-Fluctuatie De Turatie logan 1.5 dci 85CP Fluctuatie De Turatie - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Fluctuatie De Turatie

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 7th February 2015   #21
Carmelo
Loganist de 5 stele
 
Carmelo's Avatar
 
Data inscrierii: 16-03-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : Tractor
Varsta: 28
Posturi: 1,242
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Revin cu anumite aspecte, legate de supapa asta.
In poza 1 aveti 2 supape (incercuite), in termeni tehnici ambele se numesc supapa control presiune, doar ca supapa cu probleme este cea incercuita cu rosu, cea cu sita (poza 2) si care se mai numeste si supapa IMV.
Supapa albastra costa 200lei, si este un rahat de plastic....
Supapa imv este cu mufa maro si costa in medie 500lei.
Nu vreau sa va derutez, dar am citit ca se poate curata, si daca se curata cand o punem inapoi nu o mai recunoaste calculatorul.
Oricum am sunat la Autocobalcescu si manopera este 75ron , inclusiv cu diagnoza pusa pe masina.
O sa uploadez si un scut video cu simptomele masinii cand se balbaie la relanti.

P.S. Am auzit ca o astfel de supapa desfacuta si curatata costa 350ron.
Attached Images
File Type: jpg 10962170_942058672480451_385814295_n.jpg (50.3 KB, 269 views)
File Type: jpg 10966830_942059375813714_142299565_n.jpg (66.9 KB, 263 views)
__________________
Fara Semnatura.
Carmelo e offline   Reply With Quote
Vechi 7th February 2015   #22
siv
Initiat
 
Data inscrierii: 01-01-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 33
Membru :
[Initiat]
Implicit

Da se curata , dar nu inteleg de unde ideea ca nu o mai vede calculatorul , sau ca ar trebui sa o codezi in vreun fel ... cititi linkul asta si o sa vedeti cum se curata si cum se desface mare lucur nu e ... http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?p=568238

Eu am curatat imv-ul la masina mea renault clio 1.5dci euro 3 , pot sa zic ca se ameliorase balbaiala dar dupa putin timp a revenit , ce am observat ciudat ... uzura (zgarieturi) pe pistonasul din interior , nu stiu cat de mult afecteaza supapa .
siv e offline   Reply With Quote
Vechi 7th February 2015   #23
sanduploiesti
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 07-05-2012
Locatie: PLOIESTI
Motorizare : 1,5DCI
Posturi: 170
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Va faceți prea multe griji!La Loganul meu problema asta o are de cand era noua.Acum am 262000km si tot asa face.Puteti cheltui bani pe altceva mai important decat sa plătiți 700lei pentru un moft!
sanduploiesti e offline   Reply With Quote
Vechi 7th February 2015   #24
atanatizante
Incepator
 
Data inscrierii: 23-01-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : dci 85cp
Varsta: 47
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de siv Vezi Post
Da se curata , dar nu inteleg de unde ideea ca nu o mai vede calculatorul , sau ca ar trebui sa o codezi in vreun fel ... cititi linkul asta si o sa vedeti cum se curata si cum se desface mare lucur nu e ... http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?p=568238

Eu am curatat imv-ul la masina mea renault clio 1.5dci euro 3 , pot sa zic ca se ameliorase balbaiala dar dupa putin timp a revenit , ce am observat ciudat ... uzura (zgarieturi) pe pistonasul din interior , nu stiu cat de mult afecteaza supapa .
Eu am o teorie.
Nu stiu daca e valabila, dar se poate ca din cauza mizeriilor din combustibil pistonasul sa ramana blocat pe deschis sau inchis.
Iar arcul sa-si fi pierdut din calitatile elastice (eventual s-o fi rasucit intr-o pozitie anormala) si drept urmare el dezaxeaza pozitia pistonasului.
Astfel acesta nu mai sta drept ci e usor inclinat si deci de aici si zgarieturile de pe el.
Deci supapa nu mai inchide perfect si de aici si diferentele de presiune, IMV-ul fiind responsabil - dupa cum cred ca stii - de presiunea constanta de combustibil din pompa sau altfel spus de aceeasi cantitate de motorina ce este introdusa in pompa (daca nu ma insel ...)

Acum cred ca ai doua variante: ori faci rost de alt pistonas eventual cu tot cu arc ori iti cumperi alt IMV (ori SH ori nou).
Totul tine de bugetul tau, de intelepciunea investitiei sau de ce vrei tu sa faci in definitiv.
Eu desi am un buget mic am ales sa merg pe calea intelepciunii (conform proverbului englezesc ca sunt prea sarac ...) si o sa iau unul nou de la Delphi.
Astfel, dupa un studiu de piata - peste 10 firme de piese auto - l-am gasit intre 380 si 435 de lei cu garantie de 18 luni, insa numai in baza unei facturi de montaj de la un service autorizat Dacia.
Dat fiind faptul ca eu cunosc pe cineva la Meridian am sa-l schimb acolo.
Si ca fapt divers, varianta cu 900 de lei (cel original Renault), am inteles ca de fapt piesa e produsa tot de Delphi dar e pusa intr-o tzipla si cutie cu insemnele Renault.
Ahhh ... cat despre chestia cu cititul IMV-ului de catre calculator, conform cunostintei ce e inginer la Meridian, e o vrajeala spusa pt. cei mai putin avizati cu scopul vadit de umfla factura ...

Cineva din link-ul pus de Siv spunea ca a la el problema a fost ca era garnitura de la busonul de combustibil, garnitura ce era stramba daca am inteles eu bine, si patrundea aer in rezervor ... am inteles bine sau e vorba de alta garnitura?

Last edited by atanatizante; 7th February 2015 at 12:30. Motiv: Automerged Doublepost
atanatizante e offline   Reply With Quote
Vechi 9th February 2015   #25
silviuplaton
Incepator
 
Data inscrierii: 09-01-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : diesel
Varsta: 38
Posturi: 17
Membru :
[Incepator]
Implicit

Multumesc tuturor pentru informatiile furnizate.
Ce ma intereseaza pe mine de asemenea este daca functionarea in felul asta a regulatorului poate afecta in vreun fel injectoarele....

Stie cineva ceva de treaba asta?
silviuplaton e offline   Reply With Quote
Vechi 10th February 2015   #26
vladmarcu86
Avansat
 
vladmarcu86's Avatar
 
Data inscrierii: 26-10-2008
Locatie: Bacau
Motorizare : 1.5 DCI 85 cp
Posturi: 139
Membru :
[Avansat]
Implicit

http://www.pieseauto.ro/regulator-pr...718451282.html
vladmarcu86 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th February 2015   #27
alinica
Incepator
 
Data inscrierii: 17-01-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : diesel
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Aceiași problemă o am și eu, am 96.000 km, logan 1.5, 85 cp fabricată in 2008.
Cam de pe la 85.000 km a inceput in felul următor: Iarna, dupa ce pornesc motorul si aeroterma, cam o data la 40 de secunde turația motorului scade puternic pentru o fractiune de secunda dupa care revine la normal.
Prima dată cānd a īnceput să facă așa am crezut că se oprește motorul. Se simte puternic această fluctuație a turației. Vara, daca aerul condiționat este oprit turatia motorului este normala, fara fluctuatii. La revizia de 105.000 km poate schimb si eu acel regulator daca acolo e problema.
alinica e offline   Reply With Quote
Vechi 12th February 2015   #28
lau
Loganist de 5 stele
 
lau's Avatar
 
Data inscrierii: 11-11-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.5 DCi / 85 cai
Varsta: 39
Posturi: 647
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Arad]
Implicit

Aceeasi problema am si eu. Nu il bag in seama deocamdata.
lau e offline   Reply With Quote
Vechi 19th February 2015   #29
VladLGN
Incepator
 
Data inscrierii: 09-05-2010
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 29
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Eu cred ca e de la aerul din conducte care este un mister pe unde il trage. La mine se manifesta asa:
-nu conteaza temperatura de afara
-servisare completa filtre nebunii.... la timp si pe origine.
-la cateva secunde se subtureaza usor( oscileaza turometrul, si se aude cum trage mai din greu)
-dupa oscilatie pe furtunul de retur apar bule de aer (sub forma de spuma)
-turata cam pe la 1800 de ture isi schimba tonalitatea apare un sunet in plus mai ascutit apoi dupa ce trec de 1800 revine la normal.
-cand e frig afara -6 -20 porneste cam la a 4 tura completa.
-bujii incandescente in regula.
Motor 1.5 dci 100120 in prezent face asa cam de la 60000
VladLGN e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2015   #30
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 31
Posturi: 680
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

In principiu este vorba de regulatorul de presiune asta cu privire la turatia instabila, cat priveste aerul pe retur e alta poveste. Cel mai sigur o duci la tester si iti spune exact ce problema are.
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 29th October 2015   #31
adriandu
Initiat
 
Data inscrierii: 11-08-2015
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 30
Membru :
[Initiat]
Implicit

buna ziua ,
-se vede la diagnoza ?
-multumesc
adriandu e offline   Reply With Quote
Vechi 29th October 2015   #32
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu prea se vede, doar daca e motorul rece dim il pornesti prima data dimineata cu testerul pe ea direct. Atunci se ved fluctuatiile.

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 29th October 2015   #33
lenush64
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-10-2014
Locatie: bacau
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca ai 2 injectoare cu o pierdere destul de mare in retur, si mai sunt si unul dupa altul in ordinea de aprindere,sa vezi atunci ce fluctuatie de turatie apare in functionare,chiar daca motorul e in regim termic...
lenush64 e offline   Reply With Quote
Vechi 29th October 2015   #34
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu m-am exprimat corect, gandindu-ma la mine care imi face asa doar cand e rece motor si doar iarna.

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 1st March 2016   #35
florentin84
Junior
 
Data inscrierii: 06-11-2008
Locatie: Giurgiu
Motorizare : 1.5dci 85CP
Varsta: 32
Posturi: 74
Membru :
[Junior]
Implicit

Cei care au probleme sa schimbe regulatorul de presiune.
Eu l-am schimbat in aceasta iarna (aveam in jur de 115.000 km) si am scapat de acele oscilatii suparatoare.
Pana sa pun testerul pe masina aveam impresia ca oscilatiile sunt doar la rece dar cand l-am pus am vazut ca acestea sunt si atunci cand se incalzeste motorul dar nu mai sunt manifestate in turometru. Pe tester se vede indiferent daca motorul este cald sau rece, deoarece presiunea oscileaza foarte mult, nefiind in parametrii corespunzatori.
Eu am dat 300 si ceva de lei pe regulator, il gasiti pana in 350 lei de origine Delphi.
Cu tester si manopera m-a costat pana in 500 lei.
Eu unul ma bucur ca am scapat. Pana sa-l schimb la rece scadea turatia destul de mult, parca murea motorul, asa se manifesta.
__________________

Last edited by florentin84; 1st March 2016 at 17:04.
florentin84 e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd March 2016   #36
lenush64
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-10-2014
Locatie: bacau
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

"Cei care au probleme sa schimbe regulatorul de presiune."...Exista posibilitatea ca cei care vor inlocui regulatorul de DEBIT(s-a discutat mult pe aceasta tema,n-are rost sa reiau),sa constate ca problema persista,situatie destul de delicata... Aceeasi manifestare,poate avea mai multe cauze,iar regulatorul de debit defect,este doar una din ele... Verificati si masurati de 7 ori,inainte de a lua o hotarire,care de regula costa...
lenush64 e offline   Reply With Quote
Vechi 4 Zile in Urma   #37
GTAdrian
Initiat
 
GTAdrian's Avatar
 
Data inscrierii: 09-07-2007
Locatie: CRAIOVA
Motorizare : 1.5 DCI 85 CP
Varsta: 41
Posturi: 37
Membru :
[Initiat]
Implicit

Logan diesel 85CP pierderi de turatie, si vara si iarna, indiferent daca motorul este rece sau cald. Dupa 2 opriri de motor la relantii, am mers cu masina in service. Pe tester nu aparea nici o eroare, la verificarea presiunii de debit aceasta oscila foarte mult, intre 120 si 300. A fost inlocuit senzorul de presiune, dar tot avea pierderi, montat inapoi senzorul de presiune, si a fost inlocuitregulatorul de presiune. Dupa inlocuire acestuia presiunea oscila intre 230 si 236.Am scapat de pierderile de turatie. Pret inlocuire(piesa +manopera) 450 RON.
__________________
LOGAN KISSFM 1.5 DCI 85CP ROSU PASSION
GTAdrian e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
fluctuatie, turatie

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 13:45.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google