există pe nicăieri o astfel de recomandare, ci este doar dorinţa celor din reprezentanţe să mai adauge ceva la cifra de afaceri.
Ampt e offline   Reply With Quote
Vechi 16th December 2014   #10
silviuplaton
Incepator
 
Data inscrierii: 09-01-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : diesel
Varsta: 39
Posturi: 17
Membru :
[Incepator]
Implicit

Bine bine dar e atat de simpla schimbarea lui? Adica nu tre umblat si la calculator. Apropo de ceea ce spunea colegu de conversatie mai sus?
silviuplaton e offline   Reply With Quote
Vechi 16th December 2014   #11
skd_ozenel
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-07-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : H4
Varsta: 34
Posturi: 1,822
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

regulatorul se imbacseste cu depuneri provocate de aditivii anti-inghet din carburantii diesel asa-zis premium. depunerile devin importante la un moment dat si incep sa se lipeasca chestii pe acolo.
poti sa faci o curatare a sistemului de injectie cu conserva speciala de diluant special.
sau poti sa cureti doar regulatorul. e alegerea ta.
problema e ca la km astia s-ar putea ca daca ai vreun inceput de sfarsit la vreun injector, sa crape la curatarea asta.
skd_ozenel e offline   Reply With Quote
Vechi 18th December 2014   #12
lenush64
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-10-2014
Locatie: bacau
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
depunerile devin importante la un moment dat si incep sa se lipeasca chestii pe acolo.
Nu sunt deacord cu punctul de vedere prezentat mai sus.Regula spune ca depunerile,se depun,in rezervoare(peco),in rezervorul masinii,etc.Protectia elementelor pompei de inalta presiune si a injectoarelor este asigurata de un filtru,ce trebuie sa filtreze(conform Renault),la 2 microni.Daca ai argumente ca asa-zisele depuneri,trec prin filtru,poti actiona in judecata,cu sanse de cistig,pe Renault...,altfel poti retracta,ce ai scris mai sus...!

Va rog invatati sa citati corect posturi sau pasaje din acestea.

Last edited by IancuMIC; 18th December 2014 at 22:12.
lenush64 e offline   Reply With Quote
Vechi 21st December 2014   #13
lenush64
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-10-2014
Locatie: bacau
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cer scuze moderatorului,pentru greseala si neatentie!
lenush64 e offline   Reply With Quote
Vechi 27th January 2015   #14
Carmelo
Loganist de 5 stele
 
Carmelo's Avatar
 
Data inscrierii: 16-03-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : Tractor
Varsta: 28
Posturi: 1,242
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Referitor la subiect, am 115.000km si la fel face si a mea, se balbaie destul de urat la relanti, mai ales iarna la temperaturi sub 0 grade.
Problema a aparut inca din iarna anului 2013 cand aveam aproximativ 80.000km, insa nu am luat-o in seama.
Am gasit pe unele site-uri de piese auto, regulatorul de inalta presiune (care apropo se numeste SUPAPA CONTROL PRESIUNE ) la 200ron originala dacia, dar am gasit si la 300-400ron. Urmeaza sa o cumpar si sa o schimb.
__________________
Fara Semnatura.
Carmelo e offline   Reply With Quote
Vechi 29th January 2015   #15
vladmarcu86
Avansat
 
vladmarcu86's Avatar
 
Data inscrierii: 26-10-2008
Locatie: Bacau
Motorizare : 1.5 DCI 85 cp
Posturi: 139
Membru :
[Avansat]
Implicit

Eu l-am schimbat pe garantie la 20000 km, iar de vreo doi ani imi face probleme. Cand mi l-a schimbat, a fost nevoie de claculator sa-l citeasca, altfel nu pornea. Daca stie cineva ca se poate curata, il rog sa posteze. In ritmul asta, cam la doi ani trebuie sa cumpar regulator. 400 + manopera.
vladmarcu86 e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2015   #16
DjEvo
Junior
 
Data inscrierii: 09-10-2014
Locatie: Capitala
Motorizare : 1.2 16v
Varsta: 23
Posturi: 77
Membru :
[Junior]
Implicit

salut

voi vorbiti stric de diesel aici ?
patesc si eu acelsi lucru cu fluctuatiile la relanti doar ca am benzina 1.2 16v

DjEvo e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2015   #17
silviuplaton
Incepator
 
Data inscrierii: 09-01-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : diesel
Varsta: 39
Posturi: 17
Membru :
[Incepator]
Implicit

@carmelo
Te rog sa imi spui si mie care este rezultatul dupa ce il schimbi.
Eu m-am interesat la un service despre piesa si imi spuneau ca e vreo 450 lei pe comanda (la dacoserv spre ex este 650 plus manopera).Sunt curios daca trebuie umblat la calculator.
silviuplaton e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2015   #18
vladmarcu86
Avansat
 
vladmarcu86's Avatar
 
Data inscrierii: 26-10-2008
Locatie: Bacau
Motorizare : 1.5 DCI 85 cp
Posturi: 139
Membru :
[Avansat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de DjEvo Vezi Post
salut

voi vorbiti stric de diesel aici ?
patesc si eu acelsi lucru cu fluctuatiile la relanti doar ca am benzina 1.2 16v

Strict diesel. Tu nu ai regulator. Probabil la tine e de vina clapeta de acceleratie, sau senzorul de turatie care trebuie curatate

Citat:
Original a fost postat de silviuplaton Vezi Post
@carmelo
Te rog sa imi spui si mie care este rezultatul dupa ce il schimbi.
Eu m-am interesat la un service despre piesa si imi spuneau ca e vreo 450 lei pe comanda (la dacoserv spre ex este 650 plus manopera).Sunt curios daca trebuie umblat la calculator.
Rezultatul e ca relantiul nu va mai fluctua, iar motorul va merge rotund.
Am scris mai sus ca la mine a fost nevoie de calculator dupa ce mi-au inlocuit regulatorul. Dadeau mecanicii la cheie, dar nu pornea. Pe regulator exista si o mufa electrica, si probabil din cauza aia trebuie recitit.
Recomand inlocuirea acestui regulator intr-un service autorizat care sa aiba si calculator pt. logan.

Last edited by vladmarcu86; 30th January 2015 at 14:16. Motiv: Automerged Doublepost
vladmarcu86 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th February 2015   #19
atanatizante
Incepator
 
Data inscrierii: 23-01-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : dci 85cp
Varsta: 48
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

Aceeasi problema la relanti cu Logan-ul meu diesel de 85CP din 2007 ce are 112.000km la bord facuti preponderent in oras.
Am fost la Meridian si mi-au spus ca e de vina regulatorul de presiune si ca sa-l schimb cu manopera cu tot mi-au cerut aprox. 900 de lei si nu l-am schimbat.

@Carmelo (sau oricine altcineva), fii amabil si trimite-mi si mie niste link-uri pe PM cu ce ai gasit tu. Fac cinste!

Si totusi stie cineva daca se poate repara? E filtrul colmatat sau bobina e descentrata/dezaxata?

Multumesc anticipat,
A.
atanatizante e offline   Reply With Quote
Vechi 6th February 2015   #20
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 475
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

900 de lei !!! Niste nemernici, poti sa-l schimbi si tu. Nu stiu treaba cu calculatorul, daca trebuie pus, dar nu-ti ia foarte mult timp sa-l schimbi. Sau mai exista posibilitatea sa gasesti un baiat destept care are un program pentru diagnoza si te rezolva. Eu am gasit un baiat destul de ieftin care mi-a facut diagnoza si mi-a zis ca imi poate rescrie si injectoarele la nevoie, ma gandesc ca se pricepe si la regulator sa vada care-i treaba, se deplaseaza si acasa daca esti din bucuresti.
mariusstf e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
fluctuatie, turatie

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 02:29.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google