Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by georgstelsib View Post

    Dupa formulare , cunostintele tale in domeniu sunt zero . Iar in mecanica auto zero barat . Mai intai trebuie sa te documentezi multi ani in teorie , apoi in practica daca ai posibilitatea si abia apoi sa-ti permiti luxul de ati da cu parerea "autorizat" .

    PS. : " v-a fi " se scrie totusi fara cratima .
    Stai sa intreb telefonul în legatura cu "v-a in loc de va".
    Da, ai dreptate! Nu sunt asa priceput in mecanica , dar macar stiu sa conduc o masina !
    Ai schimbat la 15000k de km ambreiajul! Eu din iunie am deja 10000k, fara nici o problema! Ba am o problema, nu imi place plasticul de sub bordul soferului , imi obtureaza aerul cald la picioare!
    Cine a mai auzit sa nu accelerezi cand pleci de pe loc?! Egal ca e manuala sau automata!
    Cine a mai auzit sa mergi cu treapta 5 la 60-65 km/h?!
    Dar na, motorul are 90cp la 4000 sau 5000 turatii, noi mergem cu maxim 1500, oare cati asini avem la turatia asta?
    Imi poti raspunde la intrebare? La restul nu am nevoie de raspuns!

    Comment


    • La 1500rpm ai destul cuplu pentru masina, nimeni nu face depasiri la 1500 de rotatii pe minut ca sa ai nevoie de cai putere. Cuplul maxim incepe la 2350, si asta inseamna ca pe la 1500 ai destul incat sa te propulseze, asta daca nu accelerezi tare. Nu zice nimeni sa mergi maxim cu 1500, ci ca se poate merge cu 1500 fara problema atata timp cat nu fortezi motorul in rampa sau in acceleratie brusca

      Comment


      • @nelu_242000 Ai mașina de 4 luni dar știi tu tot:

        Există niște versiuni de soft pe D4F732 euro6, 0,9TCe euro6 și 1,6SCe care atunci când simt că vei pleca de pe loc accelerează singure(a se citi cresc ralatiul la 1000rpm) - deci există

        Onixer tocmai ti-a demonstrat cum poti merge cu a5a la 60kmh, vezi grafic (e de euro 5, 135Nm@2500 și 90Cp@5250rpm)

        Faptul că ai TCe dar nu știi că ai 140Nm@2250rpm și 90CP@5000rpm e grav

        P.S. Nu elementul fonoabsorbant de deasupra pedalelor obturează fluxul de aer ci lipsa tubulaturii pasageri spate


        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Nelutule , cam de multe n-ai aizit tu si daca nu ai auzit inseamna ca nici nu exista. Nu ai auzit nici ce presupune notiunea de respect. Mai consulta telefonul. Ce te-ai face fara device. Faptul ca ai facut 10 000 km in cateva luni , nu te recomanda ca intellectual .

          Comment


          • Originally posted by georgstelsib View Post
            Nelutule , cam de multe n-ai aizit tu .
            Vezi la tastatura, a in loc de i!
            PS. n-ai auzit.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              @nelu_242000 Ai mașina de 4 luni dar știi tu tot

              Faptul că ai TCe dar nu știi că ai 140Nm@2250rpm și 90CP@5000rpm e grav
              Gresit. Am masina(i) de 18 ani incoace .

              Am dci cu 220Nm@1750rpm cu 90cp@4000rpm.

              ​​​​​​

              Comment


              • Tupeul ? Tot de 18 ani incoace ?

                Comment


                • Ala de vreo 36!
                  Lasand polemica la o parte, fiecare face cum vrea. Nu o sa poti schimba stilul de sofat al altcuiva, abia daca iti poti corecta tu stilul.

                  Comment


                  • Acum ai dreptate !

                    Comment


                    • Pana de curand se discuta linistit si informativ aici, probabil ca forma noua a forumului a dat nastere "picanteriilor" recente.
                      Sa nu uitam: "Mie nu-mi spune nimeni ce sa fac!"

                      Comment


                      • Mda... Acum am decis... Nu merg inca cu masina iar in service...sa vedem ce face uleiul cu noul soft.

                        Comment


                        • Nu e vorba de asta, dar anumite sfaturi mai ales referitor la turatia motorului eu nu pot accepta.
                          Am mai spus , am avut benzinara si dupa 3 ani nu a mai iesit gazele ok.
                          Motor 1.5 i 16v, 88cp@5500rpm si cuplu de 132Nm@4000.
                          Mergeam cu maxim 3000-3500rpm. Dupa al 2-lea itp facut dupa ce am cumparat-o a fost ok, la al 3-lea se infundase catalizatorul. Am reusit sa ii mai fac un an, dupa care am dat-o .
                          De atunci am zis ca mai bine consum 1 litru in plus decat alte probleme.
                          Revenind la loganul meu dci 90cp, la 1750rpm cu 50km/h in treapta 3 am consum instant de cca. 4l. Si schimb vitezele intre 2200-2500.
                          Asa sunt sigur ca nu infund catalizatorul , dpf-ul , etc.

                          Comment


                          • Originally posted by sebibv View Post
                            Mda... Acum am decis... Nu merg inca cu masina iar in service...sa vedem ce face uleiul cu noul soft.
                            Azi dimineata cu a pornit ?

                            Comment


                            • Originally posted by georgstelsib View Post
                              ../.apoi sa-ti permiti luxul de ati da cu parerea "autorizat" .

                              PS. : " v-a fi " se scrie totusi fara cratima .
                              Imi permit luxul de ami da cu parerea: Aici se discuta de probleme tehnice la masini sau probleme tehnice de gramatica si tastatura? "a-ti da", ca si "a-mi da" se scrie cu cratima. Despre greselile de statatura, intrun episod viitor.

                              Comment


                              • Dimineața asta a vrut sa se opreasca dar s-a corectat singura...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google