1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ma opresc aici, am facut off topic . Scuze.
    Buna idee; era timpul.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #47
      Salut.

      Am avut aceeasi problema este defect de producator.

      De 2 ori am fost cumasina in reprezentanta pe aceasta problema. De fiecare data nu imi zic ce are doar ca s.a rezolvat.

      Nu mai vreau sa aud de masina asta. O nenorocire pe 4 roti. Acum a inceput sa bata motorul in ultimu hal.
      Mentionez ca masina are 17.000 km


      Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

      Comment


      • #48
        Am citit ce ai patit.
        Curiosii, se pot informa de aici.


        Inainte de a sari cu gura avocatii de serviciu, vedeti ca omul a pus si poze. Iar GPL-ul nu rupe cuzinetul in 17k.

        Din pacate, asta imi intareste ideea ca Renault face niste motoare pe benzina de tot rasul, de la o vreme.

        Comment


        • #49
          Pe miercuri am o promisiune ca ma ajuta cineva cu un motor nou va tin la curent de costuri
          Last edited by 77sky; 3 February 2018, 20:31.

          Comment


          • #50
            Oribil , ce zici tu este o avarie catastrofala , chiar ca n-ai ce sa mai faci , costurile pentru reparatia acestuia sunt foarte mari , de curiozitate , in acei 17.000 km ai verificat nivelul uleiului ?
            Ce stiu in general din documentari de pe la altii , cuzinetul se rasuceste pe biela datorita lipsei de ulei , se produc frecari extrem de mari care duc efectiv la topirea partiala a cuzinetilor , ceea ce duce la obturarea gaurilor de ungere pentru acestia si apare acel fenomen de rasucire , garantat vilbrochenul pe acel cuzinet este si el afectat , ar trebui rectificare , este o intreaba poveste.

            Oricum , nasol poate scapi cat de cat ieftin cu inlocuirea motorului.
            Last edited by prometheus; 3 February 2018, 17:17.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #51
              Un motor B4D nou, e 5200euro preț de dialogys... asta pentru bocitoarele de serviciu
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #52
                Ieftin si bun.
                Ca sa stie angajatii Dacia de serviciu, chiar e de plans sa crape motoarele de noi.
                E cineva de alta parere?
                In afara de cei care gasesc orice scuza penibila doar ca sa iasa Dacia basma curata.

                Comment


                • #53
                  Nu tin partea Daciei , vad ca asta se intelege si este total gresit , si uite cum incepe un flame pentru ca pur si simplu nu sunt lasat sa-mi expun propria opinie !!
                  Normal ca este de plans sa crape un motor nou la nici 20.000 km ,ceva imi spune ca nu sunt date toate datele problemei.
                  Last edited by prometheus; 3 February 2018, 18:30.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #54
                    La 14000 km s.a facut schimbul de ulei la reprezentanta la serus - nici nu vreau sa mai deschid vorba despre mecanici de la serus. Niste terminati.

                    Da cuzinetul s.a rasucit. A lovit in palier in vibrochen si in lantul de la distributie.
                    Da cum zici si tu parerile sunt diferite. Unii zic ca merge facut prin rectificare dar e treaba de finete si de durata. Sper sa gasesc un motor nou si sa o rezolv.



                    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

                    Comment


                    • #55
                      Poate ca acei mecanici nu ti-au facut cum trebuie schimbul de ulei si de aici toate problemele ori defectiune mecanica , lot cu probleme , tind sa cred ca aveai suficient ulei din moment ce revizia s-a facut la 14.000 km. Asta e nasol , daca intervii la masina pe perioada garantiei cu lucrari neautorizate de producator , in caz de avarie ei se spala pe maini rapid si asta cred ca este valabil la orice producator auto.

                      Faza cu rectificatul este foarte riscanta , daca nu gasesti un mester bun iti face o mizerie si cred ca nici nu prea sunt "doritori" mai ales ca motorul este relativ nou pe piata de la noi.Am impresia ca daca te hotarasti sa rectifici trebuie gasiti alti cuzineti pentru ca cei standard nu mai sunt potriviti , trebuie facuti unii custom...te apuca durerea de cap. POate gasesti un motor sh si scapi mai ieftin.
                      Last edited by prometheus; 3 February 2018, 18:51.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #56
                        Nu cred ca e de la revizie. Defect de fabrica dar nu e normal asa ceva.

                        Stiu, acum se spala pe maini cu GPL. Nu imi mai trebuie Dacia.

                        Motorul ala de 1.6 era sfant. Modelul din 2006 pe care inca il am si acum are 230.000 si merge de nu are treaba.
                        Last edited by 77sky; 3 February 2018, 20:30. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #57
                          Normal ca nu este in regula si asta este tendinta mai la toti constructorii din Europa , sa faca niste mizerii care tin foarte putin , eventual sa te muti in service si pe perioada garantiei.

                          Motoare ca cele de 1.4/1.6 MPI de la Renault nu mai pupam noi in veci .
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #58
                            Și totusi, instalatia de gpl nu e posibil sa fi făcut ceva rau?

                            Comment


                            • #59
                              Nu are treaba gpl

                              Originally posted by prometheus View Post
                              Normal ca nu este in regula si asta este tendinta mai la toti constructorii din Europa , sa faca niste mizerii care tin foarte putin , eventual sa te muti in service si pe perioada garantiei.

                              Motoare ca cele de 1.4/1.6 MPI de la Renault nu mai pupam noi in veci .
                              Asa e. ((
                              Last edited by 77sky; 3 February 2018, 20:30. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #60
                                Chiar dacă era problema de fabricație, gpl-ul anulează garanția - riscul și-l asumă fiecare.

                                La cuzineți ai 4 cote, funcție de marcajul celor existenți
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google