Reglaj Culbutori Logan 1.4 Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj Culbutori Logan 1.4 Gpl

    Stie cineva cat trebuie sa aiba culbutorii? La fel ca pe benzina?

  • #2
    nu stiu ce distanta trebuie sa fie dar iti recomand sa mergi la un service sa ii reglezi
    la mine se cunosate nu mai trepideaza motorul si merge mai bn

    Comment


    • #3
      15 la admisie, 30 la evacuare. Asa mi-a spus cand a facut diagnoza.
      Zona geografica dauneaza GRAV sanatatii!
      Pentru sanatatea dv., evitati sarea, zaharul si Romania!

      Comment


      • #4
        La motorul 1.4 gpl cat trebuie sa fie la admisie si cat la evacuare? .....multumesc

        Comment


        • #5
          Vad ca un singur raspuns n-a fost bun, eu la atat ii fac la Logan 1400 si 1600 si tin sigur peste 30 000 km (am avut taximetrist care a venit la 50 000 km dupa reglajul de mai sus si ramasesera jocurile la evacuari intre 0,15 si 0,25 dar mergea batraneste). Dar sunt persoane care apasa acceleratia cu ambii pantofi, daca reglezi evacuarea la 0,20 poate anula jocul evacuarilor la 25 000 km adica inainte de urmatorul reglaj.
          Ar mai fi de luat in considerare si indemanarea, una e sa ai intentia de a regla la atat si alta e sa si reusesti, apoi trebuie stranse contrapiulitele la cuplu si dat cu mastic de etansare la capac sau pusa garnitura noua, altfel curge ulei in toate directiile.
          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

          Comment


          • #6
            Reglajul supapelor la rece este urmatoarea la admisie de la 0,10 la 0,15 iar evacuarea de la 0,25 la 0,30. Am condus 120000 Km cu GPL si motorul se comporta foarte bine daca sti sa il exploatezi.

            Comment


            • #7
              am 120000 si se aude un tacanit infundat mai ales dimineata cand e rece,..sa fie de la culbutori?garnitura de la capac daca e metalica de ce se schimba

              Comment


              • #8
                as recomanda 15 admisie -30 evacuare este ok

                Comment


                • #9
                  eu i-am reglat la 0,15 pe admisie si pe evacuare sa intre lera de 0,25 si cea de 0,30 sa nu intre.
                  dimineata cand am pornit motorul nu se ma aud ca inainte de reglaj.

                  Comment


                  • #10
                    eu mi-am facut 15 cu 20 si merge ok....
                    My ride

                    Comment


                    • #11
                      @Mr Sebi 15 cu 25-30 e cel mai ok
                      15 cu 20 era la dacia 1300/1310 bafta
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • #12
                        La rablele mele reglez 0,30 la toti culbutorii.Motorul merge foarte bine,are compresie corecta pe toti cilindrii si mai ales consuma mai putin.In prima saptamana cand am luat Dokker-ul i-am reglat culbutorii la 0,30 !
                        Nu ma derajeaza ca se aude un clantanit infim !

                        Comment


                        • #13
                          E recomandat pe gpl, ca sa aiba de unde scadea jocul la evacuare, sa se aleaga maximul recomandat in marja de reglaj, adica 0.3. Insa admisia nu ai de ce sa o reglezi asa, nu se lasa ca evacuarea.
                          Oricum ma indoiesc ca motorul ar merge rotund, stiu sigur ca trepideaza si la 0,25 pe admisie, banuiesc ca te referi doar la evacuare.
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by iulius s.p. View Post
                            Reglajul supapelor la rece este urmatoarea la admisie de la 0,10 la 0,15 iar evacuarea de la 0,25 la 0,30. Am condus 120000 Km cu GPL si motorul se comporta foarte bine daca sti sa il exploatezi.


                            Salut, te rog sa detaliezi putin cand te referi la exploatare, cum ar trebui sa mergi pe gpl? Multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Deoarece pe timp calduros se merge mai mult pe GPL, este indicat sa se circule zilnic cel putin 20km pe benzina(cand motorul este cald si un traseu mai lung).De asemenea conteaza sa faci revizia la timp(eu am Landi Renzo si schimb ambele filtre la 15000km,si verific si sistemul ). Am inlocuit kitul de garnituri la 150000km(acum am 190000km)si comsumul este de 8,6-8.9% in mixt.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google