Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cyrusddm View Post
    Parerea mea este ca balbaiala la pornire nu e un aspect firesc.
    Cred ca majoritatea am pornit si condus alte masini si am vazut cum trebuie sa fie relantiul la pornirea la rece (mai ridicat si sa scada treptat pe masura ce se incalzeste motorul).
    Balbaiala din video e tipica acestui motor si nu inseamna ca e normala. Acest subiect a fost indelung discutat pe acest forum.
    Aceesta e punctul meu de vedere. Caci de altfel si a mea face la fel.
    În 2015, când am testat L2 0.9 TCe, turatia oscila la relanti undeva intre 700 și 900 rpm dacă îmi amintesc bine . Afară erau vreo 30 de grade. M-am uitat la cel de la Dacia care era în dreapta mea, iar el se uita pe geam. Ne-am făcut amândoi că "plouă". Cand am ajuns in parcarea showroom-ului, adica dupa vreo 15-20 de km de mers urban, turatia era fix la 700 sau 750rpm .
    Cert e că nici o oscilație de turație nu e ok, indiferent de regimul de funcționare al motorului (relanti sau in sarcina).

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post

      Greșit.
      În primele 2 filmări ai H4B400 (0,9TCe Euro5) iar voi aveți H4B408 (0,9TCe Euro6)
      În a3a filmare pare un Clio4 ph1 H4B408 (0,9TCe euro6) dar cu altă cutie deci și altă calibrare
      Ce am zis gresit ?

      Comment


      • Astazi am facut un drum de peste 250 km. Am controlat toate nivelele fluidelor si am verificat ca stergatoarele sa nu fie lipite de parbriz si luneta. Am pornit motorul la o temperatura exterioara de -9 grade Celsius si am cuplat jucarioara aia ELM. Pornirea a fost fara balbaieli si ralantiul s-a stabilizat in cateva secunde. A mai durat putin pana am sincronizat ELM-ul cu telefonul, am facut manevrele de iesire din parcare si i-am dat bice. La plecare clima a fost pe dezaburire si geamurile s-au "limpezit" cam in 20-30 de secunde. Este drept ca la inceput este neplacut pentru ca aerul suflat este putintel cam rece si zgomotos dar, pana la urma ceea ce conteaza este sa ai vizibilitate maxima. Dupa dezaburire am setat clima ba pe 26 grade ba pe rosu si doar pe Auto. Interiorul a inceput sa se incalzeasca sensibil dupa ce temperatura a atins 55-60 de grade cam intre 3 si 5 minute. Bine de tot s-a incalzit cam in 8 minute cand a ajuns la 84 de grade. Pe tot parcursul deplasarii temperatura citita de ELM nu a depasit 85 de grade iar incarcarea a fost, daca nu ma insel, cam pe la 14,5 V. De obicei doar aceste doua informatii ma intereseaza sa le citesc.

        Comment


        • eu de cand verific tensiunea din baterie, de cateva zile de cand am voltmetrul, imi arata constant 14,4 V

          Comment


          • N-are cum...
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • În mers nu cu cheia pe accesorii

              Comment


              • Ce masori tu, nu e tensiunea din baterie; e tensiunea de incarcare. E impotriva legilor chimiei, ca o baterie auto sa aiba 14,4v.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Asa este, tensiunea de incarcare, asta vroiam să zic
                  dar si tensiunea aceasta arata starea bateriei din ce am inteles, mai ales că bateria se apropie de 5 ani
                  Last edited by panselin4; 3 December 2018, 09:48.

                  Comment


                  • Sebi , chinezariile au precizia masurarilor scazuta . Eu as proceda la schimbarea termostatului actual cu un altul la care temperatura de deschidere sa fie cat mai mare . Torqemada ne-ar putea spune daca se mai gasesc termostate pt. 0.9 cu temperatura de deschidere la 98 grade sau macar la 95 . Nu stiu la cate grade deschide termostatul original .
                    Cat priveste condensarea benzinei in surplus, Valioglu nu are dreptate . Intr-adevar se recupereaza din carter fiindca benzina are temperatura de vaporizare mult mai scazuta , dar asta se produce in multe ore de functionare a motorului la cald , adica la temperatura de regim.

                    Comment


                    • Iar începem cu teorii și conspirații.

                      Termostatul la Dacia X52 cu H4B deschide la 83C și e complet deschis pe la 95C. Restul termostatelor sunt pentru tări foarte calde și/sau cu termostat controlat electric combinat cu jaluzele în fața radiatoarelor





                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by panselin4 View Post
                        Asa este, tensiunea de incarcare, asta vroiam să zic
                        dar si tensiunea aceasta arata starea bateriei din ce am inteles, mai ales că bateria se apropie de 5 ani
                        Nu, nu are nicio treaba tensiunea pe care o masori cu motorul pornit, cu starea bateriei; singura metoda de evaluare a starii unei baterii este testerul, sau densitatea electrolitului, sub rezerva ca in acest ultim caz nu poti afla decat nivelul de incarcare; nimic despre starea de sanatate, curent disponibil.
                        Last edited by IancuMIC; 3 December 2018, 11:37.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Iar începem cu teorii și conspirații.

                          Termostatul la Dacia X52 cu H4B deschide la 83C și e complet deschis pe la 95C. Restul termostatelor sunt pentru tări foarte calde și/sau cu termostat controlat electric combinat cu jaluzele în fața radiatoarelor

                          http://www.loganclub.ro/forum/forum/...logan-2/page10

                          http://www.loganclub.ro/forum/forum/...-0-9-tce/page4

                          http://www.loganclub.ro/forum/filedata/fetch?id=3172589
                          Iar nu te inteleg . Unde-s teoriile si unde-s conspiratiile ? Citezi doar din documentatie . Asta este foarte bine . Dar din practica ai niste observatii ? Termostatele lucreaza mecanic ( in capsula lor au ozocherita sau un alt produs parafinic) ,marja de precizie nu este grozava , variaza de la o piesa la alta . Daca pui la fiert intr-o cratita 4 temostate o sa observi ca toate 4 nu deschid la aceeasi temperatura desi toate sunt inscriptionate la 95 grade . Despre asta era vorba , sa alegi un termostat cu deschiderea maxima la 98 grade si inceperea deschiderii intarziata . Sebi poate a nimerit un termostat care incepe deschiderea la 70 grade .
                          Last edited by georgstelsib; 3 December 2018, 11:13.

                          Comment


                          • Chiar sunt curios cum pui la fiert un termostat de H4B.(goagăl 110616064R și o să vezi de ce)

                            De unde știu când deschide? Pentru că CLiP, pentru că termometru IR
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • @georgstelsib


                              Mersi, nu stiu daca e problema de thermostat. Mi se pae a se incalzeste bine masina. ar trebui sa testez si aceasta teorie. Saptamana viitoare am de facut un drum mai lung...si os a vad ce se intampla...oricum, nu ar fi sufficient sa inceapa sa se evapore din benzina….decat daca prin vreun ambueiaj frumos pe DN1 si doarm acolo

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Chiar sunt curios cum pui la fiert un termostat de H4B.(goagăl 110616064R și o să vezi de ce)

                                De unde știu când deschide? Pentru că CLiP, pentru că termometru IR
                                "- Buna ziua
                                - Bat pari ..."
                                Cam asa faci tu aproape in toate raspunsurile . Intotdeauna ocolesti raspunsul clar , direct . Ma mir ca te mai obosesti daca raspunsul tau este partial folositor sau chiar deloc. folositor.
                                Acuma , de unde stii tu la cate grade se deschide termostatul la masina mea , a lui Sebi , sau a altuia ? Cum ai reusi sa reproduci conditii identice la mai multe masini pentru a afla diferentele , sau identitatile prin CLIP ? Sa stii ca precizia termometrului IR ( in infrarosu) este mai mica decat a unui termometru cu mercur (dupa care se etaloneaza cele IR). Ai "taiat" tu vreun termostat , asa din curiozitate sa vezi din ce este format si cum functioneaza ? Asa cum pui alaturi 10 termometre din comert si pe toate 10 vei avea valori diferite asa si din 10 termostate nu vei avea deschiderea si inchiderea la acceiasi temperatura .
                                Termostatele noastre sunt mecanice nu electronice cu precizie ridicata .
                                Apoi , unde ai vazut (citit) in postarea mea ca am fiert 4 termostate de 0.9 ? Ce te-ai face tu fara Google si fara documentatia Renault ? Ai mai fi asa un "mare specialist." ?
                                Am facut greseala sa-ti adresez o intrebare simpla , asa din complezenta. Puteam sa o aflu si eu cu cateva click-uri . Mai autorizati erau colegii Planetara si Axcu , fiinca ei mai vand piese.
                                Regret.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google