Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

    Salut. M-am inscris de curand pe acest forum in speranta ca voi gasi informatii concrete in legatura cu softurile de diagnoza Dacia.
    Pe scurt, am cumparat o sonda Clip si o interfata obdlink sx (dupa mai multe cautari am aflat ca functioneaza cu DDT4ALL) si am incercat sa ma conectez la masina.
    Cu Clip-ul am reusit "vad" mai multe module(UCH, Tabloul de bord si ABS-ul).
    Din Tabloul de bord am reusit sa dezactivez sunetul enervant care se aude atunci cand uiti sa iti pui centura de siguranta. Partea ciudata e ca nu am mai putut sa reactivez acel sunet... In setaril din meniul respectiv imi arata ca s-a activat din nou, dar sunetul nu mai porneste, numai simbolul rosu din bord apare.
    Din UCH am reusit sa activez alarma(mai exact incep sa se aprinda avariile daca se deschide o usa).
    Am mai activat si temperatura exterioara.
    In schimb, am vrut sa activez si hill start assist dar la modulul ABS nu ma lasa sa modific nimic (apar doua optiuni prima este faptul ca volanul e pe stanga si a doua este hill start assist).
    In DDT4ALL nu am putut sa vad decat UCH-ul si am reusit sa modific viteza la care se inchid automat usile(era la 7 km/h si eu am setat la 35 km/h), am gasit optiunea sa activez alarma(cea pe care am activat-o cu Clip-ul). Am dezactivat pornirea automata astergatorului din spate la cuplarea marsarierului(eu am MCV).
    In schimb cu DDT4ALL nu am putut vedea nimic altceva, modulul ABS nu il recunoaste desi baza de date pe care am descarcat-o era descrisa ca fiind din 2017...
    Deasemenea nu am gasit nimic(sau nu am stiut eu care e optiunea) legat de semnalizarea cu impuls si nici de afisajul consumului mediu si instantaneu.

    La alte setari cu denumiri ciudate nu m-am bagat pentru ca nu stiu inca sa folosesc corect programele si nu vreau sa stric ceva pe acolo.

    Este cineva pe aici care se pricepe (si are bunavointa bineinteles) sa imi arate cum se lucreaza in aceste programe?

  • #2
    De care sonda Clip ai luat ? ce versiune ai la clip?Pune o poza

    Comment


    • #3
      @radu.pop
      Informații gasești la "frații" din est. Cum presupun că nu stăpânești "dulcea și armoniosa" limbă rusă poți cere ajutorul fratelui google translate - din rusă în engleză este suficient de precis. Un punct de plecare este: https://www.drive2.ru/l/462850141024420619/

      Eu am folosit o interfață banală ELM 327, atenție să fie cea care are PIC_xx_nu_știu_cât (poate am timp măine să-i fac o poză). Am activat semnalizarea cu impuls, iluminarea TdB, am reactivat HSA (dezactivat din greșeală de către un coleg de pe forum atunci când mi-a activat CB si temperatura exterioară). Fiindcă am putut, am dezactivat CB atunci când am fost la revizie și dezactivat a rămas fiindcă are multe informații inutile - părerea mea, nu aruncați cu pietre.

      Nu am reușit (re)activarea HSA folosind ddt4all, pur și simplu nu a mers. Am activat funcția folosind telefonul mobil (Android evident)- în articol sunt suficiente detalii. Atașat este ecranul în care găsești activarea semnalizării cu impuls. Nu uita sa selectezi "expert mode" și reține că ddt4all este o unealtă cu care poți face destule lucruri rele, tot ceea ce faci este pe răspunderea ta.

      Toate cele bune și "can-hack fericit"!
      Attached Files
      Last edited by jeti_sh; 12th October 2017, 23:25.

      Comment


      • #4
        Originally posted by adrian22 View Post
        De care sonda Clip ai luat ? ce versiune ai la clip?Pune o poza
        Sonda Clip a venit impreuna cu un dvd cu versiunea 171(pe site-ul de unde am comandat zicea ca e ultima versiune a softului). Am vazut ca exista mai multe modele pe piata, unele mai scumpe, altele mai ieftine. Inainte sa o cumpar m-am documentat un pic si am ales una mai scumpa, 1200 de lei. Una dintre componentele sondei, un anumit chip, difera de la cele scumpe la cele ieftine si optand pentru una ieftina, risti sa nu o poti folosi si la masini mai noi.

        @jeti_sh
        Multumesc pentru informatii. M-am invartit prin meniul din poza de mai multe ori dar pur si simplu nu am bagat in seama acea optiune... Maine incerc din nou

        La tine vad ca iti apar mai multe module recunoscute. Mie imi apare doar uch-ul(dar alta versiune decat la la tine, ceva cu 15_1 la sfarsit ), celelalte nu le vede atunci cand apas butonul ca sa caute automat. Totusi, la ABS, am doua versiuni, pe oricare o selectez, vede parametrii, dar atunci cand vreau sa schimb la HSA, pare ca memoreaza schimbarea dar dupa ce opresc programul si il pornesc din nou nu mai am functia activa. Bineinteles, nici la o oprire in rampa nu functioneaza...

        Computerul de bord de unde se activeaza, ma gandesc ca de undeva din modulul cluster...

        Multumesc pentru ajutor si pe masura ce mai descopar lucruri noi, voi scrie aici


        Am deschis acum DDT4ALL in edition mode si observ ca eu nu am versiunile moduleleor care apar la tine. Poate ca asta e cauza pentru care nu recunoaste decat uch-ul... Baza de date o fi una mai veche si cea din 2017.
        Last edited by radu.pop; 13th October 2017, 01:01.

        Comment


        • #5
          o baza de date se poate ?

          Comment


          • #6
            Salut tuturor!
            In seara asta, pentru ca a nins prin zona, am zis sa ma distrez si eu putin :P Am invartit masina de cateva ori pana am constatat ca ma "cam incurca" ESP-ul, asa ca am cautat siguranta alocata sistemului si am tras-o afara. Totul bun si frumos, ESP s-a dezactivat, dar in continuare ASR-ul imi limita puterea, asa ca am inceput sa caut in manual si am gasit siguranta alocata ABS, Control tractiune + alte sisteme legate impreuna. Am scos-o, dar cand am vrut sa pornesc motorul, nu a mai vrut sa porneasca (cred ca si imobilizatorul era legat pe aceeasi siguranta). Am pus siguranta la loc, motorul a pornit OK, dar a ramas aprins martorul ABS. Din curiozitate, am franat pe gheata si am constatat ca ABS-ul functioneaza normal, doar ca sta aprins martorul.
            Aveti vreo idee prin care s-ar stinge respectivul martor? Nu am o teama legata de functionarea sistemului de franare, cred ca a ramas eroarea memorata, doar ca arata urat martorul ala aprins in bord (numai pe la taximetristi il mai vedeam).
            Va multumesc frumos, un weekend excelent!

            Comment


            • #7
              Da, eu am dat 200 ron sa inchid esp, sta becul aprins in bord tot timpul, m-am obisnuit.
              Eu am luat permis pe logan 1 vechi nu avea abs esp alte electronice si fac taxi de atita vreme nu mi-a trebuit

              Comment


              • #8
                Parere de profan:
                Cred ESP este util pe drumuri cu viteza peste cea urbana pentru redresare in urma unei manevre de evitare . Ca ea incurca unii soferi in situatii mai putin esentiale pentru siguranta ... Personal nu am intampinat in 3 ani (cu obiectul din dotare) o dificultate de escaladare a unor rampe si pante ale unor drumuri forestiere sau sa raman blocat in zapada orasului fara lanturi sau lopata .(imposibile pentru unele vehicule urbane de marca).
                Scuze de off-topic!
                Last edited by Silica; 24th March 2018, 20:12.

                Comment


                • #9
                  Salut din nou!
                  Dupa ce m-am agitat sa caut o metorda de a stinge martorul ala din bord (chiar vorbisem cu cineva de pe OLX pentru stergerea respectivei erori). Aseara am plecat cu masina, iar la pornire, surpriza, tinicheaua a uitat sa mai aprinda LED-ul de ABS. La punerea contactului si-a facut self test-ul, iar dupa pornirea motorului, toti matorii s-au stins.
                  Acum, eu sunt convins ca respectiva eroare a ramas in momoria ECU-ului, insa atata vreme cat nu-mi lumineaza ABS-ul tot timpul, sunt mai impacat.

                  Comment


                  • #10
                    EK90
                    Stai linistit, ABS-ul iti functioneaza normal.
                    Am patit-o si eu cind am mers cu motorul oprit si contactul pus. ( dupa prima frinare s-a aprins si a stat aprins 20 Km dupa care s-a stins singur la pornire). De atunci am facut mii de Km.

                    Comment


                    • #11
                      salutare, l am instalat si eu ddt4all da nu da nici o valoare, de ce nu stiu, e connectat, totul ok, in rest...., trebuie facut ceva anume ?

                      Comment


                      • #12
                        Salut.

                        Va rog un raspuns daca stie cineva. Dupa activarea computerului de bord cu ddt4all am observat ca liniutele de la indicatorul nivelului de combustibil scad mult mai greu decat inaintea activarii. Am mai patit cineva ceva asemanator?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jeti_sh View Post
                          Vedeți aici și o variantă simplă:

                          https://www.drive2.ru/b/498093336985338243/

                          https://www.drive2.ru/b/498774209560838186/

                          https://www.drive2.ru/b/498157658415563031/

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google