Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azi a dat iar sa moara... Dar am salvat-o din acceleratie. Dacă iarna trecuta a fcut asa de vreo 3-4 ori, de sambata pana azi a facut in fiecare zi... Fix dupa update-ul de soft... Asa ca nu cred ca e altceva...

    Comment


    • In jur de ora 08:00 am pornit masina si bataile erau prezente si am reusit sa fac o inregistrare. Imi cer scuze pentru calitatea filmarii.

       

      Comment


      • Așa era la fiat (1.2 16 v) și era din 2005 ...vara turat, iarna direct ralanti.
        Problema la 0.9 este că are momente când se bâlbâie.



        Logan 0.9 TCe 2018

        Comment


        • Se balbaie dimineata cand e frig - exact asa face si a mea, zilnic de cand s-a racit vremea




          Iar cand e cald (in anumite conditii de temp - eu am masurat doar temp lichid racire inainte de pornire pt ca alti parametrii nu pot) porneste si sta turata, precum in videoul unui coleg de pe forum, dar doar cand lichidul e intre 15 - 30 gr.



          De ce ? Nu s-au gasit raspunsuri clare sau explicatii

          Comment


          • Pai una ar fi socul electronic! Sau la motoarele astea nu mai exista soc?!

            Comment


            • Clapeta de accelerație e și "soc".

              Poți să ai 10 , 100 sau 1000 de motoare, de exemplu H4B408(TCe euro6) care pot fi identice mecanic, pot avea același soft și aceeași calibrare și totuși să se comporte diferit, ai tot timpul niște variabile :calitate combustibil, stilul de condus.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Niciodata nu este vina calitatii produselor Dacia.
                Imi aduc aminte de inceputurile tineretii, cand demontai un lucru romanesc, chiar daca avea 4 suruburi piesa respectiva, la remontare a dracului daca se mai potriveau suruburile la gauri. In schimb la piesele nemtesti, poloneze, rusesti(alea URSS), chinezesti, cu ochii inchisi le montai inapoi. Asa este si cu motoarele Dacia, fiecare este unicat. 100 de motoare 100 de comportamente. Sau noi astia cu Dacii(cu probleme) suntem atat de prosti ca nu stim ce benzina sa folosim si nu avem nici stil de condus.

                Comment


                • Citire selectivă, întelegere subiectivă.

                  După tine toți cei cu probleme alimentează cu aceeași benzină de la acceași pompă și au fix același stil de condus, în același areal geografic și marmota învelea ciocolata în staniol
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Bun, torque, intrebare:
                    cum vezi cazul meu...anul trecut am avut cateva porniri ratate (vreo 2 cred plus cateva la limita)...iar acum, dupa update de soft face figuri la fiecare pornire de dimineata.
                    Exclus un nou soft...pentru ca poate mai trece un an pana ami modifica ceva...Crezi ca ar mai putea parametriza ceva baietii?

                    Comment


                    • Dupa mine, normal ar fi sa nu mai existe probleme de genul asta, chiar daca este Dacia. Porniri ratate, trepidatii easy-r, angajati Dacia care neaga ca problemele sunt din cauza calitatii si profesionalismului Dacia. Marmota ascunde mizeria sub pres nu inveleste ciocolata(mai nou).
                      ​​​​​

                      Comment


                      • Originally posted by albumarian View Post
                        In aceasta dimineata am pornit masina pe la ora 06:00 si un bataie ciudata si destul de puternica se auzea din zona motorului. Dupa ce s-a incalzit motorul, bataia nu s-a mai auzit dar dupa ce am mers cam 2 km, am oprit pe loc iar la pornirea de pe loc bataia respectiva s-a auzit pentru scurt timp. Era ca un fel de bataie de tacheti dar din cate stiu SCe 1.0 nu are tacheti hidraulici. Afara erau 4 grade deci nu era chiar asa frig. Imi este groaza sa ma gandesc cum va face la -15 grade. Ar putea sa fie vreo bataie de biela sau sa se auda de la injectie ? Masina are doar 2000 km si deja sa inceapa sa se auda sunete/batai de la motor nu cred ca este normal. Aceleasi batai le-am mai auzit in urma cu cativa ani la o masina diesel iar bataile veneau de la un injector la care s-a ars o garnitura de cupru. Putin mai tarziu o plec cu masina. Daca se mai aud bataile, incerc sa fac o inregistrare. Imi este groaza sa ma gandesc ce ar putea sa fie.
                        Salut, am vazut si filmarea postata de tine! La mine facea la fel dar cand pornea aerul conditionat! Vibra ciudat si facea un zgomot ciudat! Au rezolvat-o modificand putin prinderile motorului de caroserie, alea flexibile! Si nu mai am probleme! Sa nu fie la fel si la tine, probabil ca pana se incalzeste are alta frecventa a vibratiilor. Increarca dimineata cand o pornesti sa te lasi cu greutatea pe motor in zonele dinspre care ti se pare ca vine sunetul sau sa impingi/tragi puternic de motor! Daca se atenueaza inseamna ca aia e!

                        Comment


                        • Originally posted by sebibv View Post
                          Bun, torque, intrebare:
                          cum vezi cazul meu...anul trecut am avut cateva porniri ratate (vreo 2 cred plus cateva la limita)...iar acum, dupa update de soft face figuri la fiecare pornire de dimineata.
                          Exclus un nou soft...pentru ca poate mai trece un an pana ami modifica ceva...Crezi ca ar mai putea parametriza ceva baietii?
                          Ai vreo dovadă (printscreen din clip, ecran istoric reprogramare) că update-ul chiar s-a făcut ?
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Nu...nu am. De data asta nu am stat lângă mașina.
                            De umblat la mufa s-a umblat sigur ptr ca mi-au facut dezordine in torpedou si nu au mai pus protectia mufei cum trebuie.
                            Pe lângă asta vine și comportamentul tampit al masinii.
                            În fine... O mai las un pic, apoi hop la service. Seful de service e un om ok insa lucreaza doar o data la 2 sambete... Si as vrea sa merg tot la el... Vad cum se comporta masina și zilele următoare. Din păcate am un pic mai mult de jumate rezervorul și nu il consum decat in 2 saptamani. As incerca sa schimb iar benzina...

                            Comment


                            • Te înteleg, dar am mai avut diverși ce știau că s-a făcut update la injecție dar defapt se făcuse doar un reset(reinițializare) nu reprogramare
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Aaaa... Stai....cb era resetat... Are sens?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google