Ford KA - Dă Curse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    BIG LIKE la masinuta asta...

    Comment


    • #17
      masina aia o ai de la prietenu meu Militaru Adrian din Chitila, super meserias a fost ca a modificat-o
      vinzi cumva etrierii aia fata de nissan s14? as fi interesat ;)
      ​​​​​​

      Comment


      • #18
        @ozenel: MERSI
        @Leo: da, este de la el.Daca e sanatate, voi continua ce a inceput el...
        Imi pare rau, nu vand etrierii.Imi plac tare mult ...
        Aveam o scurgere urata a racordului de frana care intra in etrier, si l-am dus la reparat...la Racing Nick.Astept si eu o propunere de magazin de piese mai ieftin decat astia , ca in ritmul asta , daca ma mai duc de 2-3 ori la ei ajung sa dau cat am dat pe masina.Scumpi rau...
        Fara Semnatura.

        Comment


        • #19
          Ce i-am rupt fîșu aseara la fraier...
          Cam asa se aude din interior
          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.




          Mi-am furat-o aseara de la o pisica 2.2 200cp, cu doar o masina.
          Eu zic ca este un rezultat bun intrucat masina la plecatul de pe loc stă prost, mai ales ca are cutia originala de 1.3
          Fara Semnatura.

          Comment


          • #20
            2.5 poate ..ca nu exista 2,2 de 200cp ......nu e rau pentru 136 cp ,totusi cu reno 5 1.8 137 cp a stat bine pe 1 si 2 pe 3 l-a spulberat 5ul..si 5ul ala nu tragea la forma maxima
            ....revizuiestei evacuarea .mai arunca plastice din ea
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • #21
              Se poate, asa mi-a zis el (2.2 200cp) ... ideea se pastreaza, din cauza cutiei masina incepe sa traga si sa prinda aderenta ,de-abia pe sfarsit de a 2-a

              Intradevar evacuarea trebuie refacuta , intrucat e praf si miroase a gaz ars in habitaclu.
              Masina a intrat la refacut...am dat jos barile,scaunele.O sa incep cu interiorul si anume sa scot plasticele din el.

              Cateva poze cu troaca...
              Attached Files
              Fara Semnatura.

              Comment


              • #22
                Gume proaste .... Punei niste gume noi premium si o sa vezi ca dabea ia scartz a 2 ...punei serpi .. Sunt multe forduri cu serpi ... Se gasesc si noi la bani putini !
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • #23
                  lau...
                  era normal sa ma faca 5-ul ... e cu cel putin 300 kg mai usor...(fara a lua in considerare rugina de pe ea

                  de unde stii tu cum tragea/trage cabrioleta?

                  cutia da.. e de 1,3 ( masina am gandit-o pt. autoslalom.. nu liniute) pentru accelerari rapide in treptele 1&2... daca pui cutie de 1,6 se schimba situatia.. in fine...

                  evacuarea da.. e un amalgam.. dar nu o sa ajute cu absolut nimic la accelerarea pe 402 m

                  ti-am adus piesele dar nu ai mai venit vineri la biblioteca
                  sa ma
                  anunti cand ai timp

                  serios... gume premium? cate gume premium ai pus tu pe masinile tale?

                  serpi? bani putini? eu sub 130 lire nu am gasit... chiar crezi ca nu puneam serpi daca gaseam mai ieftin?

                  ia arata-mi tu alea multe forduri cu serpi de lanoi
                  Last edited by treishu; 24 March 2014, 01:32. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by lau911 View Post
                    2.5 poate ..ca nu exista 2,2 de 200cp ......
                    Pe E46 facelift 320i avea motor de 2.2 170cp. Probabil pisica a primit un transplant cu motorul asta si restul de cai pana la 200cp i-a luat din braduletii de la oglinda.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by treishu View Post
                      lau...
                      era normal sa ma faca 5-ul ... e cu cel putin 300 kg mai usor...(fara a lua in considerare rugina de pe ea

                      de unde stii tu cum tragea/trage cabrioleta?

                      cutia da.. e de 1,3 ( masina am gandit-o pt. autoslalom.. nu liniute) pentru accelerari rapide in treptele 1&2... daca pui cutie de 1,6 se schimba situatia.. in fine...

                      evacuarea da.. e un amalgam.. dar nu o sa ajute cu absolut nimic la accelerarea pe 402 m

                      ti-am adus piesele dar nu ai mai venit vineri la biblioteca
                      sa ma
                      anunti cand ai timp

                      serios... gume premium? cate gume premium ai pus tu pe masinile tale?

                      serpi? bani putini? eu sub 130 lire nu am gasit... chiar crezi ca nu puneam serpi daca gaseam mai ieftin?

                      ia arata-mi tu alea multe forduri cu serpi de lanoi


                      Ce te-ai aprins asa ,nu cred ca am zis cu ratate !
                      Stiu ca nu e o masina de liniute , se poate sa fie cu 300 kg mai usor 5ul nu ma contrazic .....(de rugina nu mai zic) .

                      De unde stiu cum tragea cabrio ? am mers in masina aia si ne-am dat cand aveam motorul pe logan .... m-a batut ....dar ma asteptam sa ma bata mai rau ! + ca nu avea o cutie ok pt motorul ei .


                      Am avut destule seturi de roti ca sa testez cateva anvelope semipremium ( yokohama ,toyo , kumo ) ....premium am avut ( michelin , dunlop sp sport ) ... daca nu pune jos nimic pana la capat de treapta a 2 ..iti dai seama ca nu il pun sa ii schimbe cutia ,i-am sugerat niste anvelope mai aderente .

                      Despre serpi ..130 lire nu mi se pare o avere pt o galerie ... si ar fi cea mai buna alternativa sau poate cumpara o galerie sh de escort si sa o adapteze e in functie de buzunarul fiecariua !

                      NU CONTESTE CA MASINA NU ESTE FACUTA BINE SAU CA NU TRAGE ,doar incerc ca dau un sfat unui coleg de forum ,e obtiunea lui ce vrea sa faca .
                      Eu am vorbit si cu tine si ti-am zis ca a iesit o masina tare .... imi pare rau ca mi-am luat alt ceva inainte sa o pui la vanzare !

                      Numai bine !

                      Vitriol : ai dreptate poate o fi fost un 2,2 de 170 .... multi posesori de bmw cred ca 30 de cai se pot scoate din soft la o benzinara aspirata !
                      Dar cel mai intalnite combinatii la pisici sunt 2.5 24v
                      Last edited by lau911; 24 March 2014, 12:37.
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • #26
                        Ii dau dreptate lui Adrian , intrucat un Renault 5 (cabrio) este mult mai usor decat un KA cu Rollcage.
                        Masina a fot gandita de autoslalom(coasta).Probabil o sa pun alta cutie, dar nu pentru 402...ci pur si simplu una mai lunga de 1.6 sau 1.8

                        Cat despre gume, pe fata sunt toyo si sunt foarte bune...
                        Va multumesc pentru sfaturi, voi tine cont de ele.

                        Momentan lucrez unpic la aspectul interior, dupa Paste voi incepe lucrarile si la motor.
                        Cat despre ala cu pisica, nu stiu ce,cum,cati si de care cai avea ...
                        Poate ca aveam ceva sanse sa mai recuperez din distanta dar cand incepusem si eu sa prind aderenta, a trebuit sa franez.
                        Momentan nici nu cunosc bine masina, nu m-am dat de multe ori cu ea, nici nu stiu cum am schimbat vitezele (dupa auz, nu m-am uitat la turometru)
                        Fara Semnatura.

                        Comment


                        • #27
                          Are anvelope Firestone pe fata din 2012.

                          daca vrei sa o usurezi... scoate instalatia de extinctoare si rollcage-ul. plasticele alea de pe spate si fetele de usi au maxim 10-15 kg

                          scapa de rezervorul ala mare de pe spate si pune-i unul mic (ma apucasem eu sa fac unul dar nu am dus la sfarsit operatia)

                          pune-i plexiglas in loc de geamurile spate si fa-ti un hayon de fibra

                          per total se usureaza masina cu 50-70 kg... in mare..(exceptand rollcage-ul - nu stiu ce greutate are)

                          cutie IB5 de escort (1,6 sau 1,8) se potriveste la fix fara alte adaptari.

                          cat despre dat-ul cu cabrioleta... nu sunt convins ca adi stia ce face )))

                          va arat eu cum trage un 5 cu 1,8 16v (poate 2,0 16v) ....cu prima ocazie

                          Comment


                          • #28
                            Da , am scos acele putine plastice din masina, fara fetele de usi.Instalatia de instinctoare nu o scot si nici rollcage-ul (pe rollcage scrie ca are intre 50 si 55 kg) ... pana la urma nu este o masina de linii iar rollcage-ul este un element de siguranta (si stabilitate) in plus.
                            Am discutat cu Adrian si despre rezervor ... este in plan pe viitor ; am gasit si cutie de escort de 1.8 la doar 200ron, trebuie doar sa ma duc sa vad in ce stare se prezinta.
                            Cateva poze cu masina imprăștiată :
                            Attached Files
                            Last edited by Carmelo; 26 March 2014, 21:44.
                            Fara Semnatura.

                            Comment


                            • #29
                              Astazi dupa ce am scos fordu din garaj, nu a vrut sa mai porneasca.
                              Mi s-a parut suspect inca de la prima cheie, intrucat pompa de benzina avea alt sunet fata de cel normal
                              Asa ca am desfacut-o, si iata ce am gasit atat pe sita pompei, cat si pe fundul rezervorului.
                              Am curatat-o, am pus-o la loc iar cand am pus contactul nu mai mergea deloc.
                              Stitu ca este submersibila, dar ca sa porneasca (adica atunci cand pun contactul pe prima treapta) trebuie sa stea in lichid??Intreb ca sa stiu daca ma agit cu asta sau iau alta.Momentan nici eu nici Adrian(fostul proprietar) nu stim de pe ce motorizare este pompa.

                              P.S in timp ce scoteam evacuarea pentru reconstructie am constatat ca bieleta de directie si burduful sunt varza.Cumparat piese noi.
                              Attached Files
                              Fara Semnatura.

                              Comment


                              • #30
                                Se munceste la masina in speranta ca va fi gata pana pe 10-11 mai pentru etapa de DragRacing.
                                Am vopsit partial interiorul, inlocuit fete de usi cu ceva light (- cateva kg), geamuri spate plexiglass, revopsit capota, experimentat fibrologie pe bara spate si bara fata.

                                Am cumparat o cutie de viteze mai lunga de ford escort 1.6 16v, urmeaza a fi montata , dar nu inainte sa fac evacuarea, care sper sa fie gata in weekend.
                                Attached Files
                                Fara Semnatura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google