Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O sa fac o poza pe lumina fara blitz
    Uleiul il schimb atunci cand zice CB-ul
    sigpic

    Comment


    • este uleiul din fabrica, 5000 km

      Comment


      • Originally posted by Fanez View Post
        La tine pare o spuma neagra.
        O fi poza unui termos cu cafea?

        Comment


        • Originally posted by mirceammd View Post
          Ati patit si voi asa? E de la condens? E drept ca fac drumuri scurte prin oras dimineata. E de rau? Ce spuneti? 1.0 sce

          Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
          Temperatura scazuta peste noapte...condens de apa in motor...drumuri scurte...motorul nu atinge temperatura de regim = spuma pe buson, indiferent ce ulei folosesti.
          E drept ca la un ulei sintetic spuma ,,se sparge,, mai repede si nu mai este atat de evidenta pe buson, ca la un ulei mineral.
          Nu este cazul sa te ingrijorezi din aceasta cauza, este un fenomen normal.

          Comment


          • Uite aici unele explicatii, pentru cei care sunt stresati de acea spuma.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Da. Zice ca:
              This is more common than you might think.* A weather change from warm, moist weather to cold weather or repeated frost (condensation) on the vehicle and frequent high dew points can create moisture to form in the crankcase...
              exact cum am zis si eu.

              Comment


              • Salut! Am revenit si eu cu problema din momentul in care ridic roata dreapta pe cric si o invart cu mana, iar sunetul provine de undeva de unde intra planetara in cutie, la roata nu se aude nimic, am si demontat roata.. Specific ca masina are 60.000 km si este diesel 90 cai. Am atasat si un video de pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=ybj3CqMu-OU
                Multumesc!
                Last edited by ten; 12 November 2017, 21:36.
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • Nu știu dacă aveți alte idei. Nu am reușit să desfac mufa de pe becul H4. Am văzut tutoriale logan dar nici nu se compară. Mufa parcă este sudată. Am tras de ea vreo 5 minute chiar și când părea că se forțează clema care ținea becul. Am tras cât am considerat de bun simț al materialelor până când mă temeam că stric clema de prindere.

                  Singura mea idee în acest moment este să o rezolv în service, probabil cu scoaterea farului și apoi separarea becului de mufă.

                  Comment


                  • Originally posted by ten View Post
                    Salut! Am revenit si eu cu problema din momentul in care ridic roata dreapta pe cric si o invart cu mana, iar sunetul provine de undeva de unde intra planetara in cutie, la roata nu se aude nimic, am si demontat roata.. Specific ca masina are 60.000 km si este diesel 90 cai. Am atasat si un video de pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=ybj3CqMu-OU
                    Multumesc!
                    Ceva din poză, rulment(i)
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Am avut si eu azi dimineata prima problema la pornire cu 0.9! Am facut aceeasi rutina pe care o am zilnic, am dat la cheie si motorul a pornit dar apoi a murit imediat ce am luat mana de pe cheie.
                      Am pus din nou contactul si surpriza, motorul n-a mai vrut sa porneasca! Electromotorul invartea, dar nu pornea. Am reusit pornirea din a treia incercare, dupa ce am tinut demarorul in jur de 10 sec!
                      Tare ciudata treaba, mai ales ca nu era deloc frig dimineata!

                      Comment


                      • Comportamentul asta nu l am experimentat.
                        Ulterior a mai facut vreo figura ?

                        Comment


                        • La urmatoarea pornire , la plecare de la serviciu a pornit la "sfert" ca de obicei! Sa vad maine dimineata ce se mai intampla!
                          Last edited by DannyMC; 13 November 2017, 22:00.

                          Comment


                          • Umezeală în aer
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Folositi si voi masina numai cand e uscat aerul.
                              Noroc de faptul ca nu avem un climat de jungla in Romania.

                              Comment


                              • @t0rquemada Pot intelege ca umezeala e un factor, dar am mai pornit masina si in alte zile umede, chiar mult mai umede ca azi si totusi nu a mai facut asa! Ce altceva poate produce problema?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google