Ford Focus 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Fata de Logan e alta clasa de comfort, si ma refer strict la pozitia in scaun. Ma impac foarte bine cu ea. Ca sunt altele mai comfortabile e altceva.

    Dupa ce merg mai mult cu ea, imi voi exprima o parere asupra tinutei de drum.

    Comment


    • #32
      Acum depinde foarte mult si cu ce o compari si cu ce esti obisnuit- orice om care conduce Logan acum daca s-ar urca in Dacia 1300 i s-ar parea super naspa masina..cu toate ca multi din noi si au facut ucenicia pe acea masina si au iubit-o.
      Dc te dai jos din X5 si te urci in Ford Focus...ti se pare cam naspa- si nu o zic cu rautate sau alte ganduri ascunse...dar pur si simplu e in fiinta umana ca atunci cand se obisnuieste cu binele sa sub-aprecieze mai putin binele (ia du te acum la WC ul din fundul curtii...cum ti se pare? Culmea e ca bunicii nostri chiar nu aveau o problema cu asta ).
      In schimb daca ai in curte VW Golf Toyota Corolla Kia Ceed Mazda 3 etc- masini din clasa compacta- cand te urci in Ford chiar ti se pare o masina corecta.

      Ford Focus e etalon in clasa compacta pentru trenul de rulare- e considerata compacta cu cel mai bun tren de rulare din clasa ei.

      Alex abia astept sa ne dai vesti cum o simti.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • #33
        Eu am condus foarte mult modelul asta (masina fratelui luata de noua), nu vreau sa exagerez, dar da-te jos de la asta dupa un drum de ~1000 km si urca-te in Logan la volan, atunci ai sa simti si intelegi foarte bine care e diferenta intre cele doua la capitolul confort.

        Nu e una limuzina si ata caruta, dar e cu o clasa peste.

        PS: Cezar, mie bordul imi place cel mai mult la Flocus (mai frumos ca la GolfV), treaba de gusturi.

        Motorul e cam turat in ultima tr, ~3900 rpm la 130/h
        De fugit m-am dus cu 190/h pe autostrada, cred ca e arhisuficient la motorizarea asta.

        Comment


        • #34
          In Octombrie am facut singur un drum Munchen Bucuresti fara oprire (doar sa alimentez am oprit), nu am simtit decat oboseala psihica! Zilnic fac 100-150 de km in oras cu ea si sincer dupa 2,5 ani de cand am focus 2 facelift pot spune ca nu m-am saturat de ea! Nu simt nevoia de altceva, e o masina la care nu am schimbat absolut nimic, o masina sigura (am simtit pe pielea mea dupa accidentul cu acel x5), o masina caruia chiar nu am ce sa-i reprosez (decat sistemul de deschidere capota, dar aia o deschid destul de rar, plus ca geamurile nu se sterg de apa la coborare/urcare) foarte manevrabil, foarte stabil. Pe langa toate astea mai e si usor de intretinut. Mie imi place bordul, este inchegat, nu stiu ce sunt aia greieri in masina asta. Sa o stapanesti cu placere si am sa urmaresc threadul tau, vreau sa vad cum se comporta pe gpl, eu inca nu am curajul sa fac pasul, plus ca pe aici nu am vazut statii gpl la tot pasul!

          Comment


          • #35
            Cred ca nu apuca 50 km pe benzina.

            Foarte probabil marti intra la GPL.

            De 1 saptamana merg cu benzina si ma simt furat.

            Comment


            • #36
              Frumoasa masina ! Felicitari pt noul bolid ... in ultima perioada s-au inmultit si Ford-urile Focus ca ciupercile dupa ploaie .... Iti doresc cat mai multi km fara probleme si sa ne tii la curent cu evolutia masinii si daca se poate , si unele preturi la revizii , piese

              Comment


              • #37
                Daca tot nu fuge, macar comfortabila sa fie, nu?
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #38
                  Eu il inteleg perfect pe initiator. Si pentru mine lipsa confortului e cel mai mare defect al loganului. De 3 ani de cand il am ma "lupt" cu pozitia incomoda la volan (am 1.82) si cu insonorizarea. Daca ar fi sa-l schimb as face-o strict pt astea doua probleme.

                  Legat de Focus, m-am plimbat mult cu un 1.6 din 2006 si personal mi s-a parut o masina foarte inghegata. Desi proprietarul avea un subwoofer imens in portbagaj, n-am auzit nici macar un greieras in masina ( era luata de noua si trecuta bine de 100k).
                  Mult success cu noua masina!
                  Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                  "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by einstein1984 View Post
                    Daca tot nu fuge, macar comfortabila sa fie, nu?
                    Dar ce intelegi prin masina care fuge?Ca in niciun caz Logan nu intra in aceasta categorie
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • #40
                      La ce super autostrazi sunt in Romania , la ce nivel de trai exista acolo , la cat de multi bolizi sunt, un motor amarat de 100 si putini cai e si normal ca nu fuge. 190 de km/h e o viteza mult prea mica pentru Romania, nu te poti descurca cu o astfel de masina acolo.....ma doarE mucii!

                      Alex, ce instalatie GPL pui (sau ai pus deja)? Pe Logan ce aveai?
                      Last edited by PCH; 9 December 2014, 01:26.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by einstein1984 View Post
                        Daca tot nu fuge, macar comfortabila sa fie, nu?
                        E peste Logan 1.6 8v ca "fuga"...asta cu 1375 kg masa proprie.
                        Chiar ma impresionat cum trage...ma asteptam sa fie lesinata rau. Sa ne luam la bataie sa o strang de gat

                        Primele impresii : tinuta de drum foarte buna, se aseaza excelent pe drum la viteze mar, tinde sa supravireze deci e ok ,franele sunt foarte eficiente (nota 10), cutia merge superb (precisa si ferma) , foarte bine inchegata si silentioasa...nici in 6000 rpm nu se aude motorul, pozitia in scaun i just love it.

                        Minusuri : ca orice hatch care se respecta are un zgomot de rulaj care vine din spate(putin sesizabil)...atat am descoperit momentan.

                        GPL probabil vineri si va fi un Tomasetto Stag 4...asta mi au recomandat multi.
                        Last edited by alessandro; 9 December 2014, 02:12.

                        Comment


                        • #42
                          Da, dar tu vii de la 16V si esti "racer" Pune raftul/copertina la portbagaj si mai atenueaza din zgomotele din spate.
                          Daca la 6000 de ture nu auzi motorul, e nevoie de ORL. Am facut A1 la 180-190 cu una similara si se auzea motorul bine merci pana la 160, dupa aia intervenea vantul.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #43
                            Daca cauti pe Google, definitia cuvantului HATER, in dreptul lui o sa apara explicatia simpla si seaca ->"einstein1984" ))))))))))
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by emilemy View Post
                              in ultima perioada s-au inmultit si Ford-urile Focus ca ciupercile dupa ploaie ....
                              Eo chestie ciclica. La inceputul anilor 2000, au invadat romania Passaturile. Pfff, cine avea Passat era tatic, cu clasicul motor de 1,9 TDI. Dupa 2005-2006 a fost era Golfurilor IV, cu clasicul motor de 1,6 si 100 cai. Cine avea Golf IV cu 1,9 TDI si 105 cai era ză father of all knowledge. Dupa 2009-2010, a inceput era BMWurilor de toate culorile. Iar acum am observat si eu o invazie de Focus si Forduri Ka. In Galati sunt Forduri Ka, probabil cam cate Loganuri... Cand se intampla chestii de genul, trebuie sa realizam ca isi schimba neamtul garderoba....

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by alessandro View Post
                                GPL probabil vineri si va fi un Tomasetto Stag 4...asta mi au recomandat multi.
                                Tomasetto?! De ce nu mai vrei BRC de la Vernesti? N-ai fost multumit de instalatia de pe Logan?

                                Ai facut o alegere buna cu Focus-ul. Sa-l stapanesti sanatos!

                                L.E. Archangel80, era Golf-urilor 1.6 16v a inceput dupa 2011, adica atunci cand au inceput nemtii (cei care fac putini km) sa se plictiseasca de ele.
                                Last edited by vitriol; 9 December 2014, 09:25.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google