Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apreciez la georgstelsib faptul ca spune lucrurilor pe nume si pe fata.
    Consider ca un forum are rolul de a impartasi idei, experiente, solutii. In cazul topicului de fata suntem la Probleme tehnice si cred ca raspunsurile in "2 peri" sau "codificate" ori "cu juma de gura" nu isi ating intrutotul scopul.
    Hai sa spunem clar si raspicat daca detinem o informatie astfel incat sa fie cu adevarat ajutatoare.

    @t0rquemada
    chiar ma bucur ca este cineva pe forum care detine si are acces la atarea informatii, dar as aprecia enorm sa detaliezi raspunsurile si sa scrii pe intelesul tuturor.

    Comment


    • Acuma intelege-ti si voi mai geogrestelsib si cyrusddm, voi vat-i pune in pericol slujba la multinationala fie vorba si intre noi ? Asta e, spune si el ce poate bine ca spune si atit sa zicem miersic !

      Comment


      • La Logan MCV 1.5dci SL Prestige Plus livrat cu o săptămână în urmă, cam la un sfert din porniri nu pot să învârt cheia în volan până la capăt, să pornesc. Se învârte partea de început până se aprind becurile, se sting becurile, și apoi nu mai pot să înaintez cu cheia, să pornesc. Dau cheia înapoi, pun iar contactul, se sting becurile, și apoi merge pornită. Cam la 1 din 4 porniri pățesc. Fac eu ceva greșit, sau trebuie să mă duc cu ea la garanție?
        "Work like a captain, play like a pirate!"

        Comment


        • Originally posted by georgstelsib View Post
          Asa cum pui alaturi 10 termometre din comert si pe toate 10 vei avea valori diferite asa si din 10 termostate nu vei avea deschiderea si inchiderea la acceiasi temperatura .
          Termostatele noastre sunt mecanice nu electronice cu precizie ridicata .
          Dispersia tehnologica nu cred ca este mai mare de 1-2 % pentru termostate mecanice si 0.1-0.5 % pentru cele electronice.
          In conditiile unui termostat mecanic, sa zicem prost (eroare 2 %) vorbim de un histerezis de aprocimativ 2 grade.
          Crezi ca are vreo importanta majora, semnificativa, pentru motor daca termostatul deschide la 81 sau 85 grade?
          Eu zic ca poti sa iei de buna informatia primita.

          Intr-adevar termometrul IR masoara eronat daca nu cunosti cu mare precizie emisivitatea materialului a carui temperatura vrei sa o afli.

          Comment


          • Originally posted by Lac View Post
            La Logan MCV 1.5dci SL Prestige Plus livrat cu o săptămână în urmă, cam la un sfert din porniri nu pot să învârt cheia în volan până la capăt, să pornesc. Se învârte partea de început până se aprind becurile, se sting becurile, și apoi nu mai pot să înaintez cu cheia, să pornesc. Dau cheia înapoi, pun iar contactul, se sting becurile, și apoi merge pornită. Cam la 1 din 4 porniri pățesc. Fac eu ceva greșit, sau trebuie să mă duc cu ea la garanție?
            Exact asa pateam si eu cu 1.5 dci Prestige 2017 cu easy-R, duceam cheia pana la capat si cand se stingeau becurile nu mai pornea, reluam si pornea.

            La fel, cand facea, cand nu facea....eu nu m-am mai dus cu ea la garantie ca nu a mai stat masina la mine.

            Comment


            • Să o luăm metodic:

              Î: Cu ce citești temperatura apei?
              R: Cu Clip

              Unde e sonda de temperatură?
              Pe cutia de apă.

              Cum mărori temperatura pe diverse puncte ale motorului H4B4xx neinvaziv știind faptul că nu ai loc de manevră în compartimentul motor?
              Cu un termometru IR, ideal ar fi o cameră termoviziune

              Ca să nu mai batem câmpii:
              - termostatul la TCe e capsulat, nu se scoate din carcasă, nu ai cum să verifici ochiometric dacă deschide sau nu.
              - unele teme sunt deja discutate aici pe diverse topicuri, X52 a apărut din 2012 nu în 2018, informația trebuie doar căutată nu cerută imperativ


              Conspirația și Teoria

              Originally posted by georgstelsib View Post
              Sebi , chinezariile au precizia masurarilor scazuta . Eu as proceda la schimbarea termostatului actual cu un altul la care temperatura de deschidere sa fie cat mai mare . Torqemada ne-ar putea spune daca se mai gasesc termostate pt. 0.9 cu temperatura de deschidere la 98 grade sau macar la 95 ..
              PS. Nu lucrez la Dacia/Renault și orice insinuare de genul se va solda cu report.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • ...si, presupun, ar trebui "sa credem si sa nu cercetam" sub pretext de "gdpr", no?!

                Comment


                • Ba sub pretext ca discutia se duce pe planul ideilor, nu persoanelor. Cand argumentele se muta catre persoana, de obicei intentia este de a face atac la persoana. Care este descurajat/interzis pe forum.

                  Comment


                  • Originally posted by Lac View Post
                    La Logan MCV 1.5dci SL Prestige Plus livrat cu o săptămână în urmă, cam la un sfert din porniri nu pot să învârt cheia în volan până la capăt, să pornesc. Se învârte partea de început până se aprind becurile, se sting becurile, și apoi nu mai pot să înaintez cu cheia, să pornesc. Dau cheia înapoi, pun iar contactul, se sting becurile, și apoi merge pornită. Cam la 1 din 4 porniri pățesc. Fac eu ceva greșit, sau trebuie să mă duc cu ea la garanție?
                    Eu am mai patit asa daca miscam volanul cand ma asezam pe scaun inainte de a introduce cheia in contact. S-a intamplat asa?

                    Comment


                    • Cum poti sa misti volanul fara cheie? Eu am un mecanism antifurt care blocheaza volanul. Pana cand nu bag cheia, este fix. Nu este standard?

                      Comment


                      • Poți mișca putin volanul, cât îți permite zăvorul antifurt dar sigur nu vei putea debloca apoi direcția doar din cheie va trebui să rotești putin volanul.

                        Colegul LAC reclamă altceva cheia poate fi miscată din 0 în Acc apoi în M dar nu si în D, cu alte cuvinte protecția anti-griding (blocare mecanică acționare demaror după trecerea din M în D și întoarcere în M nu permite trecerea încă o dată în D) acționează prematur - caz clar de garanție
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment



                        • Am încercat să nu mai scot din viteză ...și pare mult mai ok decât înainte.
                          Cel puțin la Logan am scăpat de smucituri.

                          Logan 0.9 TCe 2018

                          Comment


                          • Originally posted by Lac View Post
                            .. .apoi nu mai pot să înaintez cu cheia, să pornesc. Dau cheia înapoi, pun iar contactul, se sting becurile, și apoi merge pornită. Cam la 1 din 4 porniri pățesc. Fac eu ceva greșit,...
                            Eu am patit asa cand am dat cheia putin mai mult inainte decat trebuia. Adica, pana sa se stinga becurile o miscam1-2 mm inainte, iar cand incercam sa-i dau ferm nu mai mergea. (am mai scris pe aici).

                            Comment


                            • Da, am patit si eu, dau pe M si probabil rotesc mai mult decat e nevoie, dupa nu mai pot da in D si trebuie sa refac pasii, dau inapoi pe Accesorii si dupa iar pe M si D

                              Comment


                              • Ca sa fiu sigur ca "nu-mi tremura mana", pun contactul apoi pun centura si apoi pornesc motorul. In felul asta sunt sigur ca nu misc cheia mai mult decat trebuie (involuntar, desigur).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google