Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Twingo 1999 prima data in productie de serie

    Comment


    • Si inca o chestie, fiind rece, are tendinta sa tina o viteza foarte mult timp, de exemplu 40km/h, viteza a 3-a, o tine foarte mult chiar daca franez, pana in punctul in care sta cu ambreiajul calcat, in viteza a 3-a, la 20km/h si nu vrea sa retrogradeze

      Comment


      • Buna seara tuturor. Am citit cam toate problemele din acest topic și tot nu prea am găsit raspunsul la problema mea.
        Sa mai confruntat cineva cu eroare la cutia de viteza cand retrogradeaza din 5 in 4 sau din R in D? Am fost de vreo 4 ori la service. Au schimbat si actuatoarele de pe cutie si tot degeaba. Cand da eroare din 5 in 4 trebuie sa ma opresc pe loc, si isi revine in 2-3 secunde. Cand da eroare din R in D trebuie sa opresc motorul si sa astept cam 30 de secunde.
        Ceva pareri?
        Va multumesc

        Comment


        • Service...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Reclamație la ANPC și solicitare alta mașina sau banii înapoi, invocând motive de siguranța circulației și ceva daune morale. Vorbește cu un avocat, ca să faci o sesizare.

            Comment


            • Da, ar trebui o reclamatie la ANPC dar nu este nevoie de avocat. ANPC-ul in sine este avocatul. In cazul bancilor au facut multe lucruri. Este destul de usor de facut o plangere pentru ca este cu adevarat o problema de siguranta circulatiei. Ce faci pe autostrada? Te opresti pe banda de urgenta? Daca afla politia ca problema este stiuta iti mai poate da amenda pentru masina necorespunzatoare. Ce faci cu viata ta daca te apuci in a patra sa depasesti un tir mai lung si ajungi in paralel accelerand, cand ar vrea cutia sa ajunga in a cincea si se blocheaza cutia.

              Sfatul meu este sa iti instalezi o camera simpla dvr, prinsa de cap poate (precum o lanterna frontala) si furnizezi o proba video cand se intampla. Nu filma cu telefonul din mana ca te vedem la stirile despre accidentele auto.
              Last edited by gecmc94; 12 December 2018, 00:27.

              Comment


              • Eu zic ca problema este la softul masinii,cand au schimbat actuatoarele au resetat si calculatorul de la cutie?Cati km aveti cu masina?

                Comment


                • Originally posted by C4T4LIN88 View Post
                  Buna seara tuturor. Am citit cam toate problemele din acest topic și tot nu prea am găsit raspunsul la problema mea.
                  Sa mai confruntat cineva cu eroare la cutia de viteza cand retrogradeaza din 5 in 4 sau din R in D? Am fost de vreo 4 ori la service. Au schimbat si actuatoarele de pe cutie si tot degeaba. Cand da eroare din 5 in 4 trebuie sa ma opresc pe loc, si isi revine in 2-3 secunde. Cand da eroare din R in D trebuie sa opresc motorul si sa astept cam 30 de secunde.
                  Ceva pareri?
                  Va multumesc
                  De curiozitate seria de sașiu e cu UU1K52xxxxxxxxxxx sau UU17SDxxxxxxxxxxx ? (Nu e nevoie să specifici toată seria, dar ce am evidențiat)

                  Posibile probleme mecanice + o nouă versiune de soft la cutie, rămâne de insistat la garanție apoi escalat la VC

                  Atenție ! Problemele trebuie să fie reproductibile, inclusiv cu urme(erori în calculatoare) altfel intră la glitch-uri

                  Nu ai cum să schimbi actuatoarele fără a le muta în poziție de asamblare, apoi trebuie făcută inițializare, deci obligatoriu și un reset toate via diagnoză
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Azi am facut prima revizie - TCe 0,9 ,easy r. Masina are putin peste 8200 km. Schimb ulei + filtre + reglaj la torpedou ptr ca imi ramanea becul aprins cu torpedo ul inchis = 610 lei. Ca nu continui aici off topic, le-am pomenit si de problema trepidatiilor (revizia am facut o la Meridian Vest) si mi-au facut o "reprogramare", o resetare a soft ului cutiei easy r. Acum nu mai trepideaza deloc, dar sunt curios sa vad cat va tine "minunea"... mi-au spus ca asta e prima solutie oferita, daca vor mai fi probleme, se va lua in calcul schimbul ambreiajului..

                    Comment


                    • Pe forumul german

                      ibiza, das ist nur der Link zur Suche, wie ich ja schon gesagt hatte, mit der ich das Video nicht finde. Habe nicht alle zigtausend duchgeklickt und auch mit zusätzlichen Stichworten wird es nicht besser. Ich benutze grundsätzlich die Suche für einige Zeit, aber manchmal finde ich es halt nicht...


                      userul Bigfoot29 are la postul #965 niste explicatii destul de consistente referitor la comportamentul Easy-R

                      Necunoscand germana eu am folosit traducerea (aproximativa) in engleza facuta cu google.translate

                      ibiza, das ist nur der Link zur Suche, wie ich ja schon gesagt hatte, mit der ich das Video nicht finde. Habe nicht alle zigtausend duchgeklickt und auch mit zusätzlichen Stichworten wird es nicht besser. Ich benutze grundsätzlich die Suche für einige Zeit, aber manchmal finde ich es halt nicht...


                      Poate este cineva pe aici care stie germana si are si timpul necesar sa puna o traducere in romana

                      Comment


                      • Originally posted by NeMar View Post
                        Azi am facut prima revizie - TCe 0,9 ,easy r. Masina are putin peste 8200 km. Schimb ulei + filtre + reglaj la torpedou ptr ca imi ramanea becul aprins cu torpedo ul inchis = 610 lei. Ca nu continui aici off topic, le-am pomenit si de problema trepidatiilor (revizia am facut o la Meridian Vest) si mi-au facut o "reprogramare", o resetare a soft ului cutiei easy r. Acum nu mai trepideaza deloc, dar sunt curios sa vad cat va tine "minunea"... mi-au spus ca asta e prima solutie oferita, daca vor mai fi probleme, se va lua in calcul schimbul ambreiajului..
                        Am si eu problema cu becul la torpedou,stiti cumva ce au facut mai exact?

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post

                          De curiozitate seria de sașiu e cu UU1K52xxxxxxxxxxx sau UU17SDxxxxxxxxxxx ? (Nu e nevoie să specifici toată seria, dar ce am evidențiat)

                          Posibile probleme mecanice + o nouă versiune de soft la cutie, rămâne de insistat la garanție apoi escalat la VC

                          Atenție ! Problemele trebuie să fie reproductibile, inclusiv cu urme(erori în calculatoare) altfel intră la glitch-uri

                          Nu ai cum să schimbi actuatoarele fără a le muta în poziție de asamblare, apoi trebuie făcută inițializare, deci obligatoriu și un reset toate via diagnoză
                          Seria este UU17SDXXXXXXXXXXX. Cand au fost schimbate actuatoarele au spus ca au facut si o reinitializare a cutiei. Momentan am 10000 km. La erori le spune doar că actuatoarele au avut o eroare. Nimic mai mult. Doar daca da eroare cu calculatorul pe ea, atunci le mai apare si alt ceva. Culmea e ca atunci când merg la ei, nu da eroare. O sa sun si la VC sa fac reclamatie, ca asa chiar nu se mai poate. Va multumesc

                          Comment


                          • Originally posted by playmaker831 View Post

                            Am si eu problema cu becul la torpedou,stiti cumva ce au facut mai exact?

                            In afara de faptul ca a strans ceva in torpedo in spate, n-a facut nimic. Nu stiu sa ti spun exact ce a strans. Din pacate, problema nu s-a rezolvat: becul mai sta aprins cu torpedo ul inchis, dar acum are si momente cand nu se mai aprinde. Ar trebui sa ma duc inapoi peste ei in service ca bani au stiut sa ia...

                            Comment


                            • Si la mine se aprinde becul. Am pus o hartie in zona unde este butonul ala de inchidere si nu mai am probleme

                              Comment


                              • Aseara am mers cu un Golf 7 cu cutie automata. Mi-a placut, dar am observat o functie interesanta si anume Hold. Practic functia (butonul) dezactiveaza crawling-ul si masina pleaca doar daca apesi aceeleratia. Mi-ar placea si mie aceasta functie, daca s-ar putea implementa, as renunta la butonul de Eco (ar putea fi folosit pentru activare/deazactivare Hold). As dezactiva-o doar la parcari unde sunt necesare micari fine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google