Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E defect de fabricatie, si se pare ca este defect general.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • @aris86 Daca e cum ai scris in #1497, fuga la reprezentanta.
      P.S. Postul #1493 nu era pentru tine in special.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Am dus-o la reprezentanta ca aveam o programare la caroserie. Au zis ca o sa se uite maine la ea, ca azi sunt cam ocupati. Parca mai crescuse un pic pata. Poate trebuie inlocuit furtunul. O sa-i mai stresez maine cu telefonul.

        Comment


        • Fara poze nu discutam.
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by aris86 View Post
            Azi cand m-am uitat la motor, am gasit o pata de ulei, nu ma gandeam ca or sa apara asa repede probleme cu uleiul.
            La tine e intinsa pata si pe furtun si in partea dreapta. La mine era doar putin, probabil ca daca nu vedeam atunci si deschideam capota astazi de exemplu, arata ca la tine.

            Inca ceva, am scris acum cateva saptamani ca mi s-a intamplat de 2 ori in interval de 1 minut, sa se auda un sunet ca si cum ai zgaria cu creta pe tabla, si o vibratie in volan, atunci cand roteam de el.
            Mersesem cu ea vreo 20 de km, am oprit pentru cateva minute, iar cand am pornit masina si am tras putin de volan, s-a auzit acel sunet si a vibrat in volan pentru jumatate de secunda, apoi nu a mai facut.
            Am mers 10 metri mai in fata, crezand a cam vreo piatra intre rizurile la cauciucuri si iar a facut pentru o fractiune de secunda.
            De atunci nu a mai facut, pana alaltaieri, cand tot asa, am virat putin pe loc si a facut pentru o fractiune de secunda+ acea vibratie in volan.
            De la ce poate fi?

            Comment


            • A mai observat cineva acest lucru ca s-a dezlipit pe o portiune plasticul de parbriz. Apa nu intra ca a fost spalat cu un aparat de presiune, OARE ASA O FI VENIT DIN FABRICA . Sunt curios si astept sa se uite si altii la masinilie din posesie !
              Attached Files

              Comment


              • Sper sa nu uit, ma voi uita si eu. Cam multe probleme in ultima vreme...

                Comment


                • Piesa (1) nu e lipita de parbriz, ci mai degraba asezata mai bine.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by Tinuletz View Post
                    A mai observat cineva acest lucru ca s-a dezlipit pe o portiune plasticul de parbriz. Apa nu intra ca a fost spalat cu un aparat de presiune, OARE ASA O FI VENIT DIN FABRICA . Sunt curios si astept sa se uite si altii la masinilie din posesie !
                    Asa este si la mine, oricum se scurge apa intre parbriz si acel plastic si ajunge direct in orificiul de jos care colecteaza toata apa. Mie mi-au deslipit acel buretel de pe interior, pe care sta acel plastic, cand a fost nevoie sa umble la aeroterma sa extraga frunzele aspirate. Stai linistit, a stat mult in soare si s-a deformat un pic acel plastic.

                    Comment


                    • Banuiam ca e asezata si nu lipita, dar mi s-a parut dubios ca este asa de bine asezata incat zici ca este lipita si doar in mijoc este cracanata ! Oricum sa vedem ce zice lumea sau cat de bine e montat acel plastic din fabricutza mama

                      Comment


                      • Acel plastic se cam cracaneaza. Va obisnuiti cu ideea...sau incercati diverse lipeli. E din ciclul "asa e ele", "bune-rele asa-i ele".
                        O singura consolare: cautati si uitati-va pe strada, vecini, prieteni, oriunde...la FORD FUSION. Uitati-va in acelesi loc ca la Daciile voastre, la acel plastic de sub parbriz...si veti vedea acolo CRACANARI!!!
                        Nu e vorba de moartea caprei vacinului...e doar o camparare a nivelului de RAIE.
                        Si cred ca la Dacia se va gasi remediul...colegii nostri forumisti inventivi vor rezolva cumva problema.
                        La Ford nici macar nu vor recunoaste.

                        Comment


                        • Un coleg de al meu zicea sa lipesc ace plastic de parbriz cu perlandez. In fine, cum reusim sa acoperim spatiul din jurul busonului de la lichidul de parbriz, pe acolo intra multe frunze si inevitabil ajung in aeroterma.

                          Comment


                          • aris86 = Eu aspir acele frunze cu aspiratorul , ca am unchi care sta la casa , iar cat despre lipit cu prelandez nu e o solutie in timp se duce tiganeala si daca ai nevoie sa umbli acolo vreodata ai sa-ti blesetemi zilele .... asa ca ramane vorba colegului : " Sa nu moara si CAPrA VECINULUI si sa lasam raia acolo ca o veni pana la urma cineva cu vreo inventie".

                            Comment


                            • Desfaci toata grila de plastic ca sa reusesti sa aspiri frunzele. Cand au desfacut la mine, am observat ca exista un mic grilaj la aeroterma si numai poate fi introdus aspiratorul. La Logan 1, nu exista acel grilaj si poate fi introdusa cu usurinta teava de la aspirator.

                              Comment


                              • Revin cu pozele promise:

                                Poza nr.1 surprinde aria aburita la exterior. In principiu am cam lamurit problema, e de la conditiile atmosferice.

                                Pozele 2,3 si 4 ilustreaza zona de sub vaporizator unde am descoperit umezeala. In prima poza am marcat cu rosu zona dintre vaportizator si pasla unde daca pun mana e iarasi umed spre ud. Am observat ca se vede si pe poze condensul format.

                                PS: Am uitat sa fac poze la conductele din spatele airbagului de la pasager. Daca nu uit, voi face maine poze si la acele conducte sa le urc aici. Ca idee, astazi dupa un drum de vreo 600 km cu AC 95% din distanta nu am avut probleme cu picaturi cazute din senin, drept e ca nici nu am mai verificat daca a reaparut umezeala in zonele indicate.
                                Attached Files
                                Last edited by MAVERICK_SS; 4 August 2014, 21:13.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google